Kαταργείται το εγχειρίδιο?? Επισης...καταλάβατε πως ακριβώς θα διδάσκονται τα αρχαία??
Εγώ κατάλαβα ότι ο Θουκυδίδης και ο Ξενοφώντας θα διδάσκονται κανονικά, όπως και πριν....Αν δείτε και τις οδηγίες που δίνουν, δε λένε τίποτα παραπάνω από όσα διδάσκουμε μέχρι τώρα στα παιδιά....Απλά θα είναι μία ώρα λιγότερο...
Το εγχειρίδιο θα υπάρχει και μπορούμε να το αξιοποιήσουμε τις 2 ώρες που θα διδάσκουμε αρχαία ελληνική γλώσσα. Ο,τι γινόταν και πέρισυ δηλαδή. Μην μου πείτε ότι δεν κινούμασταν με βάση το επίπεδο της τάξης;;Υπήρχαν και καθηγήτές που άφηναν ολόκληρες ενότητες χωρίς να τις διδάξουν καν....Μην τα μεγαλοποιούμε βρε παιδιά.....Πώς είναι δυνατόν να μην κάνουμε συντακτικτό στο ξενοφώντα; Σε κάποια σημεία είναι απαραίτητο για να βγει η μετάφραση.....Αυτό που λέει στην εγκύκλιο είναι να μην τρελαινόμαστε με τους πολλούς κανόνες.(πχ δεν είναι ανάγκη να ξέρουν απέξω πώς συντάσσεται το οράω-ω). Θα το μαθαίνουν πάνω στο κείμενο.....
Δεν ξέρω αν είδατε και το νέο αναλυτικό πρόγραμμα της λογοτεχνίας. Κι εκεί υπάρχει μεγάλη αλλαγή, προς το καλύτερο κατά τη γνώμη μου.
ξαναδιαβάζοντας το φεκ παρατηρώ ότι η μετάφραση δεν έχει καμία θέση στην αξιολόγηση.... πάρτυ θα κάνουν!Ποιο ΦΕΚ είναι αυτό;
ξαναδιαβάζοντας το φεκ παρατηρώ ότι η μετάφραση δεν έχει καμία θέση στην αξιολόγηση.... πάρτυ θα κάνουν!Ποιο ΦΕΚ είναι αυτό;
ξαναδιαβάζοντας το φεκ παρατηρώ ότι η μετάφραση δεν έχει καμία θέση στην αξιολόγηση.... πάρτυ θα κάνουν!Με μια γρήγορη ματιά που έριξα στο ΦΕΚ, δε νομίζω ότι η μετάφραση είναι εκτός. Η οδηγίες αξιολόγησης που αναφέρονται (σελ.5, παράγρ.5) είναι πολύ γενικές, χωρίς διάκριση ερωτήσεων, βαθμούς ανά ερώτηση κτλ. Αν δεν υπάρξει κάποια άλλη διευκρίνιση, λογικά θα ισχύουν οι προηγούμενες οδηγίες αξιολόγησης (ΠΔ 60, σελ.676, άρθρο 15: ΦΕΚ τεύχ. Α, 65/30-3-2006)
φοβάμαι πως είναι εκτος... δεν την αναφέρει πουθενά στους επόμενους πίνακες!ξαναδιαβάζοντας το φεκ παρατηρώ ότι η μετάφραση δεν έχει καμία θέση στην αξιολόγηση.... πάρτυ θα κάνουν!Με μια γρήγορη ματιά που έριξα στο ΦΕΚ, δε νομίζω ότι η μετάφραση είναι εκτός. Η οδηγίες αξιολόγησης που αναφέρονται (σελ.5, παράγρ.5) είναι πολύ γενικές, χωρίς διάκριση ερωτήσεων, βαθμούς ανά ερώτηση κτλ. Αν δεν υπάρξει κάποια άλλη διευκρίνιση, λογικά θα ισχύουν οι προηγούμενες οδηγίες αξιολόγησης.
Δεν υπάρχει λόγος να το φοβάσαι. Αν είναι εκτός, είναι εκτός. Απλά δεν έχει διευκρινιστεί ακόμη.
--------------------Δεν ξέρω αν είδατε και το νέο αναλυτικό πρόγραμμα της λογοτεχνίας. Κι εκεί υπάρχει μεγάλη αλλαγή, προς το καλύτερο κατά τη γνώμη μου.
++++++++++φωνώ!
Μου αρέσει επίσης και το "νέο" σκεπτικό στη διδασκαλία του αρχαιου κειμένου (πρωτότυπο). Γενικα, θεωρω το ολο θέμα ως μια στροφη επιτελους προς το καλυτερο! (Μαθαμε πια ολο γραμματικη και συντακτικο!!!, εμ, αυτο δεν ειναι αρχαια οπως και να το "δει" κανεις! Η κατανόηση του κειμενου εχει τη μεγαλυτερη σημασια και ωφέλεια)
Σκεφτόμουν τώρα τα παιδιά που ανέλαβα πέρυσι στην Α' Λυκ. (φροντ.). Η πρώτη τους κουβέντα ήταν μαζικά "σιχαίνομαι τα αρχαία!". Αφιερώναμε 3 μαθήματα για την ίδια ενότητα, προκειμένου να μάθουν τη μτφρ. κ.λπ., γιατί απλά δε διάβαζαν. Αν ίσχυε από τότε αυτό το σύστημα -σαν να τ' ακούω- θα τσίριζαν "μα κυρίαααα, αφού δε θα μας το ζητήσουν, γιατί το κάνουμε;" Κι όμως. κ τη μετάφραση έμαθαν κ βασικές αρχές σύνταξης κ το κείμενο κατανόησαν κ στην πορεία το μάθημα αγάπησαν (εκτός από γραμματική, την οποία ακόμα θεωρούν ανώφελη), μέχρι που αποφάσισαν να ακολουθήσουν φέτος τη θεωρητική έχοντας πλέον κάποια εφόδια. Αυτό δλδ. που ξεκίνησε ως καταναγκαστικό έγινε πια επιθυμία τους για τη νέα χρονιά. Μήπως αυτή η δυνατότητα χαθεί για τα καινούρια παιδιά;;Θεωρητικά, το σκεπτικό κ μένα με αγγίζει αλλά δεν είμαι σίγουρη για τα αποτελέσματά του. .
έχετε υπὀψη σας κάποιο βοήθημα για το νέο λύκειο (αρχαία-έκθεση α' λυκείου). Στα βιβλιοπωλεία που ρώτησα δεν έχουν κάτι!
Συγκεκριμένο ΦΕΚ για την αξιολογηση δεν υπάρχει ακόμη, στις οδηγίες όμως αναφέρει ότι η μετάφραση δεν εξετάζεται στο τέλος. Για άγνωστο δε λέει τίποτα. Ίσως ο καθηγητης εννοεί κάποιες εξτρά ασκήσεις που θα γίνονται στο δίωρο της γραμματικής και του συντακτικού, το αντίστοιχο του εγχειριδίου. Έκτός αν ο συνάδελφος αυτοσχεδιάζει χαμένος στη δίνη των οδηγιών...Σ' ευχαριστώ πολύ...οπότε λογικά και στο φροντιστήριο δεν θα πρέπει να επιμένουμε στη μετάφραση
Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας Α΄ Λυκείου? Δεν έχω βγάλει άκρη, το ίδιο και άλλοι συνάδερφοι που το συζητήσαμε. Πρέπει να ξεκινήσω το μάθημα και δεν ξέρω πως. Ποια θα είναι τα ζητούμενα μας από τους μαθητές μέσα από τους θεματικούς κύκλους, πως θα γίνεται η εξέταση αλλά και το μάθημα? τι είδους διαγωνίσματα θα βάλουμε? με τι κείμενα να τους εισάγουμε στη θεματική? Ας βοηθήσει κάποιος!!!!Τις ίδιες απορίες έχω κι εγώ που διδάσκω Νέα Ελληνικά στην Α Λυκείου. Έχουμε ξεκινήσει με τον παλαιό τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος. Δεν έχουμε καμιά άλλη ενημέρωση πλην αυτών που κατεβάσαμε από το Διαδίκτυο. Ας μας διαφωτίσει κάποιος τι κάνουμε! Προσωπικά είμαι σε πλήρη σύγχυση.. :(
Ο σύμβουλος μου είπε ότι, αφού μέχρι στιγμής έχω διδάξει με τον παλιό τρόπο, να αξιολογήσω τους μαθητές μου με το παλιό Π. Δ. και σιγά σιγά να αρχίσω να ακολουθώ τις φετινές οδηγίες τόσο στη διδασκαλία όσο και στην αξιολόγηση.Ο σύμβουλος σού έδωσε λάθος συμβουλή. Θα εξηγήσεις στους μαθητές σου ότι το σύστημα άλλαξε πρόσφατα και θα τους αξιολογήσεις με βάση τα νέα δεδομένα.
Τώρα, το ότι δεν γνωρίζω πώς να δομήσω το μάθημά μου σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα, είναι μια άλλη ιστορία...Νομίζω πως ακόμη και αυτοί που συνέταξαν το νέο πρόγραμμα δε γνωρίζουν το πώς να δομήσουν το μάθημα, για το λόγο ότι το μάθημα πολύ απλά δε δομείται με βάση το νέο πρόγραμμα. Είναι τόσο στον αέρα οι νέες οδηγίες και μερικώς αντιφατικές μεταξύ τους που συνολικά δε βγάζουν νόημα.
Γειά σας και απο μένα. Θα ήθελα να μοιραστώ κάποιες πληροφορίες που πήρα απο τον καθηγητή του ΑΠΘ κ. Ιωάννη Καζάζη, καθηγητη κλασικής φιλολογίας, ο οποίος τυγχάνει να είναι και ο συντονιστής και πρόεδρος για το νέο λύκειο. Πρώτα τον ρώτησα για τα αρχαία της α' λυκείου σχετικά με τη μετάφραση και μου είπε πως δε θα ζητείται καθόλου απλά θα προσεγγίζουμε το κείμενο με ερωτήσεις μέσα α[πο τη μετάφραση που δίνεται και το αρχαίο κείμενο θα το χρησιμοποιούμε κυρίως για γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα, επίσης μπορούμε να εφραμόσουμε τη μέθοδο '' κατα κώλα διαίρεση του κειμένου'', αυτο μας το είχε διδάξει στην οδύσσεια στη σχολή. Επίσης ρώτησα για δευτέρα λυκείου και μου είπε πως σύντομα θα βγούν οδηγίες. Ακόμη ρώτησα για τα λατινικά στη γ΄λυκείου σχετικα με τη φημολογία πως δε θα υπάρχουν καθόλου στο πρόγραμμα, μου το διέψευσε και μου είπε πως θα αλλάξει το βιβλίο και θα γίνει το μάθημα πολιτιστικής φύσεως και ενα τελευταίο που ρώτησα είναι αν θα γίνει ΑΣΕΠ και μου είπε πως δεν εχει ιδέα ( σημ. είναι ο ιδιος που βάζει τα θέματα) Αυτές τις πληροφορίες είχα αν μαθω κάτι περισσότερο θα ενημερώσω.
συνάδελφοι, ανοίγω αυτό το θέμα για να καταθέτουμε τις πληροφορίες και τις απόψεις για τις αλλαγές που έρχονται στα δύο βασικά μας μαθήματα. Δύο δεδομένα υπάρχουν αυτές τις ημέρες: 1. στη νεοελληνική γλώσσα Α' λυκείου δεν ζητείται περίληψη κειμένου, αλλά ερμηνευτικές ερωτήσεις, πράγμα που σημαίνει -εύλογα- ότι αυτή η νέα αντίληψη αξιολόγησης θα μεταφερθεί και στις πανελλαδικές εξετάσεις.Είναι απαράδεκτα όλα αυτά....να κοβουν μια τοσο καλη και χρησιμη στην κατανόηση ενός κειμενου .... ασκηση όπως ειναι η περιληψη!!!! και να βαζουν ασκησεις...στις οποιες η διοθρωση γινεται πιο υποκειμενικη...! εμενα μου φαινονται ότι όλα αυτά...γινονται για μεγαλυτερο κόψιμο μαθητων.... και φυσικα κανουν ακόμα χειροτερα τα πραγματα!! μπορειτε ν ανεβασετε τις τελευταιες νεες οδηγίες του υπουργείου;
2. στα Αρχαία μαθαίνω ότι το ενδιαφέρον μετατίθεται από τη μετάφραση, τη γραμματική και το συντακτικό προς την πραγματολογική προσέγγιση του κειμένου.
τι γνωρίζετε εσείς;
Δυστυχώς, από τη στιγμή που δεν έχουμε κάποιο υπόδειγμα ερωτήσεων στη διάθεσή μας, τα πράγματα είναι μάλλον δύσκολα. Εγώ άφησα το διαγώνισμα για μετά τα Χριστούγεννα, ώστε να έχω αρκετό χρόνο να ασχοληθώ με αυτό. Υπάρχει κανένας από το forum που να έχει βάλει διαγώνισμα στην Έκθεση να μας δώσει καμιά ιδέα;Αναζήτησε αξιολόγηση 2011-2012 όπου προβλέπεται:
Στο μεταξύ, την επόμενη βδομάδα οι μαθητές μου θα γράψουν έκθεση μέσα στο μάθημα, στη διάρκεια του διώρου. Δεν ξέρω αν προβλέπεται πλέον κάτι τέτοιο, οι οδηγίες δεν είναι ξεκάθαρες, ωστόσο νομίζω πως το να βάλω τα παιδιά κατευθείαν στη διαδικασία ενός διαγωνίσματος χωρίς προηγουμένως να έχουν γράψει ένα εκτενές κείμενο μέσα στην τάξη μάλλον πρόβλημα θα τους δημιουργήσει. Εσείς τι λέτε;
Εχετε τίποτα σκέψεις για το διαγώνισμα που πρέπει κάποια στιγμή να βάλουμε;;;Εγώ τα έχω παίξει και με την λογοτεχνία και με την έκθεση...
Όσον αφορά την αξιολόγηση της γλώσσας, καθηγητής μαθητριάς μου δε θα τους βάλει διαγώνισμα αλλά θα κριθούν από την καθημερινή συμμετοχή, από μικροκείμενα που γράφουν εκεί και από ασκήσεις που τους βάζει για το σπίτι. Το θεωρώ πολύ πιο δίκαιο αλλά και αποτελεσματικό! Έτσι συμμετέχουν όλοι και δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό καθημερινά.
Τους βάζει περιλήψεις και λεξιλογικές ασκήσεις
Όσον αφορά την αξιολόγηση της γλώσσας, καθηγητής μαθητριάς μου δε θα τους βάλει διαγώνισμα αλλά θα κριθούν από την καθημερινή συμμετοχή, από μικροκείμενα που γράφουν εκεί και από ασκήσεις που τους βάζει για το σπίτι. Το θεωρώ πολύ πιο δίκαιο αλλά και αποτελεσματικό! Έτσι συμμετέχουν όλοι και δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό καθημερινά.
Τους βάζει περιλήψεις και λεξιλογικές ασκήσεις
Μα το ενα δεν αναιρει το αλλο. Ολα αυτα που αναφερεις τα κανουμε ουτως ή αλλως. Νομιζω πως ο καθηγητης εχει πελαγωσει οπως ολοι μας και αποφευγει το διαγωνισμα. Εγω με τον εναν ή τον αλλον τροπο, για πολλους λογους, θα τους βαλω..
Όσον αφορά την αξιολόγηση της γλώσσας, καθηγητής μαθητριάς μου δε θα τους βάλει διαγώνισμα αλλά θα κριθούν από την καθημερινή συμμετοχή, από μικροκείμενα που γράφουν εκεί και από ασκήσεις που τους βάζει για το σπίτι. Το θεωρώ πολύ πιο δίκαιο αλλά και αποτελεσματικό! Έτσι συμμετέχουν όλοι και δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό καθημερινά.
Τους βάζει περιλήψεις και λεξιλογικές ασκήσεις
Μα το ενα δεν αναιρει το αλλο. Ολα αυτα που αναφερεις τα κανουμε ουτως ή αλλως. Νομιζω πως ο καθηγητης εχει πελαγωσει οπως ολοι μας και αποφευγει το διαγωνισμα. Εγω με τον εναν ή τον αλλον τροπο, για πολλους λογους, θα τους βαλω..
moustard δεν το είπα σε αντιπαραβολή με αυτό που κάνεις εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος. Ούτε σε παρότρυνα ούτε σε απέτρεψα. Την τακτική κάποιου κατέθεσα
Λοιπόν, ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά με βάση τις οδηγίες για την αξιολόγηση:
"Για την εξέταση στη Νεοελληνική Γλώσσα δίνεται στους μαθητές σε φωτοαντίγραφο ένα, δύο ή και περισσότερα κείμενα περιορισμένης έκτασης (προτιμότερα τα δύο κείμενα) από τον έντυπο ή/και τον ηλεκτρονικό λόγο, που αναφέρονται σε κοινωνικά, πολιτικά, πολιτιστικά, επιστημονικά ή άλλα θέματα της καθημερινής ζωής και έχουν νοηματική πληρότητα..." Ως εδώ καλά. Πάμε στο 1ο ερώτημα:
"(α) Να δώσουν απαντήσεις σε ερωτήσεις με τις οποίες ελέγχεται κατά πόσο έγινε κατανοητό το περιεχόμενο του ή των κειμένων (π.χ. οπτικές από τις οποίες προσεγγίζεται η πραγματικότητα, επιχειρήματα συγγραφέα, προβλήματα που θέτει, θέσεις που υποστηρίζει κτλ.) (20 μονάδες)". Νομίζω ότι εδώ δεν έχουμε πρόβλημα. Μπορούμε πιστεύω να βάλουμε 1-2 ερωτήσεις με βάση τις οδηγίες που δίνονται. Πάμε στο 2ο (και κατά τη γνώμη μου αρκετά ασαφές) ερώτημα:
"(β) Να δώσουν απαντήσεις σε ερωτήσεις με τις οποίες ελέγχεται πώς γλωσσικά (βλ. γνώσεις για τη γλώσσα) ή εξωγλωσσικά στοιχεία (πβ. πολυτροπικότητα) συγκροτούν την κειμενική ιδιαιτερότητα των συγκεκριμένων κειμένων και συνεισφέρουν στη σύνδεση των κειμένων αυτών με την κοινωνική πραγματικότητα όπου ανήκουν (βλ. στήλη 3 του Προγράμματος Σπουδών)." (μονάδες 20). Εδώ ομολογουμένως σηκώνω τα χέρια ψηλά. Τι είδους ερωτήσεις θα μπορούσαν να μπουν; Θα βασιστούμε στη θεωρία του βιβλίου; Από ό, τι καταλαβαίνω, το ερώτημα αυτό δεν μοιάζει με τις παλιές γλωσσικές ασκήσεις των διαγωνισμάτων (συνώνυμα-αντώνυμα κ.ά.) Εδώ δεν βγάζω άκρη. Έχετε να προτείνετε κάτι εσείς;
Και πάμε στο 3ο ερώτημα, την παραγωγή λόγου: "(γ) Να παραγάγουν κείμενο το οποίο, με αφετηρία ένα από τα κείμενα που δίνονται, θα προσαρμόζεται σε διαφορετικό επικοινωνιακό πλαίσιο (π.χ. αλλαγή πομπού, δέκτη, περίστασης κτλ.) και θα ανήκει σε ίδιο ή ενδεχομένως διαφορετικό είδος κειμένου (π.χ. από συνέντευξη σε δοκίμιο, από διαφήμιση σε δοκίμιο με επιχειρηματολογία, από άρθρο εφημερίδας σε αναδιήγηση κτλ.), προκειμένου να αξιολογηθούν στοιχεία που σχετίζονται με την κατάκτηση των γραμματισμών της στήλης 2 του Προγράμματος Σπουδών. ή (εναλλακτικά)
με αφετηρία τα κείμενα που θα δοθούν να παραγάγουν (αφού μεταβληθεί το επικοινωνιακό πλαίσιο, π.χ. αλλαγή πομπού, δέκτη, περίστασης κτλ.) συγκεκριμένο είδος κειμένου, μέσω του οποίου να διατυπώνεται η συμφωνία ή διαφωνία τους με θέσεις, απόψεις και στάσεις που προβάλλονται στα κείμενα που έχουν δοθεί.
Το θέμα αυτό βαθμολογείται με 60 μονάδες." Κι εδώ νομίζω ότι είναι σχετικά ξεκάθαρο το τι πρέπει να γίνει.
Κάπως έτσι έχω κατανοήσει το νέο τρόπο αξιολόγησης. Εσείς τι έχετε να πείτε πάνω σ' αυτά; Έχετε να παρατηρήσετε, να διορθώσετε ή να προσθέσετε κάτι σχετικό; Καμιά άλλη ιδέα;
sos!!! Με βάση το νέο τύπο διαγωνισμάτων στην έκθεση, τώρα που η έκθεση παίρνει 60 μόρια θα αυξηθούν και οι λέξεις; Πόσες λέξεις πρέπει να είναι η έκθεση; Παραμένει 400 ή θα γίνουν 600; Γνωρίζει κάποιος να μας πει;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Από τη στιγμή που δεν έχουν δώσει οδηγίες, αυτό μάλλον σημαίνει πως ισχύει ό,τι και μέχρι πέρυσι.
Επίσης δεν έχουν ορίσει πόσο θα παίρνει τώρα το περιεχόμενο , η έκφραση και η δομή...αν και φαντάζομαι θα κάνουμε τις αναλογίες!
Επίσης δεν έχουν ορίσει πόσο θα παίρνει τώρα το περιεχόμενο , η έκφραση και η δομή...αν και φαντάζομαι θα κάνουμε τις αναλογίες!
περιεχόμενο 30, εκφραση 18 και δομή 12, σωστά;;
Αν εργάζεστε στο δημόσιο, προτείνω να συνεργαστείτε με τους συναδέλφους του σχολείου σας. Εγώ, που εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα, συνεννοούμαι με τα παιδια. Τα ρωτάω τι ακριβώς κάνουν στην τάξη κ τι ενημέρωση έχουν λάβει από το σχολείο και φροντίζω να κινούμαι στο ίδιο πλαίσιο, για να μη βρεθούν εκτεθειμένα. Για παράδειγμα, αντίθετα από ό,τι λέει το ΦΕΚ, κάποιοι καθηγητές επέμεναν στην περίληψη, κ στο διαγώνισμα τετραμήνου ζητήθηκε πράγματι περίληψη.. Εν ολίγοις, τα θέματα συνολικά ήταν: περίληψη, τρόποι ανάπτυξης παραγράφων, δομή παραγράφου, διαρθρωτικές λέξεις κ σημασία αυτών, συνώνυμα, μία ερώτηση κατανόησης του κειμένου που τους δόθηκε και μία έκθεση ενταγμένη σε επικοινωνιακό πλαίσιο.
Έχω 2 τμήματα:
Για ποιο λόγο ο συγγραφέας χρησιμοποιεί τα εισαγωγικά; Τεκμηριώστε με παραδείγματα από το κείμενο.
Για ποιο λόγο χρησιμοποιεί τις παρενθέσεις στο συγκεκριμένο κείμενο; (ήταν σχόλια του συγγραφέα)
Γιατί χρησιμοποιεί υπότιτλους; (με βάση το κείμενο: στοιχείο δομής, τονισμός άποψής της, αρθρο σε εφημερίδα- για να μπορείς να επιλέξεις το άρθρο που θέλεις να διαβάσεις)
Γενικά με δυσκόλεψε το τι να βάλω γιατί είναι πράγματι ασαφές. Νομίζω (δεν είμαι 100% σίγουρος) πως μπορείς να ρωτήσεις: ποια σύνταξη χρησιμοποιεί και γιατί;, ποια έγκλιση και γιατί;, ποιο πρόσωπο, ποιο το ύφος; ποια τα στοιχεία της ομιλίας;
Μακάρι να σχολιαστεί αυτό το post για να βρούμε μια λύση όλοι μαζί.
παιδια, εκανα μια προσπάθεια να βγάλω ενα διαγώνισμα για α λυκειου, αλλα στο δευτερο ερώτημα κολλησα πολύ ασχημα.
Είπα να βάλω μια ασκηση ενεργητική-παθητική σύνταξη, τρόπος ανάπτυξης παραγράφου και από τα κείμενα που βρηκα δεν μπορω να βρω τίποτα αλλο. Καμία ιδέα;
συναδελφε εχεις γραφει στον συλλογο?παιδια, εκανα μια προσπάθεια να βγάλω ενα διαγώνισμα για α λυκειου, αλλα στο δευτερο ερώτημα κολλησα πολύ ασχημα.
Είπα να βάλω μια ασκηση ενεργητική-παθητική σύνταξη, τρόπος ανάπτυξης παραγράφου και από τα κείμενα που βρηκα δεν μπορω να βρω τίποτα αλλο. Καμία ιδέα;
Σημεια στιξης; (π.χ. χρηση εισαγωγικων) Δομη παραγραφου; Εξαρταται και τι εχετε επεξεργαστει μεσα στην ταξη
συναδελφε εχεις γραφει στον συλλογο?παιδια, εκανα μια προσπάθεια να βγάλω ενα διαγώνισμα για α λυκειου, αλλα στο δευτερο ερώτημα κολλησα πολύ ασχημα.
Είπα να βάλω μια ασκηση ενεργητική-παθητική σύνταξη, τρόπος ανάπτυξης παραγράφου και από τα κείμενα που βρηκα δεν μπορω να βρω τίποτα αλλο. Καμία ιδέα;
Σημεια στιξης; (π.χ. χρηση εισαγωγικων) Δομη παραγραφου; Εξαρταται και τι εχετε επεξεργαστει μεσα στην ταξη
Για δες εδώ:
http://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/lykeio/1460-fek-1562-2011-proagramma-spoudwn-filologika-a-lykeiou.html