0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ώρες ώρες έχω την αίσθηση ότι κάποιοι μας τρολάρουν για να μας εκνευρίσουν. Ας πω λοιπόν και εγώ τον πόνο μου...1. 9 χρόνια δουλεύω σε περισσότερα από δέκα δημοτικά. Εργαστήρια δεν υπήρχαν σχεδόν ποτέ έτοιμα. Τους υπολογιστές τους συγκεντρώνω κάθε χρόνο από δωρεές δικές μου, φίλων, δασκάλων, διευθυντών και (σπανιότερα) εταιριών. Μόνο πέρσι ξόδεψε το σχολείο στο οποίο βρισκόμουν κάποια χρήματα για το εργαστήριο. Πόσες ώρες δουλειάς θεωρείτε ότι χρειάζεται για να συγκεντρωθούν και να στηθούν οι υπολογιστές κομμάτι κομμάτι;2. Στα τελευταία 3 σχολεία στα οποία εργάστηκα δεν υπήρχε δίκτυο. Μόνος μου και με τη βοήθεια κάποιου γονιού και με δικά μας έξοδα φτιάξαμε τη δομημένη καλωδίωση και ένα ένα όλα τα καλώδια για κάθε υπολογιστή. Αρκετές ώρες δουλειάς και εκεί.3. 10-20 υπολογιστές, τους οποίους χειρίζονται διαφορετικά παιδιά σε κάθε σχολείο για 5-6 συνεχόμενες ώρες τουλάχιστον κάθε μέρα, παρουσιάζουν τεχνικά προβλήματα καθημερινά. Ακόμα και σε ένα τέλεια στημένο εργαστήριο δεν υπήρξε μέρα που να μην εμφανιστεί κάποια βλάβη. Από αυτή που χρειάζεται 10 λεπτά για να επιδιορθωθεί μέχρι βλάβες που μπορεί να σου φάνε ώρες και να μη βγάλεις άκρη στο τέλος. 4. Το ΠΛΗΝΕΤ ακόμα και να το καλέσεις είναι πολύ περιορισμένες οι εργασίες που μπορεί να κάνει. Και φυσικά δεν παρέχει ανταλλακτικά για χαλασμένα μηχανήματα. Αν πχ. σου έχει καεί το τροφοδοτικό και θέλεις να το αντικαταστήσεις, μάλλον είναι πιο εύκολο να αγοράσεις απευθείας ένα μόνος σου μέσω του σχολείου, παρά να κουβαλήσεις 2 φορές τον υπεύθυνο ΠΛΗΝΕΤ για να σου βγάλει-βάλει 5 βίδες. Και τέτοιες βλάβες συμβαίνουν κάθε 1-2 εβδομάδες. Πολλές φορές και με μεγαλύτερη συχνότητα.5. Εκπλήσσομαι που διαβάζω μερικούς να συγκρίνουν τους υπολογιστές του σχολείου με τα μηχανήματα που έχουν σπίτια τους... Στο σχολείο ένας υπολογιστής θα περάσει καθημερινά από 5-6 διαφορετικούς χρήστες, οι οποίοι μάλιστα είναι παιδιά. Ένα παιδί μπορεί να κάνει ζημιά σε υλικό ή λογισμικό πολύ πιο εύκολα από κάποιον έμπειρο χρήστη, ο οποίος εργάζεται στο δικό του υπολογιστή. Ενδεικτικά αναφέρω ότι στο δικό μου μηχάνημα μπορεί να κάνω format μια φορά τα 3-4 χρόνια. Σε ένα μηχάνημα του σχολείου θα κάνω format ίσως και 2 φορές κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Στα 20 pc του εργαστηρίου θα χρειαστώ ΠΟΛΛΑ format.6. Οι ενημερώσεις των windows και των antivirus σε 20 μηχανήματα με ταχύτητα 2mbps χρειάζονται από μόνες τους περισσότερες από 3 ώρες την εβδομάδα. Αν προσθέσουμε τις εγκαταστάσεις προγραμμάτων που γίνονται κάθε τόσο, οι οποίες πρέπει να γίνουν σε κάθε pc ξεχωριστά μαζεύονται πολλές ώρες εγκαταστάσεων κάθε εβδομάδα. Κλείνοντας να θυμίσω ότι για όλα αυτά στην πρωτοβάθμια δεν έχουμε απαλλαγή από το πλήρες ωράριο των 24 ωρών. Και εφημερίες κάνουμε κανονικά. Και είμαστε συνήθως αυτοί που σπάνια μας βλέπουν στο γραφείο στα διαλείμματα για τους δύο γνωστούς λόγους. Ο ένας είναι ότι όταν εμφανιζόμαστε υπάρχουν 3-4 δουλειές που μπορούμε να τις κάνουμε μόνο εμείς επειδή αφορούν κάτι "ηλεκτρονικό"(πχ. γιατί δεν εκτυπώνει το φωτοτυπικό) και ο δεύτερος λόγος είναι ότι θα πρέπει να προετοιμάσουμε τα μηχανήματα για την επόμενη ώρα. Γιατί εκτός από συντήρηση του εργαστηρίου πρέπει να κάνουμε και μάθημα χωρίς βιβλία, χωρίς εκπαιδευτικό λογισμικό από το υπουργείο και χωρίς καμία άλλη υποστήριξη.
πάντως τα μαθηματικα θα πρεπε να διδασκονται οπως ειπα και στο αλλο νημα ως πρωτης αναθεσης απο τους φυσικουςοπως ενας φιλολογος π.χ μπορει να διδαξει ιστορια ή ενας ιστορικος αρχαια
Μάλλον μπερδεύτηκες... Μαθηματικός έφτιαξε την άσκηση που έπεσε πέρυσι 4ο θέμα στη Φυσική, όχι το αντίστροφο.@gpapage, perastikos_kav, κλπ.Παιδιά, δεν έχω λόγο να μη σας πιστέψω. Όπως έγραψα, ξέρω και προσωπικά Πληροφορικούς που ξεσκίζονται αποκλειστικά από μεράκι και πολύ περισσότερες ώρες από το 3ωρο.Αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ δεν το κάνουν όλοι αυτό και η αίσθηση που έχω είναι ότι δεν είναι καν πλειοψηφία.
Χαίρομαι που διαβάζω πως υπάρχουν καθηγητές πληροφορικής που αξιοποιούν το 3ωρο. Θα χρειαστεί με την υλοποίηση του μεγάλου έργου καθώς το πρώτο κομμάτι μπαίνει στην τελική ευθεία.
Ποιο είναι το μεγάλο έργο;
Προμήθεια κινητών εργαστηρίων + διαδραστικών συστημάτων στα σχολεία όλης της Ελλάδας.Αυτό είναι γνωστό ως "μεγάλο έργο" του ΥΠΑΙΘ.
Να τους κουβαλάω κάθε ώρα σε άλλη τάξη; εκτός από το βάσανο, οι διδακτικές ώρες θα μετατραπούν στην πράξη σε 25λεπτες από το στήνε ξεστήνε και βέβαια είναι επικίνδυνο αν δεν τους έχουμε σε μία συγκεκριμένη αίθουσα να έχουμε κάποιο "ατύχημα", όταν μιλάμε για παιδιά του δημοτικού.
Αυτή είναι η άποψη των φωστήρων του υπουργείου... Και επίσης το κινητό εργαστήριο δεν είναι μόνο για τον πληροφορικό, όοοοχι, είναι και για τους άλλους δασκάλους/καθηγητές
μας χαρίζανε γάιδαρο και τον κοιτάγαμε στα δόντιααν το σχολείο σας δεν έχει αίθουσα κατάλληλη για να δεχτεί τους υπολογιστές τότε να μην τους παραλάβετε και να τους πάρει άλλο σχολείοαν δεν σας αρέσει το κινητό εργαστήριο να μην κάνατε αίτηση να μπείτε στο πρόγραμμακαι φυσικά είναι και για όλους τους εκπαιδευτικούς, ευτυχώςτέλος, άλλο να κάνουμε καλοπροαίρετη κριτική και άλλο να γενικεύουμε την δική μας προσωπική κατάσταση στο Χ συγκεκριμένο σχολείο με τους Ψ εμπλεκόμενους και να γκρινιάζουμε για το σύνολο του προγράμματος επειδή εμάς δεν μας ταιριάζει. Φιλικά