Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 22 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δε διαφωνώ καθόλου με την tiel. Όμως εδώ μιλάμε ρεαλιστικά. Μόνον οι νέοι θέλουν γραπτό. Η κυβέρνηση φτιάχνει ένα σύστημα μοριοδοτήσεων. Αν υπάρξει και ποσοστό για τους νέους ούτε αυτοί θα θέλουν γραπτό. Η ΝΔ όχι μόνο δεν κοίταξε καν τι λέει το νέο σύστημα μα το μόνο που επαναλαμβάνει είν' ότι δε θα κάνει κανέναν διορισμό στην εκπαίδευση γιατί των δασκάλων προηγούνται οι παπάδες. Γραπτός για τα επόμενα 3-4 χρόνια τουλάχιστο γιοκ. kgiannis Ο γραπτός δεν έχει να κάμει μόνο με τα παιδαγωγικά μα και με το γνωστικό (κυρίως αυτό). Ekpaideutikos18 Συμφωνώ ότι κάποιοι παλιοί βλέποντας τις νέες μοριοδοτήσεις ίσως άλλαξαν άποψη περί γραπτού.
Είστε και εκπαιδευτικοί. Ελέγξτε λίγο πριν ανεβάσετε οτιδήποτε. Έχει βουιξει ο τόπος.
Αναλώνεστε σε λάθος θέματα... Το σύστημα θα περάσει και με διαδικασίες εξπρές με ψήφιση το 2ο δεκαήμερο του Ιανουαρίου. Αντί να ζητάτε ριζικές αλλαγές (που δεν πρόκειται να συμβούν) θα έπρεπε να επικεντρωθείτε σε ρεαλιστικές προτάσεις και διορθώσεις επί όσων έχουν προταθεί. Χαρακτηριστικά θα αναφέρω πως οι μεγαλύτεροι πολέμιοι του νέου συστήματος από Αβάθμια και Ββάθμια αυτή τη στιγμή έχουν κάνει αναδίπλωση και υποστηρίζουν (άτυπα φυσικά) το νέο σύστημα από τη στιγμή που μαθεύτηκε πως η προϋπηρεσία πλέον θα μετράει και από τη γενική στην ειδική (αυτό συμβαίνει καθώς οι πλειοψηφίες των ΔΣ τους έχουν μεταπτυχιακά ειδικής και σχεδόν σίγουρα διορίζονται).Αυτά τα ωραία...
Μου αρέσει που όλοι έχουν άποψη για το δικαιότερο σύστημα και απειροελάχιστοι μιλάνε για παιιδαγωγική καταρτιση. Για αυτούς που επιμένουν για γραπτό ΑΣΕΠ προκειμένου να αποδείξουμε όλοι τι αξίζουμε και πόσο μπορούμε να διαβάσουμε, έχω να πω το εξής:Όταν παρακολουθούσα το ΕΠΠΑΙΚ (την παιδαγωγική της ΑΣΠΑΙΤΕ γιατί είμαι από πολυτεχνείο) διάβαζα, έκανα σωστά τις ΠΑΔ (μικροδιδασκαλίες) και την πρακτική άσκηση σε σχολείο.Θεώρησα ότι θα μου δώσουν ένα πιστοποιητικό που θα έχει αξία και δεν θα χρειάζεται να αποδείξω πάλι αν μπορώ και ξέρω πως φτιάχνεται ένα σχέδιο μαθήματος. Σωστά νομίζω το σκεφτόμουν αλλά έβλεπα τον τρόπο που οι μελλοντικοί συνάδελφοι το αντιμετώπιζαν και προβληματιζόμουν για την αξία του.'Οι περισσότεροι κάνανε μικροδιδασκαλίες διαβάζοντας από μέσα τις διαφάνειες και "συνεννοήθηκαν" για υπογραφές ότι δήθεν κάνανε πρακτική άσκηση σε σχολεία. Ντροπή!Παρόλ'αυτά τέλειωσαν όλοι το ΕΠΠΑΙΚ και μάλιστα με άνεση. Η γνώμη μου είναι αυστηρότατη δομή ΕΠΠΑΙΚ και δεν χρειάζεται γραπτός ΑΣΕΠ. Σκίσου τουλάχιστον η τέταρτη μικροδιδασκαλία που θα κάνεις να είναι πολύ καλή αν θες να πάρεις παιδαγωγική κατάρτιση. Υπήρχαν ορισμένοι που βαθμολογούνταν για την τέταρτη μικροδιδασκαλία με 90/100 και διάβαζαν από μέσα τις διαφάνειες και την προετοίμαζαν λίγα λεπτά πριν μπούμε στην αίθουσα.Και μάλιστα δεν καταλαβαίνω οι φυσικομαθηματικοί, χημικοί και λοιπές σχολές γιατί έχουν λίγα παιδαγωγικά (1 νομίζω) και εγώ χρειάστηκα 11 μαθήματα, μια πτυχιακή εργασία και μικροδιδασκαλίες και πρακτική άσκηση: Αυτό είναι δίκαιο; Το λέω για αυτούς που μιλανε για δικαιοσύνη.Τα γράφω αυτά γιατί όσοι μιλάτε με το στυλ "Ξέρω εγώ να σας πω το δικαιότερο σύστημα διορισμού" είστε πραγματικά σοβαροί όταν κάνετε μια τόσο σημαντική επιμόρφωση όπως το ΕΠΠΑΙΚ; Ελάχιστους συνάντησα που το αντιμετώπιζαν σοβαρά. Τώρα θέλετε να διαβάσετε για γραπτό ΑΣΕΠ, ενώ για το ΕΠΠΑΙΚ βαριόσασταν να φτιάξετε μια μικροδιδασκαλία;Σωστό, σοβαρό, αυστηρό ΕΠΠΑΙΚ για όλες τις σχολές (όχι μόνο Πολυτεχνικές και ΤΕΙ) και δεν χρειάζεται κανένας γραπτός ΑΣΕΠ.
Και μ ένα σεμινάριο ειδικής αγωγής μπορείς με μεγάλη προϋπηρεσία από γενική να διοριστείς στην ειδική;
Αυτό πώς το στηρίζεις; Κοιτά, εάν όλοι κάτσουν με ηττοπάθεια και το αποδεκτούν ως έχει, προφανώς θα περάσει και θα βολευτούν οι ημέτεροι και ο κάθε μεσάζοντας-παράγοντας που μας τρίβει στη μούρη τα κονέ του στο Υπουργείο. Αλλά, ήδη έχουν αρχίσει οι αντιδράσεις προτού καν τεθεί η διαδικασία ψηφοφορίας. Να ναι καλά οι δικηγόροι και το ΣΤΕ. Δυστυχώς, θα πρέπει να γίνει με τον δύσκολο δρόμο, αλλά ούτως ή άλλως τίποτα δε χαρίζεται!