0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα συνάδελφοι!ελπίζω η πρώτη σας μέρα στο σχολείο να ήταν όπως την περιμένατε!όσοι δεν ήσασταν στην πρώτη φάση μην απογοητεύεστε!έρχεται β' ίσως και καλύτερη! τοποθετήθηκα σήμερα σε ένα σχολείο,το οποίο έχει τμήμα ένταξης για τις τρεις τάξεις του γυμνασίου και έχει και ένα παιδάκι Β' τάξης,το οποίο έχει αυτισμό με βάση τα λεγόμενα του δ/ντη(δεν είδα ακόμη διάγνωση) και αυτό κάνει μάθημα μόνο του,το οποίο και ανέλαβα,και αυτό το βαφτίζουν παράλληλη στήριξη!το τμήμα ένταξης το ανέλαβε μια άλλη συνάδελφος!θα ήθελα τη γνώμη σας σε δύο πράγματα:1. τι σημαίνει παράλληλη στήριξη στα σχολικά πλαίσια; υπάρχουν κάποιες άλλες ευθύνες πέραν των ωρών του μαθήματος;2.πως να διαμορφώσω το πρόγραμμα για το παιδί αυτό ώστε να μην κουραστεί!καθώς θα τον έχω 21 ώρες την εβδομάδα,δηλαδή 4-5 ώρες ημερησίως.σημείωση: από το λίγο που έμεινα μαζί με το παιδί είδα ότι: 1.έχει λόγο, 2.διαβάζει,3.ξέρει τα χρώματα, 4.χειρίζεται πολύ καλά τον Η/Υ, 5.κάνει διάλογο,6.έχει αντίληψη,7.θέλει συνεχώς το ενδιαφέρον να είναι αμείωτοΣας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τις καταχωρίσεις σας!Καλό μεσημέρι!
Λοιπόν γιατί και εγώ έχω μπερδευτεί παράλληλη στήριξη 21 ώρες σε 1 παιδί δεν είναι λογικό. Είσαι μόνο για τα φιλολογικά και όχι για άλλα μαθήματα.1. Γνωμάτευση είπες δεν είδες ? ζήτησες ?2. Με το γονιό μίλησες αν έχει κάνει αίτηση για Π.Σ. ?3. Στην πράξη ανάληψη αναφέρουν ότι ανάλαβες Π.Σ. 4. Δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις αναλάβει ΠΣ και να σου πει συνάδελφος της γενικής να μην μπεις στην τάξη του. Να του πεις ότι θα μπεις και άμα του αρέσει. Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ αλλιώς δεν είσαι για ΠΣ εκεί αλλά για τουρισμό. δεν μου κολλάει κάτι έτσι όπως τα λες πάντως ..... όσο αφορά τα Τ.Ε. και τα περί εφημερίες κλπ έχω δώσει ομηρικές μάχες και για 2 χρόνια τα έχω καταφέρει, φέτος δεν ξέρω πως θα πάειΦΕΚ 447 τεύχος Β - 03.04.2007 Παράθεση9. Οι διευθυντές των σχολείων στα οποία λειτουργούν τμήματα ένταξης:· Μεριμνούν για την απρόσκοπτη λειτουργία τους και δεν απασχολούν τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων ένταξης σε άλλες δραστηριότητες, χωρίς την έγκριση του σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής.· Φροντίζουν για τον εξοπλισμό και την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των Τ.Ε., ύστερα από εισήγηση των υπεύθυνων εκπαιδευτικών και ενημέρωση του σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής.για τους ΠΣ ισχύουν άλλα όμως στην ίδια απόφασηΠαράθεσηΕκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης1. Ενημερώνονται από το διευθυντή του σχολείου σχετικά με τις ανάγκες του μαθητή, για τον οποίο έχει εγκριθεί παράλληλη στήριξη.2. Αξιολογούν τις εκπαιδευτικές του δυνατότητες, συντάσσουν εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα και για την υλοποίησή του συνεργάζονται με το διευθυντή, τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς του τμήματος και τους άλλους εκπαιδευτικούς του σχολείου για την ενιαία αντιμετώπιση των προβλημάτων του συγκεκριμένου μαθητή.3. Είναι συνολικά υπεύθυνοι για την υλοποίηση του εξατομικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος του μαθητή μέσα και έξω από την τάξη και σε όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής.4. Συνεργάζονται με το σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής και τα ΚΔΑΥ στις περιπτώσεις μαθητών που έχουν ιδιαίτερη δυσκολία και χρειάζονται ειδική διεπιστημονική στήριξη.5. Υποβάλλουν ατομικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα και εβδομαδιαίο πρόγραμμα υποστηρικτικών δραστηριοτήτων του παιδιού, σε τρία αντίτυπα, στο σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής.
9. Οι διευθυντές των σχολείων στα οποία λειτουργούν τμήματα ένταξης:· Μεριμνούν για την απρόσκοπτη λειτουργία τους και δεν απασχολούν τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων ένταξης σε άλλες δραστηριότητες, χωρίς την έγκριση του σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής.· Φροντίζουν για τον εξοπλισμό και την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των Τ.Ε., ύστερα από εισήγηση των υπεύθυνων εκπαιδευτικών και ενημέρωση του σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής.
Εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης1. Ενημερώνονται από το διευθυντή του σχολείου σχετικά με τις ανάγκες του μαθητή, για τον οποίο έχει εγκριθεί παράλληλη στήριξη.2. Αξιολογούν τις εκπαιδευτικές του δυνατότητες, συντάσσουν εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα και για την υλοποίησή του συνεργάζονται με το διευθυντή, τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς του τμήματος και τους άλλους εκπαιδευτικούς του σχολείου για την ενιαία αντιμετώπιση των προβλημάτων του συγκεκριμένου μαθητή.3. Είναι συνολικά υπεύθυνοι για την υλοποίηση του εξατομικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος του μαθητή μέσα και έξω από την τάξη και σε όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής.4. Συνεργάζονται με το σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής και τα ΚΔΑΥ στις περιπτώσεις μαθητών που έχουν ιδιαίτερη δυσκολία και χρειάζονται ειδική διεπιστημονική στήριξη.5. Υποβάλλουν ατομικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα και εβδομαδιαίο πρόγραμμα υποστηρικτικών δραστηριοτήτων του παιδιού, σε τρία αντίτυπα, στο σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής.
ότι λεει το καθηκοντολογιο σου μην κοιτας του τ.ε.καλη συνέχεια, η χρονιά τώρα άρχισε.....θα παραγνωριστείς αυτό ειναι το μονο σίγουρο
Παράθεση από: kinegiros στις Σεπτέμβριος 20, 2010, 04:03:42 μμότι λεει το καθηκοντολογιο σου μην κοιτας του τ.ε.καλη συνέχεια, η χρονιά τώρα άρχισε.....θα παραγνωριστείς αυτό ειναι το μονο σίγουροδε λέει για εφημερίεςλέει ότι είμαι υπεύθυνη για το παιδί της παράλληλης στήριξης σε όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής;είναι δυνατόν να προσέχω αυτό το παιδί και να έχω και το νου μου και στα άλλα σε εφημερίες;;;
Παράθεση από: mitsy στις Σεπτέμβριος 20, 2010, 04:05:54 μμΠαράθεση από: kinegiros στις Σεπτέμβριος 20, 2010, 04:03:42 μμότι λεει το καθηκοντολογιο σου μην κοιτας του τ.ε.καλη συνέχεια, η χρονιά τώρα άρχισε.....θα παραγνωριστείς αυτό ειναι το μονο σίγουροδε λέει για εφημερίεςλέει ότι είμαι υπεύθυνη για το παιδί της παράλληλης στήριξης σε όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής;είναι δυνατόν να προσέχω αυτό το παιδί και να έχω και το νου μου και στα άλλα σε εφημερίες;;;Mitsy, τι γίνεται τελικα με τις εφημεριες? Εισαι υπευθυνη για το παιδι σε καθε διαλειμμα και εχεις και γενικες εφημεριες?Πώς συμπληρωνεις ωραριο?Εισαι ολη μερα εκει? Σε ζαλισα ε? Με πηραν κι εμενα Π.Σ. κια εχω αποριες διοτι ειναι πρωτη φορα ως αναπληρωτρια, στην ωρομισθια τα πραγματα ηταν μετρημενα κουκια
Ολα καλα λοιπον . Σιγουρα καθε αρχη και δυσκοληΓνωριζω οτι οι ωρες ειναι 21 αλλά δεν ειναι διασπαρτες μεσα στο ημερησιο προγραμμα με αποτελεσμα να εχεις ενδιαμεσα κενα? Σε εξυπηρετησαν με συνεχομενες ωρες? Αφου τα φιλολογικα μαθηματα ειναι 10-11 ωρες τι κανεις τις υπολοιπες ωρες? Μπαινεις και σε αλλα μαθηματα? Κατι δεν πιανω προφανως...Υ.Γ. Τυχερη βλεπεις δεντρακια και ακους πουλακια, εγω θα βλεπω ντουβαρια και θα ακουω οιδομικαι εργασιαι
Παράθεση από: gmork στις Σεπτέμβριος 30, 2010, 10:44:52 μμΟλα καλα λοιπον . Σιγουρα καθε αρχη και δυσκοληΓνωριζω οτι οι ωρες ειναι 21 αλλά δεν ειναι διασπαρτες μεσα στο ημερησιο προγραμμα με αποτελεσμα να εχεις ενδιαμεσα κενα? Σε εξυπηρετησαν με συνεχομενες ωρες? Αφου τα φιλολογικα μαθηματα ειναι 10-11 ωρες τι κανεις τις υπολοιπες ωρες? Μπαινεις και σε αλλα μαθηματα? Κατι δεν πιανω προφανως...Υ.Γ. Τυχερη βλεπεις δεντρακια και ακους πουλακια, εγω θα βλεπω ντουβαρια και θα ακουω οιδομικαι εργασιαι κάνω 21 ώρες με το ίδιο παιδί11 τα φιλολογικά του και 10 ώρες μόνοι μας όταν παρουσιαστήκαμε(2 φιλόλογοι) μας είπε:η μία αναλαμβάνει τ.ε. και η άλλη π.σ. διαλέξτε τι θα πάρει η κάθε μία!συνεννοηθήκαμε,πήρε εκείνη τ.ε. κι εγώ π.σ.μας έβαλε κανονικά στο πρόγραμμα 21 ώρες,και στις δύοη διάγνωση του παιδιού γράφει ο΄τι προτείνεται π.σ. κι αν αυτή δεν πραγματοποιείται τότε να παρακολουθήσει 15 ώρες τ.ε.αυτάκάνω λοιπόν ό,τι μου λένε κι εγώ!μέχρι στιγμής,όπως σου είπα,δόξα το θεό όλα καλά!σήμερα ήρθαν κι αυτοί του προγράμματος οι οποίοι λέει ότι είναι κι αυτοί για π.σ.τι να σου πω!δε βγάζω άκρη!
Παράθεση από: mitsy στις Οκτώβριος 01, 2010, 03:56:03 μμΠαράθεση από: gmork στις Σεπτέμβριος 30, 2010, 10:44:52 μμΟλα καλα λοιπον . Σιγουρα καθε αρχη και δυσκοληΓνωριζω οτι οι ωρες ειναι 21 αλλά δεν ειναι διασπαρτες μεσα στο ημερησιο προγραμμα με αποτελεσμα να εχεις ενδιαμεσα κενα? Σε εξυπηρετησαν με συνεχομενες ωρες? Αφου τα φιλολογικα μαθηματα ειναι 10-11 ωρες τι κανεις τις υπολοιπες ωρες? Μπαινεις και σε αλλα μαθηματα? Κατι δεν πιανω προφανως...Υ.Γ. Τυχερη βλεπεις δεντρακια και ακους πουλακια, εγω θα βλεπω ντουβαρια και θα ακουω οιδομικαι εργασιαι κάνω 21 ώρες με το ίδιο παιδί11 τα φιλολογικά του και 10 ώρες μόνοι μας όταν παρουσιαστήκαμε(2 φιλόλογοι) μας είπε:η μία αναλαμβάνει τ.ε. και η άλλη π.σ. διαλέξτε τι θα πάρει η κάθε μία!συνεννοηθήκαμε,πήρε εκείνη τ.ε. κι εγώ π.σ.μας έβαλε κανονικά στο πρόγραμμα 21 ώρες,και στις δύοη διάγνωση του παιδιού γράφει ο΄τι προτείνεται π.σ. κι αν αυτή δεν πραγματοποιείται τότε να παρακολουθήσει 15 ώρες τ.ε.αυτάκάνω λοιπόν ό,τι μου λένε κι εγώ!μέχρι στιγμής,όπως σου είπα,δόξα το θεό όλα καλά!σήμερα ήρθαν κι αυτοί του προγράμματος οι οποίοι λέει ότι είναι κι αυτοί για π.σ.τι να σου πω!δε βγάζω άκρη!Μαλιστα, τι να πω?Εγω ειμαι σε ενα σχολειο οπου υπαρχουν 2 παιδιά για π.σ., τα οποια φοιτουν στο ιδιο τμημα και δεν υπαρχει περιπτωση να τα χωρισουν, ετσι δουλευτηκαν και περσι και ολα καλα λενε. Αφου ειναι 11 ωρες τα φιλολογικα ρωτησα τις υπολοιπες ωρες τι θα κανω? Θα δουμε μου απαντησαν. Εκανα προταση για εξατομικευση και ο διευθυντης μου ειπε πως οι γονεις δε θελουν να φευγουν τα παιδια τους απο το τμημα ουτε καν σε δευτερευοντα μαθηματα. Με βλεπω να μπαινω σε Θρησκευτικά, Μουσική και ο, τι αλλο για να συμπληρωσω. Απο τη διευθυνση μου ειπε μια κυρια, χωρις ωστοσο να το αποδεικνυει με νομοθεσια οτι πρεπει να ειμαι το δεξι χερι των παιδιων ΠΑΝΤΟΥ! οΚ, στα διαλειμματα, εκδηλωσεις, επισκεψεις, μαθηματα ειδικοτητας κτλ αλλά αυτο το παντου δεν διευκρινιστηκε...Υ.Γ.Εχω την αισθηση οτι σε καποια σχολεια θα περισσευουμε και σε αλλα θα υπαρχουν κενα και αναγκες...πώς τα καταφεραν παλι?Για παραδειγμα αφου ειχαν σκοπο να παρουν στο σχολειο σου π.σ. απο το προγραμμα γιατι δε σε τοποθετησαν σε αλλο πλαισιο? Ή αφου ειδαν οτι η π.σ. καλυφτηκε απο σενα γιατι εστειλαν εκει απο το προραμμα?
Τα πλεονεκτηματα της εξατομικευσης τα ξερουμε αλλα ο διευθυντης επεσημανε πως οι γονεις δε θελου για να μην χανουν τα υπολοιπα μαθηματα. Μενει να τους συναντησω και να μιλησουμε γενικα για τα παιδια και ειδικοτερα.Τωρα τα υπολοιπα μαθηματα...θα δουμε, προσωπικα δεν εχω κανενα προβλημα να στηριζω κι εκει. Ενα τηλεφωνο στο συμβουλο ειδικης αγωγης ειναι μια λυση αν και τον συγκεκριμενο τρομαζεις να τον βρεις, Σημετα ανελαβα υπηρεσια επομενως ξεκινω απο Δευτερα κανονικα. Υ.Γ. Στην εξατομικευση τον βοηθας στα μαθηματα του σχολειου με παραλλαγες και εναλλακτικες στρατηγικες διδασκαλιας του αναλυτικου προγραμματος ή ασχολειστε με αλλα φυλλα εργασιας (αναγνωση/γραφη/επεξεργασια πληροφοριων/κοινωνικες δεξιοτητες)??