0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εντομεταξυ στην κορυφή του νήματος υπάρχει ψηφοφορία στην ερώτηση Να υπάρχει Αξιολόγηση; Και τα Ναι υπερτερούν. Να υποθέσω ότι ολα τα παραπάνω δεν τους αφορούν και δεν τους προβληματίζουν
Νομίζω λοιπόν ότι η ακατανόμαστη θα βρει εύκολα κάποιους λίγους (μπουκωμένους από πακέτα ΕΣΠΑ) ψηφοφόρους στα βόρεια προάστεια, για να την ψηφίσουν και να επανεκλεγεί. Και το τραγικό αστείο είναι ότι όσο η ΝΔ μειώνει τα ποσοστά της, τόσο αυξάνεται η πιθανότητα για την ακατανόμαστη να επανεκλεγεί μιας και η μείωση των ποσοστών της ΝΔ συνεπάγεται και μείωση της βάσης εκλογής βουλευτή.Αυτό που δεν κατανοούν οι περισσότεροι είναι ότι η ακατανόμαστη δεν ενδιαφέρεται για τους ψηφοφόρους της Ελλάδας, δεν ενδιαφέρεται ΚΑΝ για τους ψηφοφόρους της ΝΔ. Το μόνο που ίσως την ενδιαφέρει λιγάκι είναι, σε περίπτωση που η ΝΔ εκλέξει λιγότερους από 3 βουλευτές στην εκλογική της περιφέρεια (κάτι μάλλον απίθανο), να καταφέρει να περάσει σε ψήφους τον μπουμπούκο και τον χατζηδάκη. Αν το καταφέρει αυτό, ακόμα και 3000 ψηφοφόρους να έχει, βουλευτής θα επανεκλεγεί!!!
Τα ΝΑΙ είναι από όλους τους κ.κ. καθηγητάς οι οποίοι τρέξαν ασμένως να γενούν μέντορες και συντονισταί. Κι είναι πολλλοί. Βλέπεις έχομε ά ξ ι ο προσωπικό, όχι αστεία. Που κάμουν και πρότυπες διδασκαλίες.
Το νήμα είναι πολύ παλιό και αφορούσε σε δυνητική αξιολόγηση. Όποιος ψήφισε τώρα ναι εμπίπτει στην κατηγορία που ανέφερε ο leon φυσικά...
Τι αξιολόγηση και μπούρδες μας λένε; Αφού η μόνη μας "τιμωρία" θα είναι απλά να παρακολουθούμε σεμινάρια!!!!Κοινώς η αξιολόγηση κεραμέως είναι απλά μια ακόμα μέθοδος κονόμας για να σπαταλήσουν στο μέλλον πακέτα ΕΣΠΑ οι εκπαιδευτές σεμιναρίων , όταν αυτοί θα (κάνουν ότι) εκπαιδεύουν εμάς τους ανεπαρκώς αξιολογηθέντες.....Εγώ φυσικά είμαι υπέρ μιας πραγματικής αξιολόγησης, αυστηρά και μόνο κάτω από ΟΛΕΣ τις παρακάτω προϋποθέσεις (μηδεμιάς εξαιρουμένης):1) Πανελλήνιες εξετάσεις από τράπεζα θεμάτων απεριόριστου μεγέθους και με εξασφαλισμένη την αξιόπιστη τυχαιότητα στην επιλογή των κοινών για όλους θεμάτων, ώστε να φανεί ποιος εκπαιδευτικός είναι τελικά ο καλύτερος στο γνωστικό αντικείμενο. Και αυτός ας αξιολογεί μετά τους υπόλοιπους για το γνωστικό. Στις πανελλήνιες φυσικά θα πρέπει να υποχρεωθούν να γράψουν και καθηγητές πανεπιστημίου, αν θέλουν να γίνουν αξιολογητές γνωστικού (στοιχηματίζω ότι οι περισσότεροι καθηγητές πανεπιστημίου θα πατώσουν στις γραπτές εξετάσεις, γιατί η πλειοψηφία τους είναι βύσματα που έχουν ανέρθει στην έδρα τους έρποντας και γλύφοντας).2) Κάμερα στους φερέλπιδες υποψήφιους αξιολογητές στα παιδαγωγικά με ταυτόχρονη κάλυψη του προσώπου και του ήχου των παιδιών, όταν αυτοί θα κάνουν δειγματικές διδασκαλίες σε ΤΥΧΑΙΑ σχολεία στα οποία θα τους καλούμε εμείς οι εκπαιδευτικοί για να διδάξουν και να μας δείξουν πόσο καλοί είναι στα παιδαγωγικά. Ώστε να φανεί ποιος πραγματικά είναι καλύτερος στο να επιβάλει παιδαγωγικό κλίμα στην τάξη, στην πράξη και όχι στην θεωρία. Στην συνέχεια ψηφοφορία από όλους εμάς τους εκπαιδευτικούς, που βλέποντας τις κάμερες θα κρίνουμε αν ο φέρελπις αξιολογητής αξίζει πραγματικά τον τίτλο του. Και αυτός που θα κριθεί με αυτόν τον τρόπο από την ψήφο των εκπαιδευτικών ως ο καλύτερος παιδαγωγός, αυτός ας έχει μετά το δικαίωμα να αξιολογήσει τον καθένα από εμάς στα παιδαγωγικά.3) Υπηρεσιακή αξιολόγηση ας γίνεται από τον διευθυντή, αποκλειστικά και μόνο κατά πόσο δεν κάνουμε κοπάνες από την δουλειά μας, και κατά πόσο τηρούμε τον νόμο (όταν φυσικά δεν υπάρχει προκηρυγμένη απεργία που μας επιτρέπει να μην τον τηρούμε). Ο υδροκεφαλικός ρόλος του διευθυντή ως ο απόλυτος άρχων στην διοίκηση του σχολείου πρέπει να σταματήσει, και να αποκατασταθεί ξανά ο σύλλογος διδασκόντων ως ο κύριος διοικητικός θεσμός του σχολείου. H δημοκρατία του συλλόγου διδασκόντων πρέπει να επανέλθει, ο σύλλογος πρέπει να αποφασίζει φυσικά πρωτίστως και για τα οικονομικά του σχολείου. Η βυσματοκρατία των συνεντευξιαζόμενων κομματόσκυλων διευθυντών πρέπει να παταχθεί αμείλικτα και με κάθε μέσο, γιατί ο ρόλος αρκετών από αυτούς είναι απλά να τα κάνουν πλακάκια με διεφθαρμένους δήμους και δημοτικούς υπαλλήλους, ώστε να ροκανίζεται και να σπαταλιέται δημόσιο χρήμα σε άχρηστα για τα σχολεία έργα.4) Αξιολόγηση του συλλόγου διδασκόντων, κατά πόσο ξοδεύει σωστά τα χρήματα που διατίθενται από τον δήμο και από την κυβέρνηση (εννοείται ακριβώς το ίδιο χρηματικό ποσό θα δίνεται σε όλα τα σχολεία, ανάλογα πάντα και με το πλήθος των μαθητών του καθενός σχολείου). Σε περίπτωση αποδεδειγμένης σπατάλης χρημάτων, ο σύλλογος διδασκόντων και το σχολείο όχι μόνο πρέπει να αξιολογούνται, αλλά και όσοι εκπαιδευτικοί υποστήριξαν με την ψήφο τους στο πρακτικό του συλλόγου διδασκόντων την σπατάλη χρημάτων θα πρέπει να υποχρεώνονται να πληρώνουν από την τσέπη τους την όποια χασούρα.Υπό τις παραπάνω προϋποθέσεις (μηδεμιάς εξαιρουμένης), δέχομαι την αξιολόγηση. Αν έστω και μία προϋπόθεση από τις παραπάνω εκλείψει, η αξιολόγηση θα περάσει μόνο πάνω από το εργασιακό μου πτώμα.
https://www.youtube.com/watch?v=8nYaL1ozQEo&t=1282sO Χατζηδάκης λέει ότι ο Κούλης ΔΕΝ τον παρακολουθούσε. Άρα ποιος τον παρακολουθούσε;;;; Μήπως η ακατανόμαστη ή ο μπουμπούκος;;;;
Το νήμα άνοιξε αρχές του '08. Το '13 ήλθαν χιλιάδες απολύσεις (απετράπησαν εν τέλει λόγω πτώσης της κυβέρνησης, μαντέψτε ποιος ήταν υπουργός εσωτερικών) καθηγητών με πρόσχημα την αξιολόγηση (που κι αυτή δεν εφαρμόστηκε τελικά για τον ίδιο λόγο). Καλό το μπλα-μπλα για τους εκθεσάδες των πανελλαδικών και τους συγγραφιάδες των βουλευτικών λόγων, αλλά δείτε και στην πράξη λίγο τι σημαίνουν όλα τούτα.https://youtu.be/guLpKer9XOI
leon,αυτο το βιντεακι επρεπε να παιζει παντου.Σε ευχαριστουμε που το παρεθεσες.Οποιος εκπαιδευτικος το δει και παει να τους ψηφισει ξανα,αναρωτιεμαι,εχει συνειδηση;;;
Κι εγώ και πολλοί άλλοι συνάδελφοι το ίδιο αναρωτιόμαστε..κι ελπίζουμε να υπάρχει συνείδηση τελικά.
Αμήν!!!Οπως εχω ξαναγραψει,ενα τους αναγνωριζω:τα λενε ξεκαθαρα.Δεν λενε "λεφτα υπαρχουν" και μετα 40% τσεκουρι στους μισθους.Αναρωτιεμαι:ποιος εκπαιδευτικος -περα απο την οποια παραδοση της οικογενειας του-θελει να ζει καθημερινα στην κολαση που ξεκαθαρα δηλωνουν οτι θα φτιαξουν για την εκπαιδευση;;;
Οπότε ναι, υπάρχει δυσαρέσκεια στον κλάδο μας.