Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - opa!

Σελίδες: 12
15
ερώτηση: Είμαι ΠΕ70 και διορίζομαι φέτος με το 40%. Υπάρχει λόγος να κάνω τα χαρτιά μου και για αναπληρώτρια για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο; Ή αφού είμαι μέσα στους 860 που προκήρυξαν με το 40% δεν ασχολούμαι;

16
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: ΑΣΕΠ Ή ΕΝΙΑΙΟΣ
« στις: Απρίλιος 19, 2007, 06:46:28 μμ »
Για την σειρά διορισμού έχετε δίκιο. πρώτα από ενιαίο και ύστερα από ΑΣΕΠ. που σίγουρα είναι κάτι αυτό. μην ξεχνάτε όμως ότι αλλάζουν πάντα και τα κενα. π.χ. μπορεί φέτος να είναι περισσότερα τα δυσπρόσιτα και φέτος λιγότερα στα κενά γιατα θα έχουν καλυφθεί για 2 χρόνια. άρα ίσως κι έναν διορισμένος από ΑΣΕΠ τη δεύτερη χρονιά να βρεθεί σε "καλύετρη" θέση. αυτό βέβαια είναι και υποκειμενικό. π.χ. ΠΕ 60 από ΑΣΕΠ πέρσι πήγε Κάλυμνο. εμένα καλούτσική μου φαίνεται η Καλύμνος. και τα δυσπρόσιτα ήταν λιγότερα πέρσι.

17
Αναπληρωτές / Απ: πίνακες διορισμού
« στις: Απρίλιος 19, 2007, 06:28:44 μμ »
Απορία! πότε περίπου μπορεί να βγουν οι πίνακες διορισμού με το 40%; πριν ή μετά τις αιτήσεις;

18
αν και το θέμα συζήτησης είναι μεγάλο... νομίζω ότι μια κριτική πρέπει να ξεκινά συνολικά από την αλλαγή στα σχολικά βιβλία και στο περιεχόμενο τους, λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαιτερότητα του καθενός.
δεν είναι ισοπεδωτική η άποψη που είναι ενάντια στα νέ αβιβλία και σε καμία περίπτωση δεν υπερασπίζεται τα ήδη υπάρχοντας. οπαδός αυτής της άποψης είμαι κι εγώ.
 πιο συγκεκριμένα για το βιβλίο ιστορίας της ΣΤ΄αν και δεν είναι το μόνο. ένα σχόλιο. ένα βιβλίο που έχει όντως τρωτά σημεία και σε θέμα περιεχομένου και στάσης απέναντι στην ιστορική πρσγματικότητα και στο πως παρουσιάζεται, πρέπει να προβληματίσει συνολικά. η ιστορική αλήθεια είναι μία. ακόμα κι αν δεν τους ικανοποιεί όλους. το σχολείο οφείλει να τη διδάσκει. ο άνθρωπος που γνωρίζει επί της ουσίας ιστορία είναι αυτός που ξέρει γιατί υπάρχει, τι κάνει στη ζωή του και διαρκώς παλεύιε για να την κάνει καλύτερη.... αυτά τα λίγα... ελπίζω. ένα τελευταίο... το θέμα είναι μήπως το "παιδαγωγικό" ινστιτούτο δεν θέλει οι μαθητές - άνθρωποι να γνωρίζουν πραγματικότητα όλη την ιστορία, γιατί κι αυτό κρύβει κινδύνους για όσους απλά έχουν την εξουσία. μήπως η γνώση της ιστορίας διδάσκει ότι όλα μπορούν να αλλάξουν κι έχει ήδη γίνει αυτό ουκ ολίγες φορές;;;;

19
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αναθεώρηση του άρθρου 16
« στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 08:55:30 μμ »
το ζήτημα είναι να καταλάβουμε όλοι δεν είναι μόνο το άρθρο το πρόβλημα. αν ασχολούμαστε μόνο με αυτό χάνουμε και το δάσος. εύκολο είναι να πουν αστο γοα πιο μετά (βλ. Γιωργάκης Παπανδρέου). κανείς δεν λέεει όμως ότι από φθινόπωρο 2007 θα ισχύσει η κοινοτική οδηγία όπου εξισώνει όλα τα πτυχία: ΑΕΙ, ΤΕΙ,ΚΕΚ, ΙΕΚ, κολέγια και δεν ξερω τι άλλο.αυτό είναι ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ!!!!
εν τέλει η παιδεία είναι για να γβάζουν κ'άποιοι φράγκα ή πρέπει να έχει καθαρά κοινωνική αποστολή;

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32301
  • Τελευταία: Almanaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160319
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 756
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 454
Σύνολο: 474

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.