0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όλα ειναι θέμα εκπαιδευτικου guys.... εχω δει συνάδελφους με διδακτορικά στο αντικείμενο τους να τους παίρνουν με τις ντομάτες οι μαθητές και να τους στέλνουν κακείν κακώς στα γραφεία...για 2 -3 ωρες δεν ειναι κακή η β ανάθεση και ειδικά σε μικρά απομακρυσμένα σχολεία που δεν προκειται να στειλουν π.χ καθηγητή Οικιακής Οικονομίας ή καλλιτεχνικών
πρωτον μιλαμε για γ αναθεσηΔευτερον ξερεις οτι δεν ειναι για 2-3 ώρες το πρόβλημακαι τριτον ξέρεις φατάζομαι οτι ο πραγματικος λογος και το προβλημα ειναι στα μεγαλα σχολεια των αστικών κεντρων. Παντα εκει ήταν. Παντα έλεγαν ψέμματα οτι το κανουν για τα μικρα δυσπροσιτα σχολεια. Μην με αναγκασετε να αρχισω να κυνηγώ τα νούμερα και για αυτό. Δεν θα ειναι ωραιο κατ καταλαβαινει η ΟΛΜΕ και δε πολυμιλα
Ε μα ναι! Και εγώ προτείνω να έχει ελεύθερο πρόγραμμα το σχολείο. Γιατί να δεσμευόμαστε τόσες ώρες Αρχαία και τόσες Θρησκευτικά.. Να είναι ελεύθερο το πρόγραμμα και να διαμορφώνεται ανάλογα με την επικαιρότητα:π.χ. Η ομιλία του Ντράγκι εχθές - γράφουμε έκθεση και ακολουθεί συζήτησηΕίναι ο Ερμής ανάδρομος - συζητάμε περί αστρολογίας-αστρονομίας και άλλα συναφή!
εγω εχω ακουσει συναδελφους της γαλλικης στα νησια και σε πιο μεγαλα στεριανα σχολεια να διδασκουν θρησκευτικα, κοινωνιολογια, καλλιτεχνικα, γεωγραφια και οικιακη οικονομια... το διδακτορικο με τις ντοματες ειναι ασχετο, μπορει να υπαρχουν συναδελφοι που να πετανε στην ταξη στην ταξη εχοντας μονο ενα πτυχιο και διδακτορες με επικοινωνιακες δυσκολιες αλλα αυτο δεν αποτελει επιχειρημα για απαξιωση της θεσμοθετημενης επαγγελματικης καταρτισης και της δια βιου μαθησης.Μη ριχνουμε την ευθυνη στους δανειστες, αυτα τα κολπα ειναι απλα αδιανοητα στις χωρες τους, εμεις κοιταμε διαχρονικα με τις τσαπατσουλιες και τις κουτοπονηριες ναβουλωνουμε τρυπες...
Τυπικό είναι το θέμα. Πάντα υπήρχαν οι αναθέσεις για εξοικονόμηση θέσεων και συμπλήρωση ωραρίου. Δεν είναι τυχαίο που γεωγραφία διδάσκει ο μαθηματικός και ο θεολόγος ιστορία και κ.τ.λ. Θυμάμαι στο σχολείο μου, ο μαθηματικός μας έβαζε να παπαγαλίζουμε στο μάθημα της γεωγραφίας. Αποτέλεσμα;Είχα 20 αλλά δεν ξέρω τίποτα. Σοβαρά. Για καιρό έψαχνα το Μεσολόγγι αλλά είχα 20 στο μάθημα.
Πάγιο αίτημα της πλειοψηφείας των μονίμων και μερικών ακομα και φυσικά ανακούφιση για την ΟΛΜΕ. Δεν είναι ειρωνικό, απλώς δεν τολμάνε να βγουν ανοικτά και να το πούνε