*

Αποστολέας Θέμα: Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής  (Αναγνώστηκε 864884 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
Απ: Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών
« Απάντηση #1260 στις: Ιούλιος 10, 2015, 07:23:24 μμ »
Εδωσα ήδη εξετάσεις τις περασμένες εβδομάδες/Σκκα.  Δεν νομίζω πως ήταν δύσκολα τα θέματα, άλλωστε έχουν κοινοποιηθεί και στο φορουμ εδώ.  Αν έχεις εμπειρία από μη τυπική εκπαίδευση, και βάλεις τον εαυτό σου στη θέση του εκπαιδευτή στα ερωτήματα της εξέτασης, μάλλον δεν θα έχεις πρόβλημα.  Πρέπει όμως να έχεις διαβάσει την τράπεζα, ώστε να μπεις στο κλίμα του επιστημονικού υποβάθρου, που θέλουν να έχουν οι απαντήσεις.

Σχετικά με την παρουσίαση, επίσης όπως σωστά έχουν επισημάνει οι συνάδελφοι, Σημασία έχουν οι εκπαιδευτικες τεχνικές, μέθοδοι, να Συμμετέχει το ακροατήριο και να είναι Σωστά δομημένη η παρουσίαση.  Δεν θέλουν σούπερ έρευνες για τον Αρη πχ. 

Πάντως από την ομάδα μου αρκετοί 'αυτοκάηκαν', γιατί ακριβώς η παρουσίαση τους δεν είχε αυτεές τισ προυποθεσεις!

Ελπίζω να βοήθησα με τις παρατηρήσεις/σχόλια μου.  Κεπιτυχία!




...¨αυτοκαηκαν¨ και θα περασουν ολοι.... οπως εγινε Οκτ... το 80% ηταν εισγηγησεις και κοπηκαν μολις 50+ ατομα απο 960... χωλαινει η διαδικασια δυστυχως...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
Έχω και εγώ μια , δυο ερωτήσεις ...

Πόσα άτομα περίπου μπορεί να είναι το ακροατήριο ;
Η μικροδιδασκαλία πραγματοποιείται με όλους τους συνυποψήφιους ;  ( σε μεγάλη αίθουσα δηλαδή )
Η μοιραζόμαστε σε ομάδες , πχ , των 15 ?
Υπάρχει δυνατότητα διαμόρφωσης του χώρου ; ( μετακίνησης δηλαδή θρανίων κτλ )


απο την αρχη θεωρια και πρακτικη σε αιθουσα με μαξ 10 ατομα. συνηθως οι αιθουσες σε Π

Αποσυνδεδεμένος afriendforyou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 617
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
 Τι θα πρέπει να εκτυπώσουμε για την μικροδιδασκαλία και πόσα αντίγραφα;

 Εάν ξεπεράσουμε για λίγο το 20λεπτό στην μικροδιδασκαλία κοβόμαστε;

Αποσυνδεδεμένος smea31

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
καλησπέρα,
Έδωσα εξετάσεις στις 21/6. τα θέματα απλά έως μέτρια όσον αφορά τη θεωρία. 10 άτομα μέσα στην αίθουσα. Στην μικροδιδασκαλία πρέπει να έχεις σε cd το powerpoint σου. Επίσης σε αντίγραφο εις διπλούν το powerpoint, την πρόταση μικροδιδασκαλίας και δραστηριότητες που αφορούν το κοινό σου. Αυτά εν ολίγοις. Νομίζω ότι είναι απλά, περίμενα προσωπικά κάτι πιο δύσκολο. Επίσης, στην μικροδιδασκαλία καλό είναι να μην περάσεις το 20 λεπτο. Όχι πολύ εισήγηση, αντιθέτως συμμετοχή σε ομάδες. Δες στο internet σχέδια και προτάσεις. Καλή επιτυχία!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος πυροσβεστης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καλή επιτυχία σε όλους!!!
Γνωρίζει κανείς πόσοι είναι συνολικά οι υποψήφιοι?

Αποσυνδεδεμένος alfa_vita

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 277
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
καλησπέρα,
Έδωσα εξετάσεις στις 21/6. τα θέματα απλά έως μέτρια όσον αφορά τη θεωρία. 10 άτομα μέσα στην αίθουσα. Στην μικροδιδασκαλία πρέπει να έχεις σε cd το powerpoint σου. Επίσης σε αντίγραφο εις διπλούν το powerpoint, την πρόταση μικροδιδασκαλίας και δραστηριότητες που αφορούν το κοινό σου. Αυτά εν ολίγοις. Νομίζω ότι είναι απλά, περίμενα προσωπικά κάτι πιο δύσκολο. Επίσης, στην μικροδιδασκαλία καλό είναι να μην περάσεις το 20 λεπτο. Όχι πολύ εισήγηση, αντιθέτως συμμετοχή σε ομάδες. Δες στο internet σχέδια και προτάσεις. Καλή επιτυχία!!

και οι 10 δηλαδη υποψήφιοι παρέδωσαν αυτά που αναφέρεις? εις διπλουν cd, παρουσιάση και σχέδιο μικροδιδασκαλιας ?  Καταγραφή με video γινεται ή όχι της μικροδιδασκαλίας?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2015, 02:58:04 μμ από alfa_vita »

Αποσυνδεδεμένος jellyfish

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 336
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
καλησπέρα, έχω μια απορία. στη μικροδιδασκαλία εκεί που γράφει "στασεις" τι ακριβώς πρέπει να γράψουμε???

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
καλησπέρα, έχω μια απορία. στη μικροδιδασκαλία εκεί που γράφει "στασεις" τι ακριβώς πρέπει να γράψουμε???


ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:


Οι στάσεις ορίζονται ως «ένα γενικό και διαρκές, θετικό ή αρνητικό, συναίσθημα για κάποιο πρόσωπο, αντικείμενο ή θέμα» (Petty & Cacioppo, 1981). Επομένως, μία στάση αφορά τη θετική ή αρνητική προδιάθεση ενός ατόμου για κάποιον ή σε κάτι στο περιβάλλον του.


Διαμόρφωση των στάσεων. Η πορεία από το ενδιαφέρον στη συμπεριφορά περνάει από την απόκτηση νέας γνώσης, τη θετική αξιολόγησή της και την απόφαση για αξιοποίησή της, την τροποποίηση του αξιακού συστήματος και την υιοθέτηση μιας νέας στάσης, όπως συνοπτικά φαίνεται στο Διάγραμμα 1. Η απόκτηση μέσω εκπαιδευτικής διαδικασίας ενδιαφέρουσας γνώσης, γνώσης δηλαδή που δίνει απαντήσεις σε ζωτικά ερωτήματα του εκπαιδευόμενου, προκαλεί αλυσιδωτές αντιδράσεις στο νου και στην ψυχή του ενήλικα που καταλήγει σε υιοθέτηση στάσεων και ετοιμότητα για εκδήλωση συγκεκριμένων συμπεριφορών, ενδεχομένως πολύ διαφορετικών από τις μέχρι τώρα ή παρόμοιων αλλά αυτή τη φορά με επίγνωση (τώρα γνωρίζω καλύτερα γιατί το κάνω).


Σχέση στάσης – συμπεριφοράς. Οι στάσεις δεν προδικάζουν πάντα τη συμπεριφορά, όμως μία στάση μπορεί να καταλήξει σε σκοπούμενη συμπεριφορά. Η στάση είναι, δηλαδή, μια πρόθεση του ατόμου, η οποία μπορεί να εκδηλωθεί, μπορεί όμως και όχι, στις συγκεκριμένες κάθε φορά συνθήκες. Οι στάσεις λοιπόν δεν προβλέπουν, αλλά μάλλον πιθανολογούν την εκδήλωση μιας συμπεριφοράς. Η εκπαιδευτική διαδικασία, στο βαθμό που προσφέρει νέα γνώση στους εκπαιδευόμενους, συντελεί στην αλλαγή των στάσεων τους. 


H δομή των στάσεων. Τρεις διαστάσεις των στάσεων έχουν αναδειχθεί ως κρίσιμες για τον εννοιολογικό τους προσδιορισμό: α) η συναισθηματική διάσταση, αναφέρεται σε αξιολογικά συναισθήματα αρέσκειας και δυσαρέσκειας ως προς το αντικείμενο της στάσης, β) η γνωστική διάσταση, αναφέρεται στη γνωστική αναπαράσταση του αντικειμένου της στάσης και γ) η συμπεριφορική διάσταση, αναφέρεται σε τάσεις εκδήλωσης συγκεκριμένης συμπεριφοράς ή προθέσεις.


Λειτουργία των στάσεων. Οι στάσεις λειτουργούν ως: α) μηχανισμοί άμυνας, β) εκφράσεις συστημάτων αξιών και γ) εργαλεία κοινωνικού προσανατολισμού. Σχετική με τις στάσεις είναι η έννοια της αξίας που ορίζεται ως μια σαφής ή υπονοούμενη σύλληψη του επιθυμητού, χαρακτηριστική ενός ατόμου ή μιας ομάδας. Το σύστημα των προσωπικών αξιών που φέρει ένα άτομο ή μια ομάδα επηρεάζει την επιλογή των προτύπων, των μέσων και των δράσεών του. (Kluckhohn, 1951). 


Διατύπωση Διδακτικών Στόχων


Η διατύπωση των στόχων περιλαμβάνει τα επιδιωκόμενα από τη διδασκαλία της διδακτικής ενότητας αποτελέσματα. Τα αποτελέσματα αυτά, με τη μορφή μιας νέας γνώσης, νέας ικανότητας ή νέας στάσης αναφέρονται σε μία άμεσα ορατή και εύκολα αναγνωρίσιμη συμπεριφορά. Για το λόγο αυτό διατυπώνονται με ρήματα που δηλώνουν ενέργειες που μπορεί εύκολα να προσδιοριστούν. Αποφεύγονται ρήματα, όπως «γνωρίζω», «μαθαίνω», «κατανοώ», που δεν δηλώνουν ένα σαφές και φανερό (μετρήσιμο, ελέγξιμο, αναγνωρίσιμο) αποτέλεσμα. Αντίθετα, σαφείς και άμεσα ορατές ενέργειες/συμπεριφορές με αισθητά αποτελέσματα δηλώνουν τα ρήματα για στόχους που αφορούν στις Στάσεις (αξίες): π.χ. αμφισβητώ, αποδέχομαι, απορρίπτω, διερωτώμαι, εκτιμώ, ενθαρρύνω, παροτρύνω, προτιμώ, υιοθετώ, υποκινώ, υποστηρίζω.


Παραδείγματα διατύπωσης στάσεων

  • Αναγνωρίζω την αξία της φυσικής κληρονομιάς μας.
  • Διαθέτω άνεση στις διαπροσωπικές και διαπολιτισμικές αλληλεπιδράσεις και στον προσδιορισμό της προσωπικής ταυτότητας.

    Είμαι ενήμερος για τους κινδύνους και στέκομαι κριτικά στη χρήση των κοινωνικών δικτύων στο διαδίκτυο.
  • Είμαι ενήμερος και κατανοώ κριτικά τη λειτουργία ενός οργανισμού δημόσιας ωφέλειας.
  • Έχοντας αναγνωρίσει, επικοινωνώντας με τους συναδέλφους μου, την αξία τους βιωματικά, επιδιώκω να αναπτύξω την αυτοπειθαρχία και την υποµονή.
  • Έχω άνεση να συμμετέχω σε πλουραλιστικούς και δημόσιους τομείς, καθώς επίσης στην αίσθηση κοινωνικού συνανήκειν.
  • Έχω διάθεση για κριτικό και εποικοδομητικό διάλογο.
  • Έχω διάθεση για την εκτίμηση αισθητικών ιδιοτήτων και την προθυμία επιδίωξής τους.
  • Έχω ενδιαφέρον για την αλληλεπίδρασή μου με άλλους.
  • Συμμετέχω με άνεση σε πολιτιστικές εκδηλώσεις ή στην ανάπτυξη δημιουργικών καλλιτεχνικών εκφράσεων.
  • Συνειδητοποιώ την ανάγκη για "διά βίου" μάθηση.
  • Σέβομαι και προστατεύω το φυσικό περιβάλλον και προωθώ την αειφόρο ανάπτυξη.
  • Δείχνω ευελιξία και δεκτικότητα σε εναλλακτικές απόψεις αν είναι τεκμηριωμένες.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2015, 07:54:05 μμ από chrilar »

Αποσυνδεδεμένος erani

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 107
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
καλησπέρα σε όλους! Μήπως μπορεί κανείς από τους σημερινούς συμμετέχοντες να μας πει τα θέματα; Γενικώς πώς ήταν το κλίμα;

Αποσυνδεδεμένος nounou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
    • Προφίλ
καλησπέρα, τα θέματα που έπεσαν σήμερα
1.28 Γ , σελίδα 230 Η ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση συνοδεύεται αναπόφευκτα απο την αξιολόγηση του. Ποιά πιστεύετε οτι θα πρέπει να είναι τα ερωτήματα στα οποία θα πρέπει να απαντήσουμε προκειμένου το εκπαιδευτικό υλικό που αναπτύξαμε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των εκπαιδευομένων ( 6 σημεία )
2.11 Β, σελίδα 81 ποιοί είναι οι λόγοι που τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί έντονος προβληματισμός για την εμπειρική βιωματική μάθηση
3. ΄18 Α ποιό είναι το βασικό εμπόδιο στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης των εκπαιδευομένων
Ηταν πιστεύω εύκολα γιατί μπορούσες και να γράψεις χωρίς να έχεις διαβάσει πολύ...
Οι μικροδιδασκαλίες κύλησαν χαλαρά, μας  επικοινώνησαν πως τους ενδιαφέρει να παρουσιάζουμε ενεργητικές τεχνικές ,να κινητοποιούνται οι εκπαιδευόμενοι, τα γνωστά δηλαδη...

Αποσυνδεδεμένος erani

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 107
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ευχαριστούμε πολύ nounou για  την άμεση ανταπόκριση!!!

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
καλησπέρα, τα θέματα που έπεσαν σήμερα
1.28 Γ , σελίδα 230 Η ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση συνοδεύεται αναπόφευκτα απο την αξιολόγηση του. Ποιά πιστεύετε οτι θα πρέπει να είναι τα ερωτήματα στα οποία θα πρέπει να απαντήσουμε προκειμένου το εκπαιδευτικό υλικό που αναπτύξαμε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των εκπαιδευομένων ( 6 σημεία )
2.11 Β, σελίδα 81 ποιοί είναι οι λόγοι που τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί έντονος προβληματισμός για την εμπειρική βιωματική μάθηση
3. ΄18 Α selida 198 ποιό είναι το βασικό εμπόδιο στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης των εκπαιδευομένων
Ηταν πιστεύω εύκολα γιατί μπορούσες και να γράψεις χωρίς να έχεις διαβάσει πολύ...
Οι μικροδιδασκαλίες κύλησαν χαλαρά, μας  επικοινώνησαν πως τους ενδιαφέρει να παρουσιάζουμε ενεργητικές τεχνικές ,να κινητοποιούνται οι εκπαιδευόμενοι, τα γνωστά δηλαδη...




ευχαριστούμε πολύ!!!

Αποσυνδεδεμένος nounou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
    • Προφίλ
καλή τύχη σε όλους μας!


Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32301
  • Τελευταία: Almanaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160357
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 556
Σύνολο: 562

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.