*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1391729 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος spk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6314 στις: Αύγουστος 09, 2013, 05:11:26 μμ »
Γεγονότα με χρονολογική σειρά:

1998, Ελλάδα - Μέχρι τότε οι διορισμοί εκπαιδευτικών γίνονταν μέσω της επετηρίδας, ενός αδιάβλητου συστήματος πρόσληψης πανελλαδικής εμβέλειας. Υπήρχε διαφάνεια στην πρόσληψη, ωστόσο έλειπε η αξιολόγηση του υπόβαθρου των νεοπροσληφθέντων. Προτείνεται ο ΑΣΕΠ προς αντικατάσταση της επετηρίδας (διαφάνεια και αξιολόγηση συγχρόνως).

1999, ΗΠΑ - Οι εθνικές ενώσεις εκπαιδευτικών καθώς και το εθνικό συμβούλιο πιστοποίησης της εκπαίδευσης (προετοιμασίας) των εκπαιδευτικών στις ΗΠΑ αναγνωρίζουν τη σημασία και τη συμβολή των προτάσεων του Lee Shulman. O Lee Shulman, πρότεινε ήδη από το 1986 τη θεωρία PCK. Σύμφωνα με αυτή, ένας εκπαιδευτικός πρέπει οπωσδήποτε να γνωρίζει το γνωστικό του αντικείμενο (Content Knowledge), να έχει γενικές παιδαγωγικές γνώσεις (Pedagogy Knowledge) και να είναι επαρκής στη διδακτική του αντικειμένου του (Pedagogical Content Knowledge). Το έργο του σε αυτό τον τομέα έτυχε ευρείας αποδοχής διεθνώς, γεγονός που αποδεικνύεται από τις περισσότερες από 20.000 άμεσες ή έμμεσες επιστημονικές αναφορές στο PCK που πρότεινε ο ίδιος. Στις ΗΠΑ, έγινε καθηγητής μεταπτυχιακών στο παιδαγωγικό του Stanford, πρόεδρος εθνικών ιδρυμάτων και ενώσεων σχετικών με την εκπαιδευτική έρευνα και κατέχει σημαντικά βραβεία για τη συνεισφορά του. Σε άλλες χώρες, καθιερώθηκαν συστήματα εισαγωγικών εξετάσεων για την πρόσληψη εκπαιδευτικών ή μεταπτυχιακές σπουδές ως απαραίτητο προσόν διορισμού. Όταν αναφερόμαστε σε Content/Subject Knowledge μιλάμε πάντοτε για σπουδές πάνω στο γνωστικό αντικείμενο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (βλ. διορισμένοι πληροφορικοί με σεμινάρια πριν την καθιέρωση του ΑΣΕΠ).

1998-2010, Ελλάδα - Οι διορισμοί εκπαιδευτικών γίνονται πλέον μέσω πινάκων προϋπηρεσίας και γραπτών εξετάσεων ΑΣΕΠ. Οι εξετάσεις αξιολογούν τους υποψηφίους εκπαιδευτικούς στη βάση του PCK, ενός θεμελιωμένου πλαισίου αποδεκτού σε διεθνές επίπεδο. Αξιολογείται η γνώση του γνωστικού αντικειμένου, η γενική παιδαγωγική και η ειδική διδακτική, το τρίπτυχο δηλαδή του PCK. Ωστόσο, οι διορισμοί δε γίνονται εξ ολοκλήρου από το ΑΣΕΠ. Εκπαιδευτικοί που έχουν ήδη προϋπηρεσία πιέζουν ώστε να υπάρχει και άλλος τρόπος διορισμού - με βασικό κριτήριο την προϋπηρεσία. Οι συνδικαλιστές κυβερνητικών παρατάξεων, αλλά και διάφοροι παρατρεχάμενοι μέχρι και πολιτικοί βρίσκουν σε αυτή την πίεση πεδίο δόξας ώστε να συνεχίσουν τις εξυπηρετήσεις κάθε είδους (ΠΔΣ, Σιβιτανείδιος, Εκκλησιαστικά κ.α.) με αντάλλαγμα ψήφους για τη διαιώνιση της εξουσίας τους και του υπάρχοντος συστήματος. Οι ΟΛΜΕ της εποχής και οι ίδιοι οι (αναπληρωτές, διορισμένοι) εκπαιδευτικοί δεν πιέζουν έναν καθολικό ΑΣΕΠ. Προκύπτει τελικά το 60% ΑΣΕΠ 40% Πίνακες το οποίο δεν εφαρμόζεται ποτέ στην πράξη, καθώς πάντοντε προσλαμβάνονται περισσότεροι από τους πίνακες (εξάντληση διοριστέων ΑΣΕΠ, 30μηνο, 24μηνο κλπ).

2010, Ελλάδα - Προωθούνται πολλές αλλαγές στην εκπαίδευση, εν μέσω μνημονίων και κρίσης. Μεταξύ αυτών, υπάρχουν και δύο θετικές: (α) η μοριοδότηση απόσπασης θα εξαρτάται πλέον από τον τόπο της υπηρεσίας, όχι της οργανικής (χωρίς ωστόσο αναδρομική ισχύ όπως έγινε π.χ. με την αύξηση των μορίων μετάθεσης από 2 σε 2,5 για κάθε έτος προϋπηρεσίας ή διαχωρισμό του υπολογισμού των μορίων απόσπασης σε προ 2010 και μετά 2010), β) καθιέρωση του ΑΣΕΠ ως μοναδικού τρόπου διορισμού. Στο μεν (α) η σιωπή της φίλα προσκείμενης κυβερνητικά ΟΛΜΕ ήταν εκκωφαντική, καθώς ήταν όλοι δικοί τους όσοι είχαν μαζέψει προνομιακά μόρια με αποσπάσεις, στο μεν (β) το κλείσιμο των παραθύρων στους διορισμούς και η καθιέρωση ενός ορθού τρόπου δεν είχε ιδιαίτερο νόημα πια. Το κλείσιμο των παραθύρων έπρεπε να γίνει ήδη το 1998-2000 άπαξ και δια παντός, όχι το 2010 που τώρα πια κανείς δεν ξέρει αν θα γίνει νέος ΑΣΕΠ πριν το 2020. Αξιοκρατικός τρόπος που δεν εφαρμόζεται είναι δώρο άδωρο, στάχτη στα μάτια.

2010-2013, Ελλάδα - Οι αλλαγές στην εκπαίδευση είναι ραγδαίες. Συγχωνεύσεις σχολείων, αυξήσεις ωραρίου, ιδέες για υποχρεωτικές μεταθέσεις, μειώσεις μισθών. Σε όλες ζημιωμένοι βγαίνουν κυρίως οι νέοι, καθώς απώτερος, μακροπρόθεσμος πολιτικός στόχος είναι σε βάθος χρόνου να είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί κακοπληρωμένοι, με ελαστικές σχέσεις εργασίας και ελάχιστα δικαιώματα. Οι παλαιότεροι, με μικρότερες αναλογικά μειώσεις μισθών, "οργανικές" σε σχολεία, μικρές αυξήσεις ωραρίου κλπ δεν αντιδρούν ιδαίτερα. Δεν αναλογίζονται βέβαια ότι αν κάποιο από τα παιδιά τους αύριο μεθαύριο στρεφόταν στην εκπαίδευση όπως αυτοί θα είχε μεσαιωνικά εργασιακά δικαιώματα.

2013 καλοκαίρι, Ελλάδα - Αφού κοίμησαν τους παλαιότερους συναδέλφους με τρικ όπως 12ετία για υποχρεωτικές μεταθέσεις, 2ωρη αύξηση ωραρίου για όλους (ο Μ.Ο. ωρών διδασκαλίας στη Β'θμια στην Ευρώπη είναι σταθερός στις 20-21 ώρες από την ημέρα πρόσληψης ως την ημέρα συνταξιοδότησης - πλην Ελλάδας, Κύπρου και Πορτογαλίας που μειώνεται σταδιακά - σελ.13) αποφασίζουν πλέον στις διαθεσιμότητες να ασχοληθούν κατά προτεραιότητα με αυτούς. Στόχος να δουν την έξοδο κυρίως παλιοί συνάδελφοι με σχετικά καλές συνθήκες και δικαιώματα εργασίας και να παραμείνουν οι νεότεροι με μεσαιωνικές συνθήκες και δικαιώματα, αλλά και πιστοποιημένοι από ΑΣΕΠ. Βήμα-βήμα οι αλλαγές, πότε κοιμίζοντας τους μεν και πότε τους δε.

Οι φιλοκυβερνητικές παρατάξεις σιωπούν και συναινούν, προτείνοντας που και που μονοήμερες απεργίες ή απεργίες διαρκείας σε άκαιρες στιγμές τις οποίες δεν κηρύσσουν ποτέ. Οι αντικυβερνητικές παρατάξεις λένε συνήθως όχι σε όλα, χωρίς αντιπροτάσεις για τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Όλες μαζί προτάσσουν προς τα έξω, προς το υπουργείο, τα ΜΜΕ και την κοινή γνώμη κλαδικά αιτήματα (μισθοί, ωράριο, όχι στις απολύσεις κλπ), ενώ τα αιτήματα τους θα έπρεπε να είναι πρώτα από όλα αιτήματα γονέων που έχουν παιδιά σε σχολεία, αιτήματα ατόμων που έχουν ξαδέλφια, ανήψια κλπ σε σχολεία και θέλουν αυτά να τύχουν καλύτερης μόρφωσης. Αποτυγχάνοντας να πάρουν τους γονείς, τους συγγενείς των μαθητών με το μέρος τους η κατάσταση δε βελτιώνεται. Δεν λες ποτέ όχι στις απολύσεις Δ.Υ. στην κοινή γνώμη και το 1.500.000 ανέργων που δεν έχουν φαγητό ή ρεύμα ή πετρέλαιο ή ίντερνετ. Λες 20 μαθητές στην τάξη και 2 καθηγητές στα εργαστήρια, πλήθος μαθημάτων επιλογής βασισμένα στα ενδιαφέροντα τις κλίσεις των μαθητών και τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, σύγχρονες υποδομές κλπ απευθυνόμενος κυρίως σε αυτούς και όχι στο υπουργείο, ώστε το παιδί του ανέργου που δεν έχει χρήματα να πληρώσει ιδιωτικά σχολεία, ΙΕΚ, κολέγια, πανεπιστήμια να τύχει καλής εκπαίδευσης στο δημόσιο σχολείο για να έχει καλύτερες προοπτικές στο μέλλον. Ζητάς λοιπόν όλα αυτά ώστε ο μαθητής που θα τελειώνει το σχολείο να μην προστίθεται στο 1.500.000. Πάρε μαζί σου τους ανέργους, τους γονείς, τους μαθητές και τους συγγενείς τους και τότε και μόνο τότε έχεις ελπίδα να μην προστεθείς και εσύ στο 1.500.000, αλλά και να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο σε αυτόν τον τόπο. Αν μάλιστα παραθέσεις και επιχειρήματα για το που θα βρεθούν τα χρήματα για όλα αυτά τότε έχεις κερδίσει το παιχνίδι. Κάνουμε λοιπόν την αυτοκριτική μας για το παρελθόν, τελειώνουμε με την εσωστρέφεια και απευθυνόμαστε στους γονείς και τους μαθητές μας και όχι στους υπουργούς και τους παρατρεχάμενους τους - όσο υπάρχει ακόμα χρόνος.

ΥΓ1. Αν είχε εφαρμοστεί καθολικά ο ΑΣΕΠ για τους διορισμούς από το 1998 μέχρι σήμερα τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα για τον κλάδο μας. Δε θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι υπάρχουν ακατάλληλοι εκπαιδευτικοί, καθώς όλοι θα είχαν κριθεί από γραπτές εξετάσεις. Ούτε τους δανειστές δε θα έπαιρνε να ζητήσουν απολύσεις εκπαιδευτικών, αλλά θα έπρεπε να αναζητηθούν όλοι από τα υπόλοιπα υπουργεία, ειδικά όταν τίθεται ο "σκληρός" ΑΣΕΠ το πιο βασικό κριτήριο για την ένταξη σε διαθεσιμότητα. Το πολύ πολύ να είχαμε υποχρεωτικές μετατάξεις σε άλλους φορείς.

ΥΓ2. Η ΟΛΜΕ, οι κυβερνήσεις κλπ δεν είναι κάτι άοριστο. Είναι σχηματισμοί ανθρώπων που κάποιοι από εμάς τους αναδείξαμε τις δεκαετίες που πέρασαν. Οι πρόεδροι τους δεν είχαν κληρονομικά δικαιώματα, εκλεγμένοι από εμάς ήταν. Ας μην ρίχνουμε το φταίξιμο σε αυτούς για να νιώθουμε ανακούφιση πετώντας αλλού τις ευθύνες. Τα λάθη μας πληρώνουμε. Όσο δεν κάνουμε την αυτοκριτική μας δεν πρόκειται να ξημερώσει κάτι καλύτερο. Όταν αλλάξουμε στάση εμείς, θα αλλάξει και η ευρύτερη αντιμετώπιση της κατάστασης.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:55:44 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6315 στις: Αύγουστος 09, 2013, 05:14:59 μμ »
Και κάτι ακόμα που μου ήρθε βλέποντας τα γραφόμενα εδώ.
Μέχρι στιγμής έχουν:

απολυθεί - 2000 με 2500 ΕΡΤ
διαθεσιμότητα - όλοι (πλην γνωστών εξαιρέσεων)
- καθηγητές ειδικοτήτων
- δημοτικοί αστυνόμοι (τουλάχιστον έτσι λέει ο Νόμος)
- σχολικοί φύλακες.

Με λίγα λόγια ειδικότητες και κλείσιμο οργανισμών

Γιατί; Μα γιατί κάτι τέτοιο ήταν το πιο εύκολο.

Από ότι έχει ακουστεί θα διατεθούν 1000+ υγειονομικοί από συγκεκριμένα Νοσοκομεία και 1000+ διοικητικοί από συγκεκριμένα εκπαιδευτικά ιδρύματα.
Με λίγα λόγια μέχρι στιγμής από 4000 απολύσεις, οι 2000-2500 είναι ανεξαρτήτως τρόπου εισαγωγής στο Δημόσιο
και από τις 12500 διαθεσιμότητες πάλι οι 10000+ είναι ανεξαρτήτου τρόπου εισαγωγής...

Τι θέλω να πω. Αλήθεια πιστεύετε ότι θα αξιολογηθεί κόσμος; Και τότε γιατί αργούν τόσο με τους επίορκους. το παραμύθι γνωστό....δεν προλαβαίνουμε να αξιολογήσουμε πονάει κεφάλι κόβει κεφάλι. Η΄ αλλιώς εκεί που έχει πέσει το χοντρό βύσμα δεν θα ανοίξει ρουθούνι...

ΥΓ. Ειδικά για τους εκπαιδευτικούς όπως αναφέρθηκε εύστοχα δημιουργούνται θέματα...
Π.χ. κάποιος έπιασε την ίδια βαθμολογία στον ΑΣΕΠ αλλά προτιμήθηκε ο άλλος που είχε παραπάνω μόρια από προυπηρεσία (εκτός ΑΣΕΠ). Κάποιοι ενω μπορούσαν να διοριστούν  μέσω ΑΣΕΠ μπήκαν με προυπηρεσία. Σε όλους το μόνο στοιχείο που έχουν στο Υπουργείο είναι ΦΕΚ διορισμού. Θα μπορούσαν να πάνε και να δουν το ΦΕΚ και μετά να δούνε πως μπήκε ο καθένας. Εδώ αυτό όμως δεν γίνεται εύκολα σε ένα δήμο των 100 ατόμων και θα πάει να γίνει σε κλάδους των 5000 και 10.000. Εξάλλου ακόμα και τώρα οι όποιες μετατάξεις πάνε να γίνουν με τον τρόπο που θα γίνονταν οι υποχρεωτικές μεταθέσεις. Η όποια αξιολόγηση λοιπόν γίνεται με τα γνωστά στάνταρ...προυπηρεσία, δυσμενείς συνθήκες, οικογενειακοί λόγοι και πτυχία...σαφώς μπορεί να κάνω τεράστιο λάθος. απλά βλέπω το τι έγινε και όχι το τι λένε ότι θα γίνει. εξάλλου αυτή είναι η πολιτική. σε κάθε δήλωση να παίρνεις την αρνητική αντίστοιχη δήλωση για να βρεις την αλήθεια.
 
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 09, 2013, 05:22:24 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6316 στις: Αύγουστος 09, 2013, 05:25:56 μμ »
μην ξεχναμε συναδελφοι οτι πολλοι ασεπιτες λογω προυπηρεσιας μπορει να επελεξαν να διοριστουν με το 40% παρολο που ηταν διοριστεεοι απο ασεπ (για καλυτερη τοποθετηση).....με αυτους τι θα γινει????? μην τα βαζουμε ολα στο ιδιο τσουβαλι.....κανεναν μας δεν συμφερει αυτο που γινεται.μην ξεχνατε οτι υπεραριθμοι συμφωνα με τον ορο του υπουργειου υπαρχουν σε ολες τις ειδικοτητες....
Λυπάμαι που το λέω και δεν περίμενα ποτέ να φτάσω σε αυτό το σημείο, αλλά αυτοί έκαναν τότε την επιλογή τους κλείνοντας πονηρά σε εμάς το μάτι που οδεύαμε για Δωδεκάνησα, Έβρο, Χίο κλπ! Ας αναλάβουν τώρα τις ευθύνες της επιλογής τους!
πολύ σωστά
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6317 στις: Αύγουστος 09, 2013, 05:30:07 μμ »
μην ξεχναμε συναδελφοι οτι πολλοι ασεπιτες λογω προυπηρεσιας μπορει να επελεξαν να διοριστουν με το 40% παρολο που ηταν διοριστεεοι απο ασεπ (για καλυτερη τοποθετηση).....με αυτους τι θα γινει????? μην τα βαζουμε ολα στο ιδιο τσουβαλι.....κανεναν μας δεν συμφερει αυτο που γινεται.μην ξεχνατε οτι υπεραριθμοι συμφωνα με τον ορο του υπουργειου υπαρχουν σε ολες τις ειδικοτητες....
Λυπάμαι που το λέω και δεν περίμενα ποτέ να φτάσω σε αυτό το σημείο, αλλά αυτοί έκαναν τότε την επιλογή τους κλείνοντας πονηρά σε εμάς το μάτι που οδεύαμε για Δωδεκάνησα, Έβρο, Χίο κλπ! Ας αναλάβουν τώρα τις ευθύνες της επιλογής τους!

το καταλαβαινεις οτι αυτοι εδρασαν νομιμα ομως....και οτι και εσυ π.χ αν ειχες δωσει ασεπ και σε καλουσαν αναπληρωτη( καρπαθο --παραμεθωριο) και ξαναεδινες ασεπ και περναγεσ και σου ελεγε ο νομος να επιλεξεις μπορει να επελεγες και εσυ την προυπηρεσια....

ΕΙΝΑΙ τραγικο αυτο που λες συναδελφε πραγματικα....γιατι μιλαμε για εναν ανθρωπο που πηγε με το σταυρο στο χερι...με την ιδια λογικη δρουνε και αυτοι που τωρα αυθαιρετα θελουν να φυγουν οι ασεπιτες.....Μου κανει τεραστια εντυπωση οτι δεν εχουμε καταλαβει ακομα οτι μονο συλλογικα θα γινει κατι.....

Εδω βλεπεις οτι και η αποφαση της προσφυγης που εχουν κανει οι διοριστεεοι του 08 να βγει και να ειναι θετικη...υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να μην την εφαρμοσουν καν ποτε.....
δε μάζεψαν έτσι όλοι την προϋπηρεσία τους γνωρίζουμε και περιπτώσεις που η σχετική προϋπηρεσία μαζεύτηκε μόνο από ΠΔΣ,
εγώ πάντως δε θα κρίνω μόνο από τις περιπτώσεις που γνωρίζω προσωπικά, το ίδιο πρέπει να κάνουμε όλοι,
ναι ήταν νόμιμο με την έννοια ότι είχε νομοθετηθεί αυτή η δυνατότητα,
αλλά ότι είναι νόμιμο δεν είναι πάντα και ηθικό.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:55:44 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6318 στις: Αύγουστος 09, 2013, 05:35:30 μμ »
Και κάτι τελευταίο.

Πάντα στην ζωή όλα είναι θέμα προσφοράς ζήτησης. Το κυριότερο είναι ότι εύκολα (μην πω πανεύκολα) δεχθήκαμε διαθεσιμότητα και απολύσεις. Σε μια κοινωνία ατομιστών (που και εγώ είμαι εξέχον μέλος της μιας και με μεγάλωσαν να είμαι παρτάκιας) δεν περίμενα και κάτι άλλο.
το λοιπόν το θέμα μας είναι ποιος θα φύγει τώρα, αύριο ή μεθαύριο;
Ωραία φεύγουν τώρα οι προυπηρεσιάκηδες. Αυριο που θα γίνει νέος ΑΣΕΠ με πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας (το οποίο φυσικά θα έχει πληρωθεί αδρα ) τι μέλλον θα έχουν οι παλιοί ΑΣΕΠίτες.

Επίσης τα βάζουμε με ειδικότητες και όχι με κάποιους συγκεκριμένους. Γιατί μα πολύ απλά μας έμαθαν να είμαστε ευγενικοί. Εξυπηρετούσε άλλωστε και τα σχέδια των πολιτικών να έχουμε ευγένια και να μην λέμε τα πράγματα με το όνομα τους.
Ποιοι πιστεύετε ότι ευνοούνται τώρα; εννοώ ποιες ειδικότητες; Οι γνωστές...

ΛΑΘΟΣ.

Θα το διαπιστώσετε όλοι όταν θα γυρίσετε στα σχολεία και θα δείτε πως γίνεται η κατανομή μαθητών σε τμήματα ειδικοτήτων, κατευθύνσεων και επιλογής...
Τότε θα καταλάβετε τι έχει παχτεί και ποιος ευνοήθηκε και ποιος όχι...τα πάντα να τα βλέπετε ως άτομα και όχι ως μπούγιο.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 09, 2013, 05:38:36 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6319 στις: Αύγουστος 09, 2013, 05:43:46 μμ »


Με λίγα λόγια ειδικότητες και κλείσιμο οργανισμών

Γιατί; Μα γιατί κάτι τέτοιο ήταν το πιο εύκολο.


ΥΓ. Ειδικά για τους εκπαιδευτικούς όπως αναφέρθηκε εύστοχα δημιουργούνται θέματα...
Π.χ. κάποιος έπιασε την ίδια βαθμολογία στον ΑΣΕΠ αλλά προτιμήθηκε ο άλλος που είχε παραπάνω μόρια από προυπηρεσία (εκτός ΑΣΕΠ). Κάποιοι ενω μπορούσαν να διοριστούν  μέσω ΑΣΕΠ μπήκαν με προυπηρεσία. Σε όλους το μόνο στοιχείο που έχουν στο Υπουργείο είναι ΦΕΚ διορισμού. Θα μπορούσαν να πάνε και να δουν το ΦΕΚ και μετά να δούνε πως μπήκε ο καθένας. Εδώ αυτό όμως δεν γίνεται εύκολα σε ένα δήμο των 100 ατόμων και θα πάει να γίνει σε κλάδους των 5000 και 10.000. Εξάλλου ακόμα και τώρα οι όποιες μετατάξεις πάνε να γίνουν με τον τρόπο που θα γίνονταν οι υποχρεωτικές μεταθέσεις. Η όποια αξιολόγηση λοιπόν γίνεται με τα γνωστά στάνταρ...προυπηρεσία, δυσμενείς συνθήκες, οικογενειακοί λόγοι και πτυχία...σαφώς μπορεί να κάνω τεράστιο λάθος. απλά βλέπω το τι έγινε και όχι το τι λένε ότι θα γίνει. εξάλλου αυτή είναι η πολιτική. σε κάθε δήλωση να παίρνεις την αρνητική αντίστοιχη δήλωση για να βρεις την αλήθεια.
τέτοιου τύπου οριζόντια μέτρα θα εφαρμοστούν και πάλι και μάλιστα πιο σύντομα από όσο περιμένουμε εφόσον δεν υπάρχει πολιτική βούληση για να μπει τάξη στο χάος του δημοσίου
αλλά από δηλώσεις άλλο τίποτα:
νέο πειθαρχικό δίκαιο για εκπαιδευτικούς προανήγγειλε ο υφυπουργός παιδείας, αυτό το "θα ελέγχονται οι πράξεις των ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ για τη νομιμότητά τους"
να το δω και και να μη το πιστέψω, γιατί προς το παρόν το υπουργείο νίπτει τας χείρας του για το θέμα ;D
http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/erxetai-neo-peitharxiko-dikaio-ekpaideytikoys

« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 09, 2013, 06:20:28 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6320 στις: Αύγουστος 09, 2013, 06:18:59 μμ »
Η ιστορία διδάσκει πάντως, έτσι;
ναι
2ος αιώνας πΧ. Οι Ρωαμίοι (κυβέρνηση) για να πετύχουν την κυριαρχία του ελληνικού χώρου (καθηγητές), πήραν με το μέρος τους πόλεις της νότιας Ελλάδας (ΑΣΕΠίτες), παρουσιαζόμενοι ως ελευθερωτές τους από τους Μακεδόνες (προϋπηρεσάκηδες). Νίκησαν τους Μακεδόνες, και η Μακεδονία έγινε επαρχία του ρωμαϊκού κράτους. Μετά ήρθε η σειρά της νότιας Ελλάδας! και μετά τη λήξη του 1ου αιώνα πΧ, ΟΛΟΣ ο ελληνικός κόσμος είχε υποταγεί στους Ρωμαίους...

@spk
συμφωνώ σε όλα εκτός από:
Ούτε τους δανειστές δε θα έπαιρνε να ζητήσουν απολύσεις εκπαιδευτικών
Θα έβρισκαν τρόπο. Ο στόχος τους είναι οι πλειστηριασμοί, η δημόσια υγεία και η δημόσια παιδεία.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 09, 2013, 07:12:14 μμ από anemoni »

Αποσυνδεδεμένος emnaypli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 251
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6321 στις: Αύγουστος 09, 2013, 06:42:58 μμ »
Και κάτι τελευταίο.

Πάντα στην ζωή όλα είναι θέμα προσφοράς ζήτησης. Το κυριότερο είναι ότι εύκολα (μην πω πανεύκολα) δεχθήκαμε διαθεσιμότητα και απολύσεις. Σε μια κοινωνία ατομιστών (που και εγώ είμαι εξέχον μέλος της μιας και με μεγάλωσαν να είμαι παρτάκιας) δεν περίμενα και κάτι άλλο.
το λοιπόν το θέμα μας είναι ποιος θα φύγει τώρα, αύριο ή μεθαύριο;
Ωραία φεύγουν τώρα οι προυπηρεσιάκηδες. Αυριο που θα γίνει νέος ΑΣΕΠ με πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας (το οποίο φυσικά θα έχει πληρωθεί αδρα ) τι μέλλον θα έχουν οι παλιοί ΑΣΕΠίτες.

Επίσης τα βάζουμε με ειδικότητες και όχι με κάποιους συγκεκριμένους. Γιατί μα πολύ απλά μας έμαθαν να είμαστε ευγενικοί. Εξυπηρετούσε άλλωστε και τα σχέδια των πολιτικών να έχουμε ευγένια και να μην λέμε τα πράγματα με το όνομα τους.
Ποιοι πιστεύετε ότι ευνοούνται τώρα; εννοώ ποιες ειδικότητες; Οι γνωστές...

ΛΑΘΟΣ.

Θα το διαπιστώσετε όλοι όταν θα γυρίσετε στα σχολεία και θα δείτε πως γίνεται η κατανομή μαθητών σε τμήματα ειδικοτήτων, κατευθύνσεων και επιλογής...
Τότε θα καταλάβετε τι έχει παχτεί και ποιος ευνοήθηκε και ποιος όχι...τα πάντα να τα βλέπετε ως άτομα και όχι ως μπούγιο.
Ποιος είπε ότι θα φύγουν οι έχοντες προυπηρεσια;

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6322 στις: Αύγουστος 09, 2013, 06:56:12 μμ »
Με το +30 των ασεπιτων αυτοι που φεύγουν πρώτοι ειναι οι μη Ασεπιτες της τελευταίας 8ετιας χωρις master  η β επίπεδο ΤΠΕ
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος emnaypli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 251
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6323 στις: Αύγουστος 09, 2013, 07:04:11 μμ »
Έβγαλε το Υπουργείο παιδείας τα μόρια για τους εκπαιδευτικούς; Και ότι θα βασίζονται στον τρόπο διορισμού; Που υπάρχουν αυτά;
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 09, 2013, 07:07:53 μμ από emnaypli »

Αποσυνδεδεμένος kopan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • Όλα αλλάζουν όταν εσύ αλλάζεις.
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6324 στις: Αύγουστος 09, 2013, 07:09:51 μμ »
Έβγαλε το Υπουργείο παιδείας τα μόρια για τους εκπαιδευτικούς;

Όχι ...
Απλά ο καθένας λέει τι θα ήθελε να μετράει περισσότερο...!!! ;) :) ;) :)


<<Ο Θεός έκανε τον κόσμο στρογγυλό, ώστε να μην μπορούμε να δούμε πολύ μακριά το δρόμο μπροστά μας>>.
Karen Blixen

Καλό βράδυ...
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 09, 2013, 07:11:23 μμ από kopan »
Η ευφυΐα είναι η σύζυγος, η φαντασία είναι η ερωμένη και η μνήμη είναι η υπηρέτρια.
Βίκτωρ Ουγκώ

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6325 στις: Αύγουστος 09, 2013, 07:27:16 μμ »
Αυτα φημολογουνται και δε με βολευουν καθολου αφου ειμαι στον πατο του βαρελιου.  Περσυ ο επιμορφωτης. β επιπεδου ειπε οτι το υπουργειο σχεδιαζει να μοριοδοτησρι με 3μορια το β επιπεδο και το α επιπεδο με μηδεν καθωε θα ειναι υποχρεωτικο σε ολους.  Τελικα μπορει να μη μετρησει και καθολου.  Παντως οταν  ανακοινωσει το υπουργειο τα μορια τοτε συντομα επικεινται διαθεσιμοτητες
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6326 στις: Αύγουστος 09, 2013, 07:27:47 μμ »
Και κάτι τελευταίο.

Πάντα στην ζωή όλα είναι θέμα προσφοράς ζήτησης. Το κυριότερο είναι ότι εύκολα (μην πω πανεύκολα) δεχθήκαμε διαθεσιμότητα και απολύσεις. Σε μια κοινωνία ατομιστών (που και εγώ είμαι εξέχον μέλος της μιας και με μεγάλωσαν να είμαι παρτάκιας) δεν περίμενα και κάτι άλλο.
το λοιπόν το θέμα μας είναι ποιος θα φύγει τώρα, αύριο ή μεθαύριο;
Ωραία φεύγουν τώρα οι προυπηρεσιάκηδες. Αυριο που θα γίνει νέος ΑΣΕΠ με πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας (το οποίο φυσικά θα έχει πληρωθεί αδρα ) τι μέλλον θα έχουν οι παλιοί ΑΣΕΠίτες.

Επίσης τα βάζουμε με ειδικότητες και όχι με κάποιους συγκεκριμένους. Γιατί μα πολύ απλά μας έμαθαν να είμαστε ευγενικοί. Εξυπηρετούσε άλλωστε και τα σχέδια των πολιτικών να έχουμε ευγένια και να μην λέμε τα πράγματα με το όνομα τους.
Ποιοι πιστεύετε ότι ευνοούνται τώρα; εννοώ ποιες ειδικότητες; Οι γνωστές...

ΛΑΘΟΣ.

Θα το διαπιστώσετε όλοι όταν θα γυρίσετε στα σχολεία και θα δείτε πως γίνεται η κατανομή μαθητών σε τμήματα ειδικοτήτων, κατευθύνσεων και επιλογής...
Τότε θα καταλάβετε τι έχει παχτεί και ποιος ευνοήθηκε και ποιος όχι...τα πάντα να τα βλέπετε ως άτομα και όχι ως μπούγιο.
Ποιος είπε ότι θα φύγουν οι έχοντες προυπηρεσια;

Sorry γιατί έλειπα. Εγω δεν είπα θα φύγουν εγώ είπα ότι άμα γίνει η αρχή τι έχει να γίνει γενικά. Το ποιοι θα φύγουν και πως θα φύγουν αδιάφορο. το μοναδικό κριτήριο είναι να βγουν τα νούμερα...μέχρι να έρθουν τα επόμενα νούμερα....τουλάχιστον αυτό γίνεται όταν ένας λαός κυβερνάτε από κάθε λογής νούμερα που τα επέλεξαν άλλα νούμερα για να δουν τραπεζικούς λογαριασμούς φουσκωμένους με νούμερα αλλά βλέπουν άλλους λογαριασμούς (εκτός τραπεζικών) με παραφουσκωμένα νούμερα...
Με λίγα λόγια από τα πολλά νούμερα χάθηκε και το μέτρο και το μέτρημα.

Αποσυνδεδεμένος talaiporos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6327 στις: Αύγουστος 09, 2013, 07:41:07 μμ »
το λοιπόν το θέμα μας είναι ποιος θα φύγει τώρα, αύριο ή μεθαύριο;
Ωραία φεύγουν τώρα οι προυπηρεσιάκηδες. Αυριο που θα γίνει νέος ΑΣΕΠ με πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας (το οποίο φυσικά θα έχει πληρωθεί αδρα ) τι μέλλον θα έχουν οι παλιοί ΑΣΕΠίτες.

Τον όρο δια βίου μάθηση τον έχεις ακούσει; Αν όχι καλύτερα να φύγεις από την εκπαίδευση...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160797
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 488
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 425
Σύνολο: 448

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.