0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
stave,η προυπηρεσια σου μετραει προσαυξητικα στον βαθμο του ασεπ.αυτη ειναι η τελικη σου βαθμολογια...το στε αναγνωριζει τις προυπηρεσιες που αποκτηθηκαν μετα απο ασεπ,οπως δηλ οριζει κ ο νομος αρσενη στον οποιο επαναφερει η αποφαση της ολομελειας του Στε
Επίσης πολλοί λένε ότι δεν υπάρχει η περίπτωση αναδρομικού διορισμού, αλλά αν γίνουν οι διορισμοι το 2015 με νέα διαδικασία ΑΣΕΠ, σύμφωνα με τον Αρσένη χάνονται οι επιτυχόντες του 2008. Είναι θέμα πολιτικής βούλησης το πως θα μετρήσουν οι προηγούμενες επιτυχίες στον νέο ΑΣΕΠ που δεν φαίνεται να είναι γραπτός.
Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβουν μερικοί… Ακόμη κι αν κουρευτεί η προϋπηρεσία δεν θα διοριστούν δεν μπορούν να γίνουν μαζικοί διορισμοί με κριτήριο την επιτυχία σε ασεπ και να προσμετρήσουν τα μόρια μόνο του 2008! Ο νόμος όριζε να γίνεται ασεπ κάθε δυο χρόνια, αν αποφασίσουν να τον καταργήσουν δεν θα υπάρχουν μόρια ασεπ διαφορετικά δεν θα είναι δίκιο το σύστημα και θα προσφύγουν στα δικαστήρια όλοι όσοι απέκτησαν πτυχίο αργότερα είτε δεν έχουν επιτυχία το 2008!Ήταν γνωστό πως όσοι έγραφαν και δεν κατάφερναν να εξασφαλίσουν μια θέση διορισμού έπρεπε να επαναλάβουν την διαδικασία, ποτέ δεν δημιουργήθηκαν πίνακες αναπληρωτών μόνο με επιτυχία ασεπ, το κράτος έπαιρνε εκπαιδευτικούς , τριτεκνους ανάπηρους και με ημερομηνία πτυχίου χωρίς ασεπ τουλάχιστον τα 7 τελευταία χρόνια, δεν στέκει η απαίτηση για επιτυχία σε γραπτό ασεπ πριν την απόκτηση προϋπηρεσίας.Ο νέος νόμος θα πρέπει να ισχύει για όλες τις ειδικότητες και σε πολλές περιπτώσεις δεν υπάρχουν αρκετοί επιτυχόντες ασεπ για να καλυφτούν τα κενά .όσοι ισχυρίζεστε πως πρέπει να διοριστούν μόνο με επιτυχία σε ασεπ σύντομα θα υπάρξουν άτομα που θα διεκδικήσουν να διοριστούν κατά προτεραιότητα όσοι είχαν πρώτα το μεταπτυχιακό!!!Οι μηνύσεις πρέπει να γίνονται στην ώρα τους πάρτε παράδειγμα τον βουλευτή με την κατηγορία για βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη.Δεν μπορούν να γίνουν περισσότεροι διορισμοί από τις θέσεις που προκηρύχτηκαν το 2008! Ένα μπαρουφακι πέταξε ο κουρακης
Όπως είναι γνωστό και έχει δημοσιευτεί σε πολλές εκπαιδευτικές ιστοσελίδες το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο (ΔΕΕ) με την απόφασή του Γ΄ Τμήματος του της 26ης Νοεμβρίου 2014 στις συνεκδικαζόμενες υποθέσεις C22/13, C61/13 έως C63/13 και C418/13, με αντικείμενο αιτήσεις προδικαστικής αποφάσεως, δυνάμει του άρθρου 267 ΣΛΕΕ, υποβληθείσες, αφενός, από το Tribunale di Napoli (Ιταλία), αφετέρου, από το Corte costituzionale (Ιταλία), με απόφαση της 3ης Ιουλίου 2013, που περιήλθε στο Δικαστήριο στις 23 Ιουλίου 2013 (C418/13), εξέδωσε απόφαση σύμφωνα με την οποία:«Η ρήτρα 5, σημείο 1, της συμφωνίας-πλαισίου για την εργασία ορισμένου χρόνου, η οποία συνήφθη στις 18 Μαρτίου 1999 και περιλαμβάνεται στο παράρτημα της οδηγίας 1999/70/ΕΚ του Συμβουλίου, της 28ης Ιουνίου 1999, σχετικά με τη συμφωνία πλαίσιο για την εργασία ορισμένου χρόνου που συνήφθη από τη CES, την UNICE και το CEEP, έχει την έννοια ότι απαγορεύει εθνική κανονιστική ρύθμιση, όπως η επίμαχη στις κύριες δίκες, βάσει της οποίας είναι δυνατή η ανανέωση συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου για την κάλυψη κενών και ελεύθερων θέσεων διδασκόντων και διοικητικού, τεχνικού και επικουρικού προσωπικού στα υπό κρατική διαχείριση σχολεία, έως την ολοκλήρωση διαγωνισμών για την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού, χωρίς να ορίζονται συγκεκριμένες προθεσμίες για την ολοκλήρωση των διαγωνισμών αυτών και αποκλειομένης εντελώς, για τους διδάσκοντες αυτούς και το εν λόγω προσωπικό, της δυνατότητας προβολής αξιώσεως για την αποκατάσταση της ζημίας που ενδεχομένως έχουν υποστεί λόγω της προαναφερθείσας ανανεώσεως. Συγκεκριμένα και υπό την επιφύλαξη των διαπιστώσεων των αιτούντων δικαστηρίων, η εν λόγω ρύθμιση, αφενός, δεν καθιστά δυνατή τη συναγωγή αντικειμενικών και διαφανών κριτηρίων προκειμένου να ελεγχθεί αν η ανανέωση των συμβάσεων αυτών ανταποκρίνεται πράγματι σε γνήσια ανάγκη, είναι πρόσφορη προς επίτευξη του επιδιωκομένου σκοπού και αναγκαία προς τούτο, και, αφετέρου, δεν περιλαμβάνει κανένα μέτρο για την αποτροπή καταχρηστικής συνάψεως διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου και την επιβολή κυρώσεων στις περιπτώσεις αυτές».Δηλαδή το ΔΕΕ επιτρέπει τη διεκδίκηση της μονιμοποίησης για χιλιάδες αναπληρωτές με προϋπηρεσία και στην Ελλάδα, καθώς, μεταξύ άλλων, κρίνει ότι πρακτικές εκμετάλλευσης «στρατιών» αναπληρωτών από Κράτος Μέλος της ΕΕ καταστρατηγούν τα δικαιώματα των εργαζομένων εκπαιδευτικών και δεν αποτρέπουν αποτελεσματικά την καταχρηστική σύναψη διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου.Μάλιστα αξιοσημείωτο και ουσιαστικά κρίσιμο είναι ότι στο Δικαστήριο παρενέβη και η Ελλάδα υποβάλλοντας γραπτές παρατηρήσεις (C418/13) με στόχο να μην εκδοθεί θετική απόφαση. Η Ελληνική Κυβέρνηση προέβαλε ότι δεν θα ήταν σκόπιμη η υπαγωγή της εκπαίδευσης στις διατάξεις της συμφωνίας-πλαισίου σχετικά με την καταχρηστική σύναψη διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου.Το Δικαστήριο απέρριψε τον ισχυρισμό αυτό και έκρινε δεσμευτικά και για την Ελλάδα ότι η συμφωνία-πλαίσιο δεν αποκλείει κανένα συγκεκριμένο κλάδο από το πεδίο εφαρμογής της και, συνεπώς, έχει εφαρμογή στο προσωπικό που προσλαμβάνεται στον κλάδο της εκπαίδευσης.Συνεπώς, η απόφαση αυτή δεσμεύει τα όργανα της Ελλάδος συμπεριλαμβανομένης και της εκτελεστικής (ΥΠΟΠΑΙΘ) και της δικαστικής εξουσίας (βλ. αντί πολλών: απόφαση Ολομέλειας ΑΠ 16/2013: «η δεσμευτικότητα της απόφασης αυτής (του ΔΕΕ εννοείται) ….. είναι όμως αναμφίβολη, αφού μόνον έτσι εξυπηρετείται ο σκοπός της ενιαίας και ομοιόμορφης εφαρμογής του ενωσιακού δικαίου»).
LiK,γιατι εκανες παραθεση αυτο που εγραψα>Ηταν λαθος?
Εγω δεν καταλαβαινω αυτο.Αφου η ανεξαρτητη αρχη ειναι ο Ασεπ...τοτε ,οπως το καταλαβαινω,καθε προυπηρεσια που αποκτηθηκε μετα απο ασεπ ειναι νομιμη
Σχετικά με τις προϋπηρεσίες που αποκτήθηκαν μετά απο ΑΣΕΠαυτό που καταλαβαίνω είναι οτι για το ΣΤΕ υπάρχει θέμα με τις προϋπηρεσίες που η απόκτησή τους ανάγεται σε προσλήψεις αναπληρωτών ή ωρομισθίων, οι οποίες δεν είχαν υπαχθεί στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής (άσχετα αν ήταν μετά από ή χωρίς επιτυχία σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ)
Το ενδεχόμενο να προσφύγουμε όλοι μαζί εναντίον του Υπουργείου που καλύπτει τα οργανικά κενά με αναπληρωτές το σκεφτήκατε καθόλου? Επίσης το να συσπειρωθουμε όλοι για την κατάργηση του διωρου που απέλυσε 10.000 αναπληρωτές? Μάλλον όχι !!!! Ο καθένας κοιτάει την πάρτη του και περί αξιοκρατίας, εμπειρίας κτλ περιττεύουν.
++++++++Απο τη στιγμη που δεν εχει εξασφαλιστει(κ κανενας δεν αγωνιζεται γι αυτο😳)ενας αξιοπρεπης αριθμος διορισμων, συζηταμε, για να μην πω μαλωνουμε για το ποιος δικαιουται να διοριστει!!!
Ισως θα μπορουσαμε να αναδειξουμε αυτη την αναγκη διορισμων αν γνωριζαμε τον αριθμό των οργανικών κενών, επισημα, να μην ειναι θεμα ερμηνειας. Θα μπορουσαμε να το προβάλουμε στα μεσα για να γινει συνειδηση οτι υπ´αρχει πολύ συγκεκριμένη ανάγκη, και θα συνοδευονταν από πολύ συγκεκριμενες πιέσεις καθως καποιες περιοχές κοντευουν να αποδεκατιστουν, τι θα ελεγαν οι γονεις για αυτήν την κατάσταση? κλπ