*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1392240 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vadi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 565
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3892 στις: Ιούλιος 16, 2013, 04:07:58 μμ »
meli,

Αν ανοίξουμε αυτή την κουβέντα θα δούμε ότι δεν είναι η μοναδική αμαρτωλή ιστορία στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Κανείς δε μπορεί να μάθει ό,τι νομίζει πώς ξέρει ήδη. Επίκτητος

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:23:16 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3893 στις: Ιούλιος 16, 2013, 04:11:47 μμ »
Πάντως, 130 εκ. δεν είναι δημοσιονομικό όφελος. Προσπάθησε να καταλάβεις την ουσία των στοιχείων, για να σε οδηγήσουν στο σωστό συμπέρασμα.
... Αν αυτά αγαπητή μου καταβληθούν ποτέ?... ειδοποίησε με...
Διάβασε σωστά το μήνυμα. Δεν είναι η ουσία αν θα αποζημιωθούν ή όχι της ΕΡΤ. Τι δεν καταλαβαίνεις; Προσπαθώ να πω ότι χτυπιέται, παρότι δεν υπάρχει δημοσιονομικό όφελος, η μόνιμη, η εργασία με δικαιώματα. Προσπαθώ να πω ότι έπεσε το κεφάλι της μισής τεχνικής εκπαίδευσης στο βωμό του ΙΕΚ Ακμή και της Χρυσής Χτένας. Προσπαθώ να πω ότι σε λίγο 16χρονα παιδιά θα δουλεύουν τζάμπα σε επιχειρήσεις, για να μαζέψουν δήθεν εμπειρία (όχι ότι δε γίνεται τώρα με τα ΤΕΙ και τα ΙΕΚ), αλλά τώρα διευρύνεται. Θα υπάρχουν τζάμπα εργαζόμενοι διαθέσιμοι για τις επιχειρήσεις.  Προσπαθώ να πω ότι πρέπει να σταματήσουμε να ομφαλοσκοπούμε και να δούμε τι είναι αυτό που παίζεται στις πλάτες μας και στις πλάτες των παιδιών μας και τέλος προσπαθώ να πω ότι πρέπει να σηκωθούμε και να το πολεμήσουμε.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

dd2

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3894 στις: Ιούλιος 16, 2013, 04:14:58 μμ »
http://www.pde.gr/index.php?page=6412
Δευτέρα, 15 Ιουλίου 2013
15-07-2013 Παρέμβαση στη Βουλή του Προέδρου της ΟΛΜΕ, Θ. Κοτσιφάκη, για τις διαθεσιμότητες-απολύσεις εκπαιδευτικών

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΟΛΜΕ Θ. ΚΟΤΣΙΦΑΚΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ...
ΓΙΑ ΤΟ ΝΣΧ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ -ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Κυρίες και Κύριοι Βουλευτές,
Το Υπ. Παιδείας με ένα ξαφνικό «κτύπημα», με τη γνωστή τακτική της αποστολής non paper διέγραψε μονομιάς 52 ειδικότητες εκπαιδευτικών καταργώντας, παράλληλα, σημαντικά τμήματα της Τεχν. Επαγγ. Εκπαίδευσης στη χώρα μας.
Με τον άρθρ. 82 του ν/σχ που συζητείται σήμερα 2.500 εκπαιδευτικοί 52 ειδικοτήτων τίθενται σε διαθεσιμότητα και στον προθάλαμο της απόλυσης.
Παράλληλα, οι επιπτώσεις της κατάργησης αυτής θα είναι, πάνω από 20.000/έτος μαθητές (να υπενθυμίσω εδώ πως κάθε παιδί έχει μια φορά την ευκαιρία στο εκπαιδευτικό σύστημα) που φοιτούν στους τομείς Υγείας – Πρόνοιας και Εφαρμοσμένων Τεχνών των ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ και στις ειδικότητες Αισθητικής και Κομμωτικής των ΕΠΑΣ χάνουν τον τομέα στον οποίο φοιτούν. Είναι χαρακτηριστικό πως την ίδια μέρα που καταργούσαν τους τομείς και τις ειδικότητες, μέσα στο ίδιο το κτίριο του Υπ. Παιδείας εξελισσόταν ημερίδα του ΕΟΠΠΕΠ για τα επαγγελματικά δικαιώματα των ειδικοτήτων που καταργούν, όπου μοιράζονταν φυλλάδιο με τα επαγγελματικά δικαιώματα ειδικοτήτων που καταργούνταν!
Αυτοί οι τομείς και ειδικότητες εξαφανίζονται από το δημόσιο σχολείο, όχι όμως και από τα ιδιωτικά ΕΠΑΛ και τα ΙΕΚ. Μεγάλα ιδιωτικά ΙΕΚ δραστηριοποιούνται ιδιαίτερα από αυτούς τους τομείς. Οι επιπτώσεις λοιπόν αυτής της κατάργησης ειδικοτήτων που προβλέπει το άρθρ. 82 του ν/σχ είναι τρεις:
- Απολύσεις εκπαιδευτικών
- Κατάργηση εκπαιδευτικής παροχής στους μαθητές
- Ιδιωτικοποίηση.
Παράλληλα καταργούνται όλοι οι κλάδοι εκπαιδευτικών ΔΕ που συντηρούν τα
εργαστήρια και προετοιμάζουν τις ασκήσεις σε όλα τα εργαστήρια.
Ποια είναι αυτά τα σχολεία; Ποια παιδιά σπουδάζουν εκεί; Είναι στην πλειοψηφία τους παιδιά των εργαζομένων, των πιο φτωχών στρωμάτων του λαού μας.
Και με την πολιτική σας αυτή επιλογή, επιφέρετε ένα ακόμη πλήγμα στο στοιχειώδες δικαίωμα να έχουν όλοι και όλες πρόσβαση στη δωρεάν και δημόσια εκπαίδευση. Ιδιαίτερα οι ασθενέστεροι.
Είναι ένα ακόμη κτύπημα στην πολύπαθη επαγγελματική εκπαίδευση στη χώρα μας που με τις συνεχείς μεταρρυθμίσεις των τελευταίων χρόνων απορρυθμίζεται συστηματικά.
Προφανώς δεν είναι υπεράριθμοι αυτοί οι εκπαιδευτικοί.
Η πολιτική του «ξαφνικού θανάτου» δημόσιων υπηρεσιών εφαρμόζεται και εδώ. Καμιά μελέτη, καμία αποτίμηση δεν έγινε για να στηρίξει αυτό το μέτρο. Άλλωστε, το Υπ. Παιδείας δεν έχει καταθέσει σχετικό ν/σχ για το Τεχνικό Λύκειο.
Αντίθετα, μια μελέτη του Υπ. Παιδείας που χρυσοπληρώθηκε πριν δύο χρόνια από το ΕΣΠΑ με 350.000 €, αναφέρεται στο πόσο σημαντικοί είναι οι τομείς και οι ειδικότητες αυτές σε ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ.
Το 23% των μαθητών ΕΠΑΛ και σχεδόν το 60% των μαθητών ΕΠΑΣ παρακολουθούν αυτές τις ειδικότητες.
Σε 204 σχολεία (περίπου στα μισά δηλαδή ΕΠΑΛ) είναι οι ειδικότητες του Τομέα Υγείας – Πρόνοιας. Αυτό σημαίνει πως θα κλείσουν ολόκληρα σχολεία ή θα συρρικνωθούν δραματικά με την κατάργηση αυτή. Αυτό θα επιφέρει αλυσιδωτές αντιδράσεις:
- Νέο κλείσιμο σχολείων.
- Απώλεια οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών και γενικών μαθημάτων.
- 830 εργαστήρια (το 23%) που φτιάχτηκαν την τελευταία δεκαετία θα μείνουν ανενεργά.
Αυτό το λέτε πολιτική νοικοκυρέματος του δημόσιου τομέα;
Αυτό το λέτε πολιτική στήριξης του δημόσιου σχολείου;
Είναι αποκαλυπτική η πολιτική του Υπ. Παιδείας να καταργήσει την τεχνική
επαγγελματική εκπαίδευση και να την μετατρέψει σε μαθητεία στις επιχειρήσεις.
Εμείς λέμε ξεκάθαρα: αποδομείτε, διαλύετε με την πολιτική αυτή και τις συνεχείς μνημονιακές περικοπές το δημόσιο σχολείο. Εξαθλιώνετε τους εκπαιδευτικούς.
Και δεν είναι μόνο αυτά: 10.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικού απολύθηκαν ήδη και δεν θα ξαναπροσληφθούν. Χιλιάδες νέες απολύσεις και διαθεσιμότητες σχεδιάζει η κυβέρνηση το επόμενο διάστημα. Χιλιάδες εκπαιδευτικοί εξωθήθηκαν και εξωθούνται στην πρόωρη σύνταξη.
Πώς θα λειτουργήσουν τα σχολεία το Σεπτέμβρη με 20.000 λιγότερους εκπαιδευτικούς;
Μέσα σε αυτόν τον αρμαγεδώνα με το άρθρ. 82 του νομοσχεδίου, καταργούνται και οι ειδικότητες Ισπανικής και Ιταλικής γλώσσας. Θυμηθείτε τους διθυράμβους για την πολυγλωσσία στην εκπαίδευση πριν λίγα χρόνια. Αναρωτηθήκατε γιατί πρέπει η Ελληνική οικογένεια να πληρώνει γι’ αυτές τις γλώσσες, ακόμα και όταν αυτές εξετάζονται στις Πανελλήνιες;

Κυρίες και Κύριοι Βουλευτές,

Οι εκπαιδευτικοί δεν δεχόμαστε καμία απόλυση. Κανείς εκπαιδευτικός δεν περισσεύει. Κανείς μαθητής έξω από το δημόσιο σχολείο.
Απευθυνόμαστε σε καθένα και καθεμία από εσάς προσωπικά και σας καλούμε να μη βάλετε την υπογραφή σας στο ν/σχ και ιδιαίτερα σε διατάξεις απολύσεων εκπαιδευτικών.
Κοιτάξτε στα μάτια τους χιλιάδες μαθητές και μαθήτριες, τις χιλιάδες εκπαιδευτικούς και τις οικογένειές τους και μην επιτρέψετε τη διάλυση του δημόσιου σχολείου.

http://www.pde.gr/index.php?page=6412
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 16, 2013, 05:14:47 μμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος meli

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 152
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3895 στις: Ιούλιος 16, 2013, 04:15:28 μμ »
meli,

Αν ανοίξουμε αυτή την κουβέντα θα δούμε ότι δεν είναι η μοναδική αμαρτωλή ιστορία στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Γι' αυτό και δε το συνέχισα. Στο σημείο που έχουμε φτάσει δεν έχει νόημα πλέον. Θα ευχηθώ και εγώ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ σε όλους  σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:23:16 »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3896 στις: Ιούλιος 16, 2013, 04:19:48 μμ »
"Διορίστηκαν την τελευταία εικοσαετία μέγας αριθμός φιλολόγων, μαθηματικών, φυσικών, γυμναστών, θεολόγων, ξένων γλωσών, εικαστικών κ.λ.π. Ο αριθμός αυτός σήμερα, για να καταλάβουμε, φτάνει για τις πέντε πρώτες ειδικότητες, από το σύνολο της Δευτεροβάθμιας( Γυμνάσια, Γενικά λύκεια, ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ  που απαριθμεί 85000 θέσεις ) τις 77000 και πλέον θέσεις.
Αυτό δεν έγινε τυχαία. Είναι αποτέλεσμα των πιέσεων για διορισμούς από το συνδικαλιστικό τους όργανο, την ΟΛΜΕ ( αφού  κυριαρχούν σε αυτήν οι εκπαιδευτικοί με τις ανωτέρω περιγραφόμενες ειδικότητες ) και τους κλαδικούς συλλόγους των. Οι πιέσεις αφορούσαν και αφορούν στην συρίκνωση της Δευτεροβάθμιας ΤΕΕ πρός όφελος της Γενικής Εκπαίδευσης και την διατήρηση των οργανικών θέσεων τους."

Πολύ μεγάλη αλήθεια αυτή.

Αποσυνδεδεμένος kyriakh

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 186
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3897 στις: Ιούλιος 16, 2013, 04:24:09 μμ »
Θέλω να δώσω κάποια στοιχεία ως τροφή για σκέψη, που είναι ήδη γνωστά, νομίζω.

1) Το δημοσιονομικό όφελος από τις απολύσεις θα είναι 130 εκ. Οι αποζημίωσης μόνο της ΕΡΤ θα είναι 120 εκ. Γιατί, άραγε αφού δε θα υπάρξει δημοσιονομικό όφελος απολύονται δημόσιοι υπάλληλοι;

2) Την ημέρα που βγήκε το non paper ο υπουργός πήγε στα εγκαίνια του ΙΕΚ Ακμή. Τι σχέση έχει αυτό με την κατάργηση της μισής τεχνικής εκπαίδευσης;

3) Στην τεχνική εκπαίδευση θα επιβάλλει το πρόγραμμα μαθητεία, δηλαδή οι σπουδαστές να εργάζονται τζάμπα σε επιχειρήσεις. Γιατί άραγε;

4) Απόφοιτοι γυμνασίου θα μπορούν να εγγράφονται κατευθείαν σε ΙΕΚ. Γιατί άραγε;

5) Ούτε τα δημόσια ΙΕΚ είναι δωρεάν. Πληρώνεις 2000 ευρώ.

Τι συμπέρασμα βγάλατε, λοιπόν;



Στην τελευταία διακυβέρνηση  του Ελευθέριου Βενιζέλου  -προς το '32 νομίζω- με την παρότρυνση  της Κοινωνίας των Εθνών , έκλεισαν σχολεία , απολυθηκαν χιλιαδες εκπαιδευτικοί , "έτρεχε" το ιδιώνυμο (βλέπε επιστράτευση σημερα) και δεκαδες περιπτώσεις που δε θα γραψω γιατι θα πάω σε πορεία. Από τους φιλελεύθερους στους νεοφιλελεύθερους . Το  δικο μου  συμπερασμα ειναι ότι η απάντηση βρίσκεται στις διδαχές της ιστορίας  . Μην ψηφίζετε αστούς  ή μεγαλοαστούς  , εξυπηρετούν το κεφάλαιο κι επιπλεον στην ερώτηση "είναι ανεγκεφαλοι ή προδότες ;" έχω απαντήσει  μεσα μου. Σωστα κυρία; 

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3898 στις: Ιούλιος 16, 2013, 04:36:44 μμ »
Άριστα! Κερδίζεις υποτροφία στη Χρυσή Χτένα.  ;D ;D ;D

Και για να παραφράσω ένα σύνθημα ωραίο και με περιεχόμενο: Τέρμα πια στις αυταπάτες ή με την Ακμή ή με τους εργάτες!  :P
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 16, 2013, 05:15:48 μμ από Stelios »

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3899 στις: Ιούλιος 16, 2013, 04:39:14 μμ »
http://olympia.gr/2013/07/16/πέντε-αλλαγές-της-τελευταίας-στιγμής/#more-290158


Να υποθέσουμε ότι οι εκπαιδευτικοί δεν αναφέρονται γιατί δεν προκύπτει γι αυτούς καμία αλλαγή;;;;;
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3900 στις: Ιούλιος 16, 2013, 04:39:22 μμ »
Πάντως, 130 εκ. δεν είναι δημοσιονομικό όφελος. Προσπάθησε να καταλάβεις την ουσία των στοιχείων, για να σε οδηγήσουν στο σωστό συμπέρασμα.
... Αν αυτά αγαπητή μου καταβληθούν ποτέ?... ειδοποίησε με...
Διάβασε σωστά το μήνυμα. Δεν είναι η ουσία αν θα αποζημιωθούν ή όχι της ΕΡΤ. Τι δεν καταλαβαίνεις; Προσπαθώ να πω ότι χτυπιέται, παρότι δεν υπάρχει δημοσιονομικό όφελος, η μόνιμη, η εργασία με δικαιώματα. Προσπαθώ να πω ότι έπεσε το κεφάλι της μισής τεχνικής εκπαίδευσης στο βωμό του ΙΕΚ Ακμή και της Χρυσής Χτένας. Προσπαθώ να πω ότι σε λίγο 16χρονα παιδιά θα δουλεύουν τζάμπα σε επιχειρήσεις, για να μαζέψουν δήθεν εμπειρία (όχι ότι δε γίνεται τώρα με τα ΤΕΙ και τα ΙΕΚ), αλλά τώρα διευρύνεται. Θα υπάρχουν τζάμπα εργαζόμενοι διαθέσιμοι για τις επιχειρήσεις.  Προσπαθώ να πω ότι πρέπει να σταματήσουμε να ομφαλοσκοπούμε και να δούμε τι είναι αυτό που παίζεται στις πλάτες μας και στις πλάτες των παιδιών μας και τέλος προσπαθώ να πω ότι πρέπει να σηκωθούμε και να το πολεμήσουμε.
1ον. Η εργασία με δικαιώματα έχει χτυπηθεί εδώ και πολλά χρόνια, με τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα των 500 ευρώ, χωρίς ένσημα, με 12ωρα την ημέρα και απόλυση με το παραμικρό. Καλώς ήρθαν και οι δημόσιοι υπάλληλοι στην πραγματικότητα. Άργησαν όμως μερικά χρόνια...

2ον. Η τεχνική εκπαίδευση συρρικνώνεται και υποβιβάζεται χρόνια τώρα, κάτω και από την πίεση των συντεχνιών καθηγητών γενικής παιδείας για ακόμα περισσότερες ώρες, μαθήματα και διορισμούς, με της ευλογίες της ίδιας της ΟΛΜΕ. Ως εκ τούτου τα όψιμα δάκρυα τους για τις τωρινές καταργήσεις και απολύσεις τεχνικών ειδικοτήτων είναι υποκριτικά και ορμώμενα απλά από το άγχος τους μήπως είναι οι επόμενοι.

3ον. Στην τεχνική εκπαίδευση εκ των πραγμάτων πρέπει να υπάρχει η άσκηση του μαθητευόμενου υπό πραγματικές επαγγελματικές συνθήκες σε ιδιώτες, ακριβώς γιατί αυτή η εκπαίδευση παράγει ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ. Αυτό λέγεται μαθητεία και γίνεται παγκοσμίως, στις σοβαρές τουλάχιστον παραγωγικά χώρες. Στο Ελλαδιστάν μας κυβερνούν ακόμα η αριστερίστικες εμμονές του ’50.

4ον. Στην Ελλάδα οικοδομήσαμε απολύτως συνειδητά και σε αγαστή συνεργασία με τους ανίκανους πολιτικούς μας ένα οικονομικό μοντέλο αφασίας, μη παραγωγής, διαφθοράς, μαζικών διορισμών στο δημόσιο και αυξανόμενων δανεικών. Αυτό ως ήταν αναμενόμενο κατέρρευσε. Η μόνη μας υποχρέωση ως –υποτίθεται- νοήμονες άνθρωποι θα ήταν να το αναγνωρίσουμε και με σοβαρότητα να ξεκινήσουμε την οικοδόμησε ενός νέου, πιο υγιούς και βιώσιμου. Αμ δε. Πολιτικοί και πολίτες, σε πρωτοφανή σύμπνοια, εθελοτυφλούν, αρνούνται υστερικά να αλλάξει οτιδήποτε και εμμένουν να συντηρούν την ίδια παθογένεια που μας σκότωσε. Αν λοιπόν δεν βάζουμε μυαλό, ας υποστούμε και την τελειωτική ήττα. Το έχει πει η θεωρία του Δαρβίνου εδώ και αιώνες, τα είδη που δεν έχουν την εξυπνάδα να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες, εξαφανίζονται. Πιθανώς ήρθε η ώρα και για το είδος των ελλήνων...

Αποσυνδεδεμένος Massimoap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3901 στις: Ιούλιος 16, 2013, 04:44:34 μμ »
Δεν θ'ελω να παριστάνω την Κασσάνδρα... αλλά το νέο κύμα κινητικότητας θα το καταλάβουμε με την δημοσίευση των ειδικοτήτων του Νέου Τεχνολογικού Λυκείου... και εκεί θα φανεί πιοι κληρώνονται... και νομίζω πως οι Πε 19-20 εκεί θα παίξουν... αφού κατήργησε τον Υγείας λόγω δικαιωμάτων επαγγελματικών υπρκαλύψεων κλπ... γιατί να μείνει ο τομέας Υπολογιστών?? και για αυτό δεν βγήκαν ακόμα οι πρώτες μετατάξεις κλπ... θα δούμε πόσοι περισεύεται... πόσοι χωράτε σε δημοτικά και Γυμνάσια... (αλήθεια θα μπει εκείνη η εξτρα ώρα ??? ή μπαααααα) και οι υπόλοιποι ...στον καιάδα... και ότι αναφέρεται σε ΠΕ 11 ένα ακόμα στοιχείο... αλλού στρέφουμε την προσοχή μας αλλού θα έρθει η έκπληξη...

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3902 στις: Ιούλιος 16, 2013, 04:57:27 μμ »
Πάντως ακόμη και αυτό που "πέταξε" σαν φωτοβολίδα το πρωϊ στο newsit?... εξαφανίστηκε... καταστάσεις που προσβάλουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και νοημοσύνη... τι να πει κανείς... όντως πολύ πρωτόγονη η εποχή την οποίαν ζούμε...

Αποσυνδεδεμένος kopan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • Όλα αλλάζουν όταν εσύ αλλάζεις.
    • Προφίλ
Η ευφυΐα είναι η σύζυγος, η φαντασία είναι η ερωμένη και η μνήμη είναι η υπηρέτρια.
Βίκτωρ Ουγκώ

Αποσυνδεδεμένος vadi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 565
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3904 στις: Ιούλιος 16, 2013, 05:01:33 μμ »
Θεωρώ ότι καθυστερούν τις μετατάξεις γιατί δεν υπάρχει στοιχειώδης οργάνωση και όλα γίνονται στο πόδι. Δε νομίζω ότι η ειδικότητα της πληροφορικής θα έχει πρόβλημα. Οι δημιοσιογράφοι εσκεμμένα ρίχνουν λάσπη γιατί επιτελούν βρώμικο παιχνίδι που τους επιβάλλουν οι εργοδότες τους.

ΥΓ Αν υπάρξει νέο κύμα θα είναι έκπληξη τύπου τεχνολογικού λυκείου.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 16, 2013, 05:05:52 μμ από vadi »
Κανείς δε μπορεί να μάθει ό,τι νομίζει πώς ξέρει ήδη. Επίκτητος

Αποσυνδεδεμένος Massimoap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3905 στις: Ιούλιος 16, 2013, 05:07:20 μμ »
@vadi
μακάρι...και εγώ αυτό εύχομαι...απλά κάποιες κατ αντιστοιχία παράλληλες σκέψεις...Πληροφορική υπάρχει στα ΙΕΚ (δημόσια -Ιδιωτικά)... σκέφτονται να συνδέσουν το Επαγγελματικό Λύκειο με την μαθητεία... δεν υπάρχουν τόσες επιχειρήσεις που να θέλουν απόφοιτους του τομέα πχ τεχνικούς υπολογιστών - δικτύων, web designers, ITs αφού είναι μεν κερδοφόρα και σύγχρονα επαγγέλματα αλλά νομίζω εφ όσων τα κυνηγήσεις μόνος σου... μακάρι να είμαι λάθος αλλά από τα Τεχνικά λύκεια πια θέλουν να δημιουργήσουν απλά την επόμενη στρατιά εργατών και όχι τεχνικών επαγγελματιών ειδικοτήτων που μπορούν να ορίσουν μόνοι τους τη μοίρα τους...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160848
  • Σύνολο θεμάτων: 19224
  • Σε σύνδεση σήμερα: 954
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 852
Σύνολο: 864

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.