0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επίσης ξέχασα να ναφέρω ότι υπήρχε ψυχολόγος, γιατρός και νοσοκόμα όπως και ειδικός σε θέματα μαθησιακών αναγκών στο σχολέιο. Ο δάσκαλος ήταν υπεύθυνος μόνο για τη δουλέιά του μέσα στην τάξη. Και τα παιδιά ήταν μαθητές μόνο μέσα στο σχολείο. Με αυτό εννοώ ότι μέσα στο σχολέιο μάθαιναν και μουσική και γαλλικά ή γερμανικά και χορό και θέατρο. Οπότε τα απογέυματα ήταν δικά τους.Βέβαια υπήρχαν και αρνητικά για να μην νομίοζυν όλοι ότι όλα ήταν τέλεια. Η πρόσληψη γίνεται από το διευθυντή του σχολείου και όσι όπως εδώ από το υπουργείο. Το σχολέιο είναι υπέυθυνο και για τη διαπραγμάτευση της σύμβασης με το δάσκαλο, άρα όπως είναι φυσικό πρτοτιμούν να πάιρνουν το "φρτηνό" νέοο δάσκαλο, παρά τον μεγάλο με πιο πολλά χρόνια υπηρεσίας που θα έχει και πιο πολλές οικονομικές απαιτήσεις. Επίσης, το πρόγραμμα έιναι αρκετά εντατικό και οι απιτήσεις πολλές, γιατί ύπάρχει η αξιολόγηση από τα αποτελέσματα της οποίας εξαρτάται η χρηματοδότηση που θα λάβει το σχολείο την επόμενη χρονιά. Αυτό δεν φαινόταν τόσο στις ηλικίες που δίδασκα εγώ όσο στις μεγαλύτερες τάξεις.Τέλος, έπρεπε να κάνουμε διάφορες εκδηλώσεις και συνεργασίες από τις οποίες θα υπήρχαν έσοδα και δωρεές για το σχολείο προκειμένου να καλυφθούν τα έσοδα. Η δική μου τάξη, ας πούμε, έκανε μια έκθεση στο χώρο του σχολείου με τα έργα των παιδιών και υπήρχε και είσοδος. Μαζεύτηκαν κάποια χρήματα. Άλλη τάξη έκανε θεατρική παράσταση. Η ομάδα ποδοσφαίρου έωαλε στις μπλούζες της το λογότυπο μιας εταιρείας που τη χρηματοδοτούσε κλπ.Αλλά γενικά ήταν πολύ καλύτερα από ό,τι είναι στα ελληνικά νηπιαγωγεία