Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 24 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για τα καινούρια αλεξίπτωτα ειδικής δε βλέπω να μιλάει κανείς εκεί στο υπουργείο τώρα που πάνε με τι σέσουλα οι ομάδες
Κίρκη, απ' τ' άνοιγμα των πινάκων επί Λοβέρδου μεσολάβησαν πολλά πράγματα... Και κυρίως η 527... Δεν είν' τόσ' απλά τα πράγματα, πλέον, για την εκτελεστική εξουσία. Ο δρόμος της δικαιοσύνης τα τελευταία χρόνια δεν επιτρέπει τις αυθαιρεσίες του παρελθόντος.
Και τι να το κάνω; Διορισμοί δε θα γίνουν οι ΑΣΕΠΙΤΕΣ θα πεταχτούν όπως η τρίχα στο ζυμάρι. Όλοι τις ειδικής αγωγής θα παίζουν σε δύο πίνακες! Πολύτεκνοι και τριτεκνοι πριμοδοτούνται!Η 527 είναι πολύ σαφής! Θα εφαρμοστεί; Γιατί πολλά από αυτά που διαβάζω απέχουν κατά πολύ!
Μην προεξοφλείς κάποια πράγματα! Αν δεν εφαρμοστούν κάποια δεδομένα, πολλοί είναι αυτοί που θα προσφύγουν!
Τι γράφεις, αλήθεια, καταλαβαίνεις;Η ημερομηνία κτήσης πτυχίου είναι δυνατόν να αποτελέσει κριτήριο ικανότητας και αξιοσύνης, για να μπει κάποιος και να διδάξει σε δημόσιο σχολείο; Και τα ακαδημαικά προσόντα είναι για εσένα "καραμέλα"; Είναι δυνατόν να γράφονται τέτοια από εκπαιδευτικούς;Αλλά τι αναρωτιέμαι; Προφανώς και είναι, από τη στιγμή που μερικοί μηδενίζουν όσα δεν έχουν και εξυψώνουν όσα τους συμφέρουν! Τον εαυτούλη τους και μόνο κάποιοι! Και μου αρέσει που ζητάς και συμπαράσταση, συνάδελφε!
Ενώ το να τα έχεις στάξει σε κάποιο ξένο πανεπιστήμιο για μεταπτυχιακό ή να γνωρίζεις αγγλικά, γαλλικά και πιάνο σε κάνει καλό δάσκαλο ε;;; Η παλαιότητα πτυχίου δεν σε κάνει, αλλά ήταν για πάρα πολλά χρόνια το μόνο δίκαιο κριτήριο, γιατί ήξερες ότι αργά ή γρήγορα θα έρθει η σειρά σου. Είναι αν μη τι άλλο ανήθικο να "βιάζεσαι" εις βάρος του άλλου και να θες να του φας τη σειρά! Και πάνω απ' όλα η εμπειρία στην τάξη....