*

Αποστολέας Θέμα: Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής  (Αναγνώστηκε 865931 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος popins

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 271
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καμια ενημέρωση για τα σημερινά θέματα έχουμε;;
Α)ο εκπαιδευτής δεν πρέπει μόνο να θέτει ή να δέχεται ερωτήσεις, αλλά κυρίως να προκαλεί ερωτήματα στους εκπαιδευόμενους.Τι σημαίνει αυτό κ με ποιο τρόπο μπορεί να το πετύχει Β)χαρακτηριστικά κ προβλήματα χρηστών εξαρτησιογονων ουσιών κ ποιοι οι στόχοι ενός προγράμματος που απευθύνεται σε αυτούς Γ) Περιγραφή των αξόνων του ερωτηματολογιου αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου το οποίο θα διανεμηθεί όταν αυτό ολοκληρωθεί

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος bania

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 711
    • Προφίλ
Καλά αποτελέσματα , παιδιά!!!

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
Σάββατο, 18-07-2015
Θέματα εξετάσεων
11. (Α) Συνήθως λέγεται ότι ο εκπαιδευτής δεν πρέπει μόνο να θέτει ή να δέχεται ερωτήσεις, αλλά κυρίως να προκαλεί ερωτήματα στους εκπαιδευομένους. Τι σημαίνει να προκαλεί ερωτήματα, και με ποιον τρόπο, κατά τη γνώμη σας, μπορεί να το πετύχει;
κεφάλαιο 6ο, σελίδα: 143Συνήθως πιστεύεται ότι ο εκπαιδευτής θέτει ερωτήσεις προς συζήτηση και ότι ο ρόλος των εκπαιδευομένων εξαντλείται στην προσπάθεια για απάντηση στα ερωτήματα τα οποία θέτει ο εκπαιδευτής. Ο εκπαιδευτής πρέπει ωστόσο να φέρνει τον εκπαιδευόμενο σε κατάσταση απορίας, να του δημιουργεί ερωτήματα μέσα του, δηλ. να διαπιστώνει ότι αυτά τα οποία γνώριζε και αυτά με βάση τα οποία ρύθμιζε τη συμπεριφορά του δεν έχουν ενδεχομένως ισχυρή επιστημονική και λογική βάση. Με άλλα λόγια, ο ίδιος ο εκπαιδευόμενος δεν ερωτά τον εκπαιδευτή αλλά τον εαυτό του.

23(Β) Ποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και προβλήματα νομίζετε ότι αντιμετωπίζει μια ομάδα χρηστών εξαρτησιογόνων ουσιών και ποιοί θα πρέπει να είναι οι στόχοι ενός εκπαιδευτικού προγράμματος που απευθύνεται σε αυτούς;

κεφάλαιο 1ο, σελίδα: 31
Κάποια από τα χαρακτηριστικά και τα προβλήματα αυτά που ενδιαφέρουν την εκπαιδευτική διαδικασία είναι ότι η πλειονότητα των χρηστών είναι άνδρες και ανάμεσά τους μεγάλο είναι το ποσοστό νέων σε ηλικία έως 30 ετών. Πολλοί χρήστες επίσης καταναλώνουν παράλληλα και άλλες ουσίες. Φυσικά, η πλειοψηφία τους μαστίζεται από την ανεργία.

Η χρήση αρχίζει συνήθως κατά την εφηβεία λόγω αλληλένδετων προβλημάτων σε προσωπικό, οικογενειακό και κοινωνικό επίπεδο. Συνέπειά της είναι η εγκατάλειψη του σχολείου ή η κακή επίδοση στις σχολικές δραστηριότητες. Η συνύπαρξη μαθησιακών δυσκολιών ή οικονομικών προβλημάτων οδηγεί στην εγκατάλειψη του σχολείου και στην ένταξή τους σε υποκουλτούρες που ευνοούν τη χρήση ή την παρανομία.

Το χαμηλό εκπαιδευτικό επίπεδο, η έλλειψη βασικών δεξιοτήτων, η άγνοια μέσων-μεθόδων πρόσβασης σε πληροφορίες και ευκαιρίες, η αύξηση της ανεργίας, οι προκαταλήψεις, αποτελούν προβλήματα της ομάδας αυτής που μπορεί να συμμετέχει σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα του οποίου οι στόχοι θα πρέπει να είναι: η ενεργοποίηση των εκπαιδευομένων, η ενδυνάμωση της ομάδας ώστε να μπορεί να υπερβεί τις όποιες αρνητικές εμπειρίες, η αποτροπή των αποχωρήσεων από το πρόγραμμα, η διευκόλυνση της επανένταξης στην εκπαιδευτική διαδικασία, η διαχείριση των εντάσεων που εμφανίζονται, η συμβουλευτική στην αναζήτηση εργασίας, η διευκόλυνση της ένταξης στην εργασία, η μείωση των υποτροπών, κ.ά..



24 (Γ) ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ:κεφάλαιο 9ο, σελίδα: 257Εάν σχεδιάζατε ένα ερωτηματολόγιο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού σας έργου, το οποίο θα διανέματε στους συμμετέχοντες ενός εκπαιδευτικού προγράμματος όταν αυτό ολοκληρωνόταν, ποιες ερωτήσεις θα χρησιμοποιούσατε προκειμένου να εξάγετε τα επιθυμητά συμπεράσματα; [με μία μικρή παραλλαγή: ποιοι οι άξονες, που χρησιμοποιούμε στο ερωτηματολόγιο]

Υλικό για την απάντηση θα βρείτε στην απάντηση των ερ. 17 (σελίδα 246 κ.εξ.) και 22 (σελίδα 254 κ.εξ., παράγραφος ε1)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 18, 2015, 08:41:42 μμ από chrilar »

Αποσυνδεδεμένος πυροσβεστης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Έχω την εντύπωση ότι έπεσε μόνο η  17Γ
σελ 246
και αναφερόταν στους άξονες.
Τόσο λάθος κάνω?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
Έχω την εντύπωση ότι έπεσε μόνο η  17Γ
σελ 246
και αναφερόταν στους άξονες.
Τόσο λάθος κάνω?


δίδεται η αναφορά από Τράπεζα θεμάτων...

Αποσυνδεδεμένος gianna9

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
βασικά νομίζω ότι ήταν και οι δυο ερωτήσεις μαζί..όπως λέει ο chrilar..

Έχω την εντύπωση ότι έπεσε μόνο η  17Γ
σελ 246
και αναφερόταν στους άξονες.
Τόσο λάθος κάνω?
..αξίζεις φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά του να σε κάψει..

Αποσυνδεδεμένος pat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
    • Προφίλ
Συνάδελφοι, μήπως έχει κάποιος πληροφόρηση για τα σημερινά θέματα;

Αποσυνδεδεμένος bania

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 711
    • Προφίλ
Αρχες εμπειρικής/ βιωματικής μαθησης
Διαλογος-διαλεκτικη, διαφορα
Περιγραφη μιας μελετης περίπτωσης

Αποσυνδεδεμένος pat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
    • Προφίλ
Γνωρίζει κανείς αν ήρθε κάποια οδηγία/ διευκρινηση στα εξεταστικά κέντρα σχετικά με το τρίτο θέμα;

Αποσυνδεδεμένος sonata

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
Καλησπέρα συνάδελφοι! τα σημερινά θέματα των εξετάσεων ήτανε τα εξής:

Α . Ποιες  είναι οι κυριότερες αεχές της εμπειρικής / βιωματικής μάθησης (μονάδες 7/20)

Β. Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ του απλού διαλόγου και της διαλεκτικής προσέγγισης ενός θέματος (μονάδες 7/20)

Γ. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ : Περιγράψτε μία Μελέτη Περ'ιπτωσης σε αντικείμενο της επιλογής σας που θα μππορούσε να χρησιμοποιηθεί στο πλαίσιο ενός προγράμματος εκπαίδευσης ή κατάρτισης ενηλίκων.(μονάδες 6/20)

Αποσυνδεδεμένος laourasp

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εκπαιδεύτρια
    • Προφίλ
συγνωμη αλλα΄σε βρίσκω λιγο υπερβολική. Μια βολτα από το ΚΕΚ που έδινες να ειχες πάει την προηγούμενη ημέρα έβλεπες ποιος είναι ο επιτηρητής σου. Επιπλέον, ειδικά στα μικρά μέρη, γνωρίζονται όλοι  μεταξύ τους. Όσο για το αν κάποιοι επιτηρητές έκαναν τα στραβά μάτια δεν νομίζω ότι ένα φόρουμ είναι το κατάλληλο μέρος για να το συζητήσουμε...   
Eναι οταν δινεις στο κεκ της γειτονιας σου..

  =topic=27211.msg874709#msg874709 date=1437131129]
Κοροιδευετε εσεις πάντως εγώ μιλάω σοβαρά.Ξέρω άτομο μου γνωριζε απο πριν τον επιτηρητη της αιθουσας του με οτι αυτο συνεπαγεται.



  κόσμο;
πλάκα;;;δηλαδή δεν είσαι πράκτορας του ΕΟΠΠΕΠ ;;;;;  :P :P :P :P :P

Αποσυνδεδεμένος apollon

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ04
    • Προφίλ
Η διαδικασία μπάζει  !
Η διευκρινηση ήρθε στο τρίτο θέμα αλλά δε δόθηκε σε όλα τα Κέντρα! Αρκετά ΚΕΚ δεν είχαν χαρτοπίνακα, ούτε καλό φωτισμό, ούτε καν ενημερωμένα windows. Οι εξεταστές του Εοππεπ έλεγαν εμείς δεν είμαστε αρμόδιοι! Οι υπεύθυνοι τ ν ΚΕΚ το ιδιο. Σε άλλα κέντρα έπεφτε αντιγραφή σε άλλα όχι!  Πως γίνεται να υπάρχει ισότητα στην εξέταση με διαφορετικά θέματα κάθε φορά κ χωρίς μία υποδειγματική μικροδιδασκαλία από τον Εοππεπ;
Τους μονίμους που αποσπά το υπουργείο σε ΙΕΚ & ΣΔΕ πότε θα τς πιστοποιήσουν;

Αποσυνδεδεμένος pat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
    • Προφίλ
Συμφωνώ! Άλλη μια προχειροδουλειά...
Το ενθαρρυντικό είναι ότι παρακολούθησα ωραιες μικροδιδασκαλίες και αναπτερώθηκαν ο ελπίδες μου ότι στα τμήματα ενηλίκων μπαίνουν και αξιόλογοι εκπαιδευτές. Γιατί με κάτι που διαβάζω εδώ, με κάτι που βλέπω να κυκλοφορεί.. είχα απελπιστεί.

Αποσυνδεδεμένος bania

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 711
    • Προφίλ
Τι διευκρίνιση δόθηκε για το τριτο θέμα;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160740
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 421
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 416
Σύνολο: 435

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.142 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.