Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - epirus

Σελίδες: 12
1
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Γιατι χανονται τα μορια ΑΣΕΠ?
« στις: Σεπτέμβριος 25, 2008, 04:32:57 μμ »
Χθες στα Γιάννενα έγινε η συνέλευση Αναπληρωτών - Ωρομισθίων. Με λύπη ακούσαμε από το ΔΣ τον όρο ΑΣΕΠΙΤΕΣ και με λύπη γίναμε κομπάρσοι σε μια συζήτηση 2μιση ωρών η οποία είχε ως κεντρικό της θέμα...πώς να διοριστούμε εμείς οι 40αρηδες, που ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ να δώσουμε ΑΣΕΠ που είμαστε πολύ κρίμα γιατί κάτι πιτσιρίκια μας προσπέρασαν με τον ΑΣΕΠ. Και το απαράδεκτο....θεωρούν εμάς τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ ευνοημένους! Γιατί ξυπνήσαμε ένα πρωί με κάποια μόρια παραπάνω. Και φυσικά αυτό δεν πρόκειται να το χωνέψει το στομάχι τους.Για πρώτη φορά κατάλαβα γιατί δεν είναι ενωμένοι οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί της Βθμιας. Γιατί πολύ απλά ξαφνικά γίναμε 2κατηγορίες : οι ΑΣΕΠΙΤΕΣ και οι ΈΧΟΝΤΕΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ!!!! Προσωπικά ως επτυχών στον ΑΣΕΠ και με αρκετά μόρια, αισθάνομαι ο τιμωρημένος αδύναμος κρίκος του συστήματος! Εμείς οι ΑΣΕΠΙΤΕΣ μιλήσαμε πολύ ειρωνικά,σκληρά, ίσως παραπάνω από το κανονικό. Μας έλεγαν ΄πως όταν ίσχυε η επιτηρίδα δεν γνώριζαν ότι ξαφνικά ένα πρωί θα άλλαζε το σύστημα. Σεβαστό. Ξέχασαν όμως όλοι αυτοί ότι ο ΑΣΕΠ είναι πραγματικότητα 10 χρόνια τώρα.Μέσα στη δεκαετία αυτή, όσοι το ήθελαν πραγματικά, λίγο με τον ΑΣΕΠ, λίγο με την προϋπηρεσία, διορίστηκαν. Και δυστυχώς αν ανατρέξει κανείς στους πίνακες, οι κύριοι αυτοί έχουν μηδέν μόρια ΑΣΕΠ γιατί πολύ απλά ποτέ μέσα στην 10ετία δεν βρήκαν χρόνο να διαβάσουν. Δεν ευλογώ τον ΑΣΕΠ. Άλλά πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί 10 χρόνια δεν μπήκαν στην διαδικασία να δώσουν ούτε μια φορά. Και είναι υποτίθεται κάποιοι από αυτούς top καθηγητές των 40 ευρώ/ώρα σε ιδιαίτερα μαθήματα. Αν το κάνουν από άποψη,λυπάμαι που θα το πω έτσι....ας μείνουν αδιόριστοι. Και μπράβο στον Στυλιανίδη με την ρύθμιση του 24μηνου!!!!Επιτέλους για πρώτη φορά δεν θα θριαμβεύει το ρουσφέτι αλλά συν τοις άλλοις...θα ακυρωθούν και ρουσφέτια χρόνων....

2
Μήπως εσωτερικός ρυθμός είναι ο ατομικός ρυθμός πρόσληψης της γνώσης από κάθε μαθητή ενώ εξωτερικός ρυθμός είναι ο ρυθμός της τάξης, δηλ. ο ρυθμός διδασκαλίας?

3
Vania, μην μπερδεύεσαι τόσο πολύ. Ποτέ δεν ξέρεις πως θα σου τεθεί η κάθε ερώτηση. π.χ. Στην 4η ερώτησή σου, τι εννοείς εσύ βάζεις τις διδακτικές ώρες?Υπάρχει το λεγόμενο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών και εσένα ο σκοπός σου είναι να μην ξεφύγεις πολύ από το πρόγραμμα. Δεν υπάρχει σταγονόμετρο. Και φυσικά στις ώρες διδασκαλίας δεν πάιζει πάντα ρόλο το μέγεθος του κειμένου. Μπορεί να έχεις ένα μικρό ποίημα 2 στροφές που να είναι υπερβολικά δύσκολο να το κατανοήσουν τα παιδιά και να χρειάζεσαι επιπλέον ώρες. Πάντως όσον αφορά την ερώτηση 2, ερωτήσεις ανοιχτού τύπου είναι οι λεγόμενες ανάπτυξης και οι κλειστού τύπου είναι τα πολλαπλής επιλογής, αντιστοιχίες, ΝΑΙ - ΟΧΙ και τα σχετικά.
Όσο για τον εσωτερικό - εξωτερικό ρυθμό...πρώτη φορά τον ακούω  :( Τουλάχιστον έτσι ξερά, εσωτερικός - εξωτερικός ρυθμός δεν μου λέει κάτι.

4
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Πώς πάνε τα «κουράγια» σας;;;...
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2008, 08:27:20 μμ »
Πάντως αν βγούμε στο δρόμο οι υποψήφιοι φιλόλογοι μονο...τουλάχιστον 15-20.000 άτομα....ε, μάλλον δεν θα περάσουμε απαρατήρητοι...αλλα δεν βγήκαμε ποτέ....και φυσικά....το πιο τρελό θα ήταν να μην μπει στις αίθουσες ούτε ένας ωρομίσθιος....(δεν αναφέρομαι τόσο στους αναπληρωτές γιατί γι αυτούς μπήκε το νερό στο αυλάκι ). Τι φοβόμαστε?Μη μας κόψουν το μισθό???  :)χωρίς ωρομίσθιους παραλύει η δευτεροβάθμια στην Ελλάδα...Δεν κατάλαβαν δυστυχως οι ιθύνοντες τις τραγικές διαστάσεις που θα πάρει η μη επαγγελματική αποκατάσταση των φιλολόγων...Απλά θα οδηγήσει σε πλήρη παρακμή και απαξίωση των φιλοσοφικών σχολών! Με κανένα ενδιαφέρον για τις σχολές αυτές θα εισάγονται - αν δεν εισάγονται ήδη - μαθητές του 11. Και δυστυχώς, αυτοί οι μαθητές του 11, με τα πενιχρά - φαντάζομαι - ελληνικά τους, θα είναι το γλωσσικό "αύριο" της Ελλάδος....Αλήθεια, με τι εφόδια και με τι όρεξη θα διαβάσουν οι αυριανοί φοιτητές αρχαία γραμματεία, γλωσσολογία, λατινικά, βυζαντινούς κ.α? Και γιατί να το κάνουν? Eκτός κι αν το έχουν μεράκι? Τι να πώ....μπορεί να γεμίσουν μερακλήδες οι φιλοσοφικές σχολές!

5
Marion σωστά με διόρθωσες!Μας άφησε κουσούρια ο προηγούμενος ΑΣΕΠ με την περιβόητη Δύση. Ναι τώρα η ύλη αναφέρει "Οι εξωτερικές σχέσεις της Ελλάδας από το 1830 ως το τέλος του 20ου αιώνα".Και είναι προφανώς εντός ύλης και το Κυπριακό.

6
Από όσο ξέρω το ίδιο είναι.  Κάτι σαν το σχεδιάγραμμα που κάναμε πιτσιρίκια στην έκθεση  :) πιο επιστημονικά πλασαρισμένο  :) Χοντροκομμένα στο λέω....

7
Μπράβο!Το λεξικό! Πολύ σωστός!

8
Μιας και με έπιασε οίστρος τώρα και απαντάω σαν ξερόλας, πστεύω ότι δεν θα υπάρχει αρνητική βαθμολογία - όπως αν δεν απαντήσεις τα πολλαπλής επιλογής - αλλα σκέψου ότι αν μας το κάνουν αυτό και μας βάλουν ανάπτυξης, έτσι και αφήσουμε αναπάντητη ερώτηση - με 480 θέσεις - δεν μας σώζει ούτε θαύμα!
Εξαρτάται βέβαια που στοχεύει ο καθένας. Αν απλά στοχεύεις να είσαι επιτυχών ή αν στοχεύεις να είσαι διοριστέος. Αλλά διοριστέος, με αναπάντητη ερώτηση ανάπτυξης και 480 θέσεις και 20000 υποψήφιους...χλωμό το βλέπω. Τόσες λίγες που είναι οι θέσεις ούτε λάθος δεν συγχωρείται. Συγνώμη που τα λέω έτσι μαύρα και άραχνα αλλά έτσι είναι!

9
Για όποιον έχει γερά νεύρα, η "αφηγηματολογία" του Καψωμένου είναι αρκετά καλή αν και σε ορισμένα σημεία υπερβολικά αναλυτική για τις απαιτήσεις του ΑΣΕΠ.

10
Η αποκατάσταση των προσφύγων εντάσσεται στα κεφάλαια της Μικρασιατικής Καταστροφής που είναι σίγουρα στην ύλη μας. Άρα καλό θα είναι να το διαβάσεις.Δεν ειναι άλλωστε από τα δύσκολα κεφάλαια της ύλης. Συγκρινόμενο με άλλα θα το χαρακτήριζα "ευχάριστο" :)

11
Σχετικά με την βιβλιογραφία εγώ τουλάχιστον στον προηγούμενο διαγωνισμό, δεν έγραψα ημερομηνίες ούτε τόπο έκδοσης. Άλλωστε στην διδακτική δεν ζητούν από εμάς να ξεδιπλώσουμε τις γνώσεις μας στο διδακτικό αντικείμενο όσο να αποδώσουμε γραπτώς το τρόπο διδασκαλίας. Θα λέγατε ποτέ π.χ. στους μαθητές σας πότε εξέδωσε ο Καραγιανόπουλος ή o Κακριδής τα βιβλία τους; Μπορεί και ναι αλλά γενικά  είναι άχρηστη πληροφορία για τη σχολική τάξη. Τώρα για όποιον θυμάται τέτοιες λεπτομέρεις κακό δεν κάνουν. Σιγουρα θα εντυπωσιάσουν τον εξεταστή.Εγώ πάντως,  χωρίς βιβλιογραφικές λεπτομέρειες, στον προηγούμενο διαγωνισμό έγραψα διδακτική νέων 75


12
μακαρι να επαρκουν τα ελληνικα τα δικα σου για τον διαγωνισμο ;)εμενα σας ξαναειπα οσο λιγοτερο διαβασετε τοσο καλυτερα για μενα..

Οκ! Vania! Άκρως συναδελφικό! και καθόλου ανταγωνιστικό!

13
Νίκη καλησπέρα, στην ερώτηση σου για το αν θεωρώ  πως το Μακεδονικό, Ελληνοαλβανικές σχέσεις, Κυπριακό κτλ είναι στην ύλη, φυσικά και είναι. Μπορεί η Κύπρος, π.χ., να μην είναι δύση,είναι όμως ένα ζήτημα που απασχόλησε έντονα την Δύση και φυσικά εντάσσεται στις εξωτερικές σχέσεις της Ελλάδας. Το ίδιο συμβαίνει και με το αλβανικό και το μακεδονικό. Τώρα, όσον αφορα εμένα τουλάχιστον, αποκλείεται να διαβάσω λεπτομέρειες εσωτερικής πολιτικής όπως αυτές που αναφέρθηκαν σε προηγούμνες απαντήσεις. Εξάλλου, οι ερωτήσεις του ΑΣΕΠ τα προηγούμενα χρόνια, μπορεί να ήταν δύσκολες και να είχαν όλα τα κακά της μοίρας τους αλλά τουλάχιστον δεν ξέφευγαν από τις διατυπώσεις της ύλης.

14
Οκ. Εγώ επιμένω: Η ύλη αναφέρει ξεκάθαρα....Οι εξωτερικές σχέσεις της Ελλάδας από το 1830 ...." Προσωπικά  δεν πρόκειται να πελαγώσω. Με την λογική αυτή πρέπει να διαβάσουμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ! απο το 1831 έως σήμερα. Ε, όχι! Σε όσους όμως επιλέγουν να μπουν σε αυτόν τον λαβύρινθο...καλά κουράγια! Και κάτι ακόμα, κάποιος συνάδελφος χρησιμοποίησε προστακτική...Επέτρεψέ μου...δεν μπορούμε να λεγόμαστε φιλόλογοι, όταν δεν χρησιμοποιούμε σωστά ελληνικά...Επίτρεψέ μου...είναι το σωστό. Ας μάθουμε αυτά τα απλά, τα καθημερινά ελληνικά και ας μας λείπει το πότε κατοχυρώθηκαν συνταγματικά τα δικαιώματα του συνέρχεσαι και της καθολικής ψηφοφορίας!

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161307
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 364
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 329
Σύνολο: 336

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.