*

Αποστολέας Θέμα: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας  (Αναγνώστηκε 2988219 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rainbowman

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #7490 στις: Σεπτέμβριος 12, 2015, 11:05:26 μμ »

Συνάδελφε και 120 ώρες να κάνεις δια ζώσης αν εσύ δεν έχεις όρεξη να παρακολουθήσεις δεν μαθαίνεις.
Εξ αποστάσεως αν θες να στρώσεις το κώλο σου και να μάθεις τη κάθε λεπτομέρεια και να κάνεις καλή εργασία τη κάνεις.
Το 2006 έκανα σεμινάριο 700 ωρών πήγαινα κάθε μέρα από 6 ώρες μάθημα και μάλιστα μας στέλναν και σε επιχειρίσεις που μας είχαν κανονικά 8ωρο και μας βάζαν δουλειά για να βοηθάμε και τους υπαλλήλους εκεί. 5 μήνες κράτησε το σεμνάριο.
Από τους 20 οι 5 πιστοποιηθήκαμε μετά στις εξετάσεις.
Οι άλλοι απλά ερχόταν και τα ξύναν.
Το ίδιο είναι και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Αν θες μάθε αν ο άλλος θέλει να πάρει μόνο τα μόρια κακό του κεφαλιού του.
Αυτοί σου δίνουν την ύλη βιβλία διαφάνειες και φουλ εργασίες.
Αν θες πάρτην έτοιμη αν θες κάντην.
Ενήλικες είμαστε όχι γυμνασιόπαιδα.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2015, 11:07:27 μμ από rainbowman »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #7491 στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 02:18:12 πμ »
Ακόμη δε μπορώ- μπορώ να σου στείλω τα πρακτικά μόλις βγούνε,ούτε πρόγραμμα δεν έχει βγει,αυτό περιμένω. Φυσικά και άλλαξα πράγματα και μάλιστα τώρα προσπαθώ να κάνω την παρουσίαση και μου φαίνεται βουνό...Θα σου στείλω προσωπικό μηνυμα-δε θέλω να φαίνεται το όνομά μου δημοσίως. Στείλε μου τωρα ένα μηνυμα εσύ να μη σε ψάχνω μετα...που να σε βρω κιολας με τοσο κοσμο εδω.

Ναι κατανοητό. Καλή τύχη σου εύχομαι.
Η παρουσίαση φαίνεται σε όλους βουνό, μέχρι να ξεκινήσεις να την κάνεις.
Μετά καταλαβαίνεις ότι τζάμπα αγχωνόσουν και τα πράγματα θα πάνε καλά :)

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #7492 στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 02:26:56 πμ »
Συνάδελφε και 120 ώρες να κάνεις δια ζώσης αν εσύ δεν έχεις όρεξη να παρακολουθήσεις δεν μαθαίνεις.
Εξ αποστάσεως αν θες να στρώσεις το κώλο σου και να μάθεις τη κάθε λεπτομέρεια και να κάνεις καλή εργασία τη κάνεις.
Το 2006 έκανα σεμινάριο 700 ωρών πήγαινα κάθε μέρα από 6 ώρες μάθημα και μάλιστα μας στέλναν και σε επιχειρίσεις που μας είχαν κανονικά 8ωρο και μας βάζαν δουλειά για να βοηθάμε και τους υπαλλήλους εκεί. 5 μήνες κράτησε το σεμνάριο.
Από τους 20 οι 5 πιστοποιηθήκαμε μετά στις εξετάσεις.
Οι άλλοι απλά ερχόταν και τα ξύναν.
Το ίδιο είναι και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Αν θες μάθε αν ο άλλος θέλει να πάρει μόνο τα μόρια κακό του κεφαλιού του.
Αυτοί σου δίνουν την ύλη βιβλία διαφάνειες και φουλ εργασίες.
Αν θες πάρτην έτοιμη αν θες κάντην.
Ενήλικες είμαστε όχι γυμνασιόπαιδα.

Πιστεύεις ότι δεν πρέπει να υπάρχει ένας πήχης? Που αν δεν τον περάσεις πρέπει να κοπείς?
Σου δίνουμε μία βιβλιογραφία και μεγάλοι άνθρωποι είμαστε, αν θέλεις ασχολήσου και αν δεν θέλεις μην ασχολείσαι?
Πάρε τα μόρια και όλα καλά? Μιλάμε για ανταγωνισμό και για κάτι που μοριοδοτείται.
Πώς εξασφαλίζεται αυτός ο πήχης λοιπόν, όταν ο άλλος το βγάζει το σεμινάριο 120 ωρών με 1 ώρα διάβασμα?
Αν γίνεται αυτό δεν θεωρείται σεμινάριο της πλάκας? Ή και αρπαχτή, εφόσον μπαίνει και πληρωμή στη μέση?

Αυτός που θέλει να ασχοληθεί πολύ, προφανώς και μπορεί να μάθει πολλά.
Δεν μιλάω για αυτόν. Το ξεκαθάρισα.


Αποσυνδεδεμένος tzhna

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 06 & TE16
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #7493 στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 08:31:33 πμ »
Σας διαβάζω και διακρίνω πολλα νεύρα που εχουν ως αποτέλεσμα να μην υπαρχει σωστη επικοινωνία. Ετοιμοι ν'αρπαχτειτε ειστε οι περισσοτεροι!
Ενας ανθρωπος -που φαινεται οτι εχει εμπειρια με εξ αποστασεως σεμιναρια και εχει απογοητευτει απ αυτα- είπε οτι ειναι αρπαχτές.
Διαφωνειτε με αυτό δηλαδη; Καποια ειναι χειροτερα , κάποια καπως καλύτερα σιγουρα.

Και βέβαια αν δουλεψεις μονος σου θα βγεις κερδισμενος, αυτο δε δικαιολογει ομως τα σεμιναρια να προσφερουν το ελαχιστο, με τις εργασιες να ειναι απλοϊκες και η ... επιτυχια δεδομένη εφοσον τα χρηματα εχουν κατατεθει. Επιπλεον οι τιμες ειναι υπερβολικες σε σχεση με αυτο που προσφερουν. Κι επαναλαμβανω, μπορει να υπαρχουν διαβαθμισεις στην ποιότητα τους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #7494 στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 11:18:42 πμ »
Σας διαβάζω και διακρίνω πολλα νεύρα που εχουν ως αποτέλεσμα να μην υπαρχει σωστη επικοινωνία. Ετοιμοι ν'αρπαχτειτε ειστε οι περισσοτεροι!
Ενας ανθρωπος -που φαινεται οτι εχει εμπειρια με εξ αποστασεως σεμιναρια και εχει απογοητευτει απ αυτα- είπε οτι ειναι αρπαχτές.
Διαφωνειτε με αυτό δηλαδη; Καποια ειναι χειροτερα , κάποια καπως καλύτερα σιγουρα.

Και βέβαια αν δουλεψεις μονος σου θα βγεις κερδισμενος, αυτο δε δικαιολογει ομως τα σεμιναρια να προσφερουν το ελαχιστο, με τις εργασιες να ειναι απλοϊκες και η ... επιτυχια δεδομένη εφοσον τα χρηματα εχουν κατατεθει. Επιπλεον οι τιμες ειναι υπερβολικες σε σχεση με αυτο που προσφερουν. Κι επαναλαμβανω, μπορει να υπαρχουν διαβαθμισεις στην ποιότητα τους.

Kαλημέρα σας. Το θέμα Τzhna είναι ότι τις εργασίες σε όλα αυτά τις στέλνεις με μέηλ. Το εύλογο ερώτημα είναι πώς γνωρίζει ο άλλος τι εργασίες έχουν παραδώσει οι υπόλοιποι για να κρίνει αν είναι καλές ή όχι. Επιπλέον σε όλα αυτά τα σεμινάρια (τα έχω κάνει όλα και σε πανεπιστήμια και ΚΕΚ)η εργασία με παραλλαγές είναι να κάνουμε σχέδιο μαθήματος με βάση τις αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων. Το ίδιο ακριβώς έγινε και σε ενδοσχολική μοριοδοτούμενη επιμόρφωση! Το άλλο σημείο που βάζει σε σκέψεις είναι ότι μόνιμοι έχετε αντίρρηση με αυτά. Στην ομάδα μας χτες ένας κύριος όταν ανακοινώθηκε σεμινάριο είπε τα ίδια ακριβώς-μάλιστα μας παρότρυνε να κάνουμε ΑΣΠΑΙΤΕ που είναι κι αναγνωρισμένη. Ετυχε να τον ξέρει κοπέλα και αποδείχτηκε ότι ήταν μόνιμος (μάλιστα βύσμα που έπαιρνε απόσπαση σε ΑΕΙ) και ότι έκανε αίτηση και για ΣΔΕ (για καβάντζα αν δεν έπαιρνε την άλλη απόσπαση)-ο ίδιος το παραδέχτηκε. Δε θεωρώ τυχαίο το γεγονός ότι οι μόνιμοι αντιδράτε στην επιμόρφωση προσπαθώντας  να την υποβιβάσετε όπως και το ότι κάνετε αίτημα ή έχετε μπει ήδη (από τον πρώτο καιρό που φτιάχτηκε κι ήταν ανοικτή) στην ομάδα των ωρομισθίων που μιλάνε για τέτοια θέματα. Αλήθεια γιατί τόσος ζήλος να μπείτε στην ομάδα ωρομισθίων αφού μιλάμε κυρίως για εργασιακά-πληρωμές; Mόνιμοι δεν είστε εσείς;Κι εδώ τα ίδια...αυτοί που είναι κατά και διαφωνούν με το επίπεδο της επιμόρφωσης είναι πάλι δύο μόνιμοι. Ας μπει λοιπόν προαπαιτούμενο για εργασία στα ΣΔΕ η επάρκεια ενηλίκων για όλους να τελειώνουμε.

Σημαντική επισήμανση: ΣΤΟ ΦΕΚ του 2014 ο νόμος θεωρεί απαραίτητη την επικαιροποίηση των γνώσεων των εκπαιδευτών στα ΣΔΕ καθώς και το να έχουν προσόντα. Συγκεκριμένα λέει στο Γ παρ. 8:
"8. Η επάρκεια και η διαρκής ανανέωση και επικαιρο−
ποίηση των προσόντων των εκπαιδευτικών όπως και
η χρήση των κατάλληλων εκπαιδευτικών μεθόδων και
εργαλείων, συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών εκπαί−
δευσης ενηλίκων, αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για
τη διασφάλιση της υψηλής ποιότητας της παρεχόμενης
εκπαίδευσης".

Στο ίδιο ΦΕΚ υπάρχει έμμεση αναφορά σε ανανέωση συμβάσεων (Αρθρ. 7, 6γ):
 γ. Σε περίπτωση που προτείνεται η διακοπή ή η μη
ανανέωση
της απόσπασης ή της σύμβασης του ωρομί−
σθιου εκπαιδευτικού, απαιτείται τεκμηριωμένη έκθεση,
του διευθυντή με το μέλος της Επιτροπής Παρακο−
λούθησης.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 13, 2015, 11:51:35 πμ από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος Sextos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #7495 στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 12:15:54 μμ »
Ειδικά αν ρίξεις μια ματιά στον οριστικό πίνακα κατάταξης των μονίμων εκπαιδευτικών προς απόσπαση στα ΣΔΕ θα διαπιστώσεις που γράφει το υπουργείο τον νόμο και το ΦΕΚ. Το συντριπτικό ποσοστό αυτών που τελικά αποσπάστηκαν (πάνω από 200 πανελλαδικά-αριθμός ρεκόρ της τελευταίας 4ετίας) όχι μόνο δεν έχει σχέση με την εκπαίδευση ενηλίκων και τα ΣΔΕ, αλλά με κόπο συναντάς 1 ξένη γλώσσα ή/και υπολογιστές. 1η φορά αριστερά γαρ!

Τρέχα ωρομίσθιε να επιμορφώνεσαι και να διαβάζεις νόμους....

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #7496 στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 12:21:11 μμ »
Ειδικά αν ρίξεις μια ματιά στον οριστικό πίνακα κατάταξης των μονίμων εκπαιδευτικών προς απόσπαση στα ΣΔΕ θα διαπιστώσεις που γράφει το υπουργείο τον νόμο και το ΦΕΚ. Το συντριπτικό ποσοστό αυτών που τελικά αποσπάστηκαν (πάνω από 200 πανελλαδικά-αριθμός ρεκόρ της τελευταίας 4ετίας) όχι μόνο δεν έχει σχέση με την εκπαίδευση ενηλίκων και τα ΣΔΕ, αλλά με κόπο συναντάς 1 ξένη γλώσσα ή/και υπολογιστές.

Τρέχα ωρομίσθιε να επιμορφώνεσαι και να διαβάζεις νόμους....

Ακριβώς! Τρέχα ΑΠΛΗΡΩΤΕ  ωρομίσθιε να κάνεις χιλιόμετρα για λίγες ώρες, να έχεις το άγχος πως θα ζήσεις και να συνεχίζεις κάθε χρόνο το διάβασμα να επιμορφωθείς...Εχε και το μόνιμο που πληρώνεται κανονικά να σου λέει ότι η επιμόρφωση δεν είναι ποιοτική...κι αυτός να μην έχει ούτε τα μισα από σένα...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 13, 2015, 12:23:24 μμ από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #7497 στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 01:39:07 μμ »
Όλοι λένε για τα πολλά προσόντα που έχουν και τους έφαγαν την θέση άλλοι με λιγότερα, αλλά ένας  δεν κάθησε να υπολογίσει τα μόριά του και να τα συγκρίνει με αυτούς που του "έφαγαν" υποτίθεται τη θέση (αν και δεν στέκει ο όρος έφαγαν γιατί προφανώς δεν ήταν δική του). Το είπαμε και σε προηγούμενα μηνύματα.

Θα σας πάρει 1-2 λεπτά να υπολογίσετε τα μόριά σας (αν και μάλλον ήδη τα ξέρετε).
Μετά θα δείτε ότι στην πόλη που σας ενδιαφέρει υπάρχουν 4-5 που είναι ίδιας ειδικότητας και ΠΗΡΑΝ απόσπαση εκεί (όχι όλους όσους έκαναν αίτηση, μόνο αυτούς που πήραν). Ε κάνετε μία σύγκριση στα δικά σας μόρια και τα μόρια αυτών.
Μπορεί κάποιοι να έχετε δίκιο, αλλά αποδείξτε και το δίκιο που έχετε. Γιατί τα λόγια εύκολα είναι.

Όσον αφορά τις αρπαχτές καλώς ή κακώς είναι γεγονός.
Και το λέω εγώ που το παρακολούθησα το πρόγραμμα και έκανα την εργασία σε 1 ώρα (όχι δεν πήρα τα μόρια γιατί μετά πήρα χαμπάρι ότι υπάρχουν τέτοια προγράμματα).
Και ξέρω και άλλους 2-3 μη μόνιμους που παρακολούθησαν το ίδιο σεμινάριο και έκαναν το ίδιο.

Μία αναζήτηση στο Iternet να κάνεις θα βρεις δεκάεδες σχέδια μαθήματος για γραμματισμούς. Ποια η δυσκολία να τα προσαρμόσεις κάποιος στα γρήγορα?
Και αν δεν μπορείς εσύ, ποια η δυσκολία να σου το κάνει κάποιος άλλος με λεφτά (σχεδόν τζάμπα θα σου βγει, Maximum  50E αν το ψάξεις).
4-5 διαφάνειες της πλάκας που μετράνε για 120 ώρες? Είμαστε σοβαροί?
Γιατί βάζουν την ίδια εργασία σε όλους, ασχέτως έτους? Μήπως γιατί δεν θέλουν να διαθέσουν τον χρόνο να ετοιμάσουν και να διορθώσουν καινούργιες εργασίες? Τα λεφτά τους ενδιαφέρουν μόνο.

Οκ, μπορείτε να πιστεύετε ότι τα λένε οι κακοί οι μόνιμοι για να υποβαθμίσουν εσκεμένα εσάς του προσοντούχους.
Τώρα πώς απειλείται ένας μόνιμος από έναν ωρομίσθιο μόνο εσείς το ξέρετε...
Μπορείτε επίσης να πιστεύετε ότι παρακολουθήσατε ένα σούπερ πρόγραμμα.
Εγώ την αλήθεια λέω και ας μην με συμφέρει, γιατί πλέον έχω κι εγώ αυτό το προσόν (που δεν μου χρειάζονταν κιόλας).


Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #7498 στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 01:51:57 μμ »
Όλοι λένε για τα πολλά προσόντα που έχουν και τους έφαγαν την θέση άλλοι με λιγότερα, αλλά ένας  δεν κάθησε να υπολογίσει τα μόριά του και να τα συγκρίνει με αυτούς που του "έφαγαν" υποτίθεται τη θέση (αν και δεν στέκει ο όρος έφαγαν γιατί προφανώς δεν ήταν δική του). Το είπαμε και σε προηγούμενα μηνύματα.

Θα σας πάρει 1-2 λεπτά να υπολογίσετε τα μόριά σας (αν και μάλλον ήδη τα ξέρετε).
Μετά θα δείτε ότι στην πόλη που σας ενδιαφέρει υπάρχουν 4-5 που είναι ίδιας ειδικότητας και ΠΗΡΑΝ απόσπαση εκεί (όχι όλους όσους έκαναν αίτηση, μόνο αυτούς που πήραν). Ε κάνετε μία σύγκριση στα δικά σας μόρια και τα μόρια αυτών.
Μπορεί κάποιοι να έχετε δίκιο, αλλά αποδείξτε και το δίκιο που έχετε. Γιατί τα λόγια εύκολα είναι.

Όσον αφορά τις αρπαχτές καλώς ή κακώς είναι γεγονός.


Και το λέω εγώ που το παρακολούθησα το πρόγραμμα και έκανα την εργασία σε 1 ώρα (όχι δεν πήρα τα μόρια γιατί μετά πήρα χαμπάρι ότι υπάρχουν τέτοια προγράμματα).
Και ξέρω και άλλους 2-3 μη μόνιμους που παρακολούθησαν το ίδιο σεμινάριο και έκαναν το ίδιο.

Μία αναζήτηση στο Iternet να κάνεις θα βρεις δεκάεδες σχέδια μαθήματος για γραμματισμούς. Ποια η δυσκολία να τα προσαρμόσεις κάποιος στα γρήγορα?
Και αν δεν μπορείς εσύ, ποια η δυσκολία να σου το κάνει κάποιος άλλος με λεφτά (σχεδόν τζάμπα θα σου βγει, Maximum  50E αν το ψάξεις).
4-5 διαφάνειες της πλάκας που μετράνε για 120 ώρες? Είμαστε σοβαροί?
Γιατί βάζουν την ίδια εργασία σε όλους, ασχέτως έτους? Μήπως γιατί δεν θέλουν να διαθέσουν τον χρόνο να ετοιμάσουν και να διορθώσουν καινούργιες εργασίες? Τα λεφτά τους ενδιαφέρουν μόνο.

Οκ, μπορείτε να πιστεύετε ότι τα λένε οι κακοί οι μόνιμοι για να υποβαθμίσουν εσκεμένα εσάς του προσοντούχους.
Τώρα πώς απειλείται ένας μόνιμος από έναν ωρομίσθιο μόνο εσείς το ξέρετε...
Μπορείτε επίσης να πιστεύετε ότι παρακολουθήσατε ένα σούπερ πρόγραμμα.
Εγώ την αλήθεια λέω και ας μην με συμφέρει, γιατί πλέον έχω κι εγώ αυτό το προσόν (που δεν μου χρειάζονταν κιόλας).

Αρα εσυ δε δούλεψες αλλά αντέγραψες.Εχω νέα: δεν είμαστε όλοι το ίδιο. Η ίδια εργασία ζητείται παντού σε όλα αυτά-το τί τελικά παρουσιάζει ο καθένας είναι δικό του θέμα.  Οι μόνιμοι απειλούν γιατί με λιγότερα μόρια και προσόντα τρώνε θέση ωρομισθιου. Γιατί κοπτονται πια να μπουν στην ομάδα ωρομισθίων και υποβιβάζουν την επιμόρφωση; Γιατί απλά φοβούνται μην ακουστούν οι έρμοι και μειωθούν οι αποσπάσεις κι αναγκάζονται να πηγαίνουν στην οργανική τους. Τους πήρε ο πόνος για τη Διά Βίου...Υπάρχουν αποσπασμένοι με λιγότερα από 10 μόρια. Πχ Καστοριά αφού θες και παράδειγμα.
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #7499 στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 02:01:08 μμ »
Αρα εσυ δε δούλεψες αλλά αντέγραψες.Εχω νέα: δεν είμαστε όλοι το ίδιο. Η ίδια εργασία ζητείται παντού σε όλα αυτά-το τί τελικά παρουσιάζει ο καθένας είναι δικό του θέμα. 
[/quote ]
Δούλεψα μία ώρα. Δεν αντέγραψα γιατί έγραψα τα δικά μου.
Η ίδια εγασία ζητείται παντού γιατί βαριούνται να βγάλουν διαφορετικές.
Έχουν έναν ωρομίσθιο ως υπεύθυνο εκπαίδευσης και του δίνουν ένα κομματάκι να διορθώσει δήθεν τις εργασίες.
Τα νέα που λες είναι παλιά. Πολύ παλιά.
Ήδη έχω αναφέρει 2-3 φορές ότι δεν αναφέρομαι προσωπικά ούτε σε εσένα ούτε σε κανέναν άλλον.
Στον πήχη που θέτει αυτός που προσφέρει τα σεμινάρια αναφέρομαι. Το έκανα σαφές από την αρχή.


Οι μόνιμοι απειλούν γιατί με λιγότερα μόρια και προσόντα τρώνε θέση ωρομισθιου.
[/quote ]

Λάθος κάνεις. Οι μόμιμοι διαγωνίζονται με τους μόνιμους και οι ωρομίσθιοι με τους ωρομίσθιους.
Οι ωρομίσθιοι είναι για τα κενά. Παντού και πάντα αυτό γινόταν.


Γιατί κοπτονται πια να μπουν στην ομάδα ωρομισθίων και υποβιβάζουν την επιμόρφωση; Γιατί απλά φοβούνται μην ακουστούν οι έρμοι και μειωθούν οι αποσπάσεις κι αναγκάζονται να πηγαίνουν στην οργανική τους. Τους πήρε ο πόνος για τη Διά Βίου...
[/quote ]
Αυτό τώρα που λές είναι τόσο αστείο που αρνούμε να μπω στη διαδικασία να απαντήσω.
Έτσι είναι αν έτσι νομίζεις.


Υπάρχουν αποσπασμένοι με λιγότερα από 10 μόρια. Πχ Καστοριά αφού θες και παράδειγμα.
Δεν είναι πλήρες το παράδειγμά σου. Μπορεί ο ωρομίσθιος που μένει Καστοριά και είναι στην ίδια ειδικότητα με αυτόν να έχει λιγότερα. Είμαι σαφής νομίζω.



Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #7500 στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 02:03:05 μμ »
Δεν είναι πλήρες το παράδειγμά σου. Μπορεί ο ωρομίσθιος που μένει Καστοριά και είναι στην ίδια ειδικότητα με αυτόν να έχει λιγότερα. Είμαι σαφής νομίζω.
Δεν έχει λιγότερα... Μιλάω για αντικειμενικά προσόντα και για μόρια (αν και  διαφέρουν οι αναλογίες των μονίμων από των ωρομισθίων).
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 13, 2015, 02:05:58 μμ από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #7501 στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 02:05:39 μμ »
Δεν έχει λιγότερα...

Αν είσαι εσύ και το ξέρεις και αν είναι στην ίδια ειδικότητα με εσένα, τότε ναι έχεις δίκιο. Αν και δεν ανφέρεις τα μόριά σου.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 13, 2015, 02:08:10 μμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #7502 στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 02:11:07 μμ »
Αν είσαι εσύ και το ξέρεις και αν είναι στην ίδια ειδικότητα με εσένα, τότε ναι έχεις δίκιο. Αν και δεν ανφέρεις τα μόριά σου.

Πάνω από 20 του ωρομισθιου στο παραδειγμα που αναφερω. Κατω απο 10 του μονιμου.Το παράδειγμα δεν είναι δικό μου αλλά η φάση ακριβώς ίδια.  Τί αλλο να πω; Δε θα κάτσω να ψάξω και όλη την Ελλάδα.Πολλοί έχουμε κι από ένα να πούμε...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 13, 2015, 02:28:54 μμ από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος Sextos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #7503 στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 02:49:20 μμ »
Αγαπητή/ε  niteulf με όλο τον σεβασμό στις απόψεις σου έχεις δει καθόλου των αποσπασμένων (αποφεύγω τον όρο μόνιμοι διότι στα ΣΔΕ μόνιμοι δεν υπάρχουν. Είναι όλοι είτε αποσπασμένοι είτε συμβασιούχοι-ωρομίσθιοι) συναδέλφων στα ΣΔΕ; Μάλλον όχι και αυτό, διότι δεν θα ζητούσες παραδείγματα. Εκπαιδευτικοί που έχουν αποσπασθεί με 13, 14 και 15 μόρια, κάποιο με 20 και 25 και στον τελευταίο τελικό πίνακα των ωρομισθίων εκπαιδευτικοί της ίδιας ειδικότητας για τα ίδια σχολεία με μόρια 60 και 65. Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη θα σε πείσουν.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160021
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 619
Σύνολο: 620

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.