Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - fifi

Σελίδες: 1234 ... 6
15
Οικονομικά / Απ: Αποζημίωση Υπερωριών
« στις: Μάιος 08, 2017, 06:55:16 μμ »
Δεν υπαρχει καποιος δασκαλος που να υπηρετει σε 1/θ ή 2/θ με ολοημερο να μας πει αν παιρνει ή οχι υπερωριες;

16
Οικονομικά / Απ: Αποζημίωση Υπερωριών
« στις: Μάιος 05, 2017, 04:31:04 μμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι θα ήθελα τη βοήθειά σας στα παρακάτω ερώτηματα:
Αν κάποιος υπηρετεί στο πρωινό πρόγραμμα μονοθέσιου ή διθέσιου δημοτικού σχολείου , στο οποίο λειτουργεί και ολοήμερο, δικαιούται να λαμβάνει υπερωρίες;   Εσείς παίρνετε ή όχι;   Έχουν αλλάξει οι προϋποθέσεις χορήγησης του επιδόματος;  Είναι αλήθεια ότι κάποιες διευθύνσεις το χορηγούν ενώ κάποιες άλλες όχι;
Επίσης , μήπως κάποιος γνωρίζει ποιο είναι το ΦΕΚ που καθορίζει τις προϋποθέσεις της υπερωριακής αποζημίωσης;

17
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2016
« στις: Αύγουστος 29, 2016, 04:33:39 μμ »
χαχαχα ευτυχώς γέλασα λιγο !!!

18
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2016
« στις: Αύγουστος 29, 2016, 04:24:08 μμ »
Εγκρίνω και επαυξάνω!!!

19
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2016
« στις: Αύγουστος 29, 2016, 04:15:25 μμ »
myria η φωτο σου έχει σχέση με τους διοικούντες του υπουργείου η με την υπομονή που έχεις δείξει;  Μήπως και με τα δυο;

20
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2016
« στις: Αύγουστος 29, 2016, 04:11:51 μμ »
Άκρα του τάφου σιωπή.....

Μάλλον οι περισσότεροι από εμάς την ξέρουμε από πριν την απάντηση που θα πάρουμε σήμερα και θρηνούμε από μέρες.
Τι άλλο πια να πούμε!!!  Τέτοιο χάλι ειλικρινά κανείς να μην το ξαναπεράσει !!!

21
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2016
« στις: Ιούλιος 07, 2016, 01:20:58 πμ »
μπορεις να κανεις και αιτηση αποσπασης σε φορεις;

22
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Επείγον !! Αποσπασεις 2016-2017
« στις: Ιούλιος 06, 2016, 11:44:21 μμ »
Αν θελεις τωρα να κανεις αιτηση αποσπασης για φορεις μπορεις;

23
Πού ειναι καλέ παιδιά αυτά τα αρχεία; Γιατί δεν υπάρχουν πια;

24
Αγαπητη agathi οταν εγραφα την απαντηση μου ειλικρινα δεν απαντουσα σε καποιον συγκεκριμενα. Απλα ηθελα να βαλω λιγο τα πραγματα στη θεση τους , γιατι ο σωστος τροπος επιλυσης του προβληματος δεν ειχε φανει ξεκαθαρα ποιος ηταν.
Κατα τα αλλα συμφωνω μαζι σου. Και εγω πιστευω πως ενας μαθητης της Τεταρτης   ικανος στα μαθηματικα μπορει να λυσει το προβλημα το οποιο επιπλεον απαιτει πολλαπλασιασμο και προσθεση δεκαδικων.
Εισαι και εκπαιδευτικος η απλως μαμα;

25
Σαφως και το προβλημα αυτο δε λυνεται με αναγωγη στη μοναδα καθως δε ψαχνουμε την τιμη της μοναδας. Αυτη μας ειναι γνωστη.

Αγαπητε fair play αφου οπως λες το προβλημα ειναι απλο  και χρειαζεται μονο απλη λογικη και κατανοηση κειμενου γιατι σου φανηκε τοσο δυσκολο και γιατι θεωρησες οτι ειναι εκτος υλης;

Σιγουρα δεν εισαι εκπαιδευτικος πρωτοβαθμιας και δεν ξερω καν αν εισαι μαχιμος εκπαιδευτικος και αρα μιλας εκ πειρας.  Ναι το προβλημα ειναι απλο και λογικο μονο  για εναν ενηλικα, με καλες επιδοσεις στα μαθηματικα,  γιατι ειμαι εκατο τοις εκατο σιγουρη  οτι παρα πολλοι ειναι αυτοι που δε θα μπορουσαν να το λυσουν. Ακομα κι εδω στο σαιτ καποιοι προβληματιστηκαν. Ο,τι ομως ειναι απλο και κατανοητο για εναν ενηλικα δε σημαινει οτι ειναι το ιδιο. και για ενα παιδι το πολυ 12 ετων , που βρισκεται σε ενα αλλο σταδιο νοητικης αναπτυξης απο αυτο του ενηλικα.  Επιμενω οτι το προβλημα ειναι δυσκολο και πολυσυνθετο- προσοχη ιδιως για ενα παιδι -και το γεγονος οτι ολο το προβλημα ειναι ενας πινακας το κανει ακομα πιο δυσκολο, γιατι αυτος ο πινακας χρειαζεται αποκωδικοποιηση.

Τελος , μιλωντας  εκ πειρας μπορω να πω οτι αυτο που βασικα διδασκεται στα μαθηματικα, και σε μερικες περιπτωσεις πολυ δυσκολα κι αυτο, ειναι καποιοι μηχανισμοι οι απλες πραξεις για παραδειγμα και καποιοι συγκεκριμενοι τυποι απλων προβληματων. Αν ξεφυγεις απο αυτα αυτοι που δεν το εχουν με τα μαθηματικα μπερδευονται και στις περισσοτερες των περιπτωσεων αδυνατουν να βαλουν τις σκεψεις τους σε σειρα ακομα κι αν τους  βοηθας. Τουλαχιστον αυτο εχω δει εγω. Οι εξαιρεσεις στον κανονα ειναι σπανιοτατες.

Αγαπητε fair play τα γραφω ολα αυτα μην εχοντας την προθεση να αντιδικισω μαζι σου, αλλα απλα γιατι βρηκα τη συζητηση μας ενδιαφερουσα. Καθε αλλη αποψη δεκτη και συζητησιμη.

26
      Σε τέτοιου είδους εξετάσεις εκτός από προβλήματα που βασίζονται στη διδαγμένη ύλη, μπαίνουν και προβλήματα που εν μέρει τη χρησιμοποιούν, αλλά επιπλέον χρειάζονται και αυτό το κάτι παραπάνω που πρέπει να έχουν οι ευφυείς μαθητές, αν θέλουν να λέγονται ευφυείς, και που κατά τη γνώμη μου είναι έμφυτο και πολύ λίγο καλλιεργήσιμο. 
      Σαφώς και όλα τα προβλήματα απαιτούν λογική και κατανόηση, κάποια όμως την απαιτούν σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από κάποια άλλα. Ένα πολύ απλό πρόβλημα μπορεί να γίνει δύσκολο στην επίλυσή του αν για παράδειγμα σ΄αυτό χρησιμοποιήσεις δυσνόητη γλώσσα, ανακατέψεις τη σειρά των πληροφοριών και παραθέσεις στο ενδιάμεσο και μερικές άχρηστες πληροφορίες. Το συγκεκριμένο λοιπόν πρόβλημα, θα μπορούσε να είχε γραφτεί με πιο απλό τρόπο και να έχουν παραλειφθεί οι επιπλέον/άσχετες πληροφορίες από τον πίνακα.
      'Οποιος δεν έλυσε το πρόβλημα αυτό δε σημαίνει ότι είναι βλάκας. Αλίμονο!!!  Ίσως θα ήταν καλύτερο να έγραφα ότι στα πρότυπα σχολεία ψάχνουν τους άριστους των αρίστων, τα αστέρια κοινώς. Μεταξύ τώρα, του αστεριού και του βλάκα υπάρχουν πολλοί ενδιάμεσοι. Σ' αυτούς τους ενδιάμεσους, κατά τη γνώμη μου, ανήκουν όσοι δεν έλυσαν το συγκεκριμένο πρόβλημα.   
       Οι εξετάσεις αυτές δείχνουν την γύμνια της εκπαίδευσης μας. Δυστυχώς.
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με την άποψή σου αυτή. Δε θα φορτωθούμε στο έπακρο εμείς οι εκπαιδευτικοί κάθε αποτυχία των μαθητών μας για την οποία ευθύνονται πολλά και πολλοί- και εμείς οι ίδιοι κάποιες φορές. Από την άλλη πάλι, στις εξετάσεις των Προτύπων και της Μαθηματικής εταιρίας, στις οποίες μπαίνουν πάντα προβλήματα που απαιτούν πολυσύνθετη σκέψη και ανάλυση, ανώτερη αυτής του κανονικού επιπέδου/ηλικίας των μαθητών, συχνότατα βλέπουμε επιδόσεις μαθητών που μας εκπλήσσουν ευχάριστα.

27
Δεν υπάρχει κάτι στην ύλη  του δημοτικού που να βοηθά το μαθητή να λύσει το πρόβλημα αυτό, ούτε καν παρόμοιο πρόβλημα δεν υπάρχει. Πρόκειται καθαρά για ένα πρόβλημα λογικής και κατανόησης, που η όλη του δυσκολία έγκειται στη λεκτική του διατύπωση. Επίσης θα πρέπει να ξέρεις και πολλαπλασιασμό.
 Αυτός που το έβαλε ήθελε να ελέγξει κατά πόσο ο μαθητής έχει την ευστροφία να αποκωδικοποιήσει το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Στα πειραματικά ψάχνουν για τους έξυπνους.

28
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2013
« στις: Αύγουστος 26, 2013, 04:41:12 μμ »
Μόλις έστειλα κι εγώ μήνυμα. Στείλτε όλοι μήπως και ξυπνήσουν!!!!!!!!!

Σελίδες: 1234 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161198
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 785
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 715
Σύνολο: 725

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.