0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αναφορικά με τον κλάδο των φιλολόγων: Από μια πρώτη, πρόχειρη ανάγνωση του σχεδίου για το νέο λύκειο, και χωρίς να ληφούν υπόψιν τα πρότζεκτ- στην α λυκείου, δεν υπάρχει μεταβολή στον αριθμό των φιλολογικών ωρών- στη β΄λυκείου οι φιλολογικές ώρες μειώνονται κατά 1.βέβαια αυτό είναι πλασματικό, διότι χάνεται 1 ώρα των αρχαίων κατεύθυνσης, ωστόσο εισάγεται ως μάθημα γενικής παιδείας το διωρο μάθημα της φιλοσοφίας. Συνεπώς σε ένα σχολείο 2 τμημάτων στη β΄ λυκείου, το ''ισοζύγιο'' για τους ΠΕ02 είναι θετικό, αφού -1 ώρα αρχαίων κατεύθυνσης, αλλά 2 τμήματα χ2 ώρες φιλοσοφίας έκαστο = 4 ώρες, που ''εξουδετερώνει'' την μείωση 1 ώρας των αρχαίων κατεύθυνσης.-στη γ΄ λυκείου, υπάρχει μια αύξηση 7 ωρών.Α, δεν υπολόγισα ακόμη ότι κάποιοι που θέλουν οικονομικές-κοινωνιολογικές σχολές ενδεχομένως να επιλέξουν Ιστορία και έτσι να προστεθούν άλλες 6 ώρες στους ΠΕ02...Εν ολίγοις, καλό μάλλον το νέο λύκειο για τους φιλολόγους, αλλά ακόμη καλύτερο προβλέπεται για τα φροντιστήρια.
αν ισχύουν πάντως αυτά που διαβάζουμε για 11ωρα, 8ωρα και εξαωρα σε κάποια μαθήματα, ένα είναι το σίγουρο:ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ
Παράθεση από: Χόμπιτ στις Αύγουστος 01, 2013, 10:35:57 μμαν ισχύουν πάντως αυτά που διαβάζουμε για 11ωρα, 8ωρα και εξαωρα σε κάποια μαθήματα, ένα είναι το σίγουρο:ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑNαι καλα.... με την εκταση της υλης θα χρειαζονται αλλες 11ωρες φροντιστηριο. Χρυσες δουλειες θα κανουν πλεον τα φροντηστηρια!!
Και ας κλεισω με τον κλαδο μου τους φυσικους. Χαμενοι στην Α κατα μια ωρα (βεβαια η μια ωρα εμεινε στον κλαδο ΠΕ.04). Στη Β Λυκειου υπαρχει ωφελος στη κατευθυνση μια ωρα. Στη Γ λυκειου νομιζω ειμαστε χαμενοι παρα τις 6 ωρες κατευθυνσης γιατι δεν κανουνε καθολου στις αλλες δυο κατευθυνσεις.Ενω στην παλια τεχνολογικη καναμε 3 ωρες κατευθυνση που τωρα δεν εχει η αντιστοιχη οικονομικη. Βεβαια αν υπαρχει σε σχολειο το μαθημα αρχες φυσικων επιστημων και αποδοσουμε το εξαωρο στους φυσικους τοτε δεν ειμαστε χαμενοι. Γενικα παντως ο κλαδος ΠΕ.04 ειναι ωφελημενος μιας και ανεβηκαν αρκετα η χημεια αλλα και η βιολογια. Δεν εχω λαβει καθολου τις μειωσεις ωρων στα ΕΠΑΛ. Και τελος να να κλεισω λεγοντας πως οι πιο μεγαλοι κερδισμενοι ειναι τα φροντιστηρια για οσους βεβαια συνεχιζουν και πανε με σκοπο να μπουν στο Πανεπιστημιο.
Παράθεση από: Touristakos στις Αύγουστος 02, 2013, 12:10:20 πμΚαι ας κλεισω με τον κλαδο μου τους φυσικους. Χαμενοι στην Α κατα μια ωρα (βεβαια η μια ωρα εμεινε στον κλαδο ΠΕ.04). Στη Β Λυκειου υπαρχει ωφελος στη κατευθυνση μια ωρα. Στη Γ λυκειου νομιζω ειμαστε χαμενοι παρα τις 6 ωρες κατευθυνσης γιατι δεν κανουνε καθολου στις αλλες δυο κατευθυνσεις.Ενω στην παλια τεχνολογικη καναμε 3 ωρες κατευθυνση που τωρα δεν εχει η αντιστοιχη οικονομικη. Βεβαια αν υπαρχει σε σχολειο το μαθημα αρχες φυσικων επιστημων και αποδοσουμε το εξαωρο στους φυσικους τοτε δεν ειμαστε χαμενοι. Γενικα παντως ο κλαδος ΠΕ.04 ειναι ωφελημενος μιας και ανεβηκαν αρκετα η χημεια αλλα και η βιολογια. Δεν εχω λαβει καθολου τις μειωσεις ωρων στα ΕΠΑΛ. Και τελος να να κλεισω λεγοντας πως οι πιο μεγαλοι κερδισμενοι ειναι τα φροντιστηρια για οσους βεβαια συνεχιζουν και πανε με σκοπο να μπουν στο Πανεπιστημιο.Μην ξεχνας καιι το 6ωρο των αρχων Φυσικων επιστημων στα παιδαγωγικα που σε πλειοψηφια θα διδασκεται απο φυσικους μιας και ειναι περισσοτεροι. Επισης ειναι και οι στρατιωτικες σχολες που πιθανον να εχουν το ιδιο προγραμμα με τα παιδαγωγικα και αν οχι σιγουρα θα εχουν φυσικη. Και σιγουρα θα επιλεγεται απο αρκετους μαθητες. Τωρα στα επαλ χασαμε 2ωρες απο Α και Β ενω προστεθηκε 1 ωρα στη γ χημειας που ουτως η αλλως διδασκαν τους φυσικους πορους αλλα χασαμε τη βιολογια επιλογης που διδασκοταν απο φυσικους μιας και δεν υπήρχαν βιολογοι και οι χημικοι ηταν λιγοι. Οποτε εχουμε σημαντικη μειωση στα επαλ
Φυσικη διδασκονται σε ολες τις στρατιωτικες και αστυνομικες σχολες οσο για τη παιδαγωγικη κατευθυνση μαλλον θα ειναι η πιο ευκολη και θα την επιλεγουν αρκετοι. Βεβαια ο υφυπουργος ειπε στη συναντηση με τους σχολικους συμβουλους οτι το νεο λυκειο θα ειναι για διαβουλευση μεχρι τελος Αυγουστου http://esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/ti-yposxedthike-yfypoyrgos-paideias-sxolkioys-symboyloys
Οι βιολογοι ειναι και αυτοι ανεβασμενοι μιας και εχουν ωφελος τη μια ωρα στην Α λυκειου, στη Β καμια αλλαγη και στη Γ εχουν καποιο ωφελος (ειδικα οσο πιο μικρο ειναι το σχολειο εφοσο φυσικα υπαρξει τμημα για να κανουν το 8 ωρο τους)! Μην ξεχναμε οτι χανεται το μονοωρο της Γ γενικης. Αλλα στο συνολο ειναι κερδισμενοι αρκετα.
Παράθεση από: Touristakos στις Αύγουστος 02, 2013, 12:10:20 πμΟι βιολογοι ειναι και αυτοι ανεβασμενοι μιας και εχουν ωφελος τη μια ωρα στην Α λυκειου, στη Β καμια αλλαγη και στη Γ εχουν καποιο ωφελος (ειδικα οσο πιο μικρο ειναι το σχολειο εφοσο φυσικα υπαρξει τμημα για να κανουν το 8 ωρο τους)! Μην ξεχναμε οτι χανεται το μονοωρο της Γ γενικης. Αλλα στο συνολο ειναι κερδισμενοι αρκετα.Μη λεμε κι ο,τι θελουμε! Οι ωρες των βιολογων στο ελληνικο λυκειο παραμενουν μονο 3 στη Γενικη Παιδεια, παρα τα πολυχρονα αιτηματα της ειδικοτητας και της κοινωνικης επιταγης παγκοσμιως για ουσιαστικη αναβαθμιση. Οφελος υπαρχει στην αυξηση των ωρων κατευθυνσης, εφοσον ομως μπορεσει να δημιουργηθει τμημα! (αν "15" ειναι ο ελαχιστος αριθμος μαθητων για τη δημιουργια τμηματος, μονο ενα σχολειο σε μια ολοκληρη ομαδα σχολειων θα εχει τετοια κατευθυνση κι οι μαθητες θ'αναγκαζονται ν'αλλαζουν σχολειο για να παρακολουθουν!!!)Επιπλεον, επειδη καταργειται το Πανελλαδικως εξεταζομενο της Γ.Π., θα μειωθουν δραστικα τα τμηματα σε φροντιστηρια, οπως και τα ιδιαιτερα! Ηδη οι αδιοριστοι βιολογοι ειχαμε πολυ μικρη δυνατοτητα εργασιας σε φροντιστηρια-ιδιαιτερα (αυστηρα μονο στη Γ' λυκειου), αλλά τωρα εξανεμιζονται οι πιθανοτητες να εργαστουμε εκει.Τελος, το Τεχνολογικο λυκειο δεν εχει ουτε ενα μαθημα βιολογιας πλεον, ουτε τη Βιολογια Ανθρωπου που μαθαινει στους μαθητες πώς λειτουργει το ιδιο τους το σωμα! Αρα οχι, στο συνολο δεν μπορει κανεις να πει οτι ειμαστε κερδισμενοι "αρκετα". Στις ωρες Γ.Π. ειμαστε οπως πριν, αλλά εχουμε μεγαλο χασιμο το Πανελλαδικως εξεταζομενο μαθημα.
Τουριστάκο, υποθετικά μιλάμε βέβαια αφού δεν γνωρίζουμε αν αυτό θα είναι το τελικό σχέδιο.Αναφέρει το εξής:Οικονομολόγοι: Μαθηματικά και στοιχεία στατιστικής, Οικονομία, ΙστορίαΠαιδαγωγικά: Μαθηματικά και στοιχεία στατιστικής, Ιστορία και ΦυσικάΠολιτ. Και Κοιν. Επιστήμες: Μαθηματικά και στοιχεία στατιστικής, Ιστορία ή Οικονομία, Οργάνωση και λειτουργία της ΠολιτείαςΑποκλείει δηλαδή κάποιος να διαλέξει οικονομικά και παιδαγωγικά ταυτόχρονα αλλά μπορούν και στις δύο περιπτώσεις να επιλέξουν πολιτικές και κοινωνικές επιστήμες.Επίσης σημαντικό είναι και το εξής. Π.χ. έστω στην Γ τάξη φοιτούν 70 μαθητές. Πως θα κατανεμηθούν στις τρεις κατευθύνσεις; Η απάντηση σε τέτοιο ερώτημα είναι πολύ σημαντική...Το λέω αυτό γιατί με τις συγχωνεύσεις ίσως οι μαθητές στα κέντρα τουλάχιστον να είναι τόσοι και περισσότεροι...