0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το μόνο που υποχρεούσαι να παραδώσεις είναι το σχέδιο μικροδιδασκαλίας μαζί με τους στόχους, όπως παρουσιάζεται στις οδηγίες. Το σχέδιο αυτό το δίνεις στους αξιολογητές για να το έχουν μπροστά τους όσο εσύ κάνεις τη μικροδιδασκαλία. Η μόνη περίπτωση να κοπείς είναι να κάνεις διάλεξη χωρίς χρησιμοποίηση καμίας μεθόδου εκπαίδευσης ενηλίκων. Πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιήσεις μία τουλάχιστον μέθοδο, η οποία και πρέπει να είναι η εργασία σε ομάδες. Αν μπορείς, χρησιμοποίησε και δεύτερη (ερωτήσεις - απαντήσεις, καταιγισμό ή παιχνίδι ρόλων π.χ.). Κόβεσαι επίσης αν αυτό που βλέπουν μπροστά τους οι αξιολογητές στο σχέδιο μικροδιδασκαλίας δεν έχει σχέση με τη μικροδιδασκαλία που παρουσιάζεις. Δεν ενδιαφέρει να δείξεις ότι έχεις επιστημονική επάρκεια στο αντικείμενό σου. Δεν εξετάζεται αυτό! Ενδιαφέρει να χρησιμοποιήσεις μεθόδους εκπαίδευσης ενηλίκων και να επιτύχεις την ενεργητική συμμετοχή των εκπαιδευόμενων. Σε εμάς κόπηκαν (απ΄ότι κατάλαβα) δύο αξιόλογοι κατά τ΄άλλα ειδικοί στο τομέα της υγείας, οι οποίοι έκαναν διάλεξη σα να μίλαγαν σε συνέδριο.
Κατόπιν επικοινωνίας, ναι. Γίνεται.
Δε γνωρίζω λεπτομέρειες. Μια κοπέλα που το είχε ψάξει, είπε ότι τους έστειλε email. Δε γνωρίζω περισσότερα. Το άλλαξε πάντως
Ενημερωνουν για την ωρα αν την έχεις ξεπεράσει ή αν θες ακομη 5 λεπτά;
Η 20λεπτη μικροδιδασκαλία σε ποσές διδακτικές ώρες πρεπεί να αντιστοιχεί μέσα στην τάξη;