Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ernie

Σελίδες: 123 ... 46
1
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάιος 09, 2024, 11:53:47 πμ »
καθόλου κακεντρεχές το σχόλιο, είναι κοινή λογική,
ακόμη και έτσι, πώς ζυγίζεται και πώς αξιολογείται το κάθε κριτήριο, πόση σύνθεση απόψεων είναι αρκετή, πόση ανάληψη πρωτοβουλιών επαρκεί, πώς μετρά (αυτός που θέλει να μετρήσει) πόσες καινοτόμες παρεμβάσεις του μένουν να κάνει για να διαπρέψει, πολύ απλά δεν γίνεται επειδή δεν ήταν ποτέ ο αυτός ο σκοπός
το φεκ τονίζει ότι η κρίση πρέπει να είναι δικαιολογημένη και τεκμηριωμένη, αυτό χωρίς μετρήσιμα και επαληθεύσιμα έστω με μια μικρή απόλυση τέλος πάντων κριτήρια δεν είναι αρκετό να στήσει ένα αξιόπιστο σύστημα αξιολόγησης
ο καθένας θα μπορεί να πιάνεται από όπου νομίζει και του αρέσει και να βάζει ό,τι χαρακτηρισμό θέλει για τους δικούς του λόγους (ή για λόγους ανωτέρας βίας) και εμείς θα συζητάμε αν καλύπτεται νομικά 

2
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάιος 09, 2024, 10:46:23 πμ »
    Αρχικά να πω ότι συμφωνώ πως η συζήτηση για μία ανούσια αξιολόγηση, βαρέως γραφειοκρατικής φύσεως και εκφοβιστικών προθέσεων βαθέως κράτους άλλων εποχών (ακόμη και αν σε πρώτη φάση γίνεται προσπάθεια να υποβαθμιστεί το οφθαλμοφανές) δεν μπορεί παρά να είναι και αυτή ανούσια.
    Το να «κοπεί» κάποιος για μη συμμετοχή σε ένα και μόνο κριτήριο όμως μου φάνηκε λίγο περίεργο και επειδή γενικά με απασχολεί το κομμάτι της αντικειμενικότητας της αξιολόγησης και οι (υποκειμενικοί ή μη) παράγοντες που την επηρεάζουν έριξα μια ματιά στο ΦΕΚ της αξιολόγησης. 
    Ως υπόθεση εργασίας περισσότερό λοιπόν, θεωρώντας δεδομένο ότι η αμφιβολία είναι πάντα προς όφελος του αξιολογούμενου και πως κάποια αξιολογικά στοιχεία είναι ικανά να αποδώσουν ακόμη και προστιθέμενη αξία, ας δούμε αν είναι αντικειμενικά δυνατό η μη συμμετοχή στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και μόνο να στερήσει από τον αξιολογούμενο τον χαρακτηρισμό «εξαιρετικός».
    Το πεδίο Β έχει τέσσερα σκέλη και, επειδή δεν ορίζεται κάπου ειδικά (αν μου ξέφυγε διορθώστε με), η ποσοστιαία συμμετοχή κάθε σκέλους στον συνολικό «βαθμό» μπορεί, νομίζω βάσιμα, να θεωρηθεί πως είναι 25%. Επιπλέον, η παράγραφος «ii) Ενεργός συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και στην αυτοαξιολόγησή της» έχει πολύ αναλυτική αναφορά στα εξεταζόμενα κριτήρια, τα οποία ονομαστικά είναι

1. η ανάληψη πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της λειτουργίας της σχολικής μονάδας
2. το ενδιαφέρον για τα ζητήματα του σχολείου
3. η ενεργός συμμετοχή στην καθημερινότητα της σχολικής ζωής
4. η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
5. η ενεργός συμμετοχή στην οργάνωση της σχολικής μονάδας
6. [η ενεργός συμμετοχή] στις διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού
7. [η ενεργός συμμετοχή στις διαδικασίες] εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας
8. και [η ενεργός συμμετοχή στις διαδικασίες] του προσφερόμενου εκπαιδευτικού έργου.

    Επειδή επίσης δεν ορίζεται κάπου διαφορετικά και επειδή πουθενά δεν γίνεται αναφορά στην απόλυτη αναγκαιότητα αυστηρής τήρησης όλων είναι εύλογο να υποτεθεί ότι κάθε ένα από αυτά τα 8 κριτήρια συμμετέχει αναλογικά στον τελικό βαθμό για το πεδίο Β κατά 3,125/100.
    Ως εκ τούτου, κάποιος/α που δε συμμετέχει στην εσωτερική αξιολόγηση ενώ κάνει όλα τα υπόλοιπα τέλεια (για χάρη του παραδείγματος) βαθμολογείται για το πεδίο Β με 96,875/100, δηλαδή πολύ πάνω από το 75/100 που είναι η βάση για τον χαρακτηρισμό «εξαιρετικός».
    Επομένως, αν το αναφερόμενο περιστατικό είναι πραγματικό, μάλλον προκύπτει το συμπέρασμα ότι δεν πρόκειται για γραφειοκρατικού τύπου αγκύλωση (και μάλιστα όπως παγίως ακούγεται «παρά τις εκπεφρασμένες καλές προθέσεις του αξιολογητή») αλλά περί ανταπόδοσης/προειδοποίησης της υπηρεσίας προς το αντικείμενο της αξιολόγησης που παροτρυνόμενο να παίρνει πρωτοβουλίες εσφαλμένως θεώρησε όχι μπορεί να επιλέγει τις πρωτοβουλίες που θα παίρνει.

3
κάτι τέτοιο; είναι και δωρεάν, λέει
https://www.youtube.com/watch?v=er7x11Nbi3I

4
αυτό σε μπλουζάκι κάνει εύκολα και 50.000 πωλήσεις... ;)

5
πολύ λυπηρά και πολύ θλιβερά αυτά που μας γράφεις, ακόμη και διαβάζοντάς τα ταράζεσαι

6
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Υπεύθυνος τμήματος -εφημεριες
« στις: Νοέμβριος 21, 2023, 06:41:42 μμ »
υπάρχει πουθενά κάποια αναφορά, οδηγία, διευκρίνηση, οτιδήποτε για το ποιος είναι υπεύθυνος για μαθητή πρωτοβάθμιας που απουσιάζει εν ώρα μαθήματος για νερό, τουαλέτα κτλ? 

7
Αναπληρωτές / Απ: 1η φορά Αναπληρώτρια - Βοήθεια!
« στις: Αύγουστος 23, 2023, 02:16:28 πμ »
να ρίξω και γω τις δύο πέννες μου,
-κράτησε σημειώσεις και προσπάθησε να μάθεις από τα λάθη σου, γιατί θα κάνεις πολλά όπως όλοι
(όταν βλέπεις ότι πήγε καλά, προσπάθησε να καταλάβεις γιατί πήγε καλά, όταν δεν πήγε καλά, ψάξε να βρεις πού στράβωσε και γιατί και τι θα έπρεπε να είχες κάνει ή ποιο σχέδιο β έπρεπε να έχεις έτοιμο για τέτοιες καταστάσεις)
-όλοι (?) οι άνθρωποι θέλουν έμφυτα και ασυνείδητα να γίνονται συμπαθείς, η τάξη δεν είναι ο κατάλληλος χώρος για να το επιδιώξεις αυτό (αν γίνεις καλώς, αν όχι δεν τρέχει τπτ),
-η διδασκαλία είναι ένας ρόλος που θα προσαρμόσεις πάνω στον χαρακτήρα σου, επομένως ίσως χρειαστεί να ανακαλύψεις και τον χαρακτήρα σου, μην προσποιείσαι στην τάξη κάτι που δεν είσαι (αυστηρότητα, χαλαρότητα ή ό,τι άλλο) γιατί θα είναι πιο δύσκολος και ο ρόλος
-νομίζω ότι υπάρχει ένα short story του Αντώνη Σαμαράκη για μία καθηγήτρια που μπαίνει πρώτη φορά για μάθημα αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς σε ποιο, σε κάποιο από τα γνωστά πάντως, ας παρέμβουν οι φιλόλογοι να κατατοπίσουν, σήμερα νομίζω ότι θα το έγραφε διαφορετικά
-υπάρχουν και πολλά τεχνικά τρικ ας πούμε, ένα από αυτά που δουλεύει καλά είναι να κάνεις τον φάρο, δηλαδή να γυρνάς σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος περιοδικά το κεφάλι δεξιά αριστερά και να κοιτάς όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές στα μάτια, καλά τώρα ακούγεται κάπως αλλά όταν μπεις στην τάξη θα καταλάβεις
-μάθε τα ονόματα των παιδιών όσο πιο γρήγορα μπορείς, με διάβασμα στο σπίτι φυσικά 
και συμβουλή bonus
-αν έχεις γνωστούς που έγιναν δικηγόροι, ξεκίνα να θυμάσαι τα γενέθλιά και τις γιορτές τους ;)

8
<a href="https://www.youtube.com/v/l_htSPGAY7I" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/l_htSPGAY7I</a>

ανάμεσα σε όλα τα άλλα, charter school στην Αμερική σημαίνει επίσης εύκολη πρόσληψη χωρίς προϋπηρεσία για τους νέους πτυχιούχους και υψηλότερο αρχικό μισθό από το δημόσιο (αλλά σχεδόν σταθερό στην πορεία)

9
Εργασιακά / Απ: Μόνιμος και εφορευτική επιτροπή
« στις: Μάιος 18, 2023, 09:07:26 πμ »
κάποια διλήμματα ισσοροπούν ακριβώς πάνω στην κόψη του ξυραφιού, ο μισός μου εαυτός θέλει να μάθει, ο άλλος μισός θέλει να μην του πει, να τον αφήσει να σκάσει

10
θανξ!
τουτέστιν δύο τινά συμβαίνουν, τα εξής τρία,
είτε μας ζαλίζουν περί ικανότητας, αριστείας και λοιπών αρετών άνθρωποι που απλά δεν μπορούν (για να το θέσω κομψά) - θέλουν αλλά δεν μπορούν,
είτε ποτέ δεν υπήρχε πρόθεση αξιολόγησης και μεθοδευμένα υπήρξε μέριμνα να μετατεθεί το ζήτημα στα χέρια των επόμενων και ό,τι θέλει ας γίνει - μπορούν να κάνουν ότι θέλουν ενώ δεν θέλουν
είτε εδώ είναι Ελλάδα και για να γίνει δουλίτσα πρέπει να ικανοποιούνται τα αυτάκια των μεν όσο κλείνεται το μάτι στους υπόλοιπους επειδή έτσι το βρήκαμε από τους παππούδες μας - δεν έχει σημασία ούτε αν θέλουν ούτε αν μπορούν, σε κουβέντα να βρισκόμαστε

11
Πουθενά δεν προχωράει, οι αξιολογητές είναι εξαφανισμένοι...
επομένως, γιατί δεν επιβάλλεται αξιολόγηση; υπάρχει άτυπη εκεχειρία, ας πούμε;

12
γιατί όμως δεν κάνει αγωγή για την απεργία/αποχή για την αξιολόγηση;
(εννοώ πέρα από τον προφανή λόγο πως προχωράει κανονικά, να μην ξαναλέμε τα ίδια) 

13
Εργασιακά / Απ: Μισθοδοσία Μαΐου
« στις: Απρίλιος 28, 2023, 08:25:28 μμ »
ναι sorry, εννοούσα για ΜΚ3 με δύο παιδιά είναι 60-65

14
Εργασιακά / Απ: Μισθοδοσία Μαΐου
« στις: Απρίλιος 28, 2023, 04:56:19 μμ »
τόσα είναι, 60-65 ευρώ

Σελίδες: 123 ... 46

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32301
  • Τελευταία: Almanaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160321
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 760
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 617
Σύνολο: 633

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.