0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στις καταλήψεις τον πρώτο λόγο τον έχουν οι πιο αδύναμοι μαθητές ή εκείνοι που δεν θέλουν να σπουδάσουν. Αν δεν ίσχυαν αυτά πιθανότατα να μην ήταν πρωτοπόροι σε καταλήψεις. Στον χώρο του σχολείου μόνο έτσι μπορούν να ξεχωρίσουν. Μια ερμηνεία για τα ορθογραφικά. Φανήκαμε αρκετά ανεκτικοί με ένα φαινόμενο αντιδημοκρατικό και αντιλαικό όλα αυτά τα χρόνια και πολύ φοβάμαι ότι θα αυξάνονται όσοι υποστηρίζουν το τέλος της δωρεάν δημόσιας παιδείας. Ο μόνος που πληγώνεται είναι ο δημόσιος χαρακτήρας της εκπαίδευσης. Είναι σύνθετο πολύ το ζήτημα και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί ως καθηγητές στη διαχείρισή του. Οι αδιέξοδες συζητήσεις με παιδιά αποφασισμένα να χάσουν μάθημα για όσο γίνεται και με γονείς έξω φρενών δεν μπορεί να είναι λύση. Επιβάλλεται τα σχολεία να είναι ανοικτά για κάθε μαθητή και εκπαιδευτικό. Κάντε μια βόλτα στα ιδιωτικά της περιοχής σας. Επειδή είναι παιδιά μορφωμένων γονιών ή γιατί τα ίδια επιθυμούν να μορφωθούν, φορούν τη μάσκα τους και εκπαιδεύονται αδιάκοπα;
Φανήκαμε αρκετά ανεκτικοί με ένα φαινόμενο αντιδημοκρατικό και αντιλαικό όλα αυτά τα χρόνια
Δεν συνδέεται το ένα με το άλλο
Μη ξεχνατε ότι πρώτα το Υπουργείο μέσω των Περιφερειακών Διευθύνσεων και των ΔΔΕ χαιδεύει τις καταλήψεις και περνάει άτυπα την γραμμή "με το μαλακό".Και αυτό εκμεταλλεύονται διαχρονικά κάποιοι οι οποίοι δεν είναι πάντα μαθητές. Ειναι τα περίφημα συντονιστικά που φυτρώνουν ως δια μαγείας. Ποιοί τα φτιάχνουν και πότε;Με ποιες διαδικασίες;Ακούσατε ποτέ για συνέλευση μαθητών για να βγάλουν τους αντιπροσώπους τους;
Απο την στιγμή που μπήκε ο συνδικαλισμός στα σχολεία με το λεγόμενο "δεκαπενταμελές" (το θυμάμαι πολύ καλα μιας και ήμουν μαθητής τότε) η εκπαίδευσή έχει καταστραφεί...φυσικά και οπού άλλου υπάρχει συνδικαλισμός ...
Μια χαρά συνδέεται και το ξέρεις...εάν η εικόνα που αποπνέει ο διευθυντής είναι του μίσους και του διχασμού ...τι περιμένετε να κάνουν οι μαθητές...?
Ο λόγος που υπάρχουν τα μαθητικά συμβούλια δεν είναι να κάνουν καταλήψεις. Στο σχολείο της οργανικής μου, όπως έχω αναφέρει αλλού, καταφέρναμε πολλά από τα προβλήματα να τα λύνουμε σε συνεννόηση με το 15μελές των μαθητών και τον σύλλογο των κηδεμόνων. Είχαμε οργανώσει μέχρι και μαθητικό συνέδριο. Αντιπροσωπεία μαθητών είχε συζητήσει προβλήματα του σχολείου στο δημοτικό συμβούλιο και τόσα άλλα. Είναι σημαντικό να υπάρχουν τα συμβούλια των μαθητών, ώστε να μαθαίνουν στην πράξη τους δημοκρατικούς θεσμούς. Έχουν όλα παρανοηθεί και διαστρεβλωθεί και πολύ φοβάμαι ότι θα αρχίσουμε να χάνουμε δικαιώματα από δικές μας αστοχίες. Χρειάζεται προσοχή. Είναι λεπτές οι γραμμές ανάμεσα στο δημοκρατικό και στο μή. Είναι μια δουλειά που μπορεί και πρέπει να γίνει εντός του σχολείου από όλους μας. Από τότε που ήμουν μαθητής, συνομήλικοί μου χωρίς κανένα ενδιαφέρον για το σχολείο, έβρισκαν τον τρόπο να κλείνουν το σχολείο για ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς. Είχαν την υποστήριξη ενηλίκων, αλλά όχι των γονέων.
Συγγνώμη, είναι μίσος και διχασμός το αίτημα να μπουν οι ναζί στη φυλακή; Μπορείς λίγο να μου το εξηγήσεις, γιατί ειλικρινά δεν καταλαβαίνω.
Καλύτερα να κοιτάξετε τα χάλια της εκπαίδευσης αυτή είναι η δουλεία σας...και οχι η λαοκρατία...