Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - harac

Σελίδες: 123 ... 232
1
Νησιά / Απ: Δωδεκάνησα
« στις: Σήμερα στις 09:13:29 πμ »
Εσπερινό Τήλου: https://blogs.sch.gr/gymtilou/

[...]
Πολύ λίγοι κάτοικοι, περίπου 300, οπότε δύσκολος χειμώνας. Μόνο να υπάρχει καλή παρέα μεταξύ των εκπαιδευτικών περνάς καλά.
[...]

Ή να έχεις φυσιολατρικά ενδιαφέροντα, όπως βόλτα στο βουνό, ποδήλατο ή μπάνιο.
Ιδανικός τόπος και για διάβασμα (το σχολείο διαθέτει πολύ καλή βιβλιοθήκη), μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως κλπ.

2
Νησιά / Απ: Δωδεκάνησα
« στις: Σήμερα στις 09:10:52 πμ »
Μπορώ να πω ότι στο Λακκί, το κλίμα συνεργασίας,  είναι αρκετά καλύτερο.

3
Νησιά / Απ: Δωδεκάνησα
« στις: Μάιος 18, 2024, 06:41:17 μμ »
Είναι δύο. Ένα μεγαλύτερο με 150 περίπου παιδιά στην Αγία Μαρίνα και ένα μικρότερο με 100 περίπου παιδιά στο Λακκί. Πολλοί εκπαιδευτικοί συμπληρώνουν ώρες και σε άλλα σχολεία (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, Εσπερινό, δημοτικά), τα οποία μπορεί να βρίσκονται αλλού και να πρέπει να τρέχεις (ευτυχώς οι αποστάσεις είναι μικρές). Στην Αγία Μαρίνα υπάρχουν αρκετοί ντόπιοι ή "ντοπιοποιημένοι" στον Σύλλογο που είναι χρόνια εκεί και λίγοι αναπληρωτές/νεοδιόριστοι, αντίθετα στο Λακκί βρίσκονται ελάχιστοι ντόπιοι και αρκετοί νεοδιόριστοι. Στο Λακκί αν και το σχολείο είναι μικρότερο με λίγα παιδιά στο κάθε τμήμα, έχει ΤΕ, αλλά και ενισχυτική (όπου έρχονται και λίγοι μαθητές και από το άλλο σχολείο). Και τα δύο είναι σχολεία που συμμετέχουν σε πολλές, μα πάρα πολλές δραστηριότητες, προγράμματα, εκδρομές κλπ.
Δεν ξέρω αν κάτι έχει αλλάξει τώρα..

4
Προαγωγικές / Απ: Ενδοσχολικες Εξετασεις
« στις: Μάιος 16, 2024, 06:58:43 μμ »
Σε περίπτωση που είσαι σε γυμνάσιο συστεγαζόμενο με ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ και είναι ημέρα που δίνουν πανελλήνιες, δεν επιτρέπεται.

5
Θα μπορούσε να υπάρξει ένα υβριδικό μοντέλο με κάποια μαθήματα στα ζώσης και κάποια μαθήματα εξ αποστασεως

Ίσως. Εκτιμώ,όμως, ότι θα λειτουργούσε καλύτερα σε Γυμνάσιο και Λύκειο.

6
Ειδικότερα μιλώ για τις περιπτώσεις μικρών νησιών που ζήτημα να έχουν 10 πσιδια συνολικά κι αυτά σε ένα φάσμα ηλικιών που κανένα δεν κάνει παρέα με συνομήλικα. Αυτό είναι αφύσικο και καταδίκη και δεν κατανοώ ποια συμφορά θα τους βρει αν θα μετακομίσουν σε ένα κοντινό μέρος με κάπως πιο φυσιολογική κοινωνική ζωή. Τα παιδιά δεν μπορούν να γίνονται όχημα για να εκπληρώνουν οι μεγάλοι τις ιδεοληψίες τους ούτε γίνεται οι εκπαιδευτικοί να επικροτούν οικογενειακές πρακτικές που μεγαλώνουν οικειοθελώς ή λόγω χαμηλού επιπέδου τα παιδιά μέσα σε στερητικά περιβαλλοντα. Δεν είναι η τηλεκπαίδευση το πρόβλημα αυτών των παιδιών. Ίσως μάλιστα η επαφή με τον έξω κόσμο, κε την επιστήμη και την πρόοδο τους ανοίξει και λίγο τα μάτια.
Στα πολύ μικρά νησιά, όπως οι Αρκιοί και η Γαύδος έτσι κι αλλιώς και τώρα δεν υπάρχει Γυμνάσιο.

Επομένως το νέο μέτρο αναφέρεται:
1. Πρωτοβάθμια. Αποκλειστικά σε δημοτικά και νηπιαγωγεία των πολύ μικρών νησιών με ελάχιστους μαθητές, μετρημένους στα δάκτυλα του ενός χεριού. Εντελώς εσφαλμένο παιδαγωγικά.
ή
2. Σε μεγαλύτερα νησάκια όπως μικρές Κυκλάδες, μικρά νησιά Δ' Δωδεκανήσου κλπ που έχουν και Γυμνάσιο. Πάλι με ερωτηματικό. Από την άλλη, όμως, από εφέτος στην Τήλο και Αστυπάλαια άνοιξε Εσπερινό Γυμνάσιο!
Μάλλον πρόκειται για  κίνηση εντυπωσιασμού ώστε να δουν αντιδράσεις.


7

Ακριβως αυτο!

Επισης, το που ειναι καλυτερα για να μεγαλώνει ενα παιδι ειναι πολυ σχετικο. Εαν στο μικρο νησι/χωριο οι γονεις εχουν δουλεια, σαφως και ειναι καλυτερα να μεγαλωνει εκει, απο ο,τι σε μια πολη οπου οι γονεις θα ειναι ανεργοι!
[...]

+++
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που επιλέγουν να ζήσουν, να εργαστούν  και να προσφέρουν σε μικρά μέρη. Γιατί να τους διώξουμε; Αν τα παιδιά τους, αργότερα, μεγαλώσουν και θέλουν να ζήσουν σε πόλη, ας το κάνουν.


8
Για την ενισχυτική, πες οκ. η τηλεκπαίδευση.
Για νηπιαγωγείο ή δημοτικό, είδαμε τα αποτελέσματα τότε, και στην καραντίνα. Τα παιδιά δεν είναι σε κατάλληλη ηλικία για να κάτσουν συγκεντρωμένα, με τις ώρες στον υπολογιστή,   ακόμα και αν βοηθούν οι γονείς.  Στο γυμνάσιο, ίσως ναι για κάποια μαθήματα, αλλά και πάλι δεν αρκεί. Για τα μεγαλύτερα παιδιά, λειτουργεί καλύτερα, αλλά ούτε τότε είναι αποκλειστική λύση.
Πάντως, η  τηλεκπαίδευση (μας το τονίζουν διαρκώς και καλά κάνουν στα διάφορα σεμινάρια) συμπληρώνει τη δια ζώσης διδασκαλία, δεν την υποκαθιστά. Θεωρώ ότι αυτό ισχύει παντού, ακόμα και για τα πιο μικρά δυσπρόσιτα.

9
[...] Γιατί απαιτούμε από τον εκπαιδευτικό να είναι θηριοδαμαστής και όχι από τα παιδιά και τους γονείς να είναι όπως πρέπει;
Σωστά. Αυτή είναι η πιο σημαντική πρόταση από όλες. Ας μη γίνεται μετατόπιση ευθυνών, ούτε να τοποθετούμε το πρόβλημα σε λανθασμένη βάση. Δεν είμαστε γεννημένοι θηριοδαμαστές, ούτε αυτός είναι ο ρόλος μας.

10
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Ευχές
« στις: Μάιος 07, 2024, 11:36:16 πμ »
Χρόνια πολλά σε όλους! :)

11
[...]
 Επίσης, εκ των
πραγμάτων οι μαθητες δεν θα έχουν ίδιες αντιδράσεις τις πρώτες και τις τελευταίες ώρες, σε μονόωρα ή σε καθηγητές που έχουν για ώρες ή για χρόνια, σε μαθήματα εξεταζόμενα και μαθήματα που θεωρούνται υποτιμημένα κοκ. Κάποιοι συνάδελφοι είναι εκ των
πραγμάτων σε μειονεκτικότερη θέση  για διάφορους λόγους και αναγκαστικά σε αυτούς θα συμβούν τα περίεργα, οπότε αυτοί θα χρειαστούν και την «υπεράσπιση» μας.

[...]
Τέλος, επιμενω πολύ σ αυτό, επειδή στο σχολείο μου υπάρχει πολύ η απάντηση «σ εμένα δεν κάνουν τίποτα» που με εκνευρίζει αφάνταστα, γι αυτό επιμενω πολύ στο κοινό μέτωπο. Έχω βρεθεί κι εγω στην θέση να μου έρχεται να πω «σ εμένα δεν κάνουν τίποτα», κάτι μου με παρηγορεί γιατί κάθε χρόνο σε 1-2 τμήματα θα μου κάνουν πολλά. Αλλά δεν μπορώ να ακούω να το χρησιμοποιούν σαν καραμέλα είτε για να πουλήσουν τρέλα και να αδιαφορήσουν, είτε για να καλύψουν το ότι και σ εκείνους κάνουν πολλά, αλλά δεν διαμαρτύρονται.

Χρόνια πολλά σε όλους με υγεία και ευτυχία!
1. Δεν είμαστε σε μειονεκτική θέση, ούτε προνομιούχοι. Έχουμε όλοι ίσα δικαιώματα στην εκπαιδευτική διαδικασία, είτε κάνουμε σε ένα τμήμα μία ώρα είτε περισσότερες. Τώρα, αν μερικοί  εκπαιδευτικοί ή μαθητές ισχυρίζονται με κάποια δόση προκατάληψης ότι  όσοι έχουν λιγότερες ώρες είναι εξ ορισμού σε μειονεκτική θέση, μπορούμε να τους αποδείξουμε με τη στάση μας ότι δεν ισχύει, εκτός ίσως ότι είναι λίγο πιο δύσκολο να προλάβουμε να βγει η ύλη μας μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς, επειδή χάνονται πολλές ώρες λόγω εκδηλώσεων, επισκέψεων κλπ. Και αυτό όμως τακτοποιείται με τον κατάλληλο προγραμματισμό. Και ναι, διάφορα περίεργα περιστατικά μπορούν και έχουν συμβεί σε όλους και σε όλες τις ώρες. Έχουμε να κάνουμε με έμψυχο υλικό, με ρέουσα εκπαιδευτική διαδικασία, επομένως  και με απρόβλεπτες αντιδράσεις. Το μόνο που έχω παρατηρήσει  είναι ότι ναι, τα παιδιά κουράζονται ευκολότερα τις τελευταίες ώρες και δεν συγκεντρώνονται εύκολα.
2. Εδώ συμφωνώ. Απαραίτητο είναι το κοινό μέτωπο και η κοινή στάση των εκπαιδευτικών ενός σχολείου σε θέματα σχολικής ζωής/παραβατικότητας κλπ. Όταν ακούω και εγώ από συναδέλφους  το "σε εμένα δεν κάνουν τίποτα, τους ρίχνω μια κεραυνοβόλα ματιά και κάθονται σούζα!" ψυλλιάζομαι ή αμετροέπεια ή απλώς υπεκφυγή για μη ανάληψη ευθυνών.

12
Αυτό που έχω παρατηρήσει από τη δική μου εμπειρία, είναι ότι συχνά  τα παιδιά που παρουσιάζουν θέματα συμπεριφοράς (σχολικός εκφοβισμός, παραβατικότητα κλπ)   δεν διαφέρουν επιφανειακά σε κάτι ιδιαίτερο από τα υπόλοιπα, με τη διαφορά ότι έχουν επιλέξει για διάφορους λόγους να έχουν αυτή τη χ συμπεριφορά. Θέλω να πω ότι δεν τους λείπει κάτι, ούτε είναι υποχρεωτικά από μη προνομιούχο περιβάλλον, ή από διαλυμένες οικογένειες, ή εντελώς αδιάφοροι σε όλα τα μαθήματα ή τους έχουν τύχει όλα τα κακά της μοίρας τους, αλλά ούτε και το αντίθετο.
Τέλος, δεν μπορούμε να γενικεύσουμε, εκτός αν έχουμε δεδομένα από αντίστοιχη έρευνα.

13
Συμφωνώ. Πρέπει να μπαίνουν όρια από το δημοτικό.

14
Τρία πρωτόκολλα για την ενδοσχολική βία  ανάρτησε το υπουργείο Παιδείας στην Ειδική Ψηφιακή Πλατφόρμα https://stop-bullying.gov.gr.
πηγή: esos
https://www.esos.gr/arthra/88020/ta-protokolla-toy-yp-paideias-gia-ti-endosholiki-bia

Σελίδες: 123 ... 232

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160731
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 413
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 372
Σύνολο: 383

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.