0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Χύθηκε πολύ "μελάνι" σχετικά με τη σειρά θα ικανοποιηθούν οι αιτήσεις. Επιπλέον, οι χτεσινές "διευκρινίσεις" του Υπουργείου αναφέρουν: "... η πολιτική βούληση είναι οι μετατάξεις να έχουν το μικρότερο κόστος για τον μετατασσόμενο καθηγητή. Άρα, πρώτα θα ικανοποιηθούν, όσοι προτιμούν μετάταξη εντός Διεύθυνσης που υπηρετούν, εφόσον φυσικά τα κενά της ειδικότητας/κλάδου τους είναι ισάριθμα των πλεονασμάτων στην οικεία τους Διεύθυνση, έπονται όσοι αιτηθούν μετάταξης εντός της οικείας Περιφέρειας, εφόσον υπάρχουν κενά και ακολουθούν όσοι αιτηθούν μετάταξης εκτός αυτής.". Προσπερνώντας το εάν κάποιοι θα επιθυμούσαν η παραπάνω σειρά να ισχύει ή όχι, παραθέτω τις σχετικές διατάξεις νόμου:παρ 11, άρ. 82, Ν.4172/2013: "... Επί των αιτηθέντων εκπαιδευτικών συντάσσεται αξιολογικός πίνακας κατάταξης με βάση τα κάτωθι κριτήρια: ... Με βάση την κατάταξη στον ανωτέρω αξιολογικό πίνακα, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι εκπαιδευτικοί μετατάσσονται υποχρεωτικά.".Προκύπτει ότι τα κριτήρια των μετατάξεων είναι καθορισμένα και μάλιστα με Νόμο και δεν μπορεί το Υπουργείο με ΠΔ ή ΥΑ ή ένα δελτίο τύπου, όσο και εάν έχει την "πολιτική βούληση", με τη διαδικασία σε εξέλιξη, να τροποποιήσει τα κριτήρια και να επιβάλει ένα νέο κριτήριο, αυτό τη απόστασης της ΔΙΔΕ όπου κάποιος ανήκει σε σχέση με την περιοχή για την οποία αιτείται. Και μάλιστα, το Υπουργείο δεν μπορεί ούτε μετά τη λήξη της υποβολής των αιτήσεων να τροποποιήσει τα κριτήρια του άρθρου 82 προκειμένου να επιβάλει τη σειρά ΔΙΔΕ->Περιφέρεια->Επικράτεια, ούτε μάλιστα με νεότερα νόμο.Συνοψίζοντας, εάν επιβληθεί η σειρά ΔΙΔΕ->Περιφέρεια->Επικράτεια αναλόγως της ΔΙΔΕ όπου υπάγεσαι, τότε θα πρόκειται για κριτήριο, που δεν προβλέπει ο Ν.4172/2013, και άρα μιλάμε για τοποθετήσεις κατά παράβαση του νόμου, δίνοντας το δικαίωμα σε όσους δεν τοποθετήθηκαν σε προτιμήσεις της επιλογής τους εξαιτίας αυτού του λόγου, να ζητήσουν τη Δικαστική προστασία.Σημείωση 1η:Είναι εκπληκτικό ότι η "διευκρινιστική", αφού δηλώσει την ύπαρξη "πολιτικής βούλησης" συνεχίζει "Άρα, πρώτα θα ικανοποιηθούν, όσοι προτιμούν μετάταξη εντός Διεύθυνσης που υπηρετούν, εφόσον ...". Δηλαδή στο μυαλό του συντάκτη, για να εφαρμόσεις το νέο κριτήριο, ουδόλως απαιτείται η έκδοση σχετικών κανονιστικών διατάξεων (γενικά νόμος, ΠΔ, ΥΑ (στην περίπτωσή μας τίποτα δεν μπορεί πλέον να τους νομιμοποιήσει)). Αρκεί η "πολιτική βούληση" του Υπουργικού Γραφείου.Σημείωση 2η:Προσέξτε ότι η "διευκρινιστική" επιχειρεί να στηρίξει ηθικά την πρόθεση ωμής παραβίασης του Ν.4172/2013 (που το ίδιο το Υπουργείο (και πιθανότατα το ίδιο Γραφείο) "πέρασε" τον Ιούλιο από τη Βουλή) επικαλούμενη το συμφέρον των αιτούντων: "η πολιτική βούληση είναι οι μετατάξεις να έχουν το μικρότερο κόστος για τον μετατασσόμενο καθηγητή". Με άλλα λόγια, του Γραφείο του Υπουργού γνωρίζει καλύτερα από τον ίδιο τον αιτούμενο το ποιες προτιμίσεις ελαχιστοποιούν το κόστος του. Είναι προφανές ότι εάν ο αιτούμενος αντιλαμβανόταν μικρότερο κόστος για τον ίδιο στη σειρά ΔΙΔΕ->Περιφέρεια->Επικράτεια, τότε θα το αποτύπωνε αναλόγως στις προτιμήσεις του.Σημείωση 3η:Θυμίζω ότι ο καθένας μπορεί να παραιτηθεί από την αίτησή σου εάν αυτή υποβληθεί πριν από την έκδοση της περί των μετατάξεων ΥΑ που αναμένεται εντός της επόμενης εβδομάδας. Επειδή υπήρξε το ερώτημα εάν απαιτείται "νόμιμος λόγος παραίτησης" και εάν η Διοίκηση έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την παραίτηση, λέω ότι εγώ προσωπικά πιστεύω πως δεν απαιτείται αναφορά σε λόγο παραίτησης και πως η Διοίκηση δεν μπορεί να απορρίψει την παραίτησή σου. Παρόλα αυτά, συνιστώ σε όσους κάνουν αίτηση παραίτησης, να προσθέσουν κάποιο λόγο και να την υποβάλουν προς το Υπουργείο μέσω κάποιου ΚΕΠ.
Παράθεση από: georgiad στις Αύγουστος 23, 2013, 10:18:25 πμΧύθηκε πολύ "μελάνι" σχετικά με τη σειρά θα ικανοποιηθούν οι αιτήσεις. Επιπλέον, οι χτεσινές "διευκρινίσεις" του Υπουργείου αναφέρουν: "... η πολιτική βούληση είναι οι μετατάξεις να έχουν το μικρότερο κόστος για τον μετατασσόμενο καθηγητή. Άρα, πρώτα θα ικανοποιηθούν, όσοι προτιμούν μετάταξη εντός Διεύθυνσης που υπηρετούν, εφόσον φυσικά τα κενά της ειδικότητας/κλάδου τους είναι ισάριθμα των πλεονασμάτων στην οικεία τους Διεύθυνση, έπονται όσοι αιτηθούν μετάταξης εντός της οικείας Περιφέρειας, εφόσον υπάρχουν κενά και ακολουθούν όσοι αιτηθούν μετάταξης εκτός αυτής.". Προσπερνώντας το εάν κάποιοι θα επιθυμούσαν η παραπάνω σειρά να ισχύει ή όχι, παραθέτω τις σχετικές διατάξεις νόμου:παρ 11, άρ. 82, Ν.4172/2013: "... Επί των αιτηθέντων εκπαιδευτικών συντάσσεται αξιολογικός πίνακας κατάταξης με βάση τα κάτωθι κριτήρια: ... Με βάση την κατάταξη στον ανωτέρω αξιολογικό πίνακα, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι εκπαιδευτικοί μετατάσσονται υποχρεωτικά.".Προκύπτει ότι τα κριτήρια των μετατάξεων είναι καθορισμένα και μάλιστα με Νόμο και δεν μπορεί το Υπουργείο με ΠΔ ή ΥΑ ή ένα δελτίο τύπου, όσο και εάν έχει την "πολιτική βούληση", με τη διαδικασία σε εξέλιξη, να τροποποιήσει τα κριτήρια και να επιβάλει ένα νέο κριτήριο, αυτό τη απόστασης της ΔΙΔΕ όπου κάποιος ανήκει σε σχέση με την περιοχή για την οποία αιτείται. Και μάλιστα, το Υπουργείο δεν μπορεί ούτε μετά τη λήξη της υποβολής των αιτήσεων να τροποποιήσει τα κριτήρια του άρθρου 82 προκειμένου να επιβάλει τη σειρά ΔΙΔΕ->Περιφέρεια->Επικράτεια, ούτε μάλιστα με νεότερα νόμο.Συνοψίζοντας, εάν επιβληθεί η σειρά ΔΙΔΕ->Περιφέρεια->Επικράτεια αναλόγως της ΔΙΔΕ όπου υπάγεσαι, τότε θα πρόκειται για κριτήριο, που δεν προβλέπει ο Ν.4172/2013, και άρα μιλάμε για τοποθετήσεις κατά παράβαση του νόμου, δίνοντας το δικαίωμα σε όσους δεν τοποθετήθηκαν σε προτιμήσεις της επιλογής τους εξαιτίας αυτού του λόγου, να ζητήσουν τη Δικαστική προστασία.Σημείωση 1η:Είναι εκπληκτικό ότι η "διευκρινιστική", αφού δηλώσει την ύπαρξη "πολιτικής βούλησης" συνεχίζει "Άρα, πρώτα θα ικανοποιηθούν, όσοι προτιμούν μετάταξη εντός Διεύθυνσης που υπηρετούν, εφόσον ...". Δηλαδή στο μυαλό του συντάκτη, για να εφαρμόσεις το νέο κριτήριο, ουδόλως απαιτείται η έκδοση σχετικών κανονιστικών διατάξεων (γενικά νόμος, ΠΔ, ΥΑ (στην περίπτωσή μας τίποτα δεν μπορεί πλέον να τους νομιμοποιήσει)). Αρκεί η "πολιτική βούληση" του Υπουργικού Γραφείου.Σημείωση 2η:Προσέξτε ότι η "διευκρινιστική" επιχειρεί να στηρίξει ηθικά την πρόθεση ωμής παραβίασης του Ν.4172/2013 (που το ίδιο το Υπουργείο (και πιθανότατα το ίδιο Γραφείο) "πέρασε" τον Ιούλιο από τη Βουλή) επικαλούμενη το συμφέρον των αιτούντων: "η πολιτική βούληση είναι οι μετατάξεις να έχουν το μικρότερο κόστος για τον μετατασσόμενο καθηγητή". Με άλλα λόγια, του Γραφείο του Υπουργού γνωρίζει καλύτερα από τον ίδιο τον αιτούμενο το ποιες προτιμίσεις ελαχιστοποιούν το κόστος του. Είναι προφανές ότι εάν ο αιτούμενος αντιλαμβανόταν μικρότερο κόστος για τον ίδιο στη σειρά ΔΙΔΕ->Περιφέρεια->Επικράτεια, τότε θα το αποτύπωνε αναλόγως στις προτιμήσεις του.Σημείωση 3η:Θυμίζω ότι ο καθένας μπορεί να παραιτηθεί από την αίτησή σου εάν αυτή υποβληθεί πριν από την έκδοση της περί των μετατάξεων ΥΑ που αναμένεται εντός της επόμενης εβδομάδας. Επειδή υπήρξε το ερώτημα εάν απαιτείται "νόμιμος λόγος παραίτησης" και εάν η Διοίκηση έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την παραίτηση, λέω ότι εγώ προσωπικά πιστεύω πως δεν απαιτείται αναφορά σε λόγο παραίτησης και πως η Διοίκηση δεν μπορεί να απορρίψει την παραίτησή σου. Παρόλα αυτά, συνιστώ σε όσους κάνουν αίτηση παραίτησης, να προσθέσουν κάποιο λόγο και να την υποβάλουν προς το Υπουργείο μέσω κάποιου ΚΕΠ.Πολύ σωστός! Ιδού ο νόμος:Παρ. 11.του άρθρου 82 του ν. 4172/2013 (ΦΕΚ 167/Α/2013)11. Για το σχολικό έτος 2013−2014, ο ποσοτικός προσδιορισμός των κενών θέσεων στην πρωτοβάθμια καιδευτεροβάθμια εκπαίδευση, των υπηρεσιακών αναγκών, καθώς και το πλεονάζον εκπαιδευτικό προσωπικό ανά ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, γίνεται με διαπιστωτική πράξη που εκδίδεταιαπό τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κατόπιν εισήγησης της Γενικής Διεύθυνσης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με βάση την επεξεργασία και το συσχετισμό των στοιχείων που έχουν καταχωρηθεί, με ευθύνη των Διευθυντών Εκπαίδευσης, στο προβλεπόμενο στο άρθρο 7 του ν. 3848/2010 (Α΄ 71) ηλεκτρονικό σύστημα.Με βάση τον ανωτέρω προσδιορισμό, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτωνκαθορίζεται ο αριθμός των εκπαιδευτικών, ανά ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, πουυποχρεωτικά μετατάσσονται στις οριζόμενες στην ίδια απόφαση κενές ή συνιστώμενες με την πράξη μετάταξης θέσεις εκπαιδευτικού ή διοικητικού προσωπικού, συναφούς ή μη κλάδου της ίδιαςκατηγορίας, με το βαθμό και το Μ.Κ. που κατέχουν, σε υπηρεσίες ή φορείς του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων κενών ή κενούμενων, εφόσον δεν υπάρχουν, οργανικών θέσεων της αυτής ή ανώτερης κατηγορίας οργανικών θέσεων της αυτής, ανώτερης ή και κατώτερης κατηγορίας (Τροποποίηση σύμφωνα με το άρθρο 73, παρ 2 του ν.4174/2013 (ΦΕΚ 170/Α/2013).Με την ίδια απόφαση καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να υποβάλουν σχετική αίτηση προτίμησης. Επί των αιτηθέντων εκπαιδευτικών συντάσσεται αξιολογικός πίνακας κατάταξης με βάση τα κάτωθι κριτήρια: α) συνολική προϋπηρεσία, β) οικογενειακοί λόγοι, γ) συνθήκες διαβίωσης στις έδρες των σχολείων που υπηρέτησαν, δ) κατοχή επιπλέον πτυχίου, ε) κατοχή μεταπτυχιακού και στ)κατοχή διδακτορικού.Ο συνολικός υπολογισμός των μορίων γίνεται σύμφωνα με το άρθρο 16 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Η κατοχή κάθε επιπλέον πτυχίου ΑΕΙ αποτιμάται με 5 μονάδες, κάθε μεταπτυχιακού με 7 μονάδες και κάθε διδακτορικού με 14 μονάδες. Με βάση την κατάταξη στον ανωτέρω αξιολογικό πίνακα, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι εκπαιδευτικοί μετατάσσονται υποχρεωτικά. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και του κατά περίπτωση συναρμόδιου Υπουργού μπορεί να ρυθμίζεται κάθε ειδικότερο θέμα και λεπτομέρεια για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος.Συνεπώς ισχύει ο νόμος και δεν μπορεί παρά να υπάρχει σειρά ΔΙΔΕ->Περιφέρεια->Επικράτεια !! Καταλαβαίνω κάτι λάθος;
Σε λαθος θεμα βρισκεστε.Το θεμα εδω δεν αφορα την διαμαχη επετηριδα/ΑΣΕΠ.Πατε στο σχετικο θεμα και σκοτωθητε εκει.
Παράθεση από: georgiad στις Αύγουστος 23, 2013, 10:18:25 πμΧύθηκε πολύ "μελάνι" σχετικά με τη σειρά θα ικανοποιηθούν οι αιτήσεις. Επιπλέον, οι χτεσινές "διευκρινίσεις" του Υπουργείου αναφέρουν: "... η πολιτική βούληση είναι οι μετατάξεις να έχουν το μικρότερο κόστος για τον μετατασσόμενο καθηγητή. Άρα, πρώτα θα ικανοποιηθούν, όσοι προτιμούν μετάταξη εντός Διεύθυνσης που υπηρετούν, εφόσον φυσικά τα κενά της ειδικότητας/κλάδου τους είναι ισάριθμα των πλεονασμάτων στην οικεία τους Διεύθυνση, έπονται όσοι αιτηθούν μετάταξης εντός της οικείας Περιφέρειας, εφόσον υπάρχουν κενά και ακολουθούν όσοι αιτηθούν μετάταξης εκτός αυτής.". Προσπερνώντας το εάν κάποιοι θα επιθυμούσαν η παραπάνω σειρά να ισχύει ή όχι, παραθέτω τις σχετικές διατάξεις νόμου:παρ 11, άρ. 82, Ν.4172/2013: "... Επί των αιτηθέντων εκπαιδευτικών συντάσσεται αξιολογικός πίνακας κατάταξης με βάση τα κάτωθι κριτήρια: ... Με βάση την κατάταξη στον ανωτέρω αξιολογικό πίνακα, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι εκπαιδευτικοί μετατάσσονται υποχρεωτικά.".Προκύπτει ότι τα κριτήρια των μετατάξεων είναι καθορισμένα και μάλιστα με Νόμο και δεν μπορεί το Υπουργείο με ΠΔ ή ΥΑ ή ένα δελτίο τύπου, όσο και εάν έχει την "πολιτική βούληση", με τη διαδικασία σε εξέλιξη, να τροποποιήσει τα κριτήρια και να επιβάλει ένα νέο κριτήριο, αυτό τη απόστασης της ΔΙΔΕ όπου κάποιος ανήκει σε σχέση με την περιοχή για την οποία αιτείται. Και μάλιστα, το Υπουργείο δεν μπορεί ούτε μετά τη λήξη της υποβολής των αιτήσεων να τροποποιήσει τα κριτήρια του άρθρου 82 προκειμένου να επιβάλει τη σειρά ΔΙΔΕ->Περιφέρεια->Επικράτεια, ούτε μάλιστα με νεότερα νόμο.Συνοψίζοντας, εάν επιβληθεί η σειρά ΔΙΔΕ->Περιφέρεια->Επικράτεια αναλόγως της ΔΙΔΕ όπου υπάγεσαι, τότε θα πρόκειται για κριτήριο, που δεν προβλέπει ο Ν.4172/2013, και άρα μιλάμε για τοποθετήσεις κατά παράβαση του νόμου, δίνοντας το δικαίωμα σε όσους δεν τοποθετήθηκαν σε προτιμήσεις της επιλογής τους εξαιτίας αυτού του λόγου, να ζητήσουν τη Δικαστική προστασία.Σημείωση 1η:Είναι εκπληκτικό ότι η "διευκρινιστική", αφού δηλώσει την ύπαρξη "πολιτικής βούλησης" συνεχίζει "Άρα, πρώτα θα ικανοποιηθούν, όσοι προτιμούν μετάταξη εντός Διεύθυνσης που υπηρετούν, εφόσον ...". Δηλαδή στο μυαλό του συντάκτη, για να εφαρμόσεις το νέο κριτήριο, ουδόλως απαιτείται η έκδοση σχετικών κανονιστικών διατάξεων (γενικά νόμος, ΠΔ, ΥΑ (στην περίπτωσή μας τίποτα δεν μπορεί πλέον να τους νομιμοποιήσει)). Αρκεί η "πολιτική βούληση" του Υπουργικού Γραφείου.Σημείωση 2η:Προσέξτε ότι η "διευκρινιστική" επιχειρεί να στηρίξει ηθικά την πρόθεση ωμής παραβίασης του Ν.4172/2013 (που το ίδιο το Υπουργείο (και πιθανότατα το ίδιο Γραφείο) "πέρασε" τον Ιούλιο από τη Βουλή) επικαλούμενη το συμφέρον των αιτούντων: "η πολιτική βούληση είναι οι μετατάξεις να έχουν το μικρότερο κόστος για τον μετατασσόμενο καθηγητή". Με άλλα λόγια, του Γραφείο του Υπουργού γνωρίζει καλύτερα από τον ίδιο τον αιτούμενο το ποιες προτιμίσεις ελαχιστοποιούν το κόστος του. Είναι προφανές ότι εάν ο αιτούμενος αντιλαμβανόταν μικρότερο κόστος για τον ίδιο στη σειρά ΔΙΔΕ->Περιφέρεια->Επικράτεια, τότε θα το αποτύπωνε αναλόγως στις προτιμήσεις του.Σημείωση 3η:Θυμίζω ότι ο καθένας μπορεί να παραιτηθεί από την αίτησή σου εάν αυτή υποβληθεί πριν από την έκδοση της περί των μετατάξεων ΥΑ που αναμένεται εντός της επόμενης εβδομάδας. Επειδή υπήρξε το ερώτημα εάν απαιτείται "νόμιμος λόγος παραίτησης" και εάν η Διοίκηση έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την παραίτηση, λέω ότι εγώ προσωπικά πιστεύω πως δεν απαιτείται αναφορά σε λόγο παραίτησης και πως η Διοίκηση δεν μπορεί να απορρίψει την παραίτησή σου. Παρόλα αυτά, συνιστώ σε όσους κάνουν αίτηση παραίτησης, να προσθέσουν κάποιο λόγο και να την υποβάλουν προς το Υπουργείο μέσω κάποιου ΚΕΠ.Πολύ σωστός! Ιδού ο νόμος:Παρ. 11.του άρθρου 82 του ν. 4172/2013 (ΦΕΚ 167/Α/2013)11. Για το σχολικό έτος 2013−2014, ο ποσοτικός προσδιορισμός των κενών θέσεων στην πρωτοβάθμια καιδευτεροβάθμια εκπαίδευση, των υπηρεσιακών αναγκών, καθώς και το πλεονάζον εκπαιδευτικό προσωπικό ανά ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, γίνεται με διαπιστωτική πράξη που εκδίδεταιαπό τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κατόπιν εισήγησης της Γενικής Διεύθυνσης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με βάση την επεξεργασία και το συσχετισμό των στοιχείων που έχουν καταχωρηθεί, με ευθύνη των Διευθυντών Εκπαίδευσης, στο προβλεπόμενο στο άρθρο 7 του ν. 3848/2010 (Α΄ 71) ηλεκτρονικό σύστημα.Με βάση τον ανωτέρω προσδιορισμό, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτωνκαθορίζεται ο αριθμός των εκπαιδευτικών, ανά ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, πουυποχρεωτικά μετατάσσονται στις οριζόμενες στην ίδια απόφαση κενές ή συνιστώμενες με την πράξη μετάταξης θέσεις εκπαιδευτικού ή διοικητικού προσωπικού, συναφούς ή μη κλάδου της ίδιαςκατηγορίας, με το βαθμό και το Μ.Κ. που κατέχουν, σε υπηρεσίες ή φορείς του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων κενών ή κενούμενων, εφόσον δεν υπάρχουν, οργανικών θέσεων της αυτής ή ανώτερης κατηγορίας οργανικών θέσεων της αυτής, ανώτερης ή και κατώτερης κατηγορίας (Τροποποίηση σύμφωνα με το άρθρο 73, παρ 2 του ν.4174/2013 (ΦΕΚ 170/Α/2013).Με την ίδια απόφαση καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να υποβάλουν σχετική αίτηση προτίμησης. Επί των αιτηθέντων εκπαιδευτικών συντάσσεται αξιολογικός πίνακας κατάταξης με βάση τα κάτωθι κριτήρια: α) συνολική προϋπηρεσία, β) οικογενειακοί λόγοι, γ) συνθήκες διαβίωσης στις έδρες των σχολείων που υπηρέτησαν, δ) κατοχή επιπλέον πτυχίου, ε) κατοχή μεταπτυχιακού και στ)κατοχή διδακτορικού.Ο συνολικός υπολογισμός των μορίων γίνεται σύμφωνα με το άρθρο 16 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Η κατοχή κάθε επιπλέον πτυχίου ΑΕΙ αποτιμάται με 5 μονάδες, κάθε μεταπτυχιακού με 7 μονάδες και κάθε διδακτορικού με 14 μονάδες. Με βάση την κατάταξη στον ανωτέρω αξιολογικό πίνακα, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι εκπαιδευτικοί μετατάσσονται υποχρεωτικά. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και του κατά περίπτωση συναρμόδιου Υπουργού μπορεί να ρυθμίζεται κάθε ειδικότερο θέμα και λεπτομέρεια για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος.Συνεπώς ισχύει ο νόμος και δεν μπορεί να υπάρχει σειρά ΔΙΔΕ->Περιφέρεια->Επικράτεια !! Καταλαβαίνω κάτι λάθος;
Δεδομένο: Το υπουργείο θέλει όσο το δυνατόν περισσότερες αιτήσεις.Ερώτημα: Αυτή τη διευκρίνιση ότι όποιος έχει οργανική θέση χωρίς πλήρες ωράριο δεν χρειάζεται να κάνει αίτηση μετάταξης γιατί τη δώσανε; Τι θα τους πείραζε να “τσιμπούσαν” μερικές αιτησούλες ακόμα και από κάποιους υπεράριθμους; Μήπως πίσω απο αυτο υπάρχει μια στοχοποίηση των σε διάθεση ΠΥΣΔΕ που τους ξεχωρίζει από τους υπεράριθμους;
Συνοψίζοντας, εάν επιβληθεί η σειρά ΔΙΔΕ->Περιφέρεια->Επικράτεια αναλόγως της ΔΙΔΕ όπου υπάγεσαι, τότε θα πρόκειται για κριτήριο, που δεν προβλέπει ο Ν.4172/2013, και άρα μιλάμε για τοποθετήσεις κατά παράβαση του νόμου,
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΜΗΠΩΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ"μπορεί κάποιος να με βοηθήσει τι γίνεται με αυτή την υπεύθυνη για τις εθελούσιες?που το λέει ότι πρέπει να την κάνουμε ?και τί πρέπει να κάνουμε?"