0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
και ειδικά στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής δίνεται η δυνατότητα στα παιδιά να εκφράσουν τα συναισθήματα τους κι έτσι να γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους. Μην το υποτιμάς καθόλου...
Φανταστείτε ποσες ώρες τρώνε οι δάσκαλοι από τις ειδικότητες. Στο πινακάκι από τη πρωτοβάθμια Πέλλας περυσι οι μουσικοί είχαν 16 οργανικα κενα και φέτος 23...Τα ελεγα ότι υπάρχουν πολλοί υπεραριθμοι που δεν κάνουν τίποτα σε πολλες διευθύνσεις.. Θα μάθουμε σε 6-7 μέρες τα οργανικα κενα...Παρτυ έκαναν και κάνουν οι δάσκαλοι με τις ώρες των ειδικοτήτων...
Φανταστείτε ποσες ώρες τρώνε οι δάσκαλοι από τις ειδικότητες. Στο πινακάκι από τη πρωτοβάθμια Πέλλας περυσι οι μουσικοί είχαν 16 οργανικα κενα και φέτος 23...Τα ελεγα ότι υπάρχουν πολλοί υπεραριθμοι που δεν κάνουν τίποτα σε πολλες διευθύνσεις.. Θα μάθουμε 6-7 μέρες τα οργανικα κενα...Παρτυ έκαναν και κάνουν οι δάσκαλοι με τις ώρες των ειδικοτήτων...
Σωστά τα παιδιά θα σταδιοδρομήσουν σε μια χώρα Καραγκιόζη οπού οι πολιτικάντηδες στέλνουν τους πάντες στα Πανεπιστήμια ανεξελεγκτα και μετά για να δικαιολογήσουν την ύπαρξη των πανεπιστήμιων φτιάχνουν θέσεις στην Βθμια εκπαίδευση....
Σκεψου οτι περσι οι ΠΕ70 ειχαν 9υπεραριθμους στην Πελλα φετος εφυγαν 46 και αντι να πανε τα οργανικα στα 35 πηγαν τα οργανικα κενα στα 31. Σαν να μην φτανει αυτο τους λεει και ο αιρετος τους παιδια προσοχη ενταξει λεμε οτι εχουμε στα χαρτια 31, αλλα μην το πιστευεται γιατι αν ερθετε εδω σαν υπεραριθμοι θα ειστε! Δεν ειναι οτι τρωνε την δουλεια απο τους αλλες ειδικοτητες μονο ειναι και ο τροπος υπολογισμος των κενων τους..
Επανυπολογισμός γενικά για όλους. Για να πάρουν όλοι αυτό που τους αξίζει. Κι ας αποκαλυφθούν κάποιες "άβολες αλήθειες" για τις λεγόμενες βασικές ειδικότητες, ότι π.χ. τα (πραγματικά) οργανικά κενά σε άλλες ειδικότητες είναι πιο πολλά από τα δικά τους... Δεν πρόκειται όμως δυστυχώς...
Τι εννοεις, @trustnoone;Ποια ειναι τα πραγματικα οργανικα κενα που δεν βολευουν «τις βασικες ειδικοτητες» να αποκαλυφθουν;Βασικη δεν ειναι η ειδικοτητα του Πληροφορικου, που εχει (οπως φαινεται στο πινακακι της Δθμθας) 1300+ οργανικα ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ;Εχετε υπολογισει τις ωρες που καλυπτουν τα μαθηματα σας στη Δθμια;Οι φιλολογοι εχουν 83 ωρες!Οι μαθηματικοι 33 ωρες!Οι φυσικοι 17 ωρες!Οι Πληροφορικοι 15 ωρες!Οι Αγγλικοι 13 ωρες!Οι Βιολογοι 13 ωρες!
Αρα, μπαινουμε μοιραια στη διαδικασια να σκεφτουμε τον αριθμο αναπληρωτων που καλυπτουν λειτουργικα κενα.Μηπως ο αριθμος αναπληρωτων ανα ειδικοτητα ειναι η πιο καθαρη απαντηση για τον αριθμο αναγκων εν τελει;Ολα αυτα καταδεικνυουν ποσο ευκολα πεσαμε στην παγιδα τους!Η παγιδα των κυβερνωντων ειναι ο αριθμος των οργανικων κενων.Αυτος ο αριθμος ΚΑΜΙΑ σχεση εχει με τον πραγματικο αριθμο αναγκων!
Οι ΠΕ86 ομως εχουν 1300 (και πλεον) οργανικα πλεονασματα στη Δευτεροβαθμια.Ακομα και να συσταθουν οργανικες στην Πρωτοβαθμια, μπορουν ανετα να μεταφερθουν οι πλεοναζοντες της Δθμιας στην Αθμια και ΠΑΛΙ οι διορισμοι να ειναι ελαχιστοι.Ξερεις, ο αριθμος 1300+ ειναι συντριπτικος.
Οι ΠΕ86 ομως εχουν 1300 (και πλεον) οργανικα πλεονασματα στη Δευτεροβαθμια.Ακομα και να συσταθουν οργανικες στην Πρωτοβαθμια, μπορουν ανετα να μεταφερθουν οι πλεοναζοντες της Δθμιας στην Αθμια και ΠΑΛΙ οι διορισμοι να ειναι ελαχιστοι.Ξερεις, ο αριθμος 1300+ ειναι συντριπτικος.**Επιμενω...ο υπολογισμος των οργανικων κενων (ειδικα στη Δευτεροβαθμια) χωλαινει τραγικα...
Σε κάποιες ειδικότητες όπως οι ΠΕ86 ναι. Οσον αφορά τις ανάγκες συμφωνώ μαζί σου 100%. Τα οργανικά κενά είναι πιπίλα για να κάνει το κράτος οτι θέλει. Ας ιδρύσει σε όλη την Α/θμια ένα κενό ΠΕ86 ανα 2 12/θέσια σχολεία και μετά ας γίνουν διορισμοί στα οργανικά κενά (το ίδιο φυσικά ισχύει για όλες τις ειδικότητες που είναι στην ίδια μοίρα). Δεν το κάνει αυτό, κρύβει δηλαδή τις ανάγκες και φυσικά αυτό συμφέρει όλους τους υπόλοιπους που λένε: α οι πληροφορικοί έχουν πχ μόνο 100 οργανικά κενά αρα ας διορίσει πχ 80 άτομα. Κοροιδευόμαστε μου φαίνεται.