Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - undertow

Σελίδες: 12
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 10, 2019, 11:47:25 πμ »
Καλησπέρα, θα ήθελα να σας ρωτήσω πώς θα οργανώστε το μάθημα λογοτεχνίας και έκθεσης στην προετοιμασία σας; Ποια βοηθήματα θα εμπιστευτείτε; Το νέο του χατζηθωμά το έχει κάποιος; Είναι σύμφωνο με τα νέα δεδομένα του φακέλου υλικού;
Της λογοτεχνίας είναι αρκετά κατατοπιστικό. Από εκεί και πέρα...Προσωπικά, το βοήθημα της λογοτεχνίας το ετοιμάζω -με κίνδυνο να πεταχτεί στα σκουπίδια- από τα Χριστούγεννα. Θέλει καλή οργάνωση της θεωρίας. Να καταγραφούν όλα για να μπορεί ο μαθητής να διαχειριστεί τα κείμενα. Απο εκεί και πέρα, προσωπικά διαλέγω κάποια κείμενα από τα σχολικά βιβλία της λογοτεχνίας και γράφω την προσέγγιση του κειμένου, π.χ. αφηγηματικές τεχνικές, πρόσωπα του κειμένου, υφολογικές παρατηρήσεις κλπ. Στο τέλος, θα συμπεριλάβω κριτήρια αξιολόγησης, σαν αυτά που έχει στο βιβλίο του χατζηθωμα ανα θεματική ενότητα της έκθεσης (προβλέπεται θεματική συνάφεια μεταξύ έκθεσης και λογοτεχνίας).

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 26, 2014, 11:45:15 πμ »
Στην αρχή σου δίνει την εντύπωση ότι αναπτύσσεται με διαίρεση, αλλά περισσότερο στατιστικά το αναφέρει παρά διαιρεί. Οπότε και εγώ ψηφίζω παραδείγματα! :D

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Νοέμβριος 26, 2014, 11:39:14 πμ »
Καλημέρα!Εφόσον ήδη τελειώσατε την ύλη και από εδώ και πέρα θα δουλεύετε μόνο με επαναλήψεις, θα πρότεινα να κάνετε όσες περισσότερες πηγές μπορείτε. Θεωρώ ότι ειδικά η πηγή είναι θέμα εξάσκησης. Όσο περισσότερο εξασκηθεί τόσο καλύτερα θα μάθει να τη δουλεύει και πιστεύω ότι σταδιακά θα καταλάβει και η ίδια τι πρέπει να συνδυάσει με τι. Παράλληλα, εννοείται ότι όταν της επιστρέφεις διορθωμένη πηγή θα της εξηγήσεις αναλυτικά τα λάθη της.
Επίσης, με ποια μέθοδο δουλεύετε τις πηγές; Αν τις δουλεύετε με σύνθεση θεωρώ ότι είναι πιο εύκολο να ξεχωρίσει ποια κομμάτια πρέπει να βάλει γιατί την κατευθύνει και η ίδια η πηγή, εφόσον θα προσπαθήσει να συνδυάσει τις πληροφορίες της πηγής με τις ιστορικές γνώσεις. Τέλος, εγώ τους έβαζα να γράψουν δίπλα από τη πηγή τις ιστορικές γνωσεις (με συντομία) ή να κάνουν ένα σχεδιάγραμμα έτσι ώστε να οργανώσουν το κείμενο που θα εκπονήσουν.

4
Καλημέρα! Margr και εγώ επεξεργάζομαι τις ερωτήσεις εισαγωγής στην Αντιγόνη και παράλληλα περνάω και τις απαντήσεις τους. Αν ακόμη θέλεις βοήθεια στείλε μνμ. Καθώς λοιπόν περνάω τις απαντήσεις και έχω φτάσει στο θέμα του Σοφοκλή ξεπρόβαλλαν πολλές απορίες. Πχ. ερώτηση 1η: πώς κρίνει ο Σοφοκλής στα σωζόμενα έργα του τις ανθρώπινες πράξεις; Απάντηση:Σ' όλα τα σωζόμενα έργα του Σοφοκλή κυριαρχεί το πρόβλημα της ηθικής τάξης. Προκειμένου να κρίνει τις ανθρώπινες πράξεις, αναζητεί τα βαθύτερα κίνητρα και την εσωτερική διάθεση των προσώπων που τις διέπραξαν. Ο Σοφοκλής, τρέφει βαθύ σεβασμό στις μυθικές και θρησκευτικές παραδόσεις της πόλης. Δεν τον προβλημάτισαν όμως, όπως τον Ευριπίδη, οι αντιφάσεις ανάμεσα στη μυθική παράδοση και τις ηθικές αντιλήψεις της εποχής του, ούτε τον διέκρινε ο μεταφυσικός προβληματισμός του Αισχύλου.
Ερώτηση 2η: Ποια είναι η παρουσία των θεών στο έργο του Σοφοκλή και τι αντιπροσωπεύουν; Απάντηση: Η παρουσία των θεών είναι πάντοτε αισθητή στο έργο του• αντιπροσωπεύουν το φως, την ηρεμία αλλά και τη δύναμη• ο άνθρωπος είναι ασταθής και εφήμερος, γι' αυτό και οι θεϊκοί νόμοι, συγκρινόμενοι με τους ανθρώπινους, υπερισχύουν σε όλα.
Ερώτηση 3η και αυτή που με προβλημάτισε περισσότερο: Πώς παρουσιάζονται οι ήρωες στα έργα του Σοφοκλή και σε τι διαφοροποιούνται από εκείνους του Αισχύλου και του Ευριπίδη;  Εδώ θεωρητικά θα πρέπει να δοθεί ως απάντηση η 2η παράγραφος από τη σελίδα 28, ωστόσο ταιριάζει και η 3η παράγραφος καθώς αναφέρεται στο πώς παρουσιάζει τους ήρωές του ο Σοφοκλής. Βέβαια, έχω παρατηρήσει ότι οι απαντήσεις της τράπεζας είναι σύντομες και δεν περιλαμβάνουν παραπάνω από μια μεγάλη παράγραφο. Ποια είναι η γνώμη σας; Επίσης, αναφορικά με την ερώτηση 1 και 2 συμφωνείτε με το χωρισμό;

5
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσικές διαδρομές (2012)
« στις: Δεκέμβριος 14, 2012, 11:48:56 μμ »
Οι πολυαγαπημένοι μου Pearl Jam στο καλύτερό τους κομματι (για μένα).
http://www.youtube.com/watch?v=JfhsRIDh1RQ
I take a walk outside
I'm surrounded by some kids at play
I can feel their laughter, so why do I sear?
Oh, and twisted thoughts that spin round my head
I'm spinning, oh, I'm spinning
How quick the sun can drop away

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 18, 2012, 10:04:10 μμ »
όταν λες Λόγος Δοκιμιακός , αναφέρεσαι στου Αλέξη Τότσικα?Και σε ποιόν τόμο γιατί έχει πέντε αν δεν κάνω λάθος.Και αυτό το προτείνεις να το αγοράσουν για να διαβάζουν μόνοι τους στο σπίτι?
Σε αυτό αναφέρομαι και από όσο ξέρω έχει τρεις τόμους που πάνε αντίστοιχα με τις τάξεις του λυκείου. Δεν τους το προτείνω να το αγοράσουν, το εχω και βγάζω φωτοτυπίες  ανάλογα με τη θεματική που έχουμε να κάνουμε. Γενικά φροντίζω να παρέχω υλικό και να κάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερη συζήτηση γίνεται πάνω στο θέμα που έχουμε. Μετά ζητάω μια έκθεση για κάθε θέμα και περίληψη για κάποιο από τα κείμενα που έχει, ή για κάποιο άλλο που θα βρω από αλλού.
Το συγκεκριμένο πάντως μπορείς να το προτείνεις και για αγορά γιατί δεν εχει κριτήρια αξιολογησης με τις απαντήσεις τους. Το αναφέρω αυτό γιατί αν υπάρχουν οι απαντήσεις δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις γιατί 9 στα 10 παιδιά θα αντιγράψουν τις απαντήσεις...
Πάντως ειδικά ετσι όπως είναι οι εποχές, προτείνω όσο το δυνατόν λιγότερα βιβλία για αγορά και αυτά που είναι βιβλία χρήσιμα και απαραίτητα, πχ συντακτικό και λεξικό για τα αρχαία κτλ..

7
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Οκτώβριος 18, 2012, 04:45:07 μμ »
Δεν ξερω αν ισχυει ακομα αλλα μια φιλη μου περυσι που διαβαζε αγγελιες στη στηλη "ζητουνται"  ζητουσαν φιλολογο για να καθημερινη μελετη του παιδιου και καθαρισμο σπιτιου, τα πανω- πανω φανταζομαι (ταυτοχρονα), δηλαδη πας που πας κανε και καμια δουλεια!!!!!
:o :o :o :o :oΜήπως να ετοιμάζουμε και μουσακά πριν πάμε για να μην μείνουν νηστικά τα παιδιά???Τι άλλο θα ακούσουμε...

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 18, 2012, 02:32:41 μμ »
Να αναγνωρίζει κάποια πράγματα.Γενικά στην έκθεση είμαι της άποψης ότι το παν είναι να μπορείς να εφαρμόσεις αυτά που διάβασες.Πχ μαθαίνεις για τους τρόπους ανάπτυξης των παραγράφων, πρέπει να μπορείς να αναγνωρίσεις τον τρόπο ανάπτυξης στην εκάστοτε παράγραφο και να δημιουργήσεις μια δική σου με όποιον τρόπο σου ζητηθεί. Για το βιβλίο που λες δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο με δοκίμια να σου προτείνω γιατί το το πως θα δουλέψω την έκθεση κρίνεται από τον ίδιο το μαθητή. Σε παιδί που ενδιαφέρεται δουλεύω συνήθως με τον Κοινό νου που έχει πάρα πολύ υλικό και αρκετά κείμενα ανα θεμα που μπορεί να διαβάσει. Σε άλλα που βαριούνται δουλεύω με λιγότερο αναλυτικά βιβλία πχ λόγος δοκιμιακός που πάλι έχει αρκετά κείμενα αλλά είναι συνοπτικά οι έννοιες και δεν έχει περιθώριο να αντιγράψει αυτούσια κομμάτια απο το υλικό που πηγαίνω, γιατί αναγκαστικά θα πρέπει να το αναπτύξει. Πάντως κυκλοφορούν βιβλία που έχουν μέσα μόνο δοκίμια. Το θέμα είναι αν θα κάτσει να τα διαβάσει..

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 18, 2012, 10:31:04 πμ »
Και εγώ επιμένω πολύ στις συχνες εκθέσεις και περιλήψεις. Η θεωρία και οι ασκήσεις με βάση το βιβλίο δεν είναι κάτι ιδιαιτερα δύσκολο. Το δύσκολο είναι να είναι σε θέση ένα παιδί να γραψει μια ικανοποιητική περίληψη και μια έκθεση. Και βαθμολογικά να το δεις οι 65 μονάδες είναι από περίληψη και έκθεση. Προσπαθώ να μπαίνει έκθεση ανα θεμα και συνήθως το πάω εναλλάξ, δηλαδή τη μια βδομάδα έκθεση, την επόμενη περίληψη κοκ. Πιστεύω ότι μόνο έτσι μπορεί να εξασκηθεί σωστά και διορθώσει κάποια σημαντικά λάθη γιατί τα βλέπει στην πράξη.

10
Εγώ παιδιά για να αποφύγω το ζάλισμα από άσχετους στις αγγελίες, εχω και δεύτερο νούμερο τηλεφώνου που το χρησιμοποιώ αποκλειστικά για αυτό το λόγο. Αυτό το έκανα μετά από πάθημα.  Είχα δωσει το νούμερο που χρησιμοποιώ και με επαιρνε ένας τύπος για κανα μηνα, 2-3 φορές την ημέρα τουλάχιστον και μου ήταν στο τι κάνεις κτλ. μέχρι και μουσική μου έπαιζε δια τηλεφώνου!! :o Μέχρι να με αφήσει στην ησυχία μου, δεινοπάθησα..
Αλλο περιστατικό που μου έχει τύχει ήταν με χαρτάκια..Με παίρνει ο γονιός τηλ. κανονίζουμε να βρεθούμε με το παιδί και η μόνη του εμμονή ήταν η τιμή, οπότε την είπαμε από το τηλέφωνο. Πάω στο σπίτι για να κάνουμε το πρώτο μάθημα και οι γονείς άφαντοι. Μόνο ο γιος (β' λυκείου). Τον πατέρα τον γνώρισα μετά από 3-4 μαθήματα (χειραψία και συζήτηση 5λεπτου που την ξεκίνησα μόνη μου για το παιδί) και τη μάνα όταν την πρωτοείδα στο σπίτι την πέρασα για την καθαρίστρια, γιατί δεν συστηθήκαμε, απλά μου χαμογέλασε και έμαθα από το παιδί ότι ήταν η μάνα του..Φυσικά είχα την απορία πότε θα με ρωτήσουν για το παιδί τους, την πρόοδό του, το αν είναι καλός μαθητής, πότε θα θελήσουν να με γνωρίσουν λίγο παραπάνω για να δουν τι άνθρωπος μπαίνει στο σπίτι τους κτλ. Μετά από κάποια μαθήματα σταματήσαμε με μνμ του παιδιού ότι θα ξεκινήσει μαθήματα με τη θεία του!! ??? ???
Για αυτό και το έχω δει τόσο στραβά το θέμα. Βέβαια εχω και έναν μαγικό μαγνητη και τραβάω τις περιπτώσεις, αλλά τουλάχιστον με το από στόμα σε στόμα νιώθω και εγώ λίγο πιο σίγουρη για το τι θα δουν τα μάτια μου.. ;D

11
Εγώ φέτος μοίρασα κάρτες σε συγκεκριμένα καταστήματα της περιοχής μου, που με γνωρίζουν και θα πουν και μια καλή κουβέντα.Το από στόμα σε στόμα γενικά μου έχει προσφέρει πιο νορμάλ περιπτώσεις. Παλιά όταν εβαζα αγγελλίες μέσω εφημερίδας, το τι τηλεφωνήματα είχα δεχτεί δεν περιγράφεται. :-XΣίγουρα πάντως είναι και θέμα τύχης.Αλλά πιστεύω ως καλύτερη διαφήμιση από έναν γονιό, που έχει μείνει ικανοποιημένος, δεν υπάρχει.

12
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Β' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 16, 2012, 10:55:13 πμ »
Το patriae το εκλαμβάνω μόνο ως αντικείμενο, γιατί το ίδιο το βιβλίο στη σελίδα 51 δηλώνει πως το consulto συντάσσεται με δοτική.Οπότε δεν βρίσκω κανένα λόγο για να το χαρακτηρίσω ως δοτική προσωπική χαριστική. Οσο για το eis, τι παραπάνω χαρακτηρισμό να δώσεις, εκτός του ότι είναι δοτική προσωπική κτητική από το erat?(κατα αντιστοιχία με τη δοτική προσωπική κτητική των αρχαίων που συντάσσεται κυρίως με το ειμι, γιγνομαι κτλ) Ουτε στα αρχαιά μου έχει τύχει να δηλώσω κατι παραπάνω πέρα από το που αναφέρεται η εκάστοτε πλάγια πτώση. Πάρε και παράδειγμα το κείμενο 3 όπου υπάρχει η αφαιρετική forma. Χαρακτηρίζεται ως αφαιρετική της αιτίας από το superba (γιατί είναι υπερήφανη? για την ομορφιά της). Οσο για το συντακτικό, δεν γνωρίζω αν κυκλοφορεί κάποιο που να αναλύει αποκλειστικά τα φαινόμενα του βιβλίου της β' λυκείου, αλλά αν παρεις ένα καλο συντακτικό της λατινικής που θα είναι συγκεντρωμένα όλα τα συντακτικά φαινόμενα της λατινικής πιστεύω ότι θα βοηθηθείς.
Ελπίζω να βοήθησα!!! :D

13
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: ιδιαιτερα - αγγελιες
« στις: Οκτώβριος 15, 2012, 04:47:54 μμ »
Παλιοτερα που το κυνηγούσα μέσω αγγελιών ή με χαρτάκια κτλ κάτι είχα βρει, αλλά καμία περίπτωση δεν ήταν σοβαρή. Είτε θα ήταν μέσα χρονιάς είτε θα υπήρχε εμμονή με την τιμή και μόνο. Η μέθοδος από στόμα σε στόμα μέσω γνωστών αποδίδει περισσότερο.

14
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Β' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 15, 2012, 04:10:44 μμ »
Θα δούμε και αργότερα τι γνώμη είχε η καθηγήτρια του σχολείου.Πάντως αν δεν έκανε καποιο λάθος ο μαθητής (πχ να έπρεπε να κλιθούν μεμονωμένα), ήταν αρκετά δύσκολη άσκηση για μαθητές που έρχονται τώρα σε επαφή με τα λατινικά. Για αυτό και προβληματίστηκα τόσο.Εσκασα από χθες...

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160731
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 413
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 388
Σύνολο: 404

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.