Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - klados_PE19

Σελίδες: 123 ... 7
1
Καταρχάς τα ΑΕΙ εδώ και σχεδόν 20 χρόνια αποτελούνται από τον πανεπιστημιακό τομέα και τον τεχνολογικό τομέα.
Δηλαδή ΑΕΙ = (Πανεπιστήμια + ΤΕΙ) ...καλό είναι να τα γνωρίζουμε όλοι για να ενημερώνουμε σωστά και τους μαθητές μας.

Δεύτερον, αν διαβάζοντας 5 σειρές δεν μπορούμε να υπολογίσουμε το 6,03 σε πόσα μόρια αντιστοιχούν.... υπάρχει τεράστιο πρόβλημα που σίγουρα δεν τιμά κάποιον που έχει τελειώσει ΑΕΙ και κάποιον άλλο, που με βάση αυτό το παράδειγμα τα χώνει σε τελειόφοιτους ΤΕΙ.
Εξυπνάκια, τα κυρήγματά σου αλλού. Διάβασε καλύτερα το ερώτημα μου, γιατί μάλλον το πρόβλημα το έχεις εσύ, και αυτό είναι η κατανόηση κειμένου. Πραγματικά έχω μεγάλη περιέργεια να μάθω το πτυχίο σου και τον βαθμό που πήρες.

2
εσύ που είσαι ΠΕ19 δηλαδή πληροφορικής ΑΕΙ είσαι κορόιδο γιατί αυτός από ΤΕΙ θα έχει καλύτερο βαθμό περισσότερα μόρια με λιγότερο κόπο. Νέο αξιοκρατικό σύστημα ΣΥΡΙΖΑ.
Αυτό είναι "αλλού παπά ευαγγέλιο", είμαι και πολυτεχνείο και δεν μου αναγνωρίζεται ως μεταπτυχιακό, σε αντίθεση με τους μόνιμους που "ω! ναι!" από φέτος τους αναγνωρίζεται. Αυτή είναι συζήτηση για άλλο topic... Αυτό που θέλω να μάθω είναι τι γίνεται στις οριακές καταστάσεις (και όχι δεν ανήκω σε αυτές, αλλά πάντα είναι καλό να ξέρεις τι συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις, για διάφορους λόγους).

3
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση:
Έστω ότι κάποιος έχει 6.03. Τί μόρια θα πάρει 4 ή 8; 8, σωστά;
Αυτός που έχει 6 βαθμό, τί μόρια θα πάρει 4 ή 8;
Αυτός που έχει 5;





4
Λοιπόν, ύστερα από τέτοιες "κοσμογονικές" αλλαγές που φέρνει αυτό το νομοσχέδιο, όπου ο παράγοντας "προυπηρεσία" αρχίζει να χάνει την αξία του, όπου σε 3-4 χρόνια θα έχει ένα μεγάλο ποσοστό εκπαιδευτικών το μέγιστο της προυπηρεσίας, και αυτοί οι εκπαιδευτικοί δεν θα προέρχοναι ΚΥΡΙΩΣ από την ιδιωτική αλλά από την δημόσια εκπαίδευση,
όταν μπαίνει το προσοντόλογιο (καλώς ή κακώς) τόσο έντονα να κάνει την εμφάνιση του,
όταν λοιπόν ύστερα από αυτές τις αλλάγές, βγαίνουν κάποιοι και "βομβαρδίζουν" με μηνύματα ξανά και ξανά και ξανά... να μιλάνε για γραπτό διαγωνισμό....
καταλαβαίνετε τί χοντρό παιχνίδι παίζεται με τα φροντιστήρια προετοιμασίας ΑΣΕΠ, τους καθηγητές πανεπιστημίων που βάζουν τα θέματα, και "ποιοι" θέλουν να μπουν σφήνα σε όλους αυτούς που κοποιάζουν και δίνουν αγώνα μόριο-μόριο, μέρα με την μέρα, να φτάσουν στην πολυπόθητη πηγή.

5
Γράφει για σεμινάριο από ΑΕΙ τουλάχιστον 400 ωρών που θα μετράει 4 μόρια, προφανώς αναφέρεται σε επιμορφώσεις τύπου ΑΣΠΑΙΤΕ...Για να πούμε την αλήθεια 2 εξάμηνα με πτυχιακή για μια επιμόρφωση συν 600 ευρώ δίδακτρα και δια ζώσης είναι υπερβολή...
Δεν ρώτησα να μάθω αν το ΕΠΠΑΙΚ αξίζει να παίρνει 4 μόρια ή όχι σε σχέση με τις άλλες επιμορφώσεις. και γω το έχω το χαρτι... Το θέμα είναι ότι στο προσχέδιο μιλάει για βεβαίωση με ώρες, κάτι το οποίο ΔΕΝ δίνει η ΑΣΠΑΙΤΕ. Παρακαλούσα πέρισυ να μου δώσουν βεβαίωση με αναγωγή σε ώρες και μου κατέστησαν σαφές ότι δεν πρόκειτε να δώσουν τέτοια βεβαίωση. Άρα εύλογο το ερώτημα μου, αν όποιος λέει ότι η ΑΣΠΑΙΤΕ συμπεριλαμβάνεται στις επιμορφώσεις που θα δώσουν τα 4 μόρια, πώς το λέει αυτό, υποθέτει ή έχει πληροφόρηση;

6
Η επιμορφωση στην ΑΣΠΑΙΤΕ θα μετρησει μαλλον με 4 μόρια.
Μπορείς σε παρακαλώ να αιτιολογήσεις αυτό που γράφεις? Από που προκύπτει αυτό (το διάβασες πουθενά, από έγκυρη πηγή, το υποθέτεις); Ξέρεις, υπάρχει κόσμος με ΑΣΠΑΙΤΕ που αυτή την στιγμή ψάχνει για επιμορφώσεις.

7
Δηλαδή υπάρχεί το ενδεχόμενο να δίνουν μόρια οι διάφορες επιμορφώσεις (του ...) και να μην δίνει το ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ? (το ξέρω 100% ότι η ΑΣΠΑΙΤΕ δεν χορηγεί βεβαίωση με αριθμό ωρών).
Αν ναι, ένα μεγάλο φάουλ εδώ.

8
Από τη στιγμή που έχει βγει ΦΕΚ που δίνει την ισοδυναμία με μάστερ γιατί να μην ισχύσει; (έτσι λέει τουλάχιστον η δική μου λογική).
Έστειλα ερώτημα στο ΑΣΕΠ μια εβδομάδα νωρίτερα, και η απάντηση του:
"Στην προκήρυξη 10Κ/2018 αναγράφεται: «Στην περίπτωση που ο μεταπτυχιακός τίτλος συμπληρώνει ή ενσωματώνεται στο βασικό, δεν λογίζεται ως μεταπτυχιακός τίτλος».
Παρακαλούμε επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) και διαβάστε προσεκτικά τη σελίδα 1068 της οικείας προκήρυξης."
Χωρίς αιτιολόγηση, χωρίς τίποτα. Νομίζω ότι δεν είναι δυνατόν να ισχύσει μακροπρόθεσμα αυτό, πιθανών να ασκηθούν (εύλογες) πιέσεις για να αλλάξει αυτό, και πιθανών να γίνει, αλλά προς το παρόν, δεν.

9
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Κ.Δ.Β.Μ Εκπαιδευτές
« στις: Δεκέμβριος 16, 2018, 10:50:24 μμ »
Είναι απλά προσβολή για τους ανέργους συναδέλφους σου να δουλεύεις 23 ώρες να παίρνεις 1070 καθαρά και να επιμένεις να προηγηθεις στους πινακες για να δουλέψεις κι άλλο! !! Ντροπή ρε παιδιά.  Υπάρχουν κ άλλοι που έχουν στο λαιμό κεφάλι.
Συνφωνώ εν μέρει συνάδελφε, αν υπήρχε πίνακας όπου προηγούνταν μόνο οι άνεργοι, κανένας αναπληρωτής δεν θα αντιδρούσε. Εδώ μιλάμε ότι αποκλέιονται οι αναπληρωτές έναντι όλων των ιδιωτικών υπαλλήλων, και όπως είπε κ ο συνάδελφος προηγουμένως, μιλάμε για πίνακες που δεν ανανεώνονται συχνά.

10
το διδακτορικό το παίρνεις με γνωριμίες;;;
Φυσικά και για να επιλεγείς από τον επιβλέπων θα πρέπει στο 80% των περιπτώσεων να σας συμπαθεί/γνωρίζει πρωσωπικά. Υπάρχουν φυσικά και οι εξαιρέσεις.

11
        Μην λέμε τα ίδια και τα ίδια, το 60/40 κρίθηκε αντισυνταγματικό. Η μεταβατική περίοδος έληξε το 2002 (1998-2002) Από τότε και στο εξής οι διορισμοί θα έπρεπε να γίνουν 100% από γραπτό ΑΣΕΠ.  Αλλά οι υπουργοί παιδείας παρανομουσαν διατηρώντας το σύστημα 60/40, 24μηνα 30μηνα και πάει λέγοντας, για ευνόητους λόγους... Γιαυτό έγιναν οι προσφυγές και υπάρχουν οι πρώτες δικαιωτικες αποφάσεις....
Συγχαρητήρια τότε κύριε/α, για εσάς το έγραψα το μήνυμα, ελπίζω να το βρήτε μπροστά σας...

12
Συγχαρητήρια σε όσους "πάλεψαν" να καταργηθεί το πιο (κοινωνικά) δίκαιο σύστημα διορισμών (αποτέλεσμα ζυμώσεων δεκαετιών), δηλαδή το 60-40, και κατάφεραν να φέρουν αυτά του διαβάζουμε τις τελευταίες ημέρες. όπου στην τελική θα μετράει κυρίως ο βαθμός πτυχίου (δεν το καταλαβαίνετε τώρα αλλά θα το διαπιστώσετε σε λίγο καιρό) και το διδακτορικό (δηλαδή οι γνωριμίες).

13
Το 2 δεν στέκει... Γιατί οι περισσότεροι έχουν μηδέν χρόνια άρα δεν μπορεί να είναι στο παιχνίδι.
Το 1 είναι πιθανό για μένα 20% ειδικές κατηγορίες 40%με προϋπηρεσίας και άλλο 40%  χώρις.... Τώρα τον 40 μπορεί να γίνει και 50% για την προυπ.
Τώρα τι να λέμε... Θα κλάψει κόσμος...
για το 2 δεν εννοώ μόνο προυπηρεσία, αλλά κρητήρια ασεπ, βαθμό πτυχίου, γλώσσες κ.α. όπου ένας νεός χωρίς προυπηρεσία με καλή συγκομιδή πτυχίων να ανέβει αρκετά σε σχέση με μεναν με π.χ. 2 χρόνια και χάλια άλλα κριτήρια.

τέσπα, να ΄χαμε να λέγαμε....

14
"Εκείνο που έχω πει και στις συναντήσεις μου με ΟΛΜΕ και ΔΟΕ είναι ότι το νέο σύστημα διορισμών πρέπει να είναι δίκαιο και ως προς τους νέους εκπαιδευτικούς και ως προς εκείνους που έχουν εργαστεί επί χρόνια ως αναπληρωτές.
Τον Οκτώβριο θα ανακοινώσουμε τον συνολικό αριθμό μόνιμων διορισμών για την επόμενη τριετία."

Πηγή:https://xenesglosses.eu/2018/09/psachnoume-systima-diorismou-pou-ikanopoiei-neous-kai-palious-ekpaideftikous-kai-kalyteres-oikonomikes-synthikes/

Αν όντως εννοεί αυτά που λέει, -και όχι άλλα λεει και άλλα κάνει- προσωπική μου άποψη είναι (και παρακαλώ μην το ερμηνεύσετe ώς τί επιθυμώ εγώ) ότι στο υπουργείο επεξεργάζονται σύστημα με ένα από τα 2 χαρακτηριστικά:
1) Δύο πίνακες (έναν για προυπηρεσία και έναν για χωρίς)
2) Έναν ενιαίο πίνακα όπου μπορεί να μετράει η προυπηρεσία για αρκετά χρόνια (όπως στους δήμους), όπου όμως το ιδιότυπο θα είναι για τα πρώτα έτη της προυπηρεσίας να μην δίνεί πολλά μόρια (άρα θα έχουν ίσες ευκαιρίες οι νέοι με αυτους με προυπηρεία π.χ. 1-5 έτη. Από 5+ έτη όμως και πάνω να αυξάνει εκθετικά τα μόρια που θα δίνει η προυπηρεσία. για να ευνοούνται οι παλιοί).

Αυτές είναι οι προβλέψεις μου και εδώ θα είμαστε να δούμε (δεν έχω καμιά ενημέρωση, είμαι εντελώς εκτός, φανταστείτε δεν έχω facebook).

Σελίδες: 123 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159967
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 752
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 509
Σύνολο: 513

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.