*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη  (Αναγνώστηκε 10675 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Ανοίγω αυτό το θέμα ελπίζοντας να αναπτύξουμε έναν εποικοδομητικό διάλογο ωστε να βοηθηθούμε στην κατανόηση αυτής της νέας παιδαγωγικής "προσσέγισης"γιατί πολλοί απο μας έχουμε απορίες ή ακόμα χειρότερα δεν έχουμε αντιληφθεί κάποια βασικά θεωρητικά σημεία..
Επίσης θα ήθελα να ανταλλάξουμε προτάσεις για βιβλιογραφία(επάνω στο θέμα)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 02, 2009, 06:12:36 μμ από vasilikiP »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:49:31 »

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 02, 2009, 05:51:04 μμ »
Και ξεκινάω με την εξής απορία: Στο θέμα με τις απαντήσεις μας στον ΑΣΕΠ διάβασα πως μπορεί ΜΙΑ δραστηριότητα να είναι "διαθεματική" :-\ :-\ κατα την άποψη μου "διαθεματικά" μπορεί να αντιμετωπιστεί ένα θέμα (ως προτζεκτ ή θεματική) και όχι μια μεμονωμένη δραστηριότητα..
Περιμένω τις απόψεις σας! (walse που είσαι;;; ;D)

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 02, 2009, 06:06:31 μμ »
link=topic=11425.msg157589#msg157589 date=1238683864]
(walse που είσαι;;; ;D)

[/quote]
Εδώ είμαι.....Νιώθω βασιλισσα.....οι επιθυμιές μου.....διαταγες σου :P :-*
εχω μια προταση και πειτε μου. Νομίζω πως πριν ξεκινήσουμε με τις απορίες θα θελα λίγο να το οριοθετήσουμε, οργανωτική φύση γαρ.
Πχ θα μιλήσουμε γενικα για τη διαθεματικότητα ή θα στηριχτούμε στο ΔΕΠΠΣ?
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 02, 2009, 06:10:33 μμ »
Οργάνωσε μας λοιπον! Το αφήνω πάνω σου :P :-* :-*
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 02, 2009, 06:17:52 μμ από vasilikiP »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:49:31 »

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 02, 2009, 06:14:31 μμ »
 ;)Αντε βρε!! Δεν μπορώ να μας οργανώσω όλες, τσσσσσσ :-[απλά προτείνω Για να μη χαθούμε "στη μετάφραση" να προτείνουμε όλοι μαζι(ομαδοσυνεργατική προσεγγιση, τσσσσ :D) τα όρια στα οποία θα κινηθούμε.Τιποτα παραπάνω
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 02, 2009, 06:15:33 μμ »
Επισης και χαλαρή κουβέντα να κανουμε χωρίς όρια παλι κανενα προβλημα, είμαι ευέλικτη ;D
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #6 στις: Απρίλιος 02, 2009, 06:17:23 μμ »
Μήπως να ξεκινήσουμε απο απορίες;;; Με την πολύ θεωρία θα χαθούμε...άσε που δεν βλέπω ενδιαφέρον!

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 02, 2009, 06:25:59 μμ »
Ξεκινώ τότε και απαντώ στην απορία σου, λέγοντας τη γνώμη μου και δανειζόμενη  καποιεσ πληροφορίες απο το Ματσαγγούρα: διαθεματικότητα είναι η οργάνωση του ΑΠ.
άρα είναι "λάθος" να λέμε διαθεματική δραστηριότητα. Αλλωστε και ετυμολογικα να το παρεις δια σημαινει αναμεσα(ένας φιλολογος θα μας βοηθούσε) και θεματικότητα αναφέρεται σε θέμα.
αρα διαμεσου θεματων οργανώνουμε τη γνώση
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 02, 2009, 06:33:24 μμ »
Και εγω κάως έτσι το έχω αντιληφθεί...δηλαδή έχω ένα θέμα γυρω απο το οποίο οργανώνονται οι δραστηριότητες μου οι οποιες "καλύπτουν" διαφορετικές γνωστικές περιοχές του Α.Π. Βεβαια η μεθοδολογια αλλάζει ανάλογα με το αν εχω προτζεκτ ή Θ.Π
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 02, 2009, 06:35:54 μμ από vasilikiP »

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 02, 2009, 06:35:58 μμ »
Στο ΔΕΠΠΣ δεν δινεται ξεκαθαρος ορισμός όμως λεει:
"η προσέγγιση θεμάτων(ζητημάτων και προβληματων)καθώς και τα σχέδια εργασίας είναι συστατικά στοιχεια των προγραμμάτων που δινουν έμφαση στη διαθεματικότητα" σελ.7
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 02, 2009, 06:57:49 μμ από walse »
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #10 στις: Απρίλιος 02, 2009, 06:47:09 μμ »
Τα παλιά τα χρόνια  ;D ;D υπήρχε το cross- curricular. Βλέπαμε δηλαδή ένα ζήτημα να αναπτύσσεται από διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα, χωρίς απαραίτητα να συνδέεται η μελέτη του ενός με το άλλο. Χαρακτηριστικά στο Δημοτικο  αναφέρεται η περίπτωση της μελέτης του Ιουλιανού του Παραβάτη από την ιστορία και από τα θρησκευτικά, ενώ μπορούμε να δούμε τα ζητήματα αγωγής υγείας από τη βιολογία, τα θρησκευτικά, την ψυχολογία κ.λ.π.

Επίσης υπήρχε η thematic που έβαζε ένα θέμα στη μέση καταργούσε τις διαχωρίστικές γραμμές των μαθημάτων και το έψαχνε από όλες τις μεριές. Τσακώνουμε τα μέσα μεταφοράς και πορευόμεαστε προς όλες τις πιθανές κατευθύνσεις (γνωστικά αντικείμενα)π.χ. ::)

Η διαθεματική σύμφωνα με το ΠΙ αναφέρεται ως cross- thematic. Επειδή "εμπνευστής" κατά κάποιο τρόπο είναι ο Ματσαγγούρας ο οποίος είναι τρομερά ευρηματικός, δημιουργικός και ρηξικέλευθος και πάντα ένα βήμα μπροστά υποπτεύομαι ότι πρόκειται για ένα υβρίδιο. Περισσότερα την άλλη εβδομάδα που μάλλον θα καταφέρω να διαβάσω το σχετικό σύγγραμμά του(γιατί το χω ρίξει λίγο στο σορολοπ τελευταία). Δεν ξέρω πόσο έγκυρα είναι αυτά που γράφω, χρειάζομαι πολλή μελέτη ακόμη και ίσως κάποιος που έχει ασχοληθεί με τα αναλυτικά προγράμματα να μπορεί να μας πει περισσότερα. Αλλά που είστε ρε ειδικοί κάντε μια σκασιά!!!!
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #11 στις: Απρίλιος 02, 2009, 06:51:40 μμ »
Πολύ ενδιαφέροντα Ritalamp ! Περιμένουμε και άλλα στοιχεία ;) Όσο για το Ματσαγγούρα να προσθέσω πως σε μένα είναι και κατανοητός ο τρόπος γραφης του :P μόνο για να καταλάβω τα "εταιρικά σχήματα" πέρασε πολύυυυς καιρός...(μαλλον ψιλοχάνω)

Αποσυνδεδεμένος zoi83

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #12 στις: Απρίλιος 02, 2009, 07:44:31 μμ »
να ρωτησω κατι μια δραστηριοτητα μπορει να ειναι διαθεματικη οταν μεσα απο αυτη τα παιδια προσεγγιζουν και μαθηματικα και γλωσσα και περιβαλλον κτλ. ή εφοσον η γλωσσα για παραδειγμα διατρεχει ολα τα γνωστικα αντικειμενα τοτε καποια δραστηριοτητα δεν ειναι διαθεματικη?

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 60- Διαθεματικότητα και εφαρμογές της στην τάξη
« Απάντηση #13 στις: Απρίλιος 02, 2009, 08:03:30 μμ »
να ρωτησω κατι μια δραστηριοτητα μπορει να ειναι διαθεματικη οταν μεσα απο αυτη τα παιδια προσεγγιζουν και μαθηματικα και γλωσσα και περιβαλλον κτλ. ή εφοσον η γλωσσα για παραδειγμα διατρεχει ολα τα γνωστικα αντικειμενα τοτε καποια δραστηριοτητα δεν ειναι διαθεματικη?
Φαντάζομαι οτι εννοείς ένα θέμα, γιατί (1) διαθεματική δραστηριότητα... :-\ :-\

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32303
  • Τελευταία: RISA
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160365
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 661
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 554
Σύνολο: 565

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.