PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Εξετάσεις
Πανελλήνιες
(Συντονιστής:
MARKOS
)
Θέματα φυσικής θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Τελευταία νέα
Tοποθέτηση εκπαιδευτικών με διετή θητεία σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία Δ.Ε για τα σχολικά έτη 2024-2025 και 2025-2026
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους
Η εγκύκλιος για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε περιοχές/ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ./Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών της Σιβιτανιδείου
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε άλλους εκπαιδευτικούς κλάδους και σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Θέματα φυσικής θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών (Αναγνώστηκε 2995 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
charalampos
Νέο μέλος
Μηνύματα: 1
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Θέματα φυσικής θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
«
Απάντηση #14 στις:
Ιούνιος 10, 2014, 04:26:28 μμ »
Tweet
στο δ2 αν γίνει λάθος στον σχεδιασμός της Τστατ και βγεί λάθος επιτάχυνση κόβεται όλο το ερώτημα ;
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Θέματα φυσικής θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 00:24:52 »
dpa2006
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1377
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
Απ: Θέματα φυσικής θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
«
Απάντηση #15 στις:
Ιούνιος 10, 2014, 11:23:13 μμ »
Σχόλια και απαντήσεις
θεμάτων Φυσικής Κατεύθυνσης 2014 από ΕΕΦ:
Δελτίο Τύπου και οι λύσεις για τη Φυσική Κατεύθυνσης
ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ –ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΓΕ.Λ – ΕΠΑΛ
Για τα σημερινά θέματα φυσικής των πανελλαδικών εξετάσεων θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης θα θέλαμε να επισημάνουμε τα εξής:
Σε γενικές γραμμές θεωρούμε τα θέματα αρκετά καλά, τόσο από πλευράς στόχευσης ως προς τις γνώσεις που πρέπει να έχουν αποκτήσει οι υποψήφιοι για την εισαγωγή τους στις σχολές αυτών των κατευθύνσεων, όσο και από πλευράς επιστημονικού ενδιαφέροντος και επιπέδου.
Παρ όλα αυτά πρέπει να επισημάνουμε:
Ο χρόνος των τριών ωρών είναι οριακός για την επεξεργασία των σημερινών θεμάτων.
Το Α3 ουσιαστικά επιδέχεται περισσότερης της μιας απάντησης μια και η εκφώνηση για το αλγεβρικό άθροισμα των ροπών ως προς οποιοδήποτε σημείο του στερεού ενώ το ορθό είναι ως προς το κέντρο μάζας του στερεού.
Το Β3 έτσι χωρίς τη διευκρίνιση είχε ως προφανή επιλογή την
iii
αφού
m
1<
m
2.
Θεωρούμε επίσης πως στο θέμα Β τα ερωτήματα Β1 και Β3 αναφέρονται σχεδόν στο ίδιο πεδίο γνώσης.
Γκρος Γεώργιος,
Γραμματικάκης Γιώργος, Δρακόπουλος Γρηγόρης, Καλαϊτζάκη Μαρία,
Κωνσταντίνου Βασίλειος,Kαλελής Σωκράτης, Μαραγκάκης Μανώλης, Μάντης Ευάγγελος, Μίχας Νίκος,
Μοιράγιας Χρήστος,
Πανάγος Λουκάς, Σαββάκης Απόστολος,
Σακελλαρίου Γιάννης,Σαμπράκος Μάνος,
Φράγγος Δημήτρης, Χατζηϊωακειμίδης Ανέστης, Χατζής Κωνσταντίνος
Λύσεις Θεμάτων
Η Άποψη μας για το Α3
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 13, 2014, 11:26:23 πμ από dpa2006
»
Καταγράφηκε
dpa2006
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1377
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
Απ: Θέματα φυσικής θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
«
Απάντηση #16 στις:
Ιούνιος 10, 2014, 11:27:18 μμ »
Μια παρατήρηση,σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια το 3ο και 4ο θέμα είχαν 5 υπο-ερωτήματα και όχι 4 ως συνήθως.
Καταγράφηκε
dpa2006
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1377
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
Απ: Θέματα φυσικής θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
«
Απάντηση #17 στις:
Ιούνιος 13, 2014, 11:25:08 πμ »
http://www.eef.gr/component/content/article/46-trexontanea/719-2014-06-11-12-53-04.html
Συμπληρωματικό δελτίου τύπου
Για τα σημερινά θέματα φυσικής των πανελλαδικών εξετάσεων θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης θα θέλαμε να επισημάνουμε τα εξής:
Σε γενικές γραμμές θεωρούμε τα θέματα αρκετά καλά, τόσο από πλευράς στόχευσης ως προς τις γνώσεις που πρέπει να έχουν αποκτήσει οι υποψήφιοι για την εισαγωγή τους στις σχολές αυτών των κατευθύνσεων, όσο και από πλευράς επιστημονικού ενδιαφέροντος και επιπέδου. Παρ όλα αυτά πρέπει να επισημάνουμε ότι:
•τα θέματα θα μπορούσαν να είναι μικρότερης έκτασης στο σύνολό τους.
•Το Α3 ουσιαστικά δεν έχει καμιά σωστή απάντηση. Είναι προφανές ότι αρχικά ο θεματοδότης θεωρούσε σωστή την γ. Μα είναι απαράδεκτο! Ως προς οποιοδήποτε σημείο του στερεού δεν είναι μηδέν η ροπή ακόμη και αν η δύναμη διέρχεται από το κέντρο μάζας οπότε του προκαλεί μεταφορική επιταχυνόμενη κίνηση. Ως προς το κέντρο μάζας είναι μηδέν. Έτσι εκ των υστέρων δίνεται ως σωστή και η β και η γ. Απαράδεκτο! Ευνοείται και ο μαθητής που το έβαλε στην τύχη χωρίς να καταλαβαίνει τίποτα και επιβεβαιώνεται το ρητό . Το ζήτημα αυτό δεν έπρεπε καν να τεθεί μιας και το σχολικό βιβλίο δεν διαπραγματεύεται πλήρως την κίνηση του στερεού σώματος.
•Το Β3 έτσι όπως είχε δοθεί αρχικά είχε προφανή επιλογή την iii αφού είναι m1•Επίσης όσον αφορά το θέμα Β αξίζει να αναφερθεί πως περιέχονται δύο ζητήματα Β1 και Β3 τα οποία πραγματεύονται στην ουσία το ίδιο κομμάτι ύλης, (αυτό των κρούσεων), με αποτέλεσμα τελικά να αδικούνται κεφάλαια όπως ο λίγος ηλεκτρισμός που υπάρχει στην ύλη της Γ ΄ Λυκείου.
•Το θέμα Γ περιέχει γραφική παράσταση από την οποία ο μαθητής μπορεί να συνάγει χρήσιμες πληροφορίες. Αυτό είναι πολύ σημαντικό διότι αναπόσπαστο στοιχείο οποιασδήποτε φυσικής μελέτης αποτελεί η γραφική παράσταση. Όσον αφορά το Γ2 δίνει την ευκαιρία στο μαθητή να περιγράψει με μαθηματικό τρόπο την ροή διαδοχικών κινήσεων. Το Γ3 θέλει να θυμίσει ότι στα κυματικά φαινόμενα περιέχονται και οι νόμοι των ταλαντώσεων. Το Γ4 ουσιαστικά από φυσικής άποψης είναι εξαιρετικό, εξετάζει αν ο μαθητής γνωρίζει ότι η αλλαγή της συχνότητας προκαλεί αλλαγή του μήκους κύματος καθώς και αλλαγή του πλάτους.
•Το θέμα Δ είναι στην ουσία συσκευασμένο από 5 ασκήσεις σε μία με αποτέλεσμα η ροή του να μην είναι στρωτή αλλά τυρβώδης. Οι αριθμητικές πράξεις που απαιτεί είναι πολύ χρονοβόρες με αποτέλεσμα ο μαθητής να αισθάνεται έντονη την πίεση του χρόνου. Καλό θα είναι τα αριθμητικά δεδομένα να προσεγγίζουν τις πραγματικές συνθήκες μιας και η φυσική είναι μια πειραματική επιστήμη και όχι αφηρημένη τέχνη. Στο Δ4 παρόλο που δίνεται ότι θεωρείται ο χρόνος της κρούσης αμελητέος καλό θα ήταν η κρούση των δύο ράβδων να πραγματοποιούνταν σε κατακόρυφη θέση ώστε αποφευχθούν οποιοιδήποτε προβληματισμοί όσον αφορά τη διατήρηση της στροφορμής.
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Εξετάσεις
Πανελλήνιες
(Συντονιστής:
MARKOS
)
Θέματα φυσικής θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών