*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1390088 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5222 στις: Ιούλιος 29, 2013, 05:08:10 μμ »
... Εσύ προσωπικά τι έχεις αποκομίσει από την εμπειρία σου στα σχολεία τα τελευταία χρόνια? Μας την κόβουν την επαφή με την πραγματικότητα ή δεν έχουμε επαφή εμείς οι ίδιοι με την πραγματικότητα?

συνήθως ξεκινάμε όλοι αθώοι... μετά ανάλογα με την πορεία μας καταλαβαίνουμε τι συμβαίνει άλλοι πιο νωρίς άλλοι πιο αργά... σε εκείνο το σημείο ή δεν το αποδεχόμαστε και ζούμε στον κόσμο μας ή το αποδεχόμαστε οπότε ή γινόμαστε μέρος του συστήματος για να επωφεληθούμε ή προσπαθούμε να ισορροπήσουμε για να επιβιώσουμε.

Οπότε απαντώντας το ερώτημα σου θα πω ότι είναι θέμα χαρακτήρα του καθενός μας...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:46:38 »

Αποσυνδεδεμένος koshl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5223 στις: Ιούλιος 29, 2013, 06:00:44 μμ »
Παράθεση
Αυτός ο συνάδελφος θα πάρει τον φανταστικό βαθμό 98/100 γιατί είναι πολύ καλός στην δουλειά του.... το πρόβλημα είναι ότι οι άλλοι που δεν είναι σαν αυτόν θα πάρουν 99/100, αρίστευσαν όλοι... μαντέψτε ποιος θα φύγει.

Δυστυχώς συμφωνώ. Βλέπω καθημερινά τέτοιο γλείψιμο και συκοφαντία, χωρίς καν να υπάρχει το διακύβευμα της αξιολόγησης, φαντάσου να πραγματοποιηθεί...

Αποσυνδεδεμένος leonidass

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5224 στις: Ιούλιος 29, 2013, 06:03:27 μμ »

εχετε διανοηθει ποτε ρε , πως θα ειναι αυτο το πραγμα ? μιλαμε  για αξιολογηση απο  ανθρωπους που  δεν ειναι στα καλα τους που θελουν αριθμους εκπαιδευτικων  !! 

.... ενω ολοι οι εκπαιδευτικοι ειναι καθηγηταράδες .....
Πως ξερεις οτι δεν ειναι στα καλά τους? Με αυτο το σκεπτικό φιλε, ποτε δεν θα βρεθει ακρη,...και οι όποιες αποφασεις θα εχουν την κοινη γνωμη με το μερους τους...


ωραια το αν είναι στα καλά τους είναι υποκειμενικό και δε σου κάνει.
το οτι έχουν λιγότερα τυπικά προσόντα από αυτούς που αξιολογούν σου κάνει?
το οτι είναι "εμποτισμένοι" δημοσιοσχετίστες και βυσματούχοι σου κάνει?

Αποσυνδεδεμένος leonidass

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5225 στις: Ιούλιος 29, 2013, 06:08:20 μμ »
Παράθεση
Αυτός ο συνάδελφος θα πάρει τον φανταστικό βαθμό 98/100 γιατί είναι πολύ καλός στην δουλειά του.... το πρόβλημα είναι ότι οι άλλοι που δεν είναι σαν αυτόν θα πάρουν 99/100, αρίστευσαν όλοι... μαντέψτε ποιος θα φύγει.

Δυστυχώς συμφωνώ. Βλέπω καθημερινά τέτοιο γλείψιμο και συκοφαντία, χωρίς καν να υπάρχει το διακύβευμα της αξιολόγησης, φαντάσου να πραγματοποιηθεί...

+++++++++ (ασύστολο γλύψιμο μιας ολόκληρη χρονιάς για να γλυτώσει του στιλ μια ώρα επιτήρησης στο τέλος :()
όσο για το ποιός θα αξιολογεί. Εδω δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε σε ΕΝΑΝ τρόπο διορισμού

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:46:38 »

Αποσυνδεδεμένος nikikostas123

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5226 στις: Ιούλιος 29, 2013, 06:23:04 μμ »
1.στο μπες στο σχολειο οι μισοι ωραια και οι μισοι με κολπα
2.μες στο σχολειο οι μισοι μαθημα και οι μισοι καφε

αυτα τα ξεραμε ολοι

3.στο σουτ απο το σχολειο,νεο αυτο φευγει οποια ομαδα εχει μικροτερο βαρος λογου(η κομμωτρια δεν ειχε μελος της ολμε σοβαρο αυτο!)

εγω ειπα 3)αξιολογηση σωστα με 1 δικαιο τροπο,αν ειναι να γινει του ρουσφετιου κλπ ας μεινει ετσι!εχουμε τα αλλα 2 να ειμαστε περηφανοι και στο 3 να καιγονται χλωρα και ξερα μαζι...

παντως απο την στιγμη που δεν δουλευει ωραια σε αυτον τον κλαδο μην απορειτε γιατι θα μπαινει χερι καθε λιγο και λιγακι με προφασεις βεβαια απο ψηλα αλλα προφασεις αρκετες για να μην μιλαει κανεις!

αδιοριστος ειμαι,αυτα πιστευω και εχω δει στον χωρο και δεν με νοιαζει να μπω κιολας...δεν εχω ορεξη να παιξω μετα παλι για το ποιος πηρε μεταθεση,οργανικη,λιγες ωρες καθηκοντα σχολειο κλπ

εσεις στο σχολειο τι βλεπετε;εχετε κανει αγωνα για κατι;

ποτε εναντιωθηκατε για το πετρελαιο;για την καθαριστρια;στον χωσε νεο;στον θεσμο ωρομισθιου;στον κακο με ιδιαιτερα;στον κακο που δεν κανει μαθημα;στον μαιμου πληροφορικο;στα 30 ρια τμηματα;σε υποδομη;

ποτε;;;;;;;;

ελλαδα= το κρατος του περιπου σε ολα με πολιτες να ασχολουνται μονο οταν ακουμπαει κατι τους ιδιους...

η απαξιωση ενος εργασιακου χωρου ερχεται με ολα αυτα και η κοινωνια δεχεται να χανει ο καμεραν την δουλεια του για την κυρια που μπηκε με 3000 μισθο οπως στην ερτ!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 29, 2013, 06:48:43 μμ από nikikostas123 »

Αποσυνδεδεμένος kopan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • Όλα αλλάζουν όταν εσύ αλλάζεις.
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5227 στις: Ιούλιος 29, 2013, 06:58:36 μμ »
Ο τελικός σκοπός της εκπαίδευσης είναι να μετατρέψει τους καθρέφτες σε παράθυρα.
Sydney J. Harris

Καλό βράδυ σ όλους...!!!
Η ευφυΐα είναι η σύζυγος, η φαντασία είναι η ερωμένη και η μνήμη είναι η υπηρέτρια.
Βίκτωρ Ουγκώ

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2005
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5228 στις: Ιούλιος 29, 2013, 07:21:41 μμ »
Ακόμα δεν είναι σε θέση να εκδώσει τη σχετική διαπιστωτική απόφαση διαθεσιμοτήτων το Υπουργείο Παιδείας.

Ελέγχθηκαν δικαιολογητικά κεντρικώς, διότι είχε έρθει από τις ΔΔΕ ό,τι να 'ναι (π.χ. Υπεύθυνη Δήλωση ότι είναι πολύτεκνος κτλ.)

Ο επανέλεγχος των δικαιολογητικών οδήγησε και στον αυξημένο αριθμό των διαθεσιμοτήτων (2100+), γιατί με τα μεταπτυχιακά/διδακτορικά ήταν πολύ κοντά στις 2000.

Είναι βέβαιο ότι στην τελική λίστα θα υπάρξουν ονόματα που από τις Διευθύνσεις έφυγαν ως εξαιρέσεις. Θεωρώ σίγουρο ότι θα υπάρξει χρονικό περιθώριο για σχετικές αιτήσεις θεραπείας.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5229 στις: Ιούλιος 29, 2013, 08:31:39 μμ »
MARKOS μπορεις να προτεινεις τους αξιολογητες;

Οχι, δεν μπορω, αλλα δεν τους βγαζω αχρηστους χωρις να τους ξερω. υποθέτω πως με καποια κριτηρια θα μπουν.Και παντως μεχρι το 1981 που ισχυε ο θεσμος του επιθεωρητη κανεις δεν ειχε απολυθει αλλά ουτε και τωρα θα βαλουν τον μπαμπουλα για να απολυσουν. Βλεπεις πως δεν κολλάνε σε τετοια. Συμβουλευτικος θα ειναι ο ρολος τους.

Εγω ενα ξερω, πως με επιμορφωσεις συνεχως και με αξιολόγηση ο εκπαιδευτικος θα εχει "κύρος" στα ματια του κοσμου.Δεν πηρε ενα πτυχιο και το κανει παντιέρα. ουτε περασε εναν ΑΣΕΠ και εγινε ο αξιος καθ όλα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5230 στις: Ιούλιος 29, 2013, 08:42:04 μμ »
θα επαναλάβω: Η Αννουλα  είχε δικιο σε αρκετα πραγματα ,... οπως: ΑΣΕΠ για ολους, Δια βιου αξιολόγηση , ορθολογισμος στις τοποθετησεις κλπ κλπ
ΑΣΕΠ για όλους το είχε πει πρώτος ο "κάτσε καλά Γεράσιμε",
 συνάδελφοι αυτά είναι για λαούς με άλλη κουλτούρα,
έχω ξαναγράψει ότι (κατά τη γνώμη μου) ο μεγαλύτερος εχθρός μας είναι ο κακός εαυτός μας.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος CROKO

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5231 στις: Ιούλιος 29, 2013, 08:47:12 μμ »
MARKOS ετσι συμφωνω απολυτως .
Καιρός πανιά,καιρός κουπιά.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5232 στις: Ιούλιος 29, 2013, 09:04:35 μμ »
Οχι, δεν μπορω, αλλα δεν τους βγαζω αχρηστους χωρις να τους ξερω. υποθέτω πως με καποια κριτηρια θα μπουν.Και παντως μεχρι το 1981 που ισχυε ο θεσμος του επιθεωρητη κανεις δεν ειχε απολυθει αλλά ουτε και τωρα θα βαλουν τον μπαμπουλα για να απολυσουν. Βλεπεις πως δεν κολλάνε σε τετοια. Συμβουλευτικος θα ειναι ο ρολος τους.

δεν νομίζω να είχαν τότε μνημόνιο που να καθορίζει αριθμός διαθεσιμοτήτων και απολύσεων δ.υ. οπότε νομίζω ότι είναι λίγο άκυρη η σύγκριση. Θα συμφωνούσα απόλυτα αλλά βλέπεις το μνημόνιο δεν με αφήνει.

Εγω ενα ξερω, πως με επιμορφωσεις συνεχως και με αξιολόγηση ο εκπαιδευτικος θα εχει "κύρος" στα ματια του κοσμου.Δεν πηρε ενα πτυχιο και το κανει παντιέρα. ουτε περασε εναν ΑΣΕΠ και εγινε ο αξιος καθ όλα.

θα μου επιτρέψεις να αμφιβάλω αν ο μέσος Έλληνας γονιός τον νοιάζει που πήρες το πτυχίο σου, με πόσο το πήρες, αν πέρασες με ασεπ ή προϋπηρεσία, αν έχεις μεταπτυχιακό/διδακτορικό/2ο 3ο πτυχίο, ξένες γλώσσες, σεμινάρια, αξιολόγηση και όλα τα συμπράκαλα.
Αν πραγματικά τον ενδιαφέρει ο εκπαιδευτικός θα είναι από το αν το παιδί του μαθαίνει και λέω αν γιατί κάποιους δεν τους ενδιαφέρει καν, αφού δεν έρχονται ούτε τον έλεγχο να πάρουν.
Μίλησα μόνο για γονείς γιατί αυτοί έχουν άμεση σχέση με τον δάσκαλο. Οι άλλοι δεν ασχολούνται καν αφού ότι ξέρουν είναι από τα παιδικά τους χρόνια, πιστεύεις ότι άμα ακούσουν ότι αξιολογούμαστε θα πουν καλό λόγο; δεν νομίζω να πουν κάτι καλύτερο από ότι λένε μέχρι τώρα.
Αν ποτέ γίνει αξιολόγηση το μόνο που θα αφαιρέσουμε είναι μια δικαιολογία για να μας απαξιώνουν και λοιδορούν  και μάλιστα όχι πολύ σημαντική δικαιολογία για εμένα.

Το κύρος μας δεν θα ανέβει λοιπόν με αυτό το να υπάρχει μια αξιολόγηση, αλλά με την αλλαγή στάσης μας μέσα στην τάξη που τώρα είναι μαλθακή. Η αξιολόγηση μπορεί να φέρει μια τέτοια αλλαγή στάσης αλλά το πρόβλημα είναι ότι όταν θα γίνει θα γίνει για να βγουν τα νούμερα προς αποχώρηση. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 29, 2013, 09:06:27 μμ από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5233 στις: Ιούλιος 29, 2013, 09:11:45 μμ »
τα κριτήρια αξιολόγησης για την παραμονή στο Δημόσιο (κατά τα "Νέα" αλλά στο ίδιο μήκος κύματος με τα προβλεπόμενα στο αντίστοιχο άρθρο του σχετικού νόμου:
Ιδιαίτερη βαρύτητα ως εκ τούτου και περισσότερα μόρια θα δίνονται στα τυπικά προσόντα όπως είναι:
οι σπουδές,
η γνώση ξένων γλωσσών,
η εξειδίκευση σε συγκεκριμένα αντικείμενα
η φοίτηση στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης.
Βασικό κριτήριο θα είναι η πρόσληψη μέσω ΑΣΕΠ. Εντός των ημερών αναμένεται να φτάσει στο υπουργείο και η πρόταση του προέδρου της ανεξάρτητης Αρχής Γιώργου Βέη, σχετικά με τη διαβάθμιση της μοριοδότησης ανάλογα με το αν κάποιος προσλήφθηκε με γραπτό διαγωνισμό,
με προκήρυξη που πραγματοποίησε εξ ολοκλήρου το ΑΣΕΠ
ή με προκηρύξεις άλλων φορέων υπό τον έλεγχο της Αρχής.
Θα περάσει σε δεύτερη μοίρα η προϋπηρεσία. Ειδικότερα, επισήμαιναν πως θα υπάρξει πρόβλεψη ώστε υπάλληλος με μεταπτυχιακό τίτλο και άλλα τυπικά προσόντα να προκρίνεται και να αποφεύγει την υπαγωγή σε διαθεσιμότητα, έναντι άλλου ο οποίος απλώς διαθέτει πολλά χρόνια υπηρεσίας στο Δημόσιο, αλλά είναι χαμηλών προσόντων.
Δε θα αρκεί απλώς η κατάληψη κάποιας θέσης ευθύνης για να αποφύγει κάποιος τη διαθεσιμότητα.
Η μοριοδότηση θα γίνει από επιτροπές σε κάθε υπουργείο, υπό την προεδρία μέλους του ΑΣΕΠ, και πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως τα μέσα Σεπτεμβρίου. Πρόκειται για το χρονικό διάστημα κατά το οποίο θα πρέπει να δοθούν στην τρόικα λίστες με ονοματεπώνυμα για εκείνους που τίθενται σε διαθεσιμότητα και θα συμπληρώσουν μαζί με τους σχολικούς φύλακες, τους εκπαιδευτικούς και τους δημοτικούς αστυνομικούς τον αριθμό των 12.500 όπως ορίζει η μνημονιακή δέσμευση.
http://ipaideia.gr/ta-kritiria-aksiologisis-gia-ti-paramoni-sto-dimosio.8f0160599ead4b4d4150fda1475ef07e.html
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5234 στις: Ιούλιος 29, 2013, 09:14:30 μμ »
έχω ξαναγράψει ότι (κατά τη γνώμη μου) ο μεγαλύτερος εχθρός μας είναι ο κακός εαυτός μας.

Συμφωνώ. Ομως θα πω και το αλλο: τον εαυτο μας συχνα, ακριβως επειδη δεν είμαστε ολοι "δυνατοί", οι καταστασεις τον αλλάζουν. Στη δική μου βιοθεωρια εχω ως αρχη το ουδεις εκων κακος. Στη συμπεριφοριστική μεθοδο, που την ασπάζομαι ως ενα βαθμο, το περιβαλλον διαμορφωνει το ατομο.
π.χ. Πριν τις απολύσεις μιλουσαμε για διορισμους απο το παραθυρο,  επειδη ειμασταν βολεμένοι, δεν αντιδρουσαμε τοσο. Σημερα, μπροστα στις απολυσεις τρωμε σάρκες και προβαλλουμε εαυτον ως τον ιδανικο εκπαιδευτικο και μαλιστα διορισμενο με νομιμο τρόπο και με ειδικοτητα βασική και με θεση σε γενικο λυκειο και δεν ξερω γω τι αλλο. Ετσι, στρεφομαστε κατα συναδελφων, λες και η δουλεια ειναι για λίγους...
Θα κλεισω με ενα και μόνο: Η ισχυς εν τη ενωσει (= η δύναμη στην ενότητα)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5235 στις: Ιούλιος 29, 2013, 09:21:32 μμ »
τα κριτήρια αξιολόγησης για την παραμονή στο Δημόσιο (κατά τα "Νέα" αλλά στο ίδιο μήκος κύματος με τα προβλεπόμενα στο αντίστοιχο άρθρο του σχετικού νόμου:
Ιδιαίτερη βαρύτητα ως εκ τούτου και περισσότερα μόρια θα δίνονται στα τυπικά προσόντα όπως είναι:
οι σπουδές,
η γνώση ξένων γλωσσών,
η εξειδίκευση σε συγκεκριμένα αντικείμενα
η φοίτηση στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης.
Βασικό κριτήριο θα είναι η πρόσληψη μέσω ΑΣΕΠ. Εντός των ημερών αναμένεται να φτάσει στο υπουργείο και η πρόταση του προέδρου της ανεξάρτητης Αρχής Γιώργου Βέη, σχετικά με τη διαβάθμιση της μοριοδότησης ανάλογα με το αν κάποιος προσλήφθηκε με γραπτό διαγωνισμό,
με προκήρυξη που πραγματοποίησε εξ ολοκλήρου το ΑΣΕΠ
ή με προκηρύξεις άλλων φορέων υπό τον έλεγχο της Αρχής.
Θα περάσει σε δεύτερη μοίρα η προϋπηρεσία. Ειδικότερα, επισήμαιναν πως θα υπάρξει πρόβλεψη ώστε υπάλληλος με μεταπτυχιακό τίτλο και άλλα τυπικά προσόντα να προκρίνεται και να αποφεύγει την υπαγωγή σε διαθεσιμότητα, έναντι άλλου ο οποίος απλώς διαθέτει πολλά χρόνια υπηρεσίας στο Δημόσιο, αλλά είναι χαμηλών προσόντων.
Δε θα αρκεί απλώς η κατάληψη κάποιας θέσης ευθύνης για να αποφύγει κάποιος τη διαθεσιμότητα.
Η μοριοδότηση θα γίνει από επιτροπές σε κάθε υπουργείο, υπό την προεδρία μέλους του ΑΣΕΠ, και πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως τα μέσα Σεπτεμβρίου. Πρόκειται για το χρονικό διάστημα κατά το οποίο θα πρέπει να δοθούν στην τρόικα λίστες με ονοματεπώνυμα για εκείνους που τίθενται σε διαθεσιμότητα και θα συμπληρώσουν μαζί με τους σχολικούς φύλακες, τους εκπαιδευτικούς και τους δημοτικούς αστυνομικούς τον αριθμό των 12.500 όπως ορίζει η μνημονιακή δέσμευση.
http://ipaideia.gr/ta-kritiria-aksiologisis-gia-ti-paramoni-sto-dimosio.8f0160599ead4b4d4150fda1475ef07e.html

Κάτι παρεμφερές και από το ΕΘΝΟΣ:

ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
Στην «κόκκινη» γραμμή υπάλληλοι χαμηλών προσόντων
Στην κόκκινη γραμμή της διαθεσιμότητας θα τεθούν οι υπάλληλοι χαμηλών προσόντων αλλά και όσοι εργαζόμενοι στο Δημόσιο έχουν προσληφθεί εκτός ΑΣΕΠ. Μέχρι τις 31 Ιουλίου τα υπουργεία θα πρέπει να έχουν προσδιορίσει τις υπηρεσίες και τις διοικητικές δομές από τις οποίες θα καταργηθούν οργανικές θέσεις και θα τεθεί προσωπικό σε διαθεσιμότητα. Από τις συγκεκριμένες δομές και με βάση τη μοριοδότηση που θα θεσμοθετηθεί για τη διαθεσιμότητα, οι υπάλληλοι που θα τεθούν σε διαθεσιμότητα εκτιμάται ότι θα είναι:

1/ Υπάλληλοι υποχρεωτικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όπου θα λάβουν χαμηλή μοριοδότηση λόγω περιορισμένων προσόντων.
2/ Οσοι έχουν προσληφθεί εκτός διαδικασιών ΑΣΕΠ μετά το 1994.
3/ Οσοι υπάλληλοι ανήκουν στην κατηγορία των περίπου 25.000 εργαζομένων με συμβάσεις εργασίας αορίστου χρόνου οι οποίοι μονιμοποιήθηκαν στο Δημόσιο με το Προεδρικό Διάταγμα «Παυλόπουλου», καθώς η διαδικασία αυτή δεν «ανήκει» στην κατηγορία του σκληρού ΑΣΕΠ.
4/ Οι υπάλληλοι των ΟΤΑ που έχουν προσληφθεί σε δημοτικές επιχειρήσεις μετά το 1994 χωρίς ΑΣΕΠ και έχουν μεταταχθεί στις κεντρικές υπηρεσίες των δήμων μετά την εφαρμογή του Καλλικράτη.
5/ Οι υπάλληλοι που κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης διαπιστωθεί ότι έχουν καταθέσει πλαστά δικαιολογητικά για τον διορισμό τους, ή κατά τη διάρκεια της θητείας τους, με στόχο να καταλάβουν θέσεις ευθύνης ή να λάβουν τα αντίστοιχα επιδόματα. Οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι θα αντιμετωπίσουν τα πειθαρχικά συμβούλια με το ερώτημα της απόλυσης.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών της δημόσιας διοίκησης, το νέο μοντέλο μοριοδότησης θα ενισχύει τη «βαθμολογία», με αποτέλεσμα να προστατεύει από τη διαθεσιμότητα τους κατόχους πτυχίων πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων ή αποφοίτους της Σχολής Δημόσιας Διοίκησης έναντι των υπαλλήλων χαμηλών προσόντων που έχουν πολυετή προϋπηρεσία.
Στα προσόντα που θα συνυπολογιστούν θα περιλαμβάνεται και η άσκηση καθηκόντων προϊσταμένου από τον υπάλληλο, δηλαδή θα μοριοδοτείται επιπλέον εάν ο εργαζόμενος έχει διατελέσει προϊστάμενος, διευθυντής ή γενικός διευθυντής.
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160535
  • Σύνολο θεμάτων: 19220
  • Σε σύνδεση σήμερα: 843
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 672
Σύνολο: 694

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.