*

Αποστολέας Θέμα: Μεταθέσεις 2014  (Αναγνώστηκε 1544914 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2005
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5488 στις: Ιούλιος 21, 2014, 01:43:03 πμ »
Η ΖΗΜΙΑ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 2 ΤΟΥ ΠΔ 100/97.

Παράγραφος 2 ποιου άρθρου;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:48:47 »

Αποσυνδεδεμένος frosw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5489 στις: Ιούλιος 21, 2014, 01:45:21 πμ »
πεθανα στο γελιο βραδιατικα, σε καλο σου!ήταν το αγαπημενο μας την πρωτη χρονια στο νησι!
Εμείς 9 χρόνια στο νησί εξακολουθούμε να το παίζουμε...
;D ;D ;Dεμ μα ακούω για προσπάθειες να κρύψουν, να προστατέψουν και μου θύμισε τον μπάτσο, το δολοφόνο και το ρουφιάνο.... ρε παιδιά, πείτε μας κι εμάς ποιον καλύπτουν πια, μη μιλάτε με μισόλογα!

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3188
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5490 στις: Ιούλιος 21, 2014, 01:47:12 πμ »
Αν δημοσίευαν τις ωρες τον αλγόριθμο, τις εκτιμήσεις ακόμα και αναλυτικά ανα σχολείο, θα καταλαβαίνατε. Ακόμα αν υπολόγιζαν και τους διευθυντές και τη διοίκηση και όλα, δεν θα σας άρεζε αυτο που θα βλέπατε.
Έτσι δεν είναι αιρετοί και υπάλληλοι στο αρμόδιο τμήμα, που μας διαβάζετε? ?

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3188
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5491 στις: Ιούλιος 21, 2014, 01:50:15 πμ »
Παράγραφος 2 ποιου άρθρου;
Του 4

Άρθρο 4
Πίνακες οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού 
Η περίπτωση (εε) της παρ.2 και η παράγραφος 4 του άρθρου 4 του Π.Δ. 50/96
αντικαθίσταται ως ακολούθως: 
1. Για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων από περιοχή σε περιοχή καταρτίζονται
μέχρι 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά
περιοχή μετάθεσης, χωριστά για δασκάλους, νηπιαγωγούς και εκπαιδευτικούς
ειδικοτήτων κατά κλάδο προκειμένου για τους πίνακες της Α/θμιας Εκπ/σης και κατάκλάδο και ειδικότητα προκειμένου για τους πίνακες της Β/θμιας Εκπαίδευσης. Στους πίνακες αυτούς καταγράφονται αριθμητικά οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί. 
2. Οι κατά την προηγούμενη παράγραφο πίνακες συντάσσονται από τις αρμόδιες
κατά περίπτωση διευθύνσεις προσωπικού της Κ.Υ. με βάση τις εισηγήσεις των
περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων τα οποία υπολογίζουν τις κενές οργανικές
θέσεις ή τυχόν υπεραριθμίες λαμβάνοντας υπόψη: 
 
α) τα ΠΥΣΠΕ 
 
αα) Τις κενές οργανικές θέσεις που προβλέπεται ότι θα προκύψουν μέχρι 31
Αυγούστου του έτους πραγματοποίησης των μεταθέσεων με την αυτοδίκαια
αποχώρηση των εκπαιδευτικών από την υπηρεσία και 
ββ) Τις κενές οργανικές θέσεις όλων των σχολείων της περιοχής τους. 
 
β) Τα ΠΥΣΔΕ 
 
αα) Τις κενές οργανικές θέσεις που προβλέπεται ότι θα προκύψουν μέχρι 31
Αυγούστου του έτους πραγματοποίησης των μεταθέσεων με την αυτοδίκαια
αποχώρηση των εκπαιδευτικών από την υπηρεσία και 
ββ) Το ωρολόγιο πρόγραμμα κάθε σχολικής μονάδας. γγ) Τα τμήματα που
προβλέπεται ότι θα λειτουργήσουν κατά το επόμενο σχολικό έτος. 
δδ) Τους οργανικά ανήκοντες στις σχολικές μονάδες της δικαιοδοσίας τους
εκπαιδευτικούς και 
(εε) Την ομάδα σχολείων στην οποία ανήκει κάθε σχολική μονάδα. 
3. Οι παραπάνω εισηγήσεις αποστέλλονται στις αρμόδιες διευθύνσεις της Κ.Υ. του
ΥΠ.Ε.Π.Θ. μέχρι 15 Φεβρουαρίoυ. 
4. Για τα Πειραματικά Σχολεία,Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τα
Μουσικά Σχολεία, και τις ΣΜΕΑ Β/θμιας Εκπ/σης συντάσσονται σύμφωνα με τη
διαδικασία της παραγράφου 2 του άρθρου αυτού χωριστοί πίνακες από τους
αρμόδιους προϊσταμένους των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, οι οποίοι κοινοποιούνται
στις λοιπές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και τη Διευθύνση Προσωπικού Α/θμιας και
Β/θμιας Εκπαίδευσης της Κ.Υ. του ΥΠΕΠΘ κατά περίπτωση μέχρι 15 Οκτωβρίου.
Τα κενά των Σχολείων Απόδημων Ελληνοπαίδων γνωστοποιούνται με σχετική
προκύρυξη που εκδίδει ο συντονιστής των Σχολείων αυτών σύμφωνα με τις διατάξεις του κεφαλαίου Γ' του άρθρου 9 του παρόντος Π.Δ(50/96). Για τη σύνταξη των
πινάκων κενών οργανικών θέσεων για τις ΣΜΕΑ Α/θμιας Εκπ/σης ισχύουν οι
διατάξεις των παραγράφων 1 και 2 του παρόντος άρθρου " . 
5. Για τη σύνταξη των τελικών πινάκων οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού,κατά περιοχή μετάθεσης, οι διευθύνσεις προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας
Εκπαίδευσης της Κ.Υ. του ΥΠ.Ε.Π.Θ. υπολογίζουν και τις θέσεις που προκύπτουν
από ιδρύσεις ή προαγωγές σχολείων ή άλλη μεταβολή της οργανικότητας των
σχολικών μονάδων καθώς και από τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε αναγνωρισμένα
ελληνικά σχολεία του εξωτερικού, που έχουν κοινοποιηθεί στους ενδιαφερόμενους
κατά το χρόνο σύνταξης των σχετικών πινάκων. Στην περίπτωση που οι αποσπάσεις
δεν έχουν ολοκληρωθεί τα σχετικά κενά υπολογίζονται για τις μεταθέσεις του
επόμενου σχολικού έτους. 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 21, 2014, 01:52:33 πμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:48:47 »

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5492 στις: Ιούλιος 21, 2014, 01:51:31 πμ »
όλα αυτά τα φοβερά σενάρια συνομωσίας είναι εντυπωσιακά. περιμένουμε όλοι να γίνουν άπειρες μεταθέσεις σε πραγματικά οργανικά κενά όταν έχει συμβεί αύξηση ωραρίου συμπίεση τμημάτων και όλα τα άλλα που αναφέρθηκαν παραπάνω;
η μη πραγματοποίηση μεταθέσεων είναι αποτέλεσμα έλλειψης διορισμών και μείωση της οργανικότητας των σχολείων με διάφορους τρόπους. και καθόμαστε όλοι και ζητάμε να δημοσιοποιηθούν τα κενά να γίνουν λέει μηνύσεις και διάφορα άλλα.
Το μόνο μας μέλημα θα έπρεπε να είναι να έχουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό μεταθέσεων συμμετρικά προς όλη την ελλάδα.
δεν με νοιάζουν ούτε οι πίνακες ούτε οι αλγόριθμοι ούτε τίποτα. χρειαζόμαστε ανθρώπους όχι τεχνοκράτες. οι αλγόριθμοι και οι περιβόητοι πίνακες κενών δεν έχουν καμία αξία αν δίνουν μόνο 700 μεταθέσεις. όταν η πίττα είναι μικρή δυστυχώς μένουν όλοι νηστικοί.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3188
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5493 στις: Ιούλιος 21, 2014, 01:55:19 πμ »
Ωστε geochem δεν χρειάζεται να μαθευτούν αναλυτικά στοιχεία

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5494 στις: Ιούλιος 21, 2014, 01:57:04 πμ »
δηλαδή αν σε έναν νομό υπάρχει πλεόνασμα 7 αγγλικών και σε έναν άλλο νομό πλεόνασμα 4 αγγλικών. τι πειράζει να φύγει ένας από τον έναν νομό και +7 να γίνει +6 και να πάει στον άλλον και το +4 να γίνει +5. που θα ήταν το πρόβλημα σε κάτι τέτοιο; επειδή ο υπολογιστής δεν μπορεί να το κάνει ας το κάνουν το κυσδε. τόσο δύσκολο είναι;

Αποσυνδεδεμένος frosw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5495 στις: Ιούλιος 21, 2014, 01:59:22 πμ »
Ακόμα αν υπολόγιζαν και τους διευθυντές και τη διοίκηση και όλα, δεν θα σας άρεζε αυτο που θα βλέπατε.

Μπορείς να πεις συγκεκριμένα τι είναι αυτό που θα βλέπαμε; Είναι αργά και δεν λειτουργεί το "ακατοίκητο"...

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2005
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5496 στις: Ιούλιος 21, 2014, 01:59:51 πμ »
Του 4

Άρθρο 4
Πίνακες οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού 

Μήπως αυτό έγινε επειδή αντικαθίσταται και υπερκαλύπτεται από την παράγραφο 2 του άρθρου 7 του 3848; (η οποία αναφέρει τα ίδια και περισσότερα)

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5497 στις: Ιούλιος 21, 2014, 02:03:00 πμ »
Ωστε geochem δεν χρειάζεται να μαθευτούν αναλυτικά στοιχεία

τόσο αναλυτικά δεν έχει κανένα νόημα κατά την γνώμη μου.οι δάσκαλοι είναι άλλη περίπτωση.δεν έχουν τις δικές μας ιδιαιτερότητες. πιστεύω ότι πρέπει να μετακίνει κόσμος από πλεονασματικές σε άλλες πλεονασματικές περιοχές ώστε να εξισοροπηθούν τα πλεονάσματα και αυτό να γίνει μέσω των μεταθέσεων.
πρέπει να αλλάξει η οπτική γωνία που βλέπουμε τα πράγματα. η πιστή εφαρμογή νόμων διατάξεων και η λατρεία των αλγόριθμων και τα μαθηματικώς υπολογισμένα κενά δεν μας ωφελούν. μας βλάπτουν.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2005
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5498 στις: Ιούλιος 21, 2014, 02:07:11 πμ »
δηλαδή αν σε έναν νομό υπάρχει πλεόνασμα 7 αγγλικών και σε έναν άλλο νομό πλεόνασμα 4 αγγλικών. τι πειράζει να φύγει ένας από τον έναν νομό και +7 να γίνει +6 και να πάει στον άλλον και το +4 να γίνει +5. που θα ήταν το πρόβλημα σε κάτι τέτοιο; επειδή ο υπολογιστής δεν μπορεί να το κάνει ας το κάνουν το κυσδε. τόσο δύσκολο είναι;

Κι αν δοθεί ένα κενό στο ΠΥΣΔΕ που έχει +4 και το διεκδικήσει και άλλος από άλλο ΠΥΣΔΕ που έχει στην ίδια ειδικότητα -7, αλλά αυτός ο άλλος έχει περισσότερα μόρια από εκείνον στο ΠΥΣΔΕ με το +7, πώς θα συμβεί αυτό που λες;

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3188
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5499 στις: Ιούλιος 21, 2014, 02:07:32 πμ »
τόσο αναλυτικά δεν έχει κανένα νόημα κατά την γνώμη μου.οι δάσκαλοι είναι άλλη περίπτωση.δεν έχουν τις δικές μας ιδιαιτερότητες. πιστεύω ότι πρέπει να μετακίνει κόσμος από πλεονασματικές σε άλλες πλεονασματικές περιοχές ώστε να εξισοροπηθούν τα πλεονάσματα και αυτό να γίνει μέσω των μεταθέσεων.
πρέπει να αλλάξει η οπτική γωνία που βλέπουμε τα πράγματα. η πιστή εφαρμογή νόμων διατάξεων και η λατρεία των αλγόριθμων και τα μαθηματικώς υπολογισμένα κενά δεν μας ωφελούν. μας βλάπτουν.
Το δικό σου όφελος μπορει να βλάπτει άλλους. Αδίκως. Μηπως ειναι καιρός να αρχίσεις να καταλαβαίνεις οτι υπάρχουν και αυτοί
Μήπως αυτό έγινε επειδή αντικαθίσταται και υπερκαλύπτεται από την παράγραφο 2 του άρθρου 7 του 3848; (η οποία αναφέρει τα ίδια και περισσότερα)
Το αρθρο 7,2 του 3848 αφήνει παράθυρα και ερμηνείες, δεν λεει περισσότερα αλλά αόριστα λιγότερα, και δημιουργεί στρεβλώσεις, "βολικές" στρεβλώσεις. Βλέπεις δεν εγινε τυχαία

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2005
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5500 στις: Ιούλιος 21, 2014, 02:10:01 πμ »
Το αρθρο 7,2 του 3848 αφήνει παράθυρα και ερμηνείες, δεν λεει περισσότερα αλλά αόριστα λιγότερα, και δημιουργεί στρεβλώσεις, "βολικές" στρεβλώσεις. Βλέπεις δεν εγινε τυχαία

Ποια από αυτά που αναφέρει η παράγραφος 2 του άρθρου 4 του ΠΔ50/1996 δεν αναφέρει η παράγραφος 2 του άρθρου 7 του 3848;

Αποσυνδεδεμένος pantzourlismos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #5501 στις: Ιούλιος 21, 2014, 02:10:23 πμ »
επειδή , συγχωρέστε με κιόλας , παρακολουθω  τα forum απο την εποχή που έδινα ΑΣΕΠ με συζητήσεις του τύπου "απο Πλάτωνα θα βάλουν θέματα?" εκείνο που έχω να πω είναι οτι ποιοι να προστατευτούν απο ποιούς? Η διαδικασία όσο και αν κάποιος προσπαθεί να βολευτεί δεν μπορεί να προσπελασει το σύστημα . Με τη λίγη  εμπειρία που διαθέτω σίγουρα κάθε ΔΔΕ θα φροντίσει να έχει κάποια κενά ακόμη και αν αυτά έχουν έρθει απο οργανικές συνταξιοδοτήσεων για να υπάρχει και μια σχετική κινητικότητα εντός της. Δεν το βλέπω σαν βόλεμα κάποιων. Επίτηδες οτι κρατούν μια φουρνιά νέων στις επαρχίες ναι και αυτό στέκει λογικά αφού δεν έχουν γίνει αλλοι διορισμοί απο ΑΣΕΠ κλπ . Επίσης ο αναπληρωτής επειδή πια δεν είναι ο νέος τω 28 -30 -34 ετών ο οποίος έφευγε για ενα χρόνο στο νησί και περίμενε διορισμό πλέον μιλάμε για 30φεύγα και σαραντάρηδες με οικογένειες και παιδιά οι οποίοι ένα πιάτο φαγητό μπορούν να το έχουν και στα σπίτια τους έστω και υποαπασχολούμένοι και δεν υπάρχει λόγος να εξοριστούν ειδικά στη νησιωτική Ελλάδα που είναι αρκετά ακριβή. ΟΠΟΤΕ??? Μη βιαστεί κανείς να πει οτι είμαι απο τους βολεμένους και εγώ στη νησιωτική Ελλάδα υπηρετώ και είναι τόσο δύσκολο να μετατεθώ που έχω αρχίσει και σκέφτομαι οτι και τον θάνατο τον γονιών μου θα τον μάθω απο το τηλέφωνο έτσι όπως πάμε . Χρειάζεται άλλη διαχείριση του προσωπικού και φυσικά οι πολλές και διαφορετικές εντελώς φωνες που ακούγονται μέσα στον κλάδο δεν αφήνουν κάτι τέτοιο .  Ας γίνει μια κατανομή διαφορετική της μοριοδότησης των περιοχών . Ας ήταν για παράδειγμα υποχρεωτική η παραμονή για ένα χρονικό διάστημα 3-5 ετών ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών σε περιοχές απομακρυσμένες  και μετά ας υπάρχει μια επόμενη κλίμακα πάλι δυνατότητας για μετάθεση όχι φυσικά στην Α' Αθήνας ή στις προτεύουσες των νομών αλλά σε περισσότερο βατές περιοχές . Ύστερα ας μπορεί να παίρνει κανείς το δικαίωμα να κάνει αίτηση και για τις πόλεις.  Τουλάχιστον να ξέρουμε τί μας γίνεται και να προγραμματίζουμε τη ζωή μας. Οχι που τα 7 μόρια στην ηπειρωτική Ελλάδα είναι αεροδρόμιο για να ζήσει κάποιος και με αποστάσεις 30-40 χλμ απο πρωτεύουσες νομών και στα νησιά 7 μόρια  τρομάζεις να βγάλεις το χειμώνα ... Αυτά συγχωρέστε  με αν είπα αστοχίες ή ημουν υπερβολικός .

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160667
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 331
Σύνολο: 337

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.