*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1391718 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2506 στις: Ιούλιος 09, 2013, 12:07:03 πμ »
Έχεις δίκιο perastikos_kav.  Το ΠΥΣΔΕ Χανίων ομόφωνα εκτίμησε ότι δεν υπάρχουν πλεονάσματα, υπό κατάληψη το ΠΥΣΔΕ Γ' Αθήνας... κάτι κινείται!

Δεν μπορώ να ακούω ότι δεν κάνουμε απεργία γιατί δεν έχουμε λεφτά.  Είναι δικαιολογία.  Σκεφτείτε υπό τι συνθήκες έκαναν απεργίες οι εργαζόμενοι παλιά.

To ξέρετε ότι υπάρχουν κλάδοι με τέτοια αποθεματικά στα ταμεία τους, που, ακόμα κι αν κάνουν απεργία, μπορούν να καταβάλλουν ένα σημαντικό κομμάτι του μεροκάματου των μελών τους; Πώς νομίζετε ότι κάνουν απεργία οι δημοσιογράφοι; Δε μιλάω για μαϊμουδένιες απεργίες τύπου ΕΡΤ και ΔΕΗ, που, και καλά, απεργούσαν, και δήλωναν όλοι ταυτοχρόνως προσωπικό ασφαλείας, για να μη χάνουν ούτε σεντ, μιλάω για πραγματική απεργία. Το είπαν συνάδελφοι πιο πάνω. Είμαστε 150.000 άνθρωποι. Είμαστε μια τεράστια, παντοδύναμη μάζα, αν το επιλέξουμε. Το εικοσάρικο που δίναμε κάθε χρόνο που ψηφίζαμε, που πήγαινε; Μπορεί αυτό που θα πω ν' ακουστεί απλοϊκό, γιατί όμως το εικοσάρικο να μην πήγαινε, κάθε χρόνο, σε ένα ταμείο αρωγής εκπαιδευτικών. Διανοείστε για τι ποσό μιλάμε κάθε χρόνο; Τελικά, μου φαίνεται, όσο πιο πολλοί, τόσο πιο αδύναμοι.
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:10:44 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2507 στις: Ιούλιος 09, 2013, 12:21:32 πμ »
γιατί οι νέοι που μπορούν να φωνάξουν, να διαμαρτυρηθούν φυλάνε θερμοπύλες στα βουνά κα τα λαγκάδια, ενώ οι παλιότεροι είναι στις πόλεις και ασχολούνται με το ποιός θα γίνει διευθυντής ή αιρετός ή μέλος της ΟΛΜΕ.

Επιτέλους!!!! Η πλεον σωστή κουβέντα με "ειδικό" βάρος. Αν έβαζες και το γιατι συμβαινει σε καθε κατηγορια (απο ψυχολογική αποψη εννοω και όχι βολέματος- γιατι αυτο δεν ισχυει κι ας λενε,  θα ησουν ακομα πιο σωστος!!! ....συμφωνώ 100%
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2508 στις: Ιούλιος 09, 2013, 12:40:51 πμ »
Την Παρασκευή διάβαζα για τη μοριοδότηση των υπαλλήλων που είχαν βγει στη διαθεσιμότητα.  Έχει καταθέσει προσφυγή στο συμβούλιο της επικρατείας κατά της κινητικότητας υπάλληλος του ΥΕΘΑ/ΓΕΣ που προσλήφθηκε με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ. 
https://d-igoumenitsas.gr/?p=1268

Το μνημόνιο ΙΙΙ αναφέρει:
"Οι θέσεις των κατηγοριών ΔΕ και ΥΕ των ειδικοτήτων Διοικητικού, Διοικητικού – Λογιστικού, Διοικητικού – Οικονομικού και Διοικητικών
Γραμματέων των υπαλλήλων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, οι οποίοι δεν έχουν προσληφθεί με διαγωνισμό ή με
διαδικασία επιλογής σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια υπό τον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής ή με ειδικές διαδικασίες
επιλογής που περιβάλλονται με αυξημένες εγγυήσεις διαφάνειας και αξιοκρατίας..."

Μάλλον εδώ στηρίζεται η προσφυγή.  Δεν μπόρεσα να βρω εάν έχει συζητηθεί στην ολομέλεια.

Τουλάχιστον εγώ εκτός από το παραπάνω απόσπασμα του μνημονίου ΙΙΙ, το οποίο όμως δεν αφορά τους ΠΕ, δεν μπόρεσα να βρω τίποτα που να πριμοδοτεί τους διοριστέους με ΑΣΕΠ.
Το Σύνταγμα σου κάνει;Το απόσπασμα από το μνημόνιο,που παρέθεσες,ουσιαστικά αναπαράγει την παρ.7 του άρθρου 103 του αναθεωρημένου Συντάγματος του 2008:
"Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, πλην των περιπτώσεων της παραγράφου 5, γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, όπως νόμος ορίζει.
Νόμος μπορεί να προβλέπει ειδικές διαδικασίες επιλογής που περιβάλλονται με αυξημένες εγγυήσεις διαφάνειας και αξιοκρατίας ή ειδικές διαδικασίες επιλογής προσωπικού για θέσεις το αντικείμενο των οποίων περιβάλλεται από ειδικές συνταγματικές εγγυήσεις ή προσιδιάζει σε σχέση εντολής".



Θα ηθελα να θέσω ένα ερώτημα προς όλους αυτούς που εσκεμμένα εξισώνουν τον γραπτό διαγωνισμό με άλλα μέσα πρόσληψης.Θα ήθελα να προσπαθήσουν να σκεφτούν χωρίς να επηρεαστούν από την προσωπική τους ιστορία ή τον επαπειλούμενο κίνδυνο.

Εαν ο οποιοσδήποτε υπουργός βγάλει σε διαθεσιμότητα κάποιον εκπ/κό που διορίστηκε με γραπτό διαγωνισμό σε προκηρυχθείσες συγκεκριμένες θέσεις,έστω κι αν αυτός δεν απολυθεί τελικά,αλλά μεταφερθεί π.χ. στο ταχυδρομείο,τότε μπορεί να διορίσει ή να μεταθέσει για τα επόμενα 100 χρόνια (ή τουλαχιστον για όσα χρόνια ζήσει αυτός ο εκπ/κός) άλλον από την ίδια ειδικότητα στη θέση του στο υπουργείο Παιδείας;Θα είναι ή δεν θα είναι η υπέρτατη ΞΕΦΤΙΛΑ (εκτός από αφορμή για ατελείωτες δικαστικές περιπέτειες);

Προσέξτε:δεν λέω ότι πρέπει να φύγει κάποιος άλλος,ούτε επιθυμώ κάποια αντιπαράθεση για άλλα ζητήματα.Επιθυμώ μόνο απ΄τη συνείδηση του καθενός απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα.Και τότε μόνο θα μπορούμε να μιλάμε για ενότητα.Τα κηρύγματα για ενότητα όταν δεν υφίσταται ούτε ίχνος κοινής λογικής ως βάση μιας ελάχιστης συν-εννόησης αποτελούν υποκρισία και κουτοπονηριά.Πρώτα οφείλουμε να βρούμε μια ελάχιστη κοινή βάση συμφωνίας και μετά να προσπαθήσουμε να συμφωνήσουμε και στα υπόλοιπα και να βγούμε όλοι στους δρόμους για να μην απολυθεί κανένας.Οταν όμως αναιρείται η κοινή λογική (από εκπ/κούς υποτίθεται),για ποια ενότητα μπορούμε να μιλάμε;

Αποσυνδεδεμένος antonispe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2509 στις: Ιούλιος 09, 2013, 12:56:23 πμ »
Το Σύνταγμα σου κάνει;

Παράθεση
Το απόσπασμα από το μνημόνιο,που παρέθεσες,ουσιαστικά αναπαράγει την παρ.7 του άρθρου 103 του αναθεωρημένου Συντάγματος του 2008:
"Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, πλην των περιπτώσεων της παραγράφου 5, γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, όπως νόμος ορίζει.
Νόμος μπορεί να προβλέπει ειδικές διαδικασίες επιλογής που περιβάλλονται με αυξημένες εγγυήσεις διαφάνειας και αξιοκρατίας ή ειδικές διαδικασίες επιλογής προσωπικού για θέσεις το αντικείμενο των οποίων περιβάλλεται από ειδικές συνταγματικές εγγυήσεις ή προσιδιάζει σε σχέση εντολής".

Θα ηθελα να θέσω ένα ερώτημα προς όλους αυτούς που εσκεμμένα εξισώνουν τον γραπτό διαγωνισμό με άλλα μέσα πρόσληψης.Θα ήθελα να προσπαθήσουν να σκεφτούν χωρίς να επηρεαστούν από την προσωπική τους ιστορία ή τον επαπειλούμενο κίνδυνο.

Μάλλον ερμηνεύεις το νόμο όπως σε συμφέρει ή για να είμαι πιο ακριβής επηρεασμένος από την προσωπική σου ιστορία ή τον επαπειλούμενο κίνδυνο.
ή δεν θέλεις να καταλάβεις ότι η επετηρίδα αποτελεί αντικειμενικό κριτήριο

Παράθεση
Εαν ο οποιοσδήποτε υπουργός βγάλει σε διαθεσιμότητα κάποιον εκπ/κό που διορίστηκε με γραπτό διαγωνισμό σε προκηρυχθείσες συγκεκριμένες θέσεις,έστω κι αν αυτός δεν απολυθεί τελικά,αλλά μεταφερθεί π.χ. στο ταχυδρομείο,τότε μπορεί να διορίσει ή να μεταθέσει για τα επόμενα 100 χρόνια (ή τουλαχιστον για όσα χρόνια ζήσει αυτός ο εκπ/κός) άλλον από την ίδια ειδικότητα στη θέση του στο υπουργείο Παιδείας;Θα είναι ή δεν θα είναι η υπέρτατη ΞΕΦΤΙΛΑ (εκτός από αφορμή για ατελείωτες δικαστικές περιπέτειες);
δηλαδή αυτοί που διορίστηκαν με πίνακα δεν διορίστηκαν σε προκηρυχθείσες συγκεκριμένες θέσεις?

Παράθεση
Οταν όμως αναιρείται η κοινή λογική (από εκπ/κούς υποτίθεται),για ποια ενότητα μπορούμε να μιλάμε;
οκ, να μιλήσουμε για κοινή λογική. Ας πούμε ότι κάποιος έχει κάνει 1-2 χρόνια αναπληρωτής και ξέρει ότι διορίζεται. Επίσης ξέρει ότι αν δώσει ΑΣΕΠ κατά πάσα πιθανότητα θα πιάσει τη βάση. Ξέρει επίσης ότι στις τοποθετήσεις προηγούνται οι του πίνακα και όχι αυτοί του ΑΣΕΠ. Δίνει ΑΣΕΠ? τι λες? πως σου φαίνεται αυτή η κοινή λογικη?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 09, 2013, 12:59:27 πμ από antonispe20 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:10:44 »

Αποσυνδεδεμένος Selanik

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2510 στις: Ιούλιος 09, 2013, 01:06:48 πμ »

Το Σύνταγμα σου κάνει;

Το σύνταγμα έχει γίνει κουρελόχαρτο εδώ και τρία χρόνια. Η μόνη λύση είναι στο δρόμο.
Σήμερα στη Θεσνικη παράσταση διαμαρτυρίας στο ΠΥΣΔΕ με αποτέλεσμα να μη βγουν πλεονάσματα:
http://3elmethess.blogspot.gr/2013/07/blog-post.html

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2511 στις: Ιούλιος 09, 2013, 01:19:03 πμ »
οκ, να μιλήσουμε για κοινή λογική. Ας πούμε ότι κάποιος έχει κάνει 1-2 χρόνια αναπληρωτής και ξέρεις ότι διορίζεται. Επίσης ξέρει ότι αν δώσει ΑΣΕΠ κατά πάσα πιθανότητα θα πιάασει τη βάση. Ξέρει επίσης ότι στις τοποθετήσεις προηγούνται οι του πίνακα και όχι αυτοί του ΑΣΕΠ. Δίνει ΑΣΕΠ? τι λες? πως σου φαίνεται αυτή η κοινή λογικη?
Πως τα έκανε αυτά τα 1-2 χρόνια αναπληρωτής;Με ποια προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια που υπάγονταν στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής;Και φυσικά η επετηρίδα δεν έχει καμιά θέση στην κουβέντα για ΑΣΕΠ,καθώς αφορά προγενέστερη διαδικασία.

Ομως όλα αυτά δεν έχουν καμιά σημασία.Είπα ότι δεν επιθυμώ καμιά αντιπαράθεση για άλλους τρόπους διορισμού.Το πιο πιθανό είναι να αποφασίσουν τα δικαστήρια.Και αυτό θα συμβεί όχι μόνο επειδή προσάρμοσε ο καθένας την κοινή λογική στα ιδιοτελή του κίνητρα τόσα χρόνια επιδιώκοντας να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα,αλλά γιατί δυστυχώς αυτό,απ΄ό,τι φαίνεται,εξακολουθεί να συμβαίνει ακόμα και τώρα που η κοινωνία είναι στα κάγκελα.Παράδειγμα;

Την ώρα που κάποιοι ξεροστάλιαζαν στο διάβασμα παραμελώντας την προσωπική τους ζωή,κάποιοι άλλοι δεν πατούσαν στα εξεταστικά κέντρα επειδή κατά πάσα πιθανότητα θα έπιαναν τη βάση;Και αυτό ονομάζεται κοινή λογική ή διαστρέβλωσή της;Πάντως δεν αποτελεί ούτε τον ελάχιστο σεβασμό στον "συνάδελφο",ειδικά σε αυτόν που έπιασε τη βάση 2 και 3 φορές και τώρα είναι άνεργος.

Οποιος αναρωτιέται για το τι επιτάσσει η κοινή λογική και δεν του επιτρέπει η συνειδησή του να το αφουγκραστεί,ας αναλογιστεί γιατί ξαφνικά οι υπουργοί προσπαθούν να περάσουν τις απολύσεις επικαλούμενοι το ΑΣΕΠ.Αν δεν έβρισκαν απήχηση στην κοινή γνώμη,νομίζετε ότι θα το έκαναν;Οι πρακτικές τους τα προηγούμενα χρόνια μόνο θέληση για αξιοκρατία δεν έδειχναν.Οσο λοιπόν εμείς κλείνουμε τα μάτια στα προφανή,ας μην απορούμε για την αδιαφορία και τον ατομικισμό του κλάδου.Στην ουσία συνεχίζεται το "ο σώζων εαυτόν σωθήτω",όσο δεν αποφασίζουμε να συν-εννοηθούμε γύρω από κοινες αρχές και αξίες.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 09, 2013, 01:22:05 πμ από rublev »

Αποσυνδεδεμένος crimson

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 133
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2512 στις: Ιούλιος 09, 2013, 01:33:31 πμ »
Το Σύνταγμα σου κάνει;

Παράθεση
Το απόσπασμα από το μνημόνιο,που παρέθεσες,ουσιαστικά αναπαράγει την παρ.7 του άρθρου 103 του αναθεωρημένου Συντάγματος του 2008:
"Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, πλην των περιπτώσεων της παραγράφου 5, γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, όπως νόμος ορίζει.
Νόμος μπορεί να προβλέπει ειδικές διαδικασίες επιλογής που περιβάλλονται με αυξημένες εγγυήσεις διαφάνειας και αξιοκρατίας ή ειδικές διαδικασίες επιλογής προσωπικού για θέσεις το αντικείμενο των οποίων περιβάλλεται από ειδικές συνταγματικές εγγυήσεις ή προσιδιάζει σε σχέση εντολής".

Θα ηθελα να θέσω ένα ερώτημα προς όλους αυτούς που εσκεμμένα εξισώνουν τον γραπτό διαγωνισμό με άλλα μέσα πρόσληψης.Θα ήθελα να προσπαθήσουν να σκεφτούν χωρίς να επηρεαστούν από την προσωπική τους ιστορία ή τον επαπειλούμενο κίνδυνο.

Μάλλον ερμηνεύεις το νόμο όπως σε συμφέρει ή για να είμαι πιο ακριβής επηρεασμένος από την προσωπική σου ιστορία ή τον επαπειλούμενο κίνδυνο.
ή δεν θέλεις να καταλάβεις ότι η επετηρίδα αποτελεί αντικειμενικό κριτήριο

Παράθεση
Εαν ο οποιοσδήποτε υπουργός βγάλει σε διαθεσιμότητα κάποιον εκπ/κό που διορίστηκε με γραπτό διαγωνισμό σε προκηρυχθείσες συγκεκριμένες θέσεις,έστω κι αν αυτός δεν απολυθεί τελικά,αλλά μεταφερθεί π.χ. στο ταχυδρομείο,τότε μπορεί να διορίσει ή να μεταθέσει για τα επόμενα 100 χρόνια (ή τουλαχιστον για όσα χρόνια ζήσει αυτός ο εκπ/κός) άλλον από την ίδια ειδικότητα στη θέση του στο υπουργείο Παιδείας;Θα είναι ή δεν θα είναι η υπέρτατη ΞΕΦΤΙΛΑ (εκτός από αφορμή για ατελείωτες δικαστικές περιπέτειες);
δηλαδή αυτοί που διορίστηκαν με πίνακα δεν διορίστηκαν σε προκηρυχθείσες συγκεκριμένες θέσεις?

Παράθεση
Οταν όμως αναιρείται η κοινή λογική (από εκπ/κούς υποτίθεται),για ποια ενότητα μπορούμε να μιλάμε;
οκ, να μιλήσουμε για κοινή λογική. Ας πούμε ότι κάποιος έχει κάνει 1-2 χρόνια αναπληρωτής και ξέρει ότι διορίζεται. Επίσης ξέρει ότι αν δώσει ΑΣΕΠ κατά πάσα πιθανότητα θα πιάσει τη βάση. Ξέρει επίσης ότι στις τοποθετήσεις προηγούνται οι του πίνακα και όχι αυτοί του ΑΣΕΠ. Δίνει ΑΣΕΠ? τι λες? πως σου φαίνεται αυτή η κοινή λογικη?
Φίλε μου, έχω διορισθεί ΑΣΕΠ σε δύσκολο κλάδο όπου οι πίνακες είχαν το πάνω χέρι ( ΠΕ11 / 80%-20%). Μπορώ να σου αραδιάσω μερικά επιχειρήματα νομικής φύσεως για το γιατί θα έπρεπε να εξαιρεθούν οι εκπαιδευτικοί με ΑΣΕΠ αλλά νομίζω ότι δεν έχει σημασία, πολύ περισσότερο αφού και το ίδιο το Υπουργείο με όλα αυτά που έχει κάνει δείχνει να μην  ενδιαφέρεται για το θέμα. Ούτως ή άλλως και οι συνάδελφοι που διορίστηκαν με πίνακες θα επικαλεστούν κάποια μορφή νομιμότητας για το διορισμό τους. Το τραγικό στην υπόθεση είναι είτε οι μεν είτε οι δε πολύ σύντομα θα φθάσουμε σε δίκες για να υπερασπιζόμαστε το αυτονόητο: η απόλυση μας είναι παράνομη και κανείς εκπαιδευτικός δε πλεονάζει στην εκπαίδευση.

Αποσυνδεδεμένος antonispe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2513 στις: Ιούλιος 09, 2013, 01:37:00 πμ »
Πως τα έκανε αυτά τα 1-2 χρόνια αναπληρωτής;Με ποια προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια που υπάγονταν στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής;Και φυσικά η επετηρίδα δεν έχει καμιά θέση στην κουβέντα για ΑΣΕΠ,καθώς αφορά προγενέστερη διαδικασία.

ημερομηνία κτήσης πτυχίου και βαθμός πτυχίου. Μήπως αυτά δεν είναι αντικειμενικά?
Εγώ έτσι τα έκανα. Συγγνώμη κιόλας αλλά δεν έχω καμία σχέση με ΠΔΣ όπως και οι περισσότεροι της πληροφορικής. (πόσες ώρες ΠΔΣ στην πληροφορική υπάρχουν?)

σύγγνωμη επίσης που σου χαλάω το όνειρο αλλά εσύ ζήτησες κοινή λογική.

ούτως ή άλλως πάντως δεν έχει νόημα.

Αυτό που προσπαθώ να πω τόση ώρα είναι ότι όλοι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί είναι το ίδιο νομικά κατοχυρωμένοι όσον αφορά την πιθανότητα απόλυσης διότι είναι διορισμένοι είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια, όπως είναι η επετηρίδα.

Εσύ μπορεί να μην συμφωνείς και δικαίωμά σου, αλλά όσοι διαβάζουν καταλαβαίνουν την ιδέα, οπότε δεν έχει νοημα να συνεχιστεί  αντιπαράθεση

ΥΓ Τα επιχειρήματα που ανέφερα ισχύουν για τον δικό μου κλάδο όπου όλοι οι επιτυχόντες ήταν και διοριστέοι προς αποφυγήν παρεξήγησης

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2005
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2514 στις: Ιούλιος 09, 2013, 01:40:15 πμ »
Το μόνο που μπορούν να κάνουν "νόμιμα" σε αντιστοιχία με την ΕΡΤ και τη δημοτική αστυνομία είναι να καταργήσουν εντελώς κάποιον κλάδο.

Προφανώς, όπως έχει άλλωστε γραφεί και στα αρχικά μηνύματα του νήματος:

"Τα περί άμεσης κατάργησης οργανικών θέσεων 1500 ΠΕ11 και 2500 ΠΕ19-20 στο ρεπορτάζ της ΝΕΤ (http://www.youtube.com/watch?v=-pGyidGC7VQ#at=2162) είναι προφανώς παραμύθια. Πολύ απλά αυτό δεν μπορεί να συμβεί αυτή τη στιγμή. Αν του χρόνου προχωρήσει το θέμα της αξιολόγησης, τότε θα μπορούν να κάνουν haircut και επιλεκτικά σε κάθε κλάδο, χωρίς να χρειάζεται η συνολική κατάργησή του."

Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι περιορίστηκαν σήμερα σημαντικά οι αναφορές στους γνωστούς 2 κλάδους.

Αν δεν έχει κάποια σχετική αναφορά για τα θέματα Παιδείας το αυριανό Πολυνομοσχέδιο, τότε θεωρώ ότι το θέμα για τον εκπαιδευτικό κλάδο "κλειδώνει" σε κατάργηση ολόκληρων ειδικοτήτων στο Τεχνολογικό Λύκειο.

Το γελοίο της υπόθεσης είναι ότι διαρρέονται προς τα ΜΜΕ νούμερα υπεράριθμων με ακρίβεια ... μονάδας, τη στιγμή που ο όποιος αριθμός εκπαιδευτικών προκύψει σε αυτή την 1η φάση της κινητικότητας (δεν αναφέρομαι σε "αδυνατούντες") εκτιμώ ότι θα είναι αποκλειστικά από εξ ολοκλήρου καταργούμενες ειδικότητες. Απλώς, φαίνεται να γίνονται κάποιες αλλαγές της τελευταίας στιγμής στο ποιες θα είναι αυτές τις ειδικότητες, γι' αυτό και αλλάζουν τα συνολικά νούμερα που θα συνεισφέρει το Παιδείας (1953/1967/1976).

Αποσυνδεδεμένος crimson

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 133
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2515 στις: Ιούλιος 09, 2013, 01:45:59 πμ »
Το μόνο που μπορούν να κάνουν "νόμιμα" σε αντιστοιχία με την ΕΡΤ και τη δημοτική αστυνομία είναι να καταργήσουν εντελώς κάποιον κλάδο.

Προφανώς, όπως έχει άλλωστε γραφεί και στα αρχικά μηνύματα του νήματος:

"Τα περί άμεσης κατάργησης οργανικών θέσεων 1500 ΠΕ11 και 2500 ΠΕ19-20 στο ρεπορτάζ της ΝΕΤ (http://www.youtube.com/watch?v=-pGyidGC7VQ#at=2162) είναι προφανώς παραμύθια. Πολύ απλά αυτό δεν μπορεί να συμβεί αυτή τη στιγμή. Αν του χρόνου προχωρήσει το θέμα της αξιολόγησης, τότε θα μπορούν να κάνουν haircut και επιλεκτικά σε κάθε κλάδο, χωρίς να χρειάζεται η συνολική κατάργησή του."

Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι περιορίστηκαν σήμερα σημαντικά οι αναφορές στους γνωστούς 2 κλάδους.

Αν δεν έχει κάποια σχετική αναφορά για τα θέματα Παιδείας το αυριανό Πολυνομοσχέδιο, τότε θεωρώ ότι το θέμα για τον εκπαιδευτικό κλάδο "κλειδώνει" σε κατάργηση ολόκληρων ειδικοτήτων στο Τεχνολογικό Λύκειο.

Το γελοίο της υπόθεσης είναι ότι διαρρέονται προς τα ΜΜΕ νούμερα υπεράριθμων με ακρίβεια ... μονάδας, τη στιγμή που ο όποιος αριθμός εκπαιδευτικών προκύψει σε αυτή την 1η φάση της κινητικότητας (δεν αναφέρομαι σε "αδυνατούντες") εκτιμώ ότι θα είναι αποκλειστικά από εξ ολοκλήρου καταργούμενες ειδικότητες. Απλώς, φαίνεται να γίνονται κάποιες αλλαγές της τελευταίας στιγμής στο ποιες θα είναι αυτές τις ειδικότητες, γι' αυτό και αλλάζουν τα συνολικά νούμερα που θα συνεισφέρει το Παιδείας (1953/1967/1976).
Το θέμα για το ποιοι και πόσοι είναι χαοτικό. Το πιάνουμε από τη μία, το αφήνουμε από την άλλη. Αυτό που γράφεις από διάφορες συζητήσεις φαίνεται και το πιο λογικοφανές σενάριο. Πιστεύω όμως, ότι τελικά το Υπουργείο θα πάρει τη πιο ΄΄΄πατάτα΄΄ απόφαση από νομικής φύσεως και θα τρέχει, τρέχοντας και άλλους άδικα.

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2516 στις: Ιούλιος 09, 2013, 01:46:39 πμ »
Το μόνο που μπορούν να κάνουν "νόμιμα" σε αντιστοιχία με την ΕΡΤ και τη δημοτική αστυνομία είναι να καταργήσουν εντελώς κάποιον κλάδο.

Προφανώς, όπως έχει άλλωστε γραφεί και στα αρχικά μηνύματα του νήματος:

"Τα περί άμεσης κατάργησης οργανικών θέσεων 1500 ΠΕ11 και 2500 ΠΕ19-20 στο ρεπορτάζ της ΝΕΤ (http://www.youtube.com/watch?v=-pGyidGC7VQ#at=2162) είναι προφανώς παραμύθια. Πολύ απλά αυτό δεν μπορεί να συμβεί αυτή τη στιγμή. Αν του χρόνου προχωρήσει το θέμα της αξιολόγησης, τότε θα μπορούν να κάνουν haircut και επιλεκτικά σε κάθε κλάδο, χωρίς να χρειάζεται η συνολική κατάργησή του."

Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι περιορίστηκαν σήμερα σημαντικά οι αναφορές στους γνωστούς 2 κλάδους.

Αν δεν έχει κάποια σχετική αναφορά για τα θέματα Παιδείας το αυριανό Πολυνομοσχέδιο, τότε θεωρώ ότι το θέμα για τον εκπαιδευτικό κλάδο "κλειδώνει" σε κατάργηση ολόκληρων ειδικοτήτων στο Τεχνολογικό Λύκειο.

Το γελοίο της υπόθεσης είναι ότι διαρρέονται προς τα ΜΜΕ νούμερα υπεράριθμων με ακρίβεια ... μονάδας, τη στιγμή που ο όποιος αριθμός εκπαιδευτικών προκύψει σε αυτή την 1η φάση της κινητικότητας (δεν αναφέρομαι σε "αδυνατούντες") εκτιμώ ότι θα είναι αποκλειστικά από εξ ολοκλήρου καταργούμενες ειδικότητες. Απλώς, φαίνεται να γίνονται κάποιες αλλαγές της τελευταίας στιγμής στο ποιες θα είναι αυτές τις ειδικότητες, γι' αυτό και αλλάζουν τα συνολικά νούμερα που θα συνεισφέρει το Παιδείας (1953/1967/1976).

Hey Patreas. Να υποθέσω, όταν λες κατάργηση ειδικοτήτων στο Τεχνολογικό Λύκειο, εννοείς ειδικότητες που απαντώνται μόνο στο συγκεκριμένο τύπο σχολείου. Παρ' ότι είναι αργά, θα μπορούσες να το αναλύσεις λίγο αυτό; Έχεις γενικότερα καμιά πληροφόρηση για τις αλλαγές στο... Νέο Λύκειο και στην Τεχνική-Επαγγελματική Εκπαίδευση;
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος d33

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2517 στις: Ιούλιος 09, 2013, 02:14:49 πμ »
Αφήστε την ανθρωποφαγία και τον κανιβαλισμό, αυτά που γράφονται είναι βούτυρο στο ψωμί τους (της κυβέρνησης), ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ. Αυτή την ώρα πρέπει να βγούμε όλοι στον δρόμο ενωμένοι, δάσκαλοι και καθηγητές, ΠΟΕ ΟΤΑ και να ανατρέψουμε τα σχέδιά τους.
Όλοι κινδυνεύουμε και αν δεν ενωθούμε τώρα η κυβέρνηση θα περάσει ότι θέλει και όποτε θέλει. Αφήστε λοιπόν τις παραλίες και τα forum και βγείτε στους δρόμους.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2005
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2518 στις: Ιούλιος 09, 2013, 02:20:45 πμ »
Η πληροφόρηση επί του θέματος είναι δύσκολη και ακόμα πιο δύσκολη η διασταύρωσή της (οπότε προτιμώ να μη συμβάλλω στο γενικότερο κλίμα που δημιουργείται από αδιασταύρωτες πληροφορίες).

Έχουν γραφτεί κάποιες σκέψεις στα αρχικά μηνύματα του νήματος. Από εκεί και πέρα, κάποιος "ψυχρός εκτελεστής" πιστεύω ότι θα κοίταζε αριθμό εκπαιδευτικών ανά ειδικότητα και αριθμό αναπληρωτών που χρειάστηκαν πέρυσι για αυτή την ειδικότητα. Φυσικά, στο τέλος (και μετά από ό,τι παρεμβάσεις γίνουν από διάφορες πλευρές) το πιθανότερο είναι να προκύψει κάτι που δεν θα έχει καμία εκπαιδευτική λογική.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2519 στις: Ιούλιος 09, 2013, 02:23:47 πμ »
@antonispe20

Είναι προφανές ότι μιλάς μόνο για την ειδικότητά σου,γιατί φαίνεται ότι αγνοείς το τι γινόταν στους υπόλοιπους κλάδους της Βθμιας.Μέχρι και ο Μητσοτάκης ξέρει ότι δεν έχουν διοριστεί όλοι οι εκπ/κοί είτε μέσω επετηρίδας είτε μέσω ΑΣΕΠ.Ούτε υπήρχε μόνο η ΠΔΣ...

Οπως είπα όμως και προηγουμένως,όλα αυτά θα λυθούν δυστυχώς στα δικαστήρια,όπου ο καθένας που πλήττεται έχει το δικαίωμα και είναι και λογικό να τρέξει για να εξαιρεθεί από τη διαθεσιμότητα.
Αναφέρθηκα στον τρόπο διορισμού μόνο και μόνο για να αναδείξω ότι δεν μπορούμε να συν-εννοηθούμε γύρω από μια ελάχιστη κοινή βάση συμφωνίας ούτε και για τα αυτονόητα.Πόσω μάλλον για να διεκδικήσουμε κάτι καλύτερο.

Αντε και πραγματοποιείται το όνειρο και κατεβαίνουμε όλοι στους δρόμους και ρίχνουμε την κυβέρνηση.Μετά τι;Δεν έχουν καταλάβει όσοι λαϊκιστές επικαλούνται συνέχεια τον λαό,ότι η μεγάλη πλειοψηφία του λαού διαισθάνεται αυτό το έλλειμμα αξιόπιστης εναλλακτικής πρότασης και συν-εννόησης γύρω από μια ελάχιστη κοινή βάση συμφωνίας;Δεν μπορεί να επικαλείσαι τον λαό όποτε σε βολεύει και να τον αντιμετωπίζεις ως κοιμισμένο που θα τον ξυπνήσεις,όταν δεν σε βολεύει.Χρειάζονται συγκεκριμένες προτάσεις που θα ενώσουν πρώτα τον λαό γύρω από 1-2 κοινά ζητήματα κι όχι μεγαλόπνοα ευχολόγια.

@Patreas
Στο σενάριο που παρουσίασες συνηγορεί και μια αποστροφή του παρακάτω άρθρου που μιλούσε για τις καθαρίστριες και οπου ο -ως συνήθως άσχετος δημοσιογράφος περί τα εκπ/κά- στηρίχθηκε μάλλον σε μια κουβέντα που "έπιασε" από την πηγή του,χωρίς να το έχει ψάξει περισσότερο.

"Στο κάδρο μπαίνουν επίσης και οι καθαρίστριες των δημόσιων σχολείων, πιθανά για επόμενο κύμα διαθεσιμότητας.
Πρόκειται για μια ομάδα υπαλλήλων η οποία μπορεί να τεθεί καθ' ολοκληρίαν και αυτόματα στο καθεστώς αυτό".
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231256473

 

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160794
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 488
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 398
Σύνολο: 414

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.