Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 26 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όταν ενας νόμος ψηφίζεται και δημοσιεύεται στο ΦΕΚ εφαρμόζεται. Κανένας πολίτης δεν γνωρίζει εκ των προτέρων αν ο νόμος αυτός είναι αντισυνταγματικός όταν καλείται οπό την πολιτεία να τον εφαρμοσει και να διεκδικήσει ο,τι προβλέπει αυτός ο νόμος.Επομένως κανείς δε είναι δυνατόν να κατηγορεί όσους διορίστηκαν με βάση αυτόν τον νόμο ως παράνομους λίγο -πολύ. Η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά την πολιτεία.Ως προς το γνωστικό αντικείμενο των συναδέλφων δεν είσαι αρμόδια να κρίνεις εσύ ελαφρά τη καρδία, γιατί ούτε γνωριζεις πως ακριβώς προσήλθαν στον διαγωνισμό, ούτε παρακαλουθείς την διδασκαλία τους στις σχολικές αίθουσες.Οι εποχή των προγραφών τύπου Μάριου-Σίλα έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί.Ας φροντίσουμε στο άμεσο μέλλον να υπάρξει ένας τρόπος διορισμού...χωρίς εξαιρέσεις.Νέοι και παλιοί εκπαιδευτικοί: Εξαιρετικά σύνθετο το ζήτημα των διορισμών Δημοσιεύτηκε: 1:53 μμ Μάρτιος 26th, 2018Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2018/03/neoi-kai-palioi-ekpaideftikoi-eksairetika-syntheto-zitima-ton-diorismon/
Τετράγωνη λογική...ουαου! Δηλαδή λες σε αυτόν που είναι εννια-δεκα χρόνια αναπληρωτής και με άλλα δεδομένα ξεκίνησε, ότι δηλαδή η προϋπηρεσία οδηγεί στο διορισμό, να πάει να παίξει στα ζάρια την πιθανότητα μόνιμουδιορισμου. Και αν δε του κάτσει μέρα από 3 χρόνια πάλι.
Δε λέω να μην έχουν οι νέοι ευκαιρία. Όχι όμως σκοτώνονται τα "γερικα" άλογα. Μια μεταβατική αντίστοιχη του Αρσενη ίσως είναι η καλύτερη λύση.
πως σκοτώνουν τα άλογα όταν θα έχεις το πλεονέκτημα των μορίων της προϋπηρεσίας ενω ο νέος ΔΕ θα το έχει..??
Ούτε εσείς είστε αλάθητος σε όλα, ώστε η οποιαδήποτε άποψή σας να πρέπει να γίνεται αποδεκτή από εμάς που σας διαβάζουμε. Επομένως, εφόσον, ούτε εσείς γνωρίζετε πώς διδάσκει ο καθένας μας στη σχολική τάξη ή στα φροντιστήρια ή στα ιδιαίτερά του, ούτε έχετε ιδία άποψη για το κατά πόσο είναι άριστος ή καλός ή ανεπαρκής γνώστης του αντικειμένου του ο κάθε συνάδελφος, δεν γίνεται να απορρίπτετε και να καταδικάζετε τους έχοντες επιτυχίες στον ΑΣΕΠ και να γράφετε ότι ίσως είναι χειρότεροι ή ίσης αξίας εκπαιδευτικοί με εκείνους που ποτέ τους δεν προσήλθαν σε γραπτό διαγωνισμό εκπαιδευτικών ή, ακόμη κι αν προσήλθαν, απέτυχαν οικτρά και σε πολλές περιπτώσεις επανειλημμένα! Ούτε είναι λογικό να προσπαθείτε να εκμηδενίζετε τα αντικειμενικά προσόντα του καθενός εκπαιδευτικού και να θεοποιείτε την προυπηρεσία, λες κι αυτή από μόνη της αρκεί! Επιπλέον, ποιος είναι αντισυνταγματικός και ποιος λειτούργησε έκνομα στο θέμα των διορισμών, είναι πλέον αποσαφηνισμένο με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο (αποφάσεις δικαστηρίων)!Και τέλος, δεν μπορώ να καταλάβω πραγματικά πώς και γιατί εμπλέκονται σ' ένα τέτοιο θέμα οι ήδη διορισμένοι συνάδελφοι, ειδικά από τη στιγμή που κι αυτοί οι λίγοι δικαστικοί διορισμοί που αναμένονται, μόνο θετικά μπορούν να λειτουργήσουν στη δημόσια εκπαίδευση!
Τελικά το 60-40 μια χαρά ήταν. Αργά ή γρήγορα βολεύονταν όλοι και παράλληλα δινόταν η ευκαιρία στους νέους να διεκδικήσουν διορισμό. Μάλλον ο διχασμός των εκπαιδευτικών στο σύστημα προσλήψεων βολεύει το υπουργείο και την πολιτική των μηδενικών προσλήψεων.
Δεν ισχυρίστηκα ότι κατέχω το αλάθητο του Πάπα. Ουδείς από εμάς γνωρίζει τον τρόπο διδασκαλίας και εργασίας του κάθε συναδέλφου στην αίθουσα γιατί δεν την έχει παρακολουθήσει. Οπότε μακριά από μένα κάθε σκέψη απαξίωσης. Αυτό που τονίζω όμως είναι, ότι ουδείς είναι τέλειος....και τέλος πάντων σε ενδεχόμενη αξιολόγηση ίσως βρεθούμε μπροστα σε δυσάρεστες εκπλήξεις ανεξαρτήτως τρόπου διορισμού.Δεν εκμηδένισα κανένα προσόν ούτε θεοποίησα καμιά προϋπηρεσία, είναι γεγονός όμως ότι κανένα από τα δυο δεν μπορεί να αγνοηθεί.Προφανώς όμως αγνοείς επιδεικτικά το γεγονός ότι δεν νομοθετούν οι πολίτες, αλλά η Βουλή και οι πολίτες εφαρμόζουν τον νόμο. Όσοι διορίστηκαν με το ποσοστό 60-40 δεν αυθαιρέτησαν λοιπόν και δεν παρανόμησαν...εστω και αν εκ των υστέρων το ΣτΕ αποφάσισε ότι ο νόμος αντίκειται στο σύνταγμα. Η ευθύνη βαρύνει τον νομοθέτη.Ο κάθε πολίτης σε μια Δημοκρατία έχει το δικαίωμα να εκφράζει άποψη μέσα στα πλαίσια του Συντάγματος. Η λογοκρισία έχει καταργηθεί προς το παρόν....Πάντως θεωρώ ότι μόνο ένας καλα οργανωμένος και μελετημένος γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ θα λύσει το πρόβλημα. Αποκλεισμοί δεν μπορούν να ισχύσουν. Όλα τα υπόλοιπα θα είναι λύσεις εκ του πονηρού.
@ gia 96Δεν είναι δυνατόν να είναι κάποιος μέλος της εκπαιδευτικής κοινότητας κατά το δοκούν!Όλα αυτά που αναφέρεις οι πρέπει να με απασχολούν εσένα δεν σε απασχολούν; Είσαι στο απυρόβλητο;Προφανώς όχι...και προφανώς θα εκφέρω άποψη μέσα στα πλαίσια του δημοκρατικού πολιτεύματος και του συντάγματος.Τα σέβη μου.