*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά  (Αναγνώστηκε 478659 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1702
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2492 στις: Μάιος 07, 2024, 09:51:02 μμ »
ευχαριστώ, ήμουν σχεδόν σίγουρος για το αλαλουμ στην ελληνική πραγματικότητα
Στην Αθμια πάντως οι συνάδελφοι Γαλλικων-γερμανικών που ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες για λόγους υγειας μετακινούνται σε περισσότερα από ένα σχολεία για να συμπληρώσουν ωραριο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:08:22 »

Αποσυνδεδεμένος MariaGrahm

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2493 στις: Μάιος 08, 2024, 05:53:31 μμ »
Καλησπέρα, φαντάζομαι έχει απαντηθεί κάποια στιγμή ξανά στο νήμα, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω τι συμβαίνει αν τοποθετηθούμε σε οργανική θέση σε κάποιο σχολείο που είναι σε αναστολή. Υποθέτω βγαίνουμε υπεράριθμοι. Και έπειτα; Δηλώνουμε ξανά μαζί με τους αποσπασμένους ή έχουμε προτεραιότητα? Με συμφέρει δηλαδή να επιλέξω ένα τέτοιο σχολείο που θα μου δώσει περισσότερα μόρια τους καλοκαιρινούς μήνες;

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1806
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2494 στις: Μάιος 08, 2024, 08:12:28 μμ »
Και στα τρία ΠΥΣΔΕ που παράθεσες κενό δε δίνεται αν δεν πληρείται η πρώτη ρήτρα της αθροιστικής παρουσίας -12 ωρών ενιαία στους ΠΕ04. Η ενιαία αντιμετώπιση (δηλαδή άθροισμα ωρών τεσσάρων διαφορετικών ειδικοτήτων) αποτελεί προϋπόθεση για να βγει κενό.


Εχεις επιλεκτικη μνημη γιατι η συζητηση-διαφωνια μας δεν ξεκινησε ακριβως απο αυτο το [κοκκινο] σημειο..Και επειδη δεν μπηκες στον κοπο να ψαξεις  τα μηνυματα απ την αρχη της συζητησης, το κανω εγω για να σου θυμισω απο που ξεκινησαμε..
Η 1η σου παρεμβαση ξεκινησε με το παρακατω:
 
Για την οριστική τοποθέτηση ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο. Η οριστική τοποθέτηση θα γίνει στην επί μέρους ειδικότητα ΠΕ04 (01 ή 02 ή 04 ή 05) με τις περισσότερες ελλειμματικές ώρες. Αυτά αναφέρονται στις εγκυκλίους Παπαθεοδώρου προ δωδεκαετίας.
Ως προς το πρασινο υπογραμμισμενο, που ηταν και το αρχικο ζητημα που εθεσες στη συζήτησή μας,  σου απαντησα παραθετοντας τα

Απ αυτη σου την αναρτηση καταλαβα οτι αναφερεσαι στη Β φαση [ βελτιωσεων και οριστικων τοποθετησεων) και οχι στη Γ φΑΣΗ ΤΩΝ εναπομειναντων κενων, μιας και δεν κανεις μια τετοια σχετικη μνεία ή διευκρινηση και ισχυριζεσαι οτι ΚΑΙ στη φαση αυτη αντιμετωπιζονται ενιαια οι πε04 δηλ απαιτειται απλα 1 [αθροιστικα] δωδεκαωρο και οτι το παιρνει η ειδικοτητα με τις περισσοτερες ωρες δηλ σα να λες και διορθωσε με αν καταλαβα λαθος, οτι στη φαση των βελτιωσεων αν τυχον σε ενα σχολειο υπαρχει ελλειμμα 6 ωρες φυσικης, 2 χημειας, 4 βιολογιας και 4 γεωγραφιας θα δοθει ενα οργανικο κενο ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΗ ΦΑΣΗ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ και προηγειται να το καλυψει ο φυσικος.
+
Το οτι για την οριστική τοποθέτηση στη φαση Β δηλ των βελτιωσεων και οριστικων τοποθετησεων, ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο, δεν αναφερεται σε καμία διαταξη εξ οσων γνωριζω. Αν μου διαφευγει καποια εγκυκλιος καλο θα ηταν να μας την παραθεσει καποιος συναδελφος για να εμπλουτιστουμε.
Και συνεχισα παραθέτοντας τα
[scrollαρισε εντος των παραθεσεων)

 
δδε α αθηνας:
https://dide-a-ath.att.sch.gr/images/data/pysde/%CE%A0%CE%9504_%CE%A3%CE%A5%CE%93%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A4%CE%A1._3.7.2023.xlsx
 γιατι  λοιπον , εφοσον λες πως «Για την οριστική τοποθέτηση ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο»,  στο 15ο γυμνασιο δε δινεται το κενο των -25 [!!} στη φαση των βελτιωσεων [ΠΕ04.01 + 3,ΠΕ04.02 -7, ΠΕ04.04 -10, ΠΕ04.05 -11] ??
Γιατι πολυ απλα δεν τηρειται η 84582 που μιλαει για τουλαχιστον 12 ωρες α αναθεσης, γεγονος που δε συμβαινει στο γυμνασιο αυτο.  Επισης όμοιο γεγονος συμβαινει στο 1ο ΓΕΛ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ οπου παρολο οτι υπαρχει -14 τελικα δε δινεται το κενο για βελτιωση, διοτι δεν πληρειται το ατοφιο 12ωρο της Α αναθεσης .


+
πχ στο
Λασηθι οπου στο σχετικο αρχειο με τις βελτιωσεις αναφερει το


Δηλ κενο δινεται μονο αν υπαρχουν 12 ωρες α αναθεσης δηλ ατοφιο 12 αρι και οχι αθροιστικο [ δηλ 12αρι απο αθροισμα μαθηματων Α+Β αναθεσης που αυτο κι αν ειναι ενα γεγονος που δεν πρβλεπεται απο καμία απολυτως διαταξη].  Και συνεχιζει το λασηθι  λεγοντας οτι « Τα κενά στα οποία καμία ειδικότητα δεν έχει 12 ώρες Α΄ ανάθεσης (με κίτρινο χρώμα) θα καλυφθούν σε επόμενη φάση {δηλ στη γ φαση), κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες λαμβάνοντας υπόψη και τις Β΄ αναθέσεις, σύμφωνα με την αριθ. 60818/Δ2/27-52011 (ΑΔΑ: 4ΑΘΑ9-ΥΙ) εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας»

Συμπερασμα:
Απο τα παραπανω  αποδεικνυεται οτι ειναι λανθασμενο αυτο που ειπες, οτι δηλ
 «Για την οριστική τοποθέτηση ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο».
 Δυστυχως δεν ειναι αυτο το ζουμι δηλ η ικανη και η αναγκαια συνθηκη για να δημιουργηθει κενο και αυτο γιατι αν ηταν αυτη η ικανη και αναγκαια συνθηκη τοτε στο
15ο γυμνασιο αθηνας, στο 38ο  γυμνασιο αθηνας, στο 1ο γελ ιεραπετρας και σε ενα σωρο αλλα που απεικονιζονται στο παραπανω αρχειο της ΔΔΕ Α αθηνας [και του Λασηθιου] με την εκφραση «οχι οργανικο κενο» θα δινονταν τελικα ως οργανικά κενα.
Και το οτι δε ισχυει αυτο που λες δηλ το
«Για την οριστική τοποθέτηση ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο»   φαινεται ακομα πιο καθαρα στο 9ο γυμνασιο αθηνων   [αρχειο δδε α αθηνας]
οπου υπαρχει ενα -12 στο πε04.05 και αρκει απο μονο του αυτο το ατοφιο 12αρι, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΣΘΕΣΗ, για να  δοθει οργανικο κενο
, οταν στο 15ο  γυμνασιο ενα ολοκληρο -25 δεν εβγαλε κενο.

Επισης θα μπορουσα να σου αναφερω ως παραδειγμα την περιπτωση ενος σχολειου που θα ειχε πχ -4 χημεια -4 βιολογια και -12 φυσικη . Στην περιπτωση αυτη δηλ πιστευεις οτι τα μελη του πυσδε θα βγαζανε τα κομπιουτερακια για να υπολογισουν αθροισματα ή μηπως θα δινανε απευθειας 1 οργανικο κενο εφοσον πληρειται το ατοφιο 12αρι που οριζει η 84582/δ2 ??
Το αθροισμα γινεται
το αθροισμα ωρων  γινεται για να  δει το πυσδε αν πληρειται πχ το -32 ωστε να   δωσουν 2 κενα,  αλλα αυτο ομως  δεν αναιρει τη διακριτη αντιμετωπιση κατα κλαδο και ειδικοτητα που επιτασσει η 60818.

Ακομα ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα συμβαινει στο 20ο  γυμνασιο αθηνων [αρχειο δδε α αθηνας], οπου παρολο οτι υπαρχει ενα -39 στο αθροισμα, εντουτοις δινεται μονο 1 οργανικο κενο στους φυσικους γιατι  μονο σε αυτους υπαρχει ατοφιο 12αρι.
Επομένως αυτο που αναφερει η 84582 για το οτι η δημιουργια οργανικου  κενου απαιτει την υπαρξη ελλειμματος τουλαχιστον 12 ωρων α αναθεσης ειναι η αναγκαια και ικανη συνθηκη για τη δημιουργια κενων, εφοσον μπορει να σταθει απο μονη της [εστω στις 2 αυτες περιπτωσεις] ως συνθηκη,οπως εδειξα στα 2 παραπανω υπογραμμσμενα παραδειγματα, ενω το αντιθετο που υποστηριζεις εσυ
[«Για την οριστική τοποθέτηση ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο»], δεν μπορει να σταθει ουτε σε μια περιπτωση [ αν κανω λαθος διορθωσε με] ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ 84582/Δ2.
   

Σου εδειξα δηλ περιπτωσεις που και χωρις αθροισμα ωρων δινεται οργανικο κενο διοτι ικανοποιειται η ικανη και αναγκαια συνθηκη του 12 ωρου Α αναθεσης.
Αρα με βαση τα παραπανω παραδειγματα  αποδεικνυεται πως ειναι λανθασμενη η 1η σου αναρτηση δηλ  οτι για να δοθει κενο απαιτειται  αθροιστικο 12 αρι γιατι δεν τηρηθηκε  αυτη η συνθηκη  στο 15ο γυμν αθηνας, στο 38ο γυμν, στο 9ο γυμν, στο γελ ιεραπετρας κλπ
Ομως και η πιο φρεσκια αναρτηση σου
 
Και στα τρία ΠΥΣΔΕ που παράθεσες κενό δε δίνεται αν δεν πληρείται η πρώτη ρήτρα της αθροιστικής παρουσίας -12 ωρών ενιαία στους ΠΕ04. Η ενιαία αντιμετώπιση (δηλαδή άθροισμα ωρών τεσσάρων διαφορετικών ειδικοτήτων) αποτελεί προϋπόθεση για να βγει κενό.
δεν επαληθευεται στα παραπανω παραδειγματα διοτι  στο 9ο γυμνασιο αθηνας δεν χρειαστηκε αθροιστικη παρουσια 12 ωρων ενιαια στους πε04 για να  δοθει οργανικο κενο, εφοσον αρκουσε απο μονο του το ατοφιο 12αρι των πε04.05, οπως δεν χρειαστηκε η ιδια παρουσια στο προαναφερομενο παραδειγμα με το -4 χημεια -4 βιολογια και -12 φυσικη, οπου το -12 φυσικη δεν χρειαστηκε τα υπολοιπα ελλειμματα για να  καταγραφει ως οργανικο κενο.
.Επομενως δεν ισχυει το

«Η ενιαία αντιμετώπιση (δηλαδή άθροισμα ωρών τεσσάρων διαφορετικών ειδικοτήτων) αποτελεί προϋπόθεση για να βγει κενό», εφοσον βγαινει και χωρις αυτην. Η απολυτως απαραιτητη προυποθεση ειναι η εκπληρωση της 84582/δ2..
Προς επιρρωση των παραπανω ισχυρισμών μου δες και τα πινακακια απο τη διδε πειραια που παραθετουν παραδειγματα για τη φαση των βελτιωσεων σαν κι αυτα που σου παρεθεσα και γω απο δδε α αθηνας και λασηθι
 
Ενδεικτικα
https://dide-peiraia.att.sch.gr/images/stories/pysde/2024/announcements/pysde-oristikh-veltiwsh-2024-epexhghseis.pdf
(βλ παραδειγμα 2 και 3)


Η αθροιστικη αντιμετωπιση που αναφερεις εσυ ειναι ενα εφευρημα καποιων πυσδε και το οποιο δεν προβλεπεται ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΙΑΤΑΞΗ , ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ περιπτωση που σε ενα σχολειο υπαρχουν ταυτοχρονα πλεονασματα και ελλειμματα στο πε04 για λογους που εξηγω στην πιο κατω
σχετικη αναρτηση
https://www.pde.gr/index.php?topic=575.msg1211129#msg1211129

Θα συνεχισω τις επομενες ημερες με διεξοδικοτερο επανασχολιασμο των υπολοιπων σχετικων σου αναρτησεων.



« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 08, 2024, 08:21:46 μμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2950
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2495 στις: Μάιος 08, 2024, 09:08:41 μμ »
g.t. Σε κανένα, μα σε κανένα όμως, απ' τα παραδείγματα π' αναφέρεις δε δίδεται οργανικό κενό αν δεν καλύπτεται το -12 αθροιστικά. Η συνθήκη ενιαίας αντιμετώπισης είν' αναγκαία συνθήκη παντού και πάντα. Μάλιστα αν συμπεριλάβεις και την τρίτη φάση τότε είναι κι ικανή. Επειδή, είτε στη δεύτερη είτε στην τρίτη φάση, τ' οργανικό θα δοθεί στον πιότερα ελλειμματικό αντιλαμβάνεται ο καθένας πως η ενιαία αθροιστική συνθήκη των -12 είναι αναγκαία κι ικανή. Μ' απλά λόγια το αθροιστικό, και μ ό ν ο ν αυτό, εξασφαλίζει οργανικό κενό στους ΠΕ04. Αυτή ακριβώς η ρήτρα συνιστά την ενιαία αντιμετώπιση.

ΥΓ: Στο 9ο γυμνάσιο Αθήνας το -12 που δίδεται είν' τ' αθροιστικό κενό. Όλες οι ώρες σ' αυτήν τη στήλη είν' αθροιστικές. Πρόσεξε τον τίτλο της στήλης "Συν. Ωρ.". Αν το Συν. Ωρ. δεν ήταν -12, αλλά -11 πες, τότε δε θα εμφάνιζε οργανικό κενό και δε θα 'παιρνε γεωλόγος τίποτα (κι ας είχε -12 ώρες έλλειμμα). Το ίδιο και στ' άλλα σχολειά π' αναφέρεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 09, 2024, 05:15:57 πμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:08:22 »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1806
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2496 στις: Μάιος 09, 2024, 10:05:20 πμ »
Για την οριστική τοποθέτηση (κακώς κάκιστα λέγεται οργανική, δεν είναι οργανική) ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο
 
ΠΥΣΔΕ Α αθηνας: Δεν ισχυει αυτο που λες leon γιατι αν ηταν αυτη η κεντρικη απαιτηση τοτε [βλ https://dide-a-ath.att.sch.gr/images/data/pysde/%CE%A0%CE%9504_%CE%A3%CE%A5%CE%93%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A4%CE%A1._3.7.2023.xlsx]
θα διναμε οργανικα κενα στα 15ο Γυμνάσιο Αθήνας, 38ο Γυμνάσιο Αθήνας, 2ο ΕΠΑΛ Ν. Φιλαδέλφειας, 4ο Γυμνάσιο Γαλατσίου κλπ
οπου και τηρειται το αθροιστικο δωδεκαωρο.
Τι θα απαντουσε ο leon σε αυτο το πυσδε??

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1806
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2497 στις: Μάιος 09, 2024, 10:08:01 πμ »
ΠΥΣΔΕ Α αθηνας: Για να δοθει οργανικο κενο θα πρεπει απαραιτητως να ισχυει η 84582/δ2 δηλ τουλαχιστον 12 ωρες α αναθεσης, που ειναι αλλωστε και το μονο επισημο κειμενο που εχουμε στη διαθεσή μας. Μηπως leon βλεπεις καποιο σχολειο μας που να μπορουμε να δωσουμε κενο αν δεν ισχυει η 84582/δ2? Γιατι εμεις δεν βλεπουμε ,οσο και να ψαχνουμε, ουτε ενα.


Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1806
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2498 στις: Μάιος 09, 2024, 10:13:04 πμ »
Για την οριστική τοποθέτηση  ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο
 
ΠΥΣΔΕ Α ΑΘΗΝΑΣ:  Χωρις την εκπληρωση της 84582  οσα αθροιστικα δωδεκαωρα και να βγουν κενο δε δινουμε. Να κοιτα στο 48ο Γυμνάσιο Αθήνας με -39 που, οπως μας τα λες εσυ, θα επρεπε να δωσουμε τουλαχιστον 2 κενα , εμεις παρολα αυτα δωσαμε ενα. Γιατι αραγε πιστευεις οτι το καναμε αυτο??

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1806
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2499 στις: Μάιος 09, 2024, 10:27:05 πμ »
Για την οριστική τοποθέτηση  ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο
 
ΠΥΣΔΕ λασηθιου: Δεν ισχυει αυτο που λες γιατι αν ισχυε και ηταν αυτη η απαιτηση τοτε

 https://docs.google.com/spreadsheets/d/1DnogtVWK0qih2UpH0oKnAQHZMqX5N5oL/edit?pli=1#gid=94908927
θα διναμε οργανικο κενο στο 1ο γυμν σητειας που εχει ενα -21 Εμεις ομως δεν το δωσαμε. Και ξερεις γιατι? Το εξηγουμε στο κελι Α11 δηλ λεμε οτι
Τα κενά θα καλυφθούν από ειδικότητα με τουλάχιστον 12 ώρες Α΄ ανάθεσης. Τα κενά στα οποία καμία ειδικότητα δεν έχει 12 ώρες Α΄ ανάθεσης (με κίτρινο χρώμα) θα καλυφθούν σε επόμενη φάση, κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες λαμβάνοντας υπόψη και τις Β΄ αναθέσεις, σύμφωνα με την αριθ.  60818/Δ2/27-52011 (ΑΔΑ: 4ΑΘΑ9-ΥΙ) εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας.

leon:?

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1806
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2500 στις: Μάιος 09, 2024, 10:30:43 πμ »
Για την οριστική τοποθέτησηενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο
 
ΠΥΣΔΕ πειραια: Δεν ισχυει αυτο που λες γιατι αν ισχυε και ηταν αυτη η απαιτηση τοτε

https://dide-peiraia.att.sch.gr/images/stories/pysde/2024/announcements/pysde-oristikh-veltiwsh-2024-epexhghseis.pdf
θα διναμε οργανικο κενο στο παραδειγμα 2

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2950
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2501 στις: Μάιος 09, 2024, 10:34:18 πμ »
Υπάρχει η βασική προϋπόθεση. Μίνιμουμ αθροιστικό δωδεκάωρο. Αλλιώς κενό γιοκ. Πες τώρα ότι βγαίνει αυτό. Τότε ή θα το δώσει στη Β' Φάση αν υπάρχει δωδεκάωρο σε ειδικότητα ή στη Γ' Φάση στον πιότερα ελλειμματικό χωρίς την απαίτηση δωδεκαώρου. Κάποιες ΔΔΕ δεν απαιτούν δωδεκάωρο ούτε στη Β' Φάση. Επομένως είτε στη Β' είτε στη Γ' το κενό ούτως ή άλλως θα δοθεί στον πιότερα ελλειμματικό. Έχει, όμως, μια ειδικότητα κενό εικοσιτετράωρο και παράλληλα το ελλειμματικό αθροιστικά βγαίνει εντεκάωρο; Τότε κενό δεν υπάρχει. Ακριβώς διότι η αντιμετώπιση είναι ενιαία.

ΥΓ: Επί παραδείγματι στο 1ο γυμνάσιο Σητείας που αναφέρεις. Βγήκε -21 ώρες αθροιστικά. Άρα κενό υφίσταται και προκηρύχθηκε. Βγαίνει ενιαία όπως βλέπεις (το ενιαία αναφέρεται στον αθροιστικό υπολογισμό). Δεν το δίνουν στη Β' Φάση σε ειδικότητα καθώς δεν υπάρχει -12 σε ειδικότητα. Και το δίνουν κανονικά στη Γ' Φάση στον πιότερα ελλειμματικό. Συμπεράσματα:
1) Κενό υπάρχει και βγαίνει μ' ενιαία αντιμετώπιση (άθροισμα ωρών τεσσάρων διαφορετικών ειδικοτήτων).
2) Το κενό όχι μόνον υπάρχει μα και δίνεται υποχρεωτικά. Αν όχι στη Β' (άλλες ΔΔΕ θα το 'διναν κι εκεί) τότε στη Γ'.
3) Εν τέλει το κενό πώς προέκυψε; Ενιαία. Δηλαδή αθροιστικά. Και πώς δόθηκε; Στον πιότερα ελλειμματικό.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 09, 2024, 10:41:55 πμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1806
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2502 στις: Μάιος 09, 2024, 10:53:57 πμ »
Η ενιαία αντιμετώπιση (δηλαδή άθροισμα ωρών τεσσάρων διαφορετικών ειδικοτήτων) αποτελεί προϋπόθεση για να βγει κενό.

ΠΥΣΔΕ Α αθηνας:
Οχι δεν ειναι αυτη η προυποθεση! δεν κοιταξαμε αυτη την προυποθεση στο 9ο γυμνασιο αθηνας οπου εκει βρηκαμε ενα μοναδικο -12 στο πε04.05 και αμεσως το καταγραψαμε  ως οργανικο κενο ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΝΙΑΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ. Μας αρκουσε που πληρουνταν αυτο που οριζει η 84582.

 https://dide-a-ath.att.sch.gr/images/data/pysde/%CE%A0%CE%9504_%CE%A3%CE%A5%CE%93%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A4%CE%A1._3.7.2023.xlsx

leon: ναι αλλα

ΥΓ: Στο 9ο γυμνάσιο Αθήνας το -12 που δίδεται είν' τ' αθροιστικό κενό. Όλες οι ώρες σ' αυτήν τη στήλη είν' αθροιστικές. Πρόσεξε τον τίτλο της στήλης "Συν. Ωρ.". Αν το Συν. Ωρ. δεν ήταν -12, αλλά -11 πες, τότε δε θα εμφάνιζε οργανικό κενό και δε θα 'παιρνε γεωλόγος τίποτα (κι ας είχε -12 ώρες έλλειμμα).
πυσδε α αθηνας:
δηλ αν συνεβαινε αυτο που λες δηλ υπηρχε ενα -12 στους γεωλογους και ενα πχ +1 στους φυσικους και εβγαινε συνολικα ενα -11 και εμεις παρ ολα αυτα το διναμε το -11 ως οργανικο κενο για να το παρει ο γεωλογος και μας εκανες ενσταση ως φυσικος που ειχες εννομο συμφερον να μην καλυφτει η θεση απο αλλη ειδικοτητα, ποια ακριβως κατηγορια θα μας απεδιδες και σε ποια νομοθεσια θα στηριζονταν αυτη η κατηγορια που  θα μας εξαναγκαζε να κανουμε αποδεκτη την ένστασή σου? εμεις δεν παραβιασαμε καμία κειμενη νομθεσια και κριναμε οτι αν θελει ο γεωλογος να ερθει με -11 να καλυψει το κενο καλως να ορισει.
leon:
 δεν μας τα λες καλα πυσδε α αθηνας γιατι εγω βλεπω

Σε κανένα, μα σε κανένα όμως, απ' τα παραδείγματα π' αναφέρεις δε δίδεται οργανικό κενό αν δεν καλύπτεται το -12 αθροιστικά. Η συνθήκη ενιαίας αντιμετώπισης είν' αναγκαία συνθήκη παντού και πάντα.


πυσδε α αθηνας: ελα βρε leon ξεκολα! δεν επιβαλλει καποια νομοθεσια την παραπανω συμπεριφορά μας. Απλα κανουμε διασταλτικη ερμηνεια της νομοθεσιας για το ευρυθμο της λειτουργιας τωνν σχολειων αρμοδιοτητας μας. Που να κατσουμε να σου εξηγουμε τωρα..



Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1806
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2503 στις: Μάιος 09, 2024, 11:01:18 πμ »
νομιζω πως το πυσδε α αθηνας κινηθηΚε διασταλτικα για τους παρακατω [κοκκινα σημεια] λογους

Αυτη η συνθηκη δεν προκυπτει απο καμία νομοθεσια και ειμαι 1000% βεβαιος.
Απλως ελλειψει ολοκληρωμενης αντιμετωπισης του ζητηματος των πε04 απο την υφιστάμενη νομοθεσια, το καθε πυσδε λειτουργει απο λιγο εως πολυ διασταλτικά προκειμενου να εξασφαλισει το ευρυθμο της λειτουργιας των σχολειων αρμοδιότητάς του.
Πιο συγεκριμενα, μεταξυ της 111364/Ε2 [και  των  διατάξεων της παρ. 18 του άρθρου 36 του Ν. 4186/2013], που αφορα την κριση των  υπεραριθμων ΠΕ04,  και των εγκυκλίων  84582 και 60818, που αναφερονται στη Β φαση των βελτιωσεων των πε04, υπαρχει ενα κενο και το οποιο καλυπτεται με βαση τη διαστολή της νομοθεσιας που θα αποφασισει να κανει το καθε πυσδε.
Ειδικότερα, ερχονται  οι  111364/Ε2 και ο ν. 4186 και λενε οτι οι πε04 θα κριθουν ενιαία υπεράριθμοι, οπως επισης ενιαια θα αρθεί/ρυθμιστει η υπεραριθμια τους.
Ως προς τη διαδικασια αυτη δηλ της κρισης υπεραριθμιων, το πυσδε πειραια αναφερει ενδεικτικα παραδειγματα:
https://freeimage.host/i/Jr1dmas
[απο την εικονα που παρεθεσες χθες]
Παραδειγμα 1
Εφαρμοζοντας την 111364/Ε2 κρινει [ορθως]  ενιαια το πε04 και βγαζει υπεραριθμια.
Επειδη ομως η 111364/Ε2 αναφερει οτι
«από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η λέξη ‘ρύθμιση΄ αναφέρεται σε όλη τη διαδικασία από τη διαπίστωση της υπεραριθμίας ως και την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών»,
το συγκεκριμενο πυσδε [ και καλα κανει κατα τη γνωμη μου] αναφερει το παραδειγμα 3 και στο οποιο  παρολο οτι το -12  ειναι στους χημικους λεει οτι μπορει να το παρει και φυσικός, εαν και εφοσον εχει περισσοτερα μορια, κι ενω  στους φυσικους υπαρχει +5 . Και ειναι καλυμενο το πυσδε, απο πλευρας νομοθεσιας, ως προς αυτό  λογω του προαναφερομενου εδαφίου της 111364/Ε2.
Στο παραδειγμα 2, παλι σωστα κατα τη γνωμη μου, λεει οτι στη φαση Α και κατα τη ρυθμιση των υπεραριθμιων δεν υφισταται οργανικο κενο παρολο οτι το αθροισμα του πε04 βγαζει -13, διοτι  για να  δημιουργηθει οργανικό κενό  απαιτουνται 12 ωρες Α αναθεσης [ βλ 84582] κι οχι 12 ωρες Α+Β αναθεσης [αλλωστε αν εδινε προς  καλυψη το συγκεκριμενο κενο προφανως θα παρανομουσε διοτι θα καταστρατηγουσε τη Γ φαση των εναπομειναντων που προβλεπει η 60818].
Στο αλλο πινακακι του  πυσδε πειραια που παρεθεσες χθες και το οποιο αναφερεται στη φαση των βελτιωσεων, τα αριθμητικα παραδειγματα ειναι ιδια και απλα αλλαζει εν μερει ο σχολιασμός τους:
https://freeimage.host/i/stighmiotipo-othonis-958.Jr5cXpt


Με το πινακακι του παραδειγματος 1 ουσιαστικα το πυσδε λεει οτι ναι μεν υπαρχει -21 στους χημικους, πλην ομως  δεν μπορει να δωσει το κενο για βελτιωση γιατι σκεπαζεται απο τα πλεονασματα των αλλων ειδικοτητων του πε04 . Λειτουργει δηλ σε συνεχεια της φασης Α, οταν δηλ εκρινε υπεραριθμους και εφαρμοζε την 111364/Ε2.
Και στο σημειο αυτό εμφανιζεται – κατα τη γνωμη μου- το κενο νομοθεσιας που ανεφερα νωρίτερα και εννοω το εξής:
Eστω οτι βλεπει ενας χημικος το -21 του παραδειγματος 1 σε καποιο σχολειο και απο την αλλη βλεπει το πυσδε να μην εχει αναρτησει κενό κατα τη φαση των βελτιωσεων.
Λογικο ειναι να υποβαλλει ενσταση ζητωντας απο το πυσδε να του εξηγησει για ποιο λογο κι ενω υπαρχει κενο 21 ωρων χημειας δε δοθηκε το κενο, τη στιγμη μαλιστα που υπαρχει η 84582/δ2 που οριζει οτι με 12 ωρες α αναθεσης τουλαχιστον δινεται κενο.
Δυστυχως το πυσδε, στην απαντηση που θα του δωσει, δεν θα εχει να επικαλεστει ΚΑΜΜΙΑ απολυτως διαταξη που να στηριζει τις ενέργειές του, μιας και το υπουργειο δεν εχει δωσει περαιτερω διευκρινησεις για το πως θα πρεπει τα διαφορα πυσδε να χειριστουν ολους τους πιθανους συνδυασμους ελλειμματων και πλεονασματων κατα τη φαση των βελτιωσεων [σε αντιθεση με την Α και Γ φαση για τις οποιες  εχει στειλει καποια σχετικη νομοθεσια), αναγκαζοντας τα πυσδε να αυθαιρετούν φτιαχνοντας δικα τους παραδειγματα-πινακακια..
Το μονο ισως που μπορει να πει ειναι οτι
«αν διναμε  το κενο και ερχονταν χημικος, τι θα γίνονταν τα πλεονασματα φυσικων+ βιολογων στο συγκεκρ σχολειο?  Για το λογο αυτο δε δωσαμε το κενο των -21 ωστε  να  το καλυψουν με Β αναθεσεις φυσικοι/βιολογοι του σχολειου.Και για την  ενεργεια μας αυτη στηριχτηκαμε  στην 111364/Ε2, που αναφερεται στην ενιαια αντιμετωπιση της Α φασης, δινοντας  διασταλτικη ερμηνεια στην ανωτερω εγκυκλιο και χρησιμοποιώντας την ΚΑΙ στη φαση των βελτιωσεων , προκειμενου να διασφαλιστει το ευρυθμο της λειτοπυργιας των σχολειων αρμοδιότητάς μας».

Ομως δικαιως ο χημικος μπορει να αντιτεινει οτι η εγκυκλιος αυτη ειναι οριοθετημενη αποκλειστικα για την Α φαση της κρισης/αρσης υπεραριθιων και οχι για τη φαση των βελτιωσεων.

Στο παραδειγμα 2 πραττει απολύτως σωστα  το πυσδε πειραια [οπως και δδε Α αθηνας λασηθι κ.α) που δε δινει οργανικο κενο σε καμμία ειδικοτητα κι ενω υπαρχει το -13, γιατι δεν ικανοποιειται η συνθηκη που οριζει η 84582 για ελλειμμα τουλαχιστον 12 ωρων μαθηματων Α αναθεσης.
Επισης πολυ σωστα πραττει και στο παραδειγμα 3 οπου το κενο των -15 το δινει μονο σε χημικο γιατι σε αυτους υπαρχει το ατόφιο 12 ωρο, οπως αλλωστε οριζει η 60818/δ2
«..2) ..οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των
νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στον
κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα». Εφαρμοζει δηλ διακριτη [και οχι ενιαία] μεταχειριση μεταξυ των ειδικοτητων και το 12ωρο χημειας το δινει αποκλειστικα σε χημικο και οχι σε οποιαδηποτε αλλη ειδικοτητα οπως εκανε στην ενιαία Α φαση [και ορθα εκανε τοτε γιατι υπηρχε η 111364/Ε2].
Απ την αλλη ομως το πυσδε πειραια αναφερει και τη συνθηκη που προανεφερες και συ δηλ λεει οτι

«οργανικο κενο στην ειδικοτητα δινεται ΜΟΝΟ αν ταυτοχρονα υπαρχει κενο στο συνολο του κλαδου».

 Και στο σημειο αυτο αρχιζει η διαστολη της νομοθεσιας, λογω της ελλειψης σχετικων διαταξεων,  απο το πυσδε πειραια ΔΗΛ αν για παραδειγμα σε ενα σχολειο υπαρχει +6 φυσικη, + 8 χημεια και -22 βιολογια και  στο συνολο του πε04= -8, τοτε το πυσδε δε δινει το οργανικο κενο στον βιολογο γιατι το -22 σκεπαζεται εν μερει απο το +14 φυσικης και χημειας κι ετσι δεν υφισταται  το -12 στο συνολο του κλαδου. Ομως δεν προβλεπεται απο καμία απολυτως διαταξη αυτη η τακτικη του πυσδε πειραια, αλλα γι αυτο  δεν φερει την ευθυνη το συγκεκριμενο πυσδε .Η ευθυνη βαραινει αποκλειστικα το υπουργειο που, οπως ειπα και πριν, δεν εχει στειλει διευκρινιστικη οδηγια για τη διαχειριση αυτων των περιπτωσεων κατα τη φαση των βελτιωσεων, με αποτελεσμα το καθε πυσδε να κανει τα δικά του.
 Δηλ σα να λεει στην περιπτωση αυτη ο πειραιας
«μα αν δωσω το -22 σε βιολογο και ερθει στο σχολειο, τοτε  θα κριθει –ως νεοτερος στο σχολειο- λειτουργικα υπεραριθμος μιας και αντι για -22 θα βρει πραγματικά -8
[τις υπολοιπες 14 ωρες θα τις κανει ο φυσικος και ο χημικος,  αφου δε θα εχουν κριθει αυτοι ως λειτουργικα υπεραριθμοι), με αποτελεσμα να χρειαστει συμπληρωση σε αλλο σχολειο.


Παρατηρησεις:
1.  για την Α φαση, οπου γινεται ενιαια κριση υπεραριθμιων, υπαρχει επαρκης νομοθεσια δηλ η 111364/Ε2
2.  το ιδιο συμβαινει για την Γ φαση οπου και κει υπαρχει επαρκης νομοθεσια και η οποια  οριζει ενιαια αντιμετωπιση του πε04 στα εναπομειναντα κενα
[ βλ 60818/δ2
«..Τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης.»]

3.  για τη φαση των βελτιωσεων υπαρχει η 60818 που οριζει διακριτη αντιμετωπιση.
Και διακριτη μεταχειριση σημαινει ότι  στην περιπτωση που σε ενα σχολειο εχουμε μονο ελλειμματα πχ -4 χημειας -6 βιολογιας και -12 φυσικης, τοτε το κενο θα δοθει αποκλειστικα σε φυσικο γιατι ετσι επιτάσσει η προαναφερομενη εγκυκλιος .

Εντουτοις, οπως ανεφερα και προηγουμενως, υπαρχει   κενο νομοθεσιας στο παραδειγμα του βιολογου δηλ στην περιπτωση που υπαρχουν στο ιδιο σχολειο ταυτοχρονα πλεονασματα σε καποια ειδικότητα του πε04 και ελλειμματα σε καποια αλλη.
Στην περιπτωση αυτη καποια  πυσδε, μη έχοντας καποια σχετικη διαταξη ως μπουσουλα, λειτουργουν αυθαιρετα προσθαφαιρωντας ελλειμματα+πλεονασματα [ γεγονος που δεν προβλεπεται απο καμία απολυτως διαταξη], και δινουν  τελικα κενο ΜΟΝΟ ΑΝ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΤΟ -12 στον κλαδο και οχι πχ στο -8 του παραδειγματος που προανεφερα.

Οταν ομως θα υποβαλλει ενσταση ο βιολογος λεγοντας προς το πυσδε
«για ποιο λογο δε δινετε το οργανικο κενο απο τη στιγμη που υπαρχει το -22 ?  και γιατι αθροισατε  τα πλεονασματα+ελλειμμτα του πε04 βγαζοντας ενιαια  στον κλαδο -8 ? αυτο δεν προβλεπεται απο καμια απολυτως διαταξη κυριοι του πυσδε» , τοτε, απο οσα γνωριζω, δε θα υπαρχει δυνατοτητα τεκμηριωμενης απαντησης απο το πυσδε αυτο.


Τι να κανε ομως το  έρμο το πυσδε ?να φερνε εναν ακομα πεοε4 στο σχολειο αυτο οδηγωντας τον με μαθηματικη ακριβεια στην οργανικη και λειτουργικη υπεραριθμια και κατ επεκταση στη συμπληρωση σε αλλο σχολειο??
Απ την αλλη ο βιολογος του παραδειγματος που προανεφερα ισως να ειχε να αντιτεινει οτι θα επιθυμουσε να παει στο σχολειο αυτο οργανικα εστω και για 8 ωρες μονο. Επιπελον ισως να μπορουσε με Γ αναθεση ή και τυχον β ειδικοτητα να συμπληρωσει εξ ολοκληρου στο σχολειο αυτο, πλην ομως το πυσδε του αφαιρεσε αυτη τη δυνατοτητα διοτι ειχε μονο -8 το συγκεκρ σχολειο και οχι το -12 που ομως επαναλαμβανω δε προβλεπεται απο καμια διαταξη και ειναι απλα μια διασταλτικη ερμηνεια του πυσδε αυτου [και αυθαιρετη εφοσον υπηρχαν -22 ωρες α αναθεσης βιολογιας].

4.  Τα πυσδε κατα  τη φαση των βελτιωσεων σε οσα σχολεια εχουν ταυτοχρονα πλεονασματα σε καποια ειδικοτητα του πε04 και ελλειμματα σε καποια αλλη, προβαινουν σε προσθαφαιρεση αυτων των ελλειμματων και των πλεονασματων για να δουν αν υπαρχει το -20 [1 κενο], -32 [2 κενα] κ.ο.κ


Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2504 στις: Μάιος 09, 2024, 12:18:16 μμ »
Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης της 2ης συνθήκης στον ΠΕ04 (συνολικό έλλειμμα στον ΠΕ04 τουλάχιστον -12 ώρες). Δηλαδή ποιο το πρόβλημα αν βγαίνουν π.χ. ένα 12αρι φυσικού και ένα 12άρι χημικού και δεν υπάρχει 12αρι έλλειμμα στο σύνολο του ΠΕ04; Συμπλήρωση ωραρίου μπορεί να γίνει και σε άλλα σχολεία.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2950
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2505 στις: Μάιος 09, 2024, 12:48:45 μμ »
ΠΥΣΔΕ Α αθηνας:
Οχι δεν ειναι αυτη η προυποθεση! δεν κοιταξαμε αυτη την προυποθεση στο 9ο γυμνασιο αθηνας οπου εκει βρηκαμε ενα μοναδικο -12 στο πε04.05 και αμεσως το καταγραψαμε  ως οργανικο κενο ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΝΙΑΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ.
Μα εδώ ακριβώς είναι το λάθος σου. Είδες όπου στη στήλη λέει ΣΥΝ. ΩΡ.; Ακριβώς το συνολικό (αθροιστικό) έλλειμμα ωρών δείχνει το -12 στους ΠΕ04 στο 9ο γυμνάσιο Αθήνας. Οπότε και βγαίνει κενό. Επομένως όχι μόνον κοίταξαν στην Α' Αθήνας την προϋπόθεση αλλά βάσει αυτής έφτιαξαν τη στήλη. Ολόκληρη η στήλη ΣΥΝ. ΩΡ. τ' αθροίσματα σ' όλα τα σχολειά αναφέρει.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160776
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 436
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 329
Σύνολο: 331

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.