0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κάνε μια ερώτηση λοιπόν συγκεκριμένα σε όποιον είναι κατά της αξιολόγησης, να σου αναφέρει ένα τεκμηριωμένο παράδειγμα του γιατί δεν συμφωνεί. Τεκμηριωμένο. Ότι δεν του αρέσει η χ ψ ω διάταξη που προβλέπει αυτό, γιατί αυτό θα έχει την χ ψ συνέπεια. Πόσοι μπορούν να απαντήσουν; Πόσοι έχουν διαβάσει τον νόμο κατ αρχάς. Ρώτα στο σχολείο σου πόσοι. Όχι πόσοι διαβάζουν τις ανακοινώσεις στο alfavita. Τον ίδιο τον νόμο, και το πρώτο και τις διευκρινίσεις που βγήκαν προ ολίγου. @gia 96 δεν είναι θέμα έγκρισης. Ένας αγώνας για να πετύχει, απευθύνεται στην κοινή γνώμη για να ασκήσει πίεση. Το 100% απεργία την Τετάρτη, καμία πίεση δεν θα ασκήσει στην ΚΕραμέως που ελέγχει τα ΜΜΕ και θα το χρησιμοποιήσει υπέρ της. Πάρε για παράδειγμα τις διαμαρυτρίες των καλλιτεχνών ή των αρχαιολόγων για τα μουσεία. Πόσο πρέπει να ψάξεις για να δεις τι ακριβώς συμβαίνει, πέρα από αυτά που αναφέρονται στα καθεστωτικά μέσα.Ένας δημόσιος υπάλληλος απεργός, δεν απεργεί για να χτυπήσει το συμφέρον του εργόδότη, δεν είναι εργαζόμενος σε επιχείρηση που θα χάσει κέρδη. Ο απεργός επιχειρεί να φέρει συμπαράσταση και να οδηγήσει σε καταψήφιση της κυβέρνησης. Επομένως, χρειάζεται σοβαρά επιχειρήματα, γιατί ο νόμος εναντίον του οποίου απεργεί, είναι βλαπτικός για τον ίδιο και για το δημόσιο συμφέρον. Σας πείθουν εσάς τα επιχειρήματα που ακούγονται; Εμένα όχι. Γιατί βασικά δεν είναι επιχειρήματα. Είναι συνθήματα και κραυγές. Όποιος γνωρίζει στοιχειωδώς από ρητορική και μέσα πειθούς (που οι φιλόλογοι αν μη τι άλλο κάτι γνωρίζουν), καταλαβαίνει ότι χωρίς τεκμήρια και επιχειρήματα βασισμένα στη λογική, δεν πείθεις. Το κυνήγι της εύκολης συγκίνησης, είναι για μεταξύ μας, όχι για παραέξω.
Εσύ που έχεις μελετήσει τα περί της αξιολόγησης, γιατί εμείς απλά φωνασκούμε & δεν πείθουμε, πες μας και δείξε μας συγκεκριμένα, τι καλό εμπεριέχουν, που αν τα ακολουθήσουμε, θα βελτιώσουμε τους εαυτούς μας & το δημόσιο σχολείο;; Τι είναι αυτό που σε έχει πείσει να μην απεργήσεις;; Η καλή πρόθεση της Κεραμέως, το γεγονός ότι πραγματικά μοχθεί & πασχίζει για εμάς ή μήπως φοβάσαι το τι θα πει ο περίγυρός σου, όταν σε δει να απεργείς;; Έλεος...!
Την αξιολόγηση η Κεραμέως τη φέρνει για όλους! Απλά, οι νεοδιόριστοι είστε ο πιο εύκολος στόχος!Όταν υπάρχει απεργία & αποχή, δεν έχεις καμία επίπτωση - είσαι καλυμμένη! Μόνο 2-3 εδώ μέσα προσπαθούν νε εκφοβίσουν τον κόσμο να ενδώσει στην αξιολόγηση και αυτό είναι κατάπτυστο!
Ασφαλώς και το θέμα μας εδώ είναι οι αναπληρωτές φιλόλογοι και ο αριθμός της α΄ φάσης τους, αλλά το θέμα εξετράπη από άλλους συναδέλφους που ρώτησαν αν αξίζει να πηγαίνει κάποιος στα δυσπρόσιτα και κατά πόσο ανατρέπονται οι οικογενειακές ζωές των εκπαιδευτικών (βλ. στα προηγούμενα μηνύματα τα ονόματα αυτών που ρώτησαν)! Επίσης, κάποιοι εδώ μέσα βλέπουν τα πράγματα μονομερώς και νιώθουν ότι κάποιες απαντήσεις είναι προσβλητικές, τη στιγμή που οι ίδιοι "πετούν" ένα: έτσι είναι οι πίνακες αναπληρωτών "σας αρέσει, δεν σας αρέσει"! Αν αυτά τα λόγια δεν είναι προσβλητικά και υποτιμητικά προς συναδέλφους, τι να πω; Σχετικά τώρα με όσα γράφεις συναδέλφισσα, οι πίνακες αναπληρωτών έτσι είναι, αλλά όχι για πάντα (από το 2018-19 έρχονται αλλαγές και πιθανώς γραπτός ΑΣΕΠ) και φυσικά δεν συμφωνούμε όλοι μ' αυτή την απαράδεκτη κατάσταση, γι' αυτό και καταθέτουμε κάθε χρονιά ενστάσεις και γι' αυτό αρκετοί κατέφυγαν στο δικαστήριο, ώστε ν' αλλάξουν! Οι πίνακες έτσι όπως είναι τώρα βολεύουν μία μόνο μερίδα εκπαιδευτικών: τους ήδη βολεμένους και σ' αυτό δεν συναινούμε!Επιπλέον, αν κάποιος συνάδελφος συνεχίζει να πηγαίνει αναπληρωτής (γενικά) μέχρι τα 60 του είναι άξιος της μοίρας του και θα έχει υποστεί την μεγαλύτερη "ήττα" της ζωής του, αφού πρώτα απ' όλα θα έχει χάσει τον αυτοσεβασμό του! Γιατί θα είναι αδιανόητο πραγματικά να μην έχει βρει μια άλλη επαγγελματική διέξοδο και να συνεχίζει το παιχνιδάκι του Υπουργείου, πιστεύοντας ότι κάτι κάνει στη ζωή του!Ακόμη, λες ότι οι μαθητές όπου κι αν είναι μαθαίνουν, αρκεί να θέλουν να μάθουν και ευτυχώς που υπάρχει το internet! Ε, τότε ας μην υπάρχουν καθόλου δάσκαλοι και εκπαιδευτικοί κι ας αντικατασταθούν με την τηλεκπαίδευση! Είναι δυνατόν να έχει τις ίδιες ευκαιρίες μάθησης, γνώσης και μόρφωσης ένας μαθητής της άγονης γραμμής μ' έναν μαθητή αστικού κέντρου; Ο πρώτος θα ακούσει ό,τι ακούσει από τον όποιον διδάσκοντα του στείλει το Υπουργείο, ενώ ο δεύτερος έχει την δυνατότητα να τα ξανακούσει κι από άλλον καθηγητή/δάσκαλο του φροντιστηρίου ή του ιδιαίτερου (και με τίποτε δεν υποστηρίζω την παραπαιδεία, αλλά έτσι λειτουργούμε εδώ στην Ελλάδα: καλύπτουμε τα κενά του δημόσιου σχολείου με τα φροντιστήρια κάθε μορφής!). Για να μην αναφερθώ στα πιστοποιητικά ξένων γλωσσών, πληροφορικής και στις επιτυχίες των Πανελληνιών, στο ποιοι εισάγονται στις υψηλόβαθμες σχολές, ποιοι παίρνουν τις πρωτιές κάθε χρόνο και ποιοι έχουν την ευκαιρία να γίνουν δεκτοί και στα μεγάλα Παν/μια της Αμερικής και της Ευρώπης! Δεν επικροτώ κάτι τέτοιο, αλλά είναι η πραγματικότητα που κάποιοι θέλουν να ωραιοποιούν: οι μαθητές των απομακρυσμένων και των δυσπρόσιτων περιοχών δεν έχουν πολλές, ούτε ίσες ευκαιρίες κι αν κάποιος κάποτε ξεχωρίσει, θα πρόκειται φυσκά για κάποια σπάνια περίπτωση προικισμένου μαθητή! Επιπρόσθετα, αν ένας εκπαιδευτικός πάρει μαζί του τα δικά του παιδιά να φοιτήσουν σε σχολείο τέτοιων περιοχών, αυτόματα τα "καταδικάζει" σ' έναν "δευτερότερο" τρόπο μάθησης και μόρφωσης! Αλλά δεν είναι μόνο η μάθηση και η μόρφωση! Τι πιθανότητες για ψυχαγωγία, για πολιτιστική καλλιέργεια, για αθλητισμό έχουν οι μαθητές των δυσπρόσιτων περιοχών; Ελάχιστες και μόνο από καμιά σχολική εκδρομή θα γνωρίσουν κανένα μουσείο, κανένα αρχαιολογικό μνημείο, κάποια θεατρική παράσταση, κάποια μεγάλη βιβλιοθήκη κλπ.! Και μην βλέπω αυτά τα φαιδρά για την νοοτροπία των παιδιών στα σχολεία των αστικών κέντρων (δεν ξέρω τι θέλει να πει ο γράφων) και για την κοινωνική μόρφωση, αλλά σε τέτοια μέρη κυριαρχεί ο σκληρός επαρχιωτισμός και για την κοινωνική παράσταση κάθε μαθητή τον πρώτο ρόλο πάντα τον έχει το μορφωτικό επίπεδο και το κοινωνικό status της κάθε οικογένειας!Κι ένα τελευταίο, γιατί δεν θέλω να κουράζω: το Υπουργείο παιδείας δεν θα έπρεπε να κάνει κοινωνική πολιτική εις βάρος όλων εμάς των εκπαυτικών που δεν λεγόμαστε πολύτεκνοι, τρίτεκνοι, απολυθέντες των ιδιωτικών κλπ., αλλά να κοιτάξει να βάλει στα σχολεία άξιο, ικανό, πρόθυμο και καινοτόμο διδακτικό προσωπικό, που και έχει κριθεί και έχει αξιολογηθεί και έχει αποκτήσει επιπρόσθετα προσόντα και εμπειρία, διότι μόνο έτσι θα ανέβει το επίπεδο του δημοσίου σχολείου! Από τη στιγμή όμως που συνειδητά ακολουθεί μια άλλη, λανθασμένη τακτική στην επιλογή των διδασκόντων, επιλέγει συνειδητά την υποβάθμισή του!Μεγάλη δεν θα είναι η α΄φάση, στα περσινά πάνω-κάτω επίπεδα: 300-320 φιλόλογοι!
Πού είπα εγω ότι είδα κάτι καλό; Είπα απλα ότι αν ας πούμε ρωτήσουν τα παιδιά γιατί απεργώ, αυτή τη φορά δεν έχω τι να απαντήσω. Γιατί γύρω γύρω δεν ακούγεται κάτι πειστικό. Αυτό είπα μόνο. Εντωμεταξύ δεν έχω πει καν ότι δεν θα απεργήσω.
"Τα μέχρι τώρα στοιχεία που διαθέτουμε από αυτές τις μελέτες συγκλίνουν κατά τη γνώμη μας στις εξής διαπιστώσεις: 1) Η Επιθεώρηση ΠΑΝΤΑ χρησιμοποιούσε παιδαγωγικό λόγο και εμφανιζόταν ως μηχανισμός βελτίωσης του δασκάλου, της διδασκαλίας και του σχολείου. ΠΟΤΕ όμως δεν χρησιμοποιήθηκε για αυτό το λόγο. Στις περισσότερες περιόδους ήταν ένας μηχανισμός ελέγχου και αστυνόμευσης της δράσης των δασκάλων μέσα κι έξω από το σχολείο. 2) Η Επιθεώρηση ως διαδικασία ήταν η τελετουργία και η ιεροτελεστία του φόβου και της συμβολικής βίας. Δεν μπορούσε να καταγράψει τις πραγματικές συνθήκες διδασκαλίας και τη σχολική πραγματικότητα. Το μάθημα θεατρικό, με συγκεκριμένες οδηγίες - συνταγές, σκηνοθετημένο με τέτοιο τρόπο ώστε να εκπληρώνονται οι επιθυμίες του Επιθεωρητή και να συντάσσονται οι Εκθέσεις. 3) Η μετατροπή των ποιοτικών στοιχείων του μαθήματος τα οποία επηρεάζονται και συνδέονται με πλήθος άλλων παραγόντων, σε ποσοτική βαθμολογία ήταν εντελώς αυθαίρετη και είχε τραγικές συνέπειες για την εκπαίδευση. 4) Ο παιδαγωγικός λόγος που εμφανίζεται στις Εκθέσεις Αξιολόγησης για να δικαιολογήσει τη βαθμολογία ήταν βαθιά συντηρητικός, γεμάτος ασάφειες, συγχύσεις και ήταν προσκολλημένος σε ξεπερασμένες παιδαγωγικές αντιλήψεις.5) Σύγχυση υπήρχε ως προς τους στόχους και τους τομείς που αξιολογούνταν π.χ ως Διοικητική Δεξιότητα βαθμολογείται από τους Επιθεωρητές η ικανότητα του δασκάλου να διοικεί την τάξη και τους μαθητές!!6) Τα επαγγελματικά χαρακτηριστικά και η διδακτική ικανότητα ανακατεύονταν με πληροφορίες και στοιχεία από την ιδιωτική, προσωπική ζωή των εκπαιδευτικών π.χ τακτικός εκκλησιασμός, διαζύγιο, σχέσεις με τοπική κοινωνία κλπ. Ο Επιθεωρητής φρόντιζε να συγκεντρώνει «έγκυρες» πληροφορίες μέσα κι έξω από το σχολείο για κάθε δάσκαλο ξεχωριστά. 7) Η Επιθεώρηση δεν άφηνε περιθώρια για συλλογική εργασία και λειτουργία του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου. Εκεί που έπρεπε να υπάρχει η αλληλεγγύη, η συνεργασία, η αλληλοβοήθεια, το ομαδικό πνεύμα και η δημοκρατία καλλιεργούνταν ο χαφιεδισμός, η καχυποψία και ο ανταγωνισμός. "
πέρυσι έγιναν απεργίες για την αξιολόγηση της σχ. μονάδας; πόση συμμετοχή είχαν; τι απέτρεψαν; προχώρησε η αξιολόγηση;
@gia96 Ποιοι είναι αυτοί οι 2-3που απειλούν και εκφοβίζουν στο νήμα; Για πεςΈτσι για να θυμόμαστε!!
Η συμμετοχή πέρσι στην ημέρα απεργίας ήταν σχεδον καθολική. Τι απέτρεψε; Τίποτα. Η απεργία-αποχη; Αρχικά επίσης καθολική. Άρχισαν τα κόλπα με τα δικαστήρια. Η αξιολόγηση έγινε; ναι, στις πλατφόρμες. Θα γίνει κάτι άλλο τώρα; Τι μας κάνει να το πιστεύουμε αυτό;
Σε 1 - 1,5 μήνα, έχουμε εκλογές κι αυτό λέει πολλά! Η πολύ νωπή αντίδραση των εκπαιδευτικών θα μεταφραστεί κι αλλιώς...!
Άριστος ο wipers.
7, 5 μονάδες μπροστά η ΝΔ που το club όσων την ψηφίζουν έχουν γραμμένη την εκπαιδευση στα παλιά τους τα παπουτσια...ξυπνάτε