*

Ψηφοφορία

ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ Η Β' ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

πρεπει να σταματήσει άμεσα
88 (73.9%)
πρέπει να έχει μόνο προσωρινό χαρακτήρα
13 (10.9%)
πρέπει να συνεχιστεί
18 (15.1%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 117

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες  (Αναγνώστηκε 115530 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος solidarite

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #238 στις: Νοέμβριος 17, 2010, 01:22:11 πμ »
Καλά κι εμείς οι ξενόγλωσσοι κάτι κάναμε απο ευρωπαική ιστορία, δεν είμαστε και εντελώς του πεταματού...
Αν έμεναν στα σχολεία μόνο οι Πε 02 αντε και Πε 03 θα ήσουν φαντάζομαι ικανοποιημένος ε? Θα έμπαινες κι εσυ πολύ πιο εύκολα στο Δημόσιο Σχολείο ε?
Επίσης αν το μέλλον της δικής μου ειδικότητας όπως και πολλών άλλων συναδέλφων δικυβευόταν να υποθέσω οτι δεν θα σε απασχολούσε καθόλου ε?
Ας είμαστε ειλικρινείς κι ας λέμε τα πράγματα ως έχουν. Ομως εγώ δεν θα θελα για τα παιδιά μου εκπαιδευτικούς που έχουν ως δόγμα "ο θάνατος σου, η ζωή μου" 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:46:28 »

Αποσυνδεδεμένος kostas7

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν δεν πέφτεις, δεν προσπαθείς αρκετά.
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #239 στις: Νοέμβριος 17, 2010, 01:49:04 πμ »
Το οτι κανατε ευρωπαικη ιστορια δε σημαινει οτι ειστε ικανοι να διδαξετε ιστορια.Και γω εκανα στο πανεπιστημιο ιταλικα,αλλα αυτο δε σημαινει κατι.
Εγω δεν ειπα να διοριζοναι μονο φιλολογοι και μαθηματικοι,ειπα οτι καποιοι εχουν σπουδασει και εχουν ειδικευτει σε συγκεκριμενα πραγματα.Εκαστος στο ειδος του!Η ειδικοτητα σας δεν κινδυνευει απο μας τους φιλολογους αλλα απο τους υπευθυνους του υπουργειου και α μαγειρεματα τους.Μ αυτους να τα βαζετε και οχι με μας που αντιδραμε διοτι βλεπουμε τι γινεται και εχουμε και πολλους απο εσας να βγαινετε και απο πανω...Και στην τελικη για ολα αυτα πληρωνουν οι μαθητες περισσοτερο απ ολους.

Και γω δε θα θελα τα παιδια μου να εχουν εκπαιδευτικους με νοοτροπια δημοσιου υπαλληλου που το μονο που τους ενδιαφερει ειναι να περασει το 45λεπτο και ποτε θα μπουν χρηματα στο λογαριασμο τους...

Γι αυτο παμε κατα διαολου ως εθνος.Επειδη το συστημα μας ειναι τετοιο που κατα ενα περιεργο τροπο ακαταλληλα ατομα βρισκονται σε καιριες θεσεις.Και οχι μονο στην εκπαιδευση.
Να κάνεις αυτά που νομίζεις πως είναι σωστά, έστω κι αν κάνοντας αυτά πρόκειται να σε κακολογήσουν. Γιατί ο όχλος είναι κακός κριτής κάθε καλού πράγματος.
Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ.

Αποσυνδεδεμένος anastasia86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 418
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #240 στις: Νοέμβριος 17, 2010, 03:33:29 πμ »
Καλά, ο καθένας με τον πόνο του. Πάλι τα μάτια μας κοιτάζουμε να βγάλουμε. Δίκιο έχουν και οι ξενόγλωσσοι και οι φιλόλογοι. Οι μεν κάπως πρέπει να συμπληρώσουν ώρες και οι δε χάνουν ώρες, λογικό είναι. Αντί όμως να τα βάλουμε με το υπουργείο και τις πρακτικές του που μας έχει Τιραμόλες όπως γράφτηκε παραπάνω, μας φταίνε οι συνάδελφοι!! Ε όχι ρε παιδιά!! Ας βάλει το υπουργείο κι άλλες ώρες αγγλικών άμα θέλει για να συμπληρώνουν ώρες οι ξενόγλωσσοι (να γλιτώσουν και τα παιδιά τα φροντιστήρια) να δικαιολογούν το μισθό τους οι άνθρωποι και να μην παραπονιούνται οι ΠΕ02 ή ας τους αφήσει με τις ώρες που έχουν αλλά να τους πληρώνει κανονικά ή ας τους επιτρέψει να δουλεύουν και στον ιδιωτικό τομέα να συμπληρώνουν εισόδημα -ούτως ή άλλως αυτό γίνεται σε όλους τους κλάδους, ας το κάνουν και νόμιμα για συγκεκριμένες κατηγορίες (πχ ωρομίσθιους με 300 ευρώ)- να τελειώνουμε!! Αλλά όχι και να τους κατηγορούμε και να μας πιάνει το πατριωτικό και ηθικό αίσθημα ξαφνικά για τις γνώσεις των παιδιών στην ιστορία, στην τελική τι φταίνε που τους δίνεται αυτή η δυνατότητα να συμπληρώσουν ώρες ??? Δεν είναι και παντελώς άσχετοι, φιλόλογοι είναι κι αυτοί και ξέρουν και από διδακτικούς στόχους και από παιδαγωγική! Μην τρελαθούμε, για την ιστορία μιλάμε, δεν χρειάζονται 10 πτυχία και μεταπτυχιακά -δεν είναι και αστροφυσική, επιτέλους! Και ο καθένας θα μπορούσε να είναι καλός ή κακός στην ειδικότητά του, διάθεση και διάβασμα χρειάζεται. Έχει και εξειδικευμένους (και καλά) επιστήμονες που δεν ξέρουν τι τους γίνεται!! Η ιστορία έχει καταντήσει καθαρή παπαγαλία και το δημόσιο σχολείο γενικά έχει υποτιμηθεί και δεν φταίει το ότι οι ξενόγλωσσοι διδασκουν ιστορία και οι φυσικοί χημεία, μην κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος!! Λες και άμα δεν δίδασκαν οι ξενόγλωσσοι ιστορία και και οι φιλόλογοι δίκαιο και αγωγή, το υπουργείο δεν θα έβρισκε τρόπους να μην προσλάβει ειδικότητες... κούνια που μας κούναγε αν σκεφτόμαστε έτσι!!Ο ασυνείδητος είναι ασυνείδητος και αδιάφορος παντού, και στην ειδικότητά του και όπου και να τον βάλεις. Προτιμώ έναν ευσυνείδητο και υπεύθυνο ξενόγλωσσο που θα έχει διάθεση να διδάξει και να ψάξει για ό,τι δεν ξέρει για να κάνει καλά τη δουλειά του, παρά έναν ιστορικό καταρτισμένο με νοοτροπία δημοσίου υπαλλήλου, όπως αναφέρθηκε!
Η εποχή είναι δύσκολη, όλοι παλεύουμε για μια θέση στον ήλιο αλλά ας μην τρωγόμαστε μεταξύ μας. Πιο πολλά καταφέρνουμε ενωμένοι και έχουμε τόσα ουσιαστικά προβλήματα να αντιμετωπίσουμε. :)

Και γω δε θα θελα τα παιδια μου να εχουν εκπαιδευτικους με νοοτροπια δημοσιου υπαλληλου που το μονο που τους ενδιαφερει ειναι να περασει το 45λεπτο και ποτε θα μπουν χρηματα στο λογαριασμο τους...

Γι αυτο παμε κατα διαολου ως εθνος.Επειδη το συστημα μας ειναι τετοιο που κατα ενα περιεργο τροπο ακαταλληλα ατομα βρισκονται σε καιριες θεσεις.Και οχι μονο στην εκπαιδευση.

++++++++ 100%

Πες αυτό που θες, όπως θα ήθελες να το ακούσεις...

Αποσυνδεδεμένος kbazar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 329
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #241 στις: Νοέμβριος 17, 2010, 09:38:12 πμ »
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 17, 2010, 09:40:09 πμ από kbazar »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:46:28 »

Αποσυνδεδεμένος kafi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #242 στις: Νοέμβριος 17, 2010, 10:21:44 πμ »
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=14530 ::)
Αυτό κοιτούσα μόλις τώρα... Οι της γαλλικής φιλολογίας έχουν μεγάλο πρόβλημα με τις λίγες ώρες τους και τα βάζουν με τους φιλολόγους... ;D

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #243 στις: Νοέμβριος 17, 2010, 01:00:43 μμ »
Πολύ φτιαχτό ακούγεται. Απόφοιτος γαλλικής και τελειόφοιτος θεολογίας...

Αποσυνδεδεμένος Carrie

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #244 στις: Νοέμβριος 17, 2010, 01:27:32 μμ »
Διαίρει και βασίλευε...

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #245 στις: Νοέμβριος 17, 2010, 03:19:14 μμ »
Καλά, ο καθένας με τον πόνο του. Πάλι τα μάτια μας κοιτάζουμε να βγάλουμε. Δίκιο έχουν και οι ξενόγλωσσοι και οι φιλόλογοι. Οι μεν κάπως πρέπει να συμπληρώσουν ώρες και οι δε χάνουν ώρες, λογικό είναι. Αντί όμως να τα βάλουμε με το υπουργείο και τις πρακτικές του που μας έχει Τιραμόλες όπως γράφτηκε παραπάνω, μας φταίνε οι συνάδελφοι!! Ε όχι ρε παιδιά!! Ας βάλει το υπουργείο κι άλλες ώρες αγγλικών άμα θέλει για να συμπληρώνουν ώρες οι ξενόγλωσσοι (να γλιτώσουν και τα παιδιά τα φροντιστήρια) να δικαιολογούν το μισθό τους οι άνθρωποι και να μην παραπονιούνται οι ΠΕ02 ή ας τους αφήσει με τις ώρες που έχουν αλλά να τους πληρώνει κανονικά ή ας τους επιτρέψει να δουλεύουν και στον ιδιωτικό τομέα να συμπληρώνουν εισόδημα -ούτως ή άλλως αυτό γίνεται σε όλους τους κλάδους, ας το κάνουν και νόμιμα για συγκεκριμένες κατηγορίες (πχ ωρομίσθιους με 300 ευρώ)- να τελειώνουμε!! Αλλά όχι και να τους κατηγορούμε και να μας πιάνει το πατριωτικό και ηθικό αίσθημα ξαφνικά για τις γνώσεις των παιδιών στην ιστορία, στην τελική τι φταίνε που τους δίνεται αυτή η δυνατότητα να συμπληρώσουν ώρες ??? Δεν είναι και παντελώς άσχετοι, φιλόλογοι είναι κι αυτοί και ξέρουν και από διδακτικούς στόχους και από παιδαγωγική! Μην τρελαθούμε, για την ιστορία μιλάμε, δεν χρειάζονται 10 πτυχία και μεταπτυχιακά -δεν είναι και αστροφυσική, επιτέλους! Και ο καθένας θα μπορούσε να είναι καλός ή κακός στην ειδικότητά του, διάθεση και διάβασμα χρειάζεται. Έχει και εξειδικευμένους (και καλά) επιστήμονες που δεν ξέρουν τι τους γίνεται!! Η ιστορία έχει καταντήσει καθαρή παπαγαλία και το δημόσιο σχολείο γενικά έχει υποτιμηθεί και δεν φταίει το ότι οι ξενόγλωσσοι διδασκουν ιστορία και οι φυσικοί χημεία, μην κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος!! Λες και άμα δεν δίδασκαν οι ξενόγλωσσοι ιστορία και και οι φιλόλογοι δίκαιο και αγωγή, το υπουργείο δεν θα έβρισκε τρόπους να μην προσλάβει ειδικότητες... κούνια που μας κούναγε αν σκεφτόμαστε έτσι!!Ο ασυνείδητος είναι ασυνείδητος και αδιάφορος παντού, και στην ειδικότητά του και όπου και να τον βάλεις. Προτιμώ έναν ευσυνείδητο και υπεύθυνο ξενόγλωσσο που θα έχει διάθεση να διδάξει και να ψάξει για ό,τι δεν ξέρει για να κάνει καλά τη δουλειά του, παρά έναν ιστορικό καταρτισμένο με νοοτροπία δημοσίου υπαλλήλου, όπως αναφέρθηκε!
Η εποχή είναι δύσκολη, όλοι παλεύουμε για μια θέση στον ήλιο αλλά ας μην τρωγόμαστε μεταξύ μας. Πιο πολλά καταφέρνουμε ενωμένοι και έχουμε τόσα ουσιαστικά προβλήματα να αντιμετωπίσουμε. :)

Να μια αντικειμενική αντιμετώπιση χωρίς φανατισμούς και υπερβολές.
Αν δεν αντιληφθούμε ότι η Β΄ανάθεση είναι αναγκαίο να υπάρχει και αν δεν σταματήσουμε να προβάλλουμε τις αδικίες για τους κλάδους μας, ενώ τις εύνοιες να μην τις βλέπουμε, τότε θα έχουμε μια συνεχή κόντρα που μας αποπροσανατολίζει από τα πραγματικά προβλήματα.
Ακόμα να μη ξεχνάμε ότι το καλό μάθημα το κάνει ο καλός και ευσυνείδητος ακπαιδευτικός.

Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος dina 94

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1403
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #246 στις: Νοέμβριος 17, 2010, 03:24:35 μμ »
Έχεις δίκιο αγαπητέ για την παραπάνω τοποθετησή σου .Όμως η ιστορία θέλει γνώσεις ,θέλει μεράκι θέλει επιστημονική κατάρτηση .Όποιος θεωρεί ότι θα διαβάσει το παρακάτω και θα το πει στα παιδιά ή κοιμάται τον ύπνο του δικαίου όπότε πάω πάσο ή είναι ασυνείδητος καθηγητής ,οπότε εκεί :-X

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #247 στις: Νοέμβριος 17, 2010, 03:38:51 μμ »

Αγαπητή, θα μπορούσα να δώσω δεκάδες απαντήσεις σ`αυτά που έχω διαβάσει μέχρι τώρα, έστω κι αν δεν ανήκω στους εμπλεκόμενους κλάδους, ως αντικειμενικός κριτής.
Το αποφεύγω απλά όπου υπάρχει φανατισμός...
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #248 στις: Νοέμβριος 17, 2010, 04:27:24 μμ »
 Eγώ θα σας πω κάτι πολύ απλό και όποιος θέλει το καταλαβαίνει... Αυτή τη στιγμή μένουν τουλάχιστον 1000 φιλόλογοι αδιόριστοι μόνο και μόνο για να διορίζονται οι ξενόγλωσσοι και οι μόνιμοι διορισμένοι ξενόγλωσσοι να μην αναγκάζονται να εργάζονται σε δύο σχολεία... Αυτή είναι η πικρή αλήθεια της ανάθεσης β' ... Η β ανάθεση ξεκίνησε πραγματικά έχοντας αγαθούς σκοπούς... δηλαδή ένας ξενόγλωσσος να αναπληρώνει κάποιες ώρες στην περίπτωση που δεν υπήρχε φιλόλογος... Εδώ όμως στην Ελλάδα καταφέρνουμε έναν νόμο να τον εξαντλούμε και να τον φέρνουμε στα δικά μας μέτρα και σταθμά... Αγαπητοί ξενόγλωσσοι εμείς δεν ζητήσαμε ποτέ από εσάς κάτι... ζητούμε από το υπουργείο να απονείμει τη δικαιοσύνη...

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #249 στις: Νοέμβριος 18, 2010, 04:09:36 πμ »
Αυτό που δε γίνεται κατανοητό είναι ότι όποιος βλέπει το πρόβλημα από τη σκοπιά του κλάδου του θα βρει αδικίες για τον κλάδο του. Είναι απλό.
Το σχόλιο μου ήταν εντελώς αποστασιοποιημένο και στηρίζεται στα όσα έχω δει στα σχολεία, που είναι πάρα πολλά. Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες γιατί δεν έχω τίποτα με κανένα κλάδο, επειδή πιστεύω ότι δε γίνεται να έχουν μαζευτεί όλοι οι καλοί ή όλοι οι κακοί σ ένα κλάδο.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος kafi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #250 στις: Νοέμβριος 18, 2010, 10:20:58 πμ »
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=14619
Οι επιστολές στην alfavita των συναδέλφων της γαλλικής συνεχίζονται... Παραπάνω ακόμη μία και νομίζω ότι με αυτήν την κυρία ξεκίνησε έντονα η ιστορία περί ιστορίας! ;D

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« Απάντηση #251 στις: Νοέμβριος 18, 2010, 11:57:46 πμ »
Κατά τη γνώμη μου, άλλο πράγμα είναι τα στεγανά στη Γνώση (που δεν υπάρχουν) και άλλο πράγμα είναι η κατεύθυνση σπουδών , το αντικείμενο και η διδακτική του.Γι΄αυτό δεν είναι τυχαίο που κάθε ευσυνείδητος και με αυτογνωσία δάσκαλος/καθηγητής νιώθει  περισσότερη σιγουριά να διδάσκει το αντικείμενο που σπούδασε. Κι όταν λέω σπούδασε,εννοώ το έφαγε στη μάπα.
Κάτι τέτοια ,σαν τα επιχειρήματα του θεολόγου-καθηγητή γαλλικής ,που απαριθμεί τα αντικείμενα που διδάχθηκε στα Πανεπιστήμια που φοίτησε, με (ή χωρίς) ενότητα, με παραπέμπουν λίγο στο Νέο Λύκειο. Λίγο απ΄το΄να ,λίγο απ΄ τ΄άλλο, ημιμάθεια,ευελιξία (καλή είναι,αλλά η ιστορία είναι λίγο βαριά για να κινείται έτσι).

Α!Και τώρα καταλαβαίνω πόσο μπροστά ήμασταν στο σχολείο μου,όταν στο γυμνάσιο τη γεωγραφία μας την έκανε η καθηγήτρια των γαλλικών.Καλή καθηγήτρια στα γαλλικά,αλλά από γεωγραφία…Αν μας έκανε και την ιστορία, τότε θα είχαμε εφαρμόσει πιλοτικά το σύστημα Γαλλίας Histoire-géo.Σαν επιπλέον μάθημα επιλογής  καλό μου ακούγεται  ,ως συμπλήρωμα όμως της ιστορίας,όχι ως υποκατάστατο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160888
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 29
Επισκέπτες: 954
Σύνολο: 983

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.