Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Γενικό Λύκειο => Μήνυμα ξεκίνησε από: ---- στις Φεβρουάριος 25, 2011, 10:01:17 μμ

Τίτλος: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: ---- στις Φεβρουάριος 25, 2011, 10:01:17 μμ
http://www.study4exams.gr/physics_k/
μια πρώτη αξιολόγηση: φτωχό και αναποτελεσματικό.
 Σαν ιδέα είναι καλή.
 Θα μπορούσε με την μορφή του ιδιαίτερου να είναι πολύ χρησιμότερο για τον υποψήφιο.
Πχ να γίνει με χρήση προσομοιώσεων και σημειώσεων στο χαρτί* αντί για τον πίνακα σε συνδυασμό με πραγματική διδασκαλία με ένα  μαθητή   που να θέτει ερωτήματα και θα αλληλεπιδρά με τον καθηγητή. Και να μπορεί να εμπλουτίζεται με απορίες και παρεμβάσεις των μαθητών μέσω του ιντερνέτ.
*με χρήση  διαδραστικού στυλό  που να μεταφέρει τις σημειώσεις σε πραγματικό χρόνο στην οθόνη. (Τέτοια στυλό είναι πλέον πάμφθηνα).
Έτσι όπως εμφανίζεται μάλλον αποτελεί μια καλή διαφήμιση για τα φροντιστήρια..
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: λιθοσφαιριστής στις Φεβρουάριος 25, 2011, 10:10:33 μμ
"...Το υπουργείο εκτιμά ότι με αυτόν τον τρόπο θα καταπολεμηθούν και οι εκπαιδευτικές ανισότητες, ενώ θα είναι ιδιαίτερη η βοήθεια σε παιδιά δυσπρόσιτων περιοχών που δεν έχουν τις ίδιες ευκαιρίες με τα παιδιά των μεγάλων πόλεων..." (από ιστοσελίδα εφημερίδας)

Στάνταρ θα γίνει αυτό.
Άλλωστε είναι δεδομένο ότι όλοι οι μαθητές, σε όλες τις "δυσπρόσιτες" περιοχές, και ανεξάρτητα από την οικονομική κατάσταση της οικογένειάς τους,
έχουν υπολογιστή και σύνδεση για γρήγορο ιντερνετ.

Υποκριτές! Ελικόπτερο που θα σας χρειαστεί...
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: belw στις Φεβρουάριος 25, 2011, 10:18:43 μμ
http://www.study4exams.gr/physics_k/
μια πρώτη αξιολόγηση: φτωχό και αναποτελεσματικό.
 Σαν ιδέα είναι καλή.
 Θα μπορούσε με την μορφή του ιδιαίτερου να είναι πολύ χρησιμότερο για τον υποψήφιο.
Πχ να γίνει με χρήση προσομοιώσεων και σημειώσεων στο χαρτί* αντί για τον πίνακα σε συνδυασμό με πραγματική διδασκαλία με ένα  μαθητή   που να θέτει ερωτήματα και θα αλληλεπιδρά με τον καθηγητή. Και να μπορεί να εμπλουτίζεται με απορίες και παρεμβάσεις των μαθητών μέσω του ιντερνέτ.
*με χρήση  διαδραστικού στυλό  που να μεταφέρει τις σημειώσεις σε πραγματικό χρόνο στην οθόνη. (Τέτοια στυλό είναι πλέον πάμφθηνα).
Έτσι όπως εμφανίζεται μάλλον αποτελεί μια καλή διαφήμιση για τα φροντιστήρια..


Εκκληση..................σας παρακαλω.......μην κανετε κλικ στο παραπανω link.Οσους ξερω απο εκπαιδευτικους μπαινουν στο link για να δουν SOS θεμα που μπορει να πεσει πανελλαδικες.
Σας παρακαλω μην κανετε κλικ γιατι ολα τα ΜΜΕ παινευονται οτι μπαινουν οι μαθητες για να κανουν τηλεμαθημα που τους αρεσει.54000 κλικ εγιναν σε 3 μερες και το ΥΠΕΠΘ το περναει οτι εκανε καινοτομια που αρεσει στους μαθητες ::)
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: Landau στις Φεβρουάριος 25, 2011, 11:02:54 μμ
Θα έχουν υπάλληλο στο υπουργείο που τον έβαλαν να κλικάρει όλη μέρα  ;D
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: ΛΩΡΑ στις Φεβρουάριος 25, 2011, 11:10:00 μμ
Τι είνα αυτά ρε!!!    :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Α  στα διαλα!! Την τύχη μας μέσα...πού μπλέξαμε μ'αυτούς τους ευφάνταστους και θρασύτατους καραγκιόζηδες;;

Δηλαδη...να σε κάψω Γιάννη να σ'αλείψω λάδι!! Θα κλείσουν τα σχολεία της επαρχίας,πέθανε η ΠΔΣ και θα καλύψουν τις
μ@λ@κίες τους με την τηλεμ@λ@κί@;;;;   :o :o :o :o :o :o
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: panos2 στις Φεβρουάριος 25, 2011, 11:49:24 μμ
http://www.study4exams.gr/physics_k/
μια πρώτη αξιολόγηση: φτωχό και αναποτελεσματικό.
 Σαν ιδέα είναι καλή.
 Θα μπορούσε με την μορφή του ιδιαίτερου να είναι πολύ χρησιμότερο για τον υποψήφιο.
Πχ να γίνει με χρήση προσομοιώσεων και σημειώσεων στο χαρτί* αντί για τον πίνακα σε συνδυασμό με πραγματική διδασκαλία με ένα  μαθητή   που να θέτει ερωτήματα και θα αλληλεπιδρά με τον καθηγητή. Και να μπορεί να εμπλουτίζεται με απορίες και παρεμβάσεις των μαθητών μέσω του ιντερνέτ.
*με χρήση  διαδραστικού στυλό  που να μεταφέρει τις σημειώσεις σε πραγματικό χρόνο στην οθόνη. (Τέτοια στυλό είναι πλέον πάμφθηνα).
Έτσι όπως εμφανίζεται μάλλον αποτελεί μια καλή διαφήμιση για τα φροντιστήρια..

Ζητάς και εσύ πράγματα;;...

Μάλλον τα πράγματα έγιναν ώς εξης:
Αρχικά υπήρξε η "καλή ιδέα". Μετά υπήρξε αμέσως η ανάθεση και ξεκίνησε η υλοποιήση της...
Δεν νομίζω να υπήρξε ούτε σχεδιασμός, ούτε λειτούργησαν οι "ειδικοί" ομαδικά με στόχευση το καλύτερο αποτέλεσμα. Δεν σκέφτηκαν καν να χρησιμοποιήσουν έναν μεγαλύτερο πίνακα... Δυστυχώς δεν έχω ήχο στον υπολογιστή μου και δεν μπόρεσα να απολαύσω τα μαθήματα, όπως θα ήθελα...  :o
Θα ήθελα να ήξερα πόσα χρήματα πήραν οι συμμετέχοντες σ' αυτό το εγχείρημα... Πάντως θα χρειάστηκαν καμιά εβδομαδούλα... Ελληνικά πράγματα...
Ας είμαστε όμως αισιόδοξοι. Τα πράγματα μπορεί να γίνουν καλύτερα...  :'( :'( :'(
Και να μην αδικώ τους άλλους, εγώ είδα μόνο τα μαθήματα φυσικής...
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: m_rebel στις Φεβρουάριος 26, 2011, 12:26:31 πμ
"...Το υπουργείο εκτιμά ότι με αυτόν τον τρόπο θα καταπολεμηθούν και οι εκπαιδευτικές ανισότητες, ενώ θα είναι ιδιαίτερη η βοήθεια σε παιδιά δυσπρόσιτων περιοχών που δεν έχουν τις ίδιες ευκαιρίες με τα παιδιά των μεγάλων πόλεων..." (από ιστοσελίδα εφημερίδας)

Στάνταρ θα γίνει αυτό.
Άλλωστε είναι δεδομένο ότι όλοι οι μαθητές, σε όλες τις "δυσπρόσιτες" περιοχές, και ανεξάρτητα από την οικονομική κατάσταση της οικογένειάς τους,
έχουν υπολογιστή και σύνδεση για γρήγορο ιντερνετ.

Υποκριτές! Ελικόπτερο που θα σας χρειαστεί...

1)Το μάθημα είναι καθαρά φροντιστηριακό (λες και με βλέπω πριν κάτι χρόνια στο φροντιστήριο να κελαηδάω...)
2) Πότε και πώς έγινε η ανάθεση στους συγκεκριμένους δεν το έχω μάθει ακόμη παρότι το έχω ψάξει...
3) οι "ίδιες ευκαιρίες" σημαίνουν φροντιστήριο;;; Δηλαδή αποδοχή του ρόλου της "παραπαιδείας";;; Αυτό θα πει ψηφιακό σχολείο; Όχι στην "παραπαιδεία" ναι στην ψηφιακή παραπαιδεία;

Πρέπει να προβάλλουμε την πρωτοβουλία πολλών σχολείων για εθελοντική ΠΔΣ από καθηγητές που αφιλοκερδώς θέλουν να βοηθήσουν τους μαθητές τους (από αρκετές ΕΛΜΕ) για να γίνουν οι απαραίτητες συγκρίσεις:
Το Υπουργείο κόβει ΠΔΣ - εμείς την συνεχίζουμε, το Υπουργείο παίζει βιντεάκια φροντιστηρίων - εμείς καθόμαστε στο θρανίο του μαθητή.
Τους βαρέθηκα με τα επικοινωνιακά τους πια...
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: rozy4 στις Φεβρουάριος 26, 2011, 09:38:32 πμ
Φτιάξε την τάξη σου:  το νέο διαδικτυακό παιχνίδι του υπουργείου παιδείας...
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: Εγώ είμαι στις Φεβρουάριος 26, 2011, 09:41:35 πμ
ποιος είναι αυτός ο φροντιστηριάς ;;;μεταπτυχιακό έχει ;;;στα φιλολογικά να βάλουν ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΤΟΥ!!!!! 8)
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: kyriakh στις Φεβρουάριος 26, 2011, 10:45:49 πμ
"...Το υπουργείο εκτιμά ότι με αυτόν τον τρόπο θα καταπολεμηθούν και οι εκπαιδευτικές ανισότητες, ενώ θα είναι ιδιαίτερη η βοήθεια σε παιδιά δυσπρόσιτων περιοχών που δεν έχουν τις ίδιες ευκαιρίες με τα παιδιά των μεγάλων πόλεων..." (από ιστοσελίδα εφημερίδας)

Στάνταρ θα γίνει αυτό.
Άλλωστε είναι δεδομένο ότι όλοι οι μαθητές, σε όλες τις "δυσπρόσιτες" περιοχές, και ανεξάρτητα από την οικονομική κατάσταση της οικογένειάς τους,
έχουν υπολογιστή και σύνδεση για γρήγορο ιντερνετ.

Υποκριτές! Ελικόπτερο που θα σας χρειαστεί...

1)Το μάθημα είναι καθαρά φροντιστηριακό (λες και με βλέπω πριν κάτι χρόνια στο φροντιστήριο να κελαηδάω...)
2) Πότε και πώς έγινε η ανάθεση στους συγκεκριμένους δεν το έχω μάθει ακόμη παρότι το έχω ψάξει...
3) οι "ίδιες ευκαιρίες" σημαίνουν φροντιστήριο;;; Δηλαδή αποδοχή του ρόλου της "παραπαιδείας";;; Αυτό θα πει ψηφιακό σχολείο; Όχι στην "παραπαιδεία" ναι στην ψηφιακή παραπαιδεία;

Πρέπει να προβάλλουμε την πρωτοβουλία πολλών σχολείων για εθελοντική ΠΔΣ από καθηγητές που αφιλοκερδώς θέλουν να βοηθήσουν τους μαθητές τους (από αρκετές ΕΛΜΕ) για να γίνουν οι απαραίτητες συγκρίσεις:
Το Υπουργείο κόβει ΠΔΣ - εμείς την συνεχίζουμε, το Υπουργείο παίζει βιντεάκια φροντιστηρίων - εμείς καθόμαστε στο θρανίο του μαθητή.
Τους βαρέθηκα με τα επικοινωνιακά τους πια...

++++++++++++++++ προσβαλλουμε τον εαυτο μας οταν θεωρουμε το φροντιστηριο "ευκαιρια",οι περισσοτεροι εχουμε δουλεψει στα φροντιστηρια και δε μας λειπει η εμπειρια.Στα δυσπροσιτα δεν υπαρχουν φροντιστηρια και καμαρωνω τους αριστους μαθητες που βασιζονται μονο στους καθηγητες τους (κι οι γονεις τους εχουν βγαλει ενα Λυκειο).Οι συναδελφοι μου ειναι με μεταπτυχιακο,ή ντοκτοραδες,ή εχουν τελειωσει 2 σχολες ,πιο καλα ειναι στο δικο μας δυσπροσιτο,ο γιος μου που ειναι μαθητης μας στο Γυμνασιο λεει οτι μετα την τριετια που θα επιστρεψουμε στην πολη μας (αν δε μηδενιστουν τα μορια)δε θα εχει τοσο νεους και ορεξατους καθηγητες
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: συννεφούλα στις Φεβρουάριος 26, 2011, 10:50:24 πμ
"...Το υπουργείο εκτιμά ότι με αυτόν τον τρόπο θα καταπολεμηθούν και οι εκπαιδευτικές ανισότητες, ενώ θα είναι ιδιαίτερη η βοήθεια σε παιδιά δυσπρόσιτων περιοχών που δεν έχουν τις ίδιες ευκαιρίες με τα παιδιά των μεγάλων πόλεων..." (από ιστοσελίδα εφημερίδας)

Στάνταρ θα γίνει αυτό.
Άλλωστε είναι δεδομένο ότι όλοι οι μαθητές, σε όλες τις "δυσπρόσιτες" περιοχές, και ανεξάρτητα από την οικονομική κατάσταση της οικογένειάς τους,
έχουν υπολογιστή και σύνδεση για γρήγορο ιντερνετ.


Υποκριτές! Ελικόπτερο που θα σας χρειαστεί...


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: anixia στις Φεβρουάριος 26, 2011, 11:12:25 πμ
Καποτε η εικονικη διδασκαλια εμοιαζε με σεναριο επιστημονικης φαντασιας ....τωρα ο Προβοπουλος θα πει τι τους θελετε τοσους μονιμους σ'ολες τις βαθμιδες εκπαιδευσης(που ηδη τα απαιτει)αφου υπαρχει τροπος ....και θα μας πουν και καινοτομους......
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: KYRINIS στις Φεβρουάριος 26, 2011, 11:26:03 πμ
Ξεκινάει το σχέδιο μείωσης του εκπαιδευτικού δυναμικού... 
Αντί να ζητήσουμε μαζικούς διορισμούς, πάμε ως εθελοντές!!! στο σχέδιό τους...Είμαστε για κλάμματα.
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: alceste στις Φεβρουάριος 26, 2011, 01:30:47 μμ
Σα τον καραγκιοζη ειναι η παιδεια σημερα,ρακενδυτος,μπαλωματης,ξυπολητος με παπιγιον...Σχετικα με τις δυσπροσιτες περιοχες,διαβασα σε ανυποπτο χρονο στο ΘΕΜΑ οτι θα αποχαρακτηριστουν οι παραμεθοριες περιοχες.Δεν θα κρινονται πλεον ως παραμεθοριες.Πριν 3 κυριακες νομιζω το διαβασα,οποιος θελει ας το ψαξει
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: anixia στις Φεβρουάριος 26, 2011, 02:01:53 μμ
Η εποχη των παχιων αγελαδων για διορισμους και ποιοτητα εργασιας οικονομικη αποσπασεις κτλγια τους εκπαιδευτικους προφανως τελειωσαν.Φιλος μου διορισμενος με το 24μηνο μου λεει''καλα που προλαβα βεβαια στο μισθο αστα  δουλευει και τα απογεματα.Αξιζει να ξεσπιτωθω; τον ρωταω,γιατι με το νεο συστημα 3με4 χρονακια τα θες αναπληρωτρια και μετα τριετια,και μου απανταει αν ειναι κοντα στο σπιτι ή΄στη περιοχη σου πλεον!(Μιλαμε για οικογενειαρχη/ισσα ή υποψηφιο οικογενειαρχη/ισσα). Τον αναφερω γιατι ειναι συνδικαλιστης και ολο κατι παιρνει τ'αυτι του.
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: Αναστασια 76 στις Φεβρουάριος 26, 2011, 02:28:00 μμ
Πριν αρκετό καιρό ειχα δει μια αγγελία που ζητούσε καθηγητές για ιδιαίτερα μεσω ιντερνετ...Τυχαίο ;; δε νομίζω...Επίσης θα ξαναπω με βεβαιότητα πλέον οτι η υπουργος μας,αυτη η καλη και ομορφη κυρια(σλουπ) ;D ;Dπρέπει να διαβάζει το συγκεκριμένο φόρουμ....γιατι ειχε πέσει και εδω η ιδέα για ιδιαίτερα μεσω ιντερνετ πριν πααααααρα πολυ καιρό... ;)
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: belw στις Φεβρουάριος 26, 2011, 03:24:25 μμ
Πριν αρκετό καιρό ειχα δει μια αγγελία που ζητούσε καθηγητές για ιδιαίτερα μεσω ιντερνετ...Τυχαίο ;; δε νομίζω...Επίσης θα ξαναπω με βεβαιότητα πλέον οτι η υπουργος μας,αυτη η καλη και ομορφη κυρια(σλουπ) ;D ;Dπρέπει να διαβάζει το συγκεκριμένο φόρουμ....γιατι ειχε πέσει και εδω η ιδέα για ιδιαίτερα μεσω ιντερνετ πριν πααααααρα πολυ καιρό... ;)

Την ιδεα για την ηλεκτρονικη διαβουλευση δηλαδη αποφασιζουμε και διαταζουμε.......απο που την εκλεψε??
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: killbill στις Φεβρουάριος 26, 2011, 06:15:15 μμ
Όταν εγώ έγραφα τον περασμένο Ιούνιο εδώ http://www.pde.gr/index.php?topic=19416.msg322568#msg322568 (http://www.pde.gr/index.php?topic=19416.msg322568#msg322568) ότι σιγά σιγά η τεχνολογία θα μας αντικαταστήσει χαρακτηρίστηκα από ορισμένα μέλη του forum σκοταδιστής και αντί-τεχνολογικός εκπαιδευτικός.

Γευτείτε τα τώρα!

Η ΠΔΣ μας τελείωσε και έχουμε το site του ΥΠουργείου με τους εκπαιδευτικούς-ρομπότ να εκπαιδεύουν!
Ερχονται και άλλα. Ετοιμαστείτε για το τηλεσχολείο!!

Αντιγράφω εδώ το κείμενο που είχα δημοσιεύσει πριν από μερικούς μήνες:
Συνάδελφοι αντισταθείτε!!!
ΟΧΙ στα μηχανήματα του διαβόλου στα σχολεία μας!!!  :P

Αυτό είναι το πρώτο βήμα για την αντικατάσταση του εκπαιδευτικού. Σε λίγα χρόνια κάθε σχολείο θα χρειάζεται μόνο 1 μαθηματικό, 1 φιλόλογο, 1 θεολόγο κλπ. Αυτός θα κάνει το μάθημα σε μια αίθουσα, και τα υπόλοιπα τμήματα θα παρακολουθούν με βιντεοδιάσκεψη το μάθημα από τις τάξεις τους σε videowalls.

Το σύστημα αυτό ήδη γίνεται στα πανεπιστήμια της χώρας μας. Ακούστε πως λειτουργούν αρκετά από αυτά (και σύντομα και τα υπόλοιπα και μελλοντικά και τα σχολεία) για όσους δεν έχετε ιδέα: 
υπάρχει μόνο 1 καθηγητής που κάνει το κάθε μάθημα.
Το μάθημα γίνεται αναμετάδοση σε άλλες 2 μεγάλες αίθουσες καθώς επίσης και μέσω ιντερνετ.
Αν κάποιος μαθητής θέλει να ρωτήσει απορία, υπάρχει ασύρματο μικρόφωνο στην καθε τάξη όπου το παίρνει και ρωτάει την απορία του.
Ο καθηγητής στην κεντρική αίθουσα που βρίσκεται έχει πάνω στην έδρα 5 οθόνες όπου βλέπει την κάθε τάξη χωριστά.
Ο πίνακας έχει αντικατασταθεί από τον ηλεκτρονικό πίνακα, ο οποίος είναι συνδεδεμένος με αισθητήρες στο πίσω μέρος. Αυτά που γράφει ο καθηγητής, αναμεταδίδονται σε ηλεκτρονικούς πίνακες και στις υπόλοιπες τάξεις.
Τέλος υπάρχει το ηλεκτρονικό σφουγγάρι, όπου ο καθηγητής όταν σβήσει κάτι , θα σβηστεί αντίστοιχα και από τις άλλες αίθουσες.

Θα σας πουν ότι όλα αυτά είναι πολύ καλά γιατί αυτά που γράφει ο καθηγητής στον πίνακα δεν χρειάζεται να τα σημειώνουν οι μαθητές γιατί μπορούν να αποθηκευτουν σε ηλεκτρονική μορφή, και μετά να τα κατεβάσει ο μαθητής από το Internet.
Μην παρασυρθείτε από την τεχνολογία! Μην ενθουσιάζεστε από αυτά. Πάνε να μας καταργήσουν. Ξυπνήστε!!!

Ψηφίστε στους συλλόγους σας κατά την εισαγωγή τέτοιου είδους τεχνολογίας στα σχολεία.
Μην σκάβετε τον λάκο σας!

Ζήτω ο μαυροπίνακας!!  :D

Ζήτω ο Καθηγητής!!  :D

Όχι στον e-Καθηγητή   ::)


Και πείτε με ξανά σκοταδιστή. Χe$*%ka
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: Εγώ είμαι στις Φεβρουάριος 26, 2011, 06:31:01 μμ
χαχαχαχ ζήτω η κιμωλία και οι λεκέδες στα δάκτυλα :)
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: tempo στις Φεβρουάριος 26, 2011, 07:11:57 μμ
σαν ιδέα καλό,σαν εκτέλεση πολύ πολύ φτωχό.
Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο να υποκαταστήσει την ΠΔΣ; σίγουρα ΟΧΙ
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: anixia στις Φεβρουάριος 26, 2011, 07:19:08 μμ
Ετσι ειναι οι'' αλλαγες'' ξεκινησαν με τη ψηφιση του νεου νομοσχεδιου .....και πολλοι
 ειπαν ολα βαινουν προς την ισονομια αλλα λιγοι σκεφτηκαν οτι ολα κατευθυνονται προς μια στενη λιτοτητα που θα'ναι νομικα νομιμη απο θεσεις εργασιας εως και σε οτι αλλο προκυπτει.
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: ΝΕΦΕΛΗ_1 στις Φεβρουάριος 26, 2011, 10:02:38 μμ
και ας πουμε οτι αυτο βολευει τους μαθητες!! σε εναν τελειως ουτοπικο κοσμο βεβαια...
η συλλογιστικη πορεια του υπουργειου μας, ποια ειναι ακριβως??? :P εξαφανιζω τα φροντιστηρια, εξαφανιζω τα ιδιαιτερα, καιιιιιιιιιιι το επομενο βημμμμμμμμαααα εξαφανιζω τους καθηγητες των σχολειων!!!!!!ολεεεεεε!!!!
νομιζω πλεον συναδελφοι , και πιστευω θα συμφωνησετε μαζι μου, πως εμεις περιττευουμε!!!
συγκινηθηκα οταν φανταστηκα τον εαυτο μου στη θεση μαθητριας που μελεταει για πανελληνιες βασιζομενη σ αυτοοο... και που δεν θα μπορουσα να ρωτησω το βιντεακι που δειχνει την αναλυση , τις αποριες μου!ειλικρινα ενα δακρυ κυλησε απο το ματι μου!! αυτο περιμενα παντα!!! :'( :'( (δακρυα συγκινησης ειναι αυτα  :P )

εναν τοιχο παρακαλω να χτυπησω το κεφαλι μου! ευχαριστω! 8)
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: kyriakh στις Φεβρουάριος 27, 2011, 09:04:46 πμ
Η γυμναστικη πώς θα γινεται;


  Σε μια ιδανικη ταξη 24 ατομων ,τους χωριζεις σε 6 ομαδες να δουλεψουν ενα ευκολο θεμα ,ας πουμε περιγραφω την Παπαριζου .Κυκλοφορεις αναμεσα τους και τους απαντας ή τους βοηθας τελος παντων και αυτο κραταει περιπου ενα τεταρτο.Αν πρεπει να απαντας -απο μια αιθουσα- σε 100 μαθητες,ποσο χρονο θα παρει;Απλη μεθοδος των τριών.
  Κι αν δουλευεις ενα project που η καθε ομαδα δουλευει κατι διαφορετικο και στο τελος διορθωνουμε ολοι μαζι τις 6 δουλειες απο τις 6 ομαδες (κατι που χρειαζεται συνολικα 45' στην καλυτερη) αν εχω 100 μαθητες ποσο χρονο θα μου χρειαστει; Οι ξενογλωσσες θα με καταλαβουν καλυτερα.Αυτοι που δε θα καταλαβουν ειναι οι τεχνοκρατες του Υπουργειου που θεωρουν οτι ενας καθηγητης κανει διαλεξη -cours magistral τυπου γαλλικο Πανεπιστημιο.Μηπως να πατησουν σε καμμια ταξη;Ο καθηγητης δεν μπορει να αντικατασταθει ουτε να υπο κατασταθει.
   Όσο για το τηλεφροντιστηριο αργήσαν να παρουν μπρος,ουτως ή αλλως το κανουμε,ποσες φορες τους παραπεμπουμε στα αντιστοιχα site για εμπεδωση.Τωρα αν τους απαντησουμε την αλλη μερα στις αποριες κι οχι στο τηλεφωνο δεν εγινε και τιποτα.Χθες ηρθαν σπιτι μου καρναβαλια με τρομακτικες μασκες κι αφου μου ειπαν τα αποκριατικα καλαντα-ωραιο τοπικο εθιμο-μια μαθητρια με ρωτησε με αλλοιωμενη φωνη ποια προθεση για ποιο ρημα .Γινονται αυτα με τα μηχανηματα;Ειμαστε Ελληνες θερμοαιμοι και αυθορμητοι ,δεν ειμαστε Γερμανοι
 
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: LK στις Φεβρουάριος 27, 2011, 10:26:08 πμ
Tα βίντεο είναι μια ευκαιρία για τον καλό μαθητή να κάνει μια επανάληψη. Από κει και πέρα, δεν είναι χρήσιμο για το μέσο μαθητή. Οι ασκήσεις και η θεωρία στο συντακτικό και στη γραμματική των αρχαίων ελληνικών πιο πολύ είναι χρήσιμη σε εμάς, τους διδάσκοντες. Βρήκα πολύ καλές τις σημειώσεις και καλές, για αρχή, τις ασκήσεις. Δε νομίζω ότι είναι ένα βοήθημα παρά ένα τηλεφροντιστήριο. Δεν μπορεί να υποκαταστήσει τον καθηγητή σε καμία περίπτωση.


ΥΓ: Μήπως, τώρα που θα μας καταργήσουν και το εξωδιδακτικό επίδομα να φτιάξουν και την υπηρεσία της τηλεδιόρθωσης; Να τους στέλνουμε τις εκθέσεις και τα διαγωνίσματα και την επόμενη ώρα να τα παίρνουμε διορθωμένα.  ;D ;D
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: Landau στις Φεβρουάριος 27, 2011, 06:53:39 μμ
Μην υπερβάλλουμε.. το διαδίκτυο δεν θα αντικαταστήσει κανέναν καθηγητή, τουλάχιστον για τις επόμενες δεκαετίες (και ειδικά στην Ελλάδα, για κανά αιώνα τουλάχιστον  :D). Υποστηρικτικά μέσα πρέπει να υπάρχουν και η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει πολύ σε αυτό. Το θέμα είναι τι ακριβώς θέλουν να πετύχουν στον υπουργείο με αυτά.. κατά τη γνώμη μου, απλά να εντυπωσιάσουν, και ίσως μεσοπρόθεσμα να βγει κάτι θετικό από αυτό. Για την ώρα πολλή φασαρία για το τίποτα.
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: ΝΕΦΕΛΗ_1 στις Φεβρουάριος 28, 2011, 01:38:24 μμ
μια ερωτηση προς τους συναδελφους φιλολογους!!!
οποιος ειδε το πρωτο αγνωστο του τηλεφρονιστηριου για τα αρχαια κατευθυνσης, θελω να μου πει την γνωμη του στο εξης: υπαρχει στις αρχες του κειμενου το "απιστίαν αυτου" , το οποιο "αυτου" το χαρακτηριζει στην συνταξη που κανει σαν γενικη αντικειμενικη.
γιατι εμενα δεν μου κολλαει????? :o οσες φορες το εχω προσπαθησει μου βγαινει γενικη υποκειμενικη(μετατρεπομενο σε "απιστει αυτος" )
κανω κατι λαθος????? :-[
ποιο το σκεπτικο σας?
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: Stelios στις Φεβρουάριος 28, 2011, 02:19:34 μμ
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=24667 (http://www.alfavita.gr/artro.php?id=24667)

Επικίνδυνα για τους υποψηφίους λάθη στο Ψηφιακό φροντιστήριο του ΥΠΔΒΜΘ, του Στέλιου Μαρίνη

Στο άρθρο μας “Φροντιστήριο η Αννούλα” αντιμετωπίσαμε σαρκαστικά το διαδικτυακό φροντιστήριο του Υπουργείου Παιδείας. Όταν εντοπίστηκε πολύ σοβαρό μαθηματικό λάθος με άρθρο στην αλφαβήτα, αποφασίσαμε την  πιο προσεκτική παρακολούθηση των ενοτήτων που αφορούν τα μαθηματικά κατεύθυνσης της Γ’  Λυκείου. Εκεί διαπιστώσαμε απίστευτα, επικίνδυνα λάθη που μπορεί να παρασύρουν τους υποψηφίους. Δειγματοληπτικά παρακολουθήσαμε προσεκτικά όλο το Κεφάλαιο 3, Ενότητα 1 Έννοια της παραγώγου – Παράγωγος και συνέχεια». Δεν υπήρξε υποενότητα στην οποία να μην υπήρχε είτε τσαπατσουλιά είτε σοβαρό λάθος!

 Θα δώσουμε κάποια χαρακτηριστικά παραδείγματα:

Στην υποενότητα 3, Σημαντικές παρατηρήσεις, στο βίντεο επισημαίνεται ως παρατήρηση με αριθμό 2, μια πρόταση η οποία στη συνέχεια στις εφαρμογές χρησιμοποιείται αναπόδεικτη για τη λύση ασκήσεων! Αν ένας υποψήφιος κάνει κάτι τέτοιο στις εξετάσεις και χάσει μόρια, ποιος θα ευθύνεται, αφού θα έχει στηριχθεί σε βίντεο του Υπουργείου; 

Στην ίδια υποενότητα και στην παρατήρηση 3 βλέπουμε ότι ένα κινητό με ταχύτητα μεγαλύτερη ή ίση του μηδενός κινείται «στη θετική φορά»! Με άλλα λόγια, ένα σημείο με ταχύτητα μηδενική κινείται!

Αντιπαρερχόμαστε τον γλωσσικό βαρβαρισμό «του μηδέν» λες και το μηδέν είναι άκλιτη λέξη, τη λανθασμένη χρήση του συμβόλου της ισοδυναμίας και την προχειρότητα γραφής στον πίνακα, ενώ σε ένα βίντεο μπορεί κάποιος να ξαναγυρίσει μια σκηνή για να είναι η εικόνα στον πίνακα σαφής, και πάμε  σε μαθηματικές ανακρίβειες.

Σε μια άσκηση γίνεται απαλοιφή παρονομαστών σε μια εξίσωση, χωρίς να τεθούν οι περιορισμοί! Έτσι, όταν από θεώρημα Μπολτζάνο αποδεικνύεται ότι η αντίστοιχη συνάρτηση έχει ρίζα, ο λύτης θεωρεί ότι αυτή είναι προφανώς ρίζα και της εξίσωσης, ενώ αυτό χρειάζεται απόδειξη, πολύ απλή εξάλλου, μιας και η εν λόγω ρίζα ανήκει στο (0,1) άρα ικανοποιεί τον περιορισμό που παραλείφθηκε.

Όσο αφορά το μεγάλο λάθος στις εφαρμογές του ΘΜΤ, πρόκειται για κάτι που κάθε έμπειρος μαθηματικός επισημαίνει στους μαθητές του να μην κάνουν! Το φροντιστήριο του Υπουργείου, αντίθετα, τους καθοδηγεί να κάνουν το λάθος αυτό!

Είμαστε σίγουροι ότι περαιτέρω μελέτη των βίντεο θα αποκαλύψει κι άλλα τέτοια επικίνδυνα λάθη που μπορεί να παρασύρουν τους υποψηφίους. Νομίζουμε ότι επιβάλλεται η άμεση απόσυρση της ιστοσελίδας, μέχρι τουλάχιστον να γίνει έλεγχος και να διορθωθούν τα λάθη, που είναι πάρα πολλά.

Στέλιος Μαρίνης

ΥΓ. Αλήθεια, έγινε κάποια προκήρυξη του Υπουργείου για το έργο; Με ποια κριτήρια επιλέχτηκαν οι συνεργάτες; Ποιος έχει την τελική ευθύνη;
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: Stelios στις Φεβρουάριος 28, 2011, 02:23:06 μμ
Και συνεχίζει ο Στέλιος Μαρίνος στο facebook:

Τα λάθη και οι τσαπατσουλιές είναι αμέτρητα. Στο http://www.study4exams.gr/math_k/mod/resource/view.php?id=754 (http://www.study4exams.gr/math_k/mod/resource/view.php?id=754)
μαθαίνουμε ότι και με μηδέν ταχύτητα το σώμα κινείται! Έλα Χριστέ και Παναγιά!
Στο http://www.study4exams.gr/math_k/mod/resource/view.php?id=764 (http://www.study4exams.gr/math_k/mod/resource/view.php?id=764) κανείς περιορισμός στην εξίσωση όταν δαιρούμε με χ που ανήκει στο [0,1] κι όταν αρ...γότερα βρίσκουμε ρίζα, πάλι καμιά παρατήρηση ότι είναι δεκτή επεδή ανήκει στο ανοικτό (0,1). Όρεξη για γράψιμο να έχουμε και το ψηφιακό φροντιστήριο Αννούλα θα δώσει τροφή για κωμικοτραγικές παρατηρήσεις!
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: ΝΕΦΕΛΗ_1 στις Φεβρουάριος 28, 2011, 02:23:57 μμ


ΥΓ. Αλήθεια, έγινε κάποια προκήρυξη του Υπουργείου για το έργο; Με ποια κριτήρια επιλέχτηκαν οι συνεργάτες; Ποιος έχει την τελική ευθύνη;


εχω ακριβως την ιδια απορια...
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: Stelios στις Φεβρουάριος 28, 2011, 02:27:05 μμ


ΥΓ. Αλήθεια, έγινε κάποια προκήρυξη του Υπουργείου για το έργο; Με ποια κριτήρια επιλέχτηκαν οι συνεργάτες; Ποιος έχει την τελική ευθύνη;


εχω ακριβως την ιδια απορια...

Και πέραν της ακαδημαϊκής ευθύνης, είναι άγνωστο αν κάποιος/κάποιοι πληρώθηκαν και πόσο πήραν
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: pontiki!!! στις Φεβρουάριος 28, 2011, 03:03:40 μμ
μια ερωτηση προς τους συναδελφους φιλολογους!!!
οποιος ειδε το πρωτο αγνωστο του τηλεφρονιστηριου για τα αρχαια κατευθυνσης, θελω να μου πει την γνωμη του στο εξης: υπαρχει στις αρχες του κειμενου το "απιστίαν αυτου" , το οποιο "αυτου" το χαρακτηριζει στην συνταξη που κανει σαν γενικη αντικειμενικη.
γιατι εμενα δεν μου κολλαει????? :o οσες φορες το εχω προσπαθησει μου βγαινει γενικη υποκειμενικη(μετατρεπομενο σε "απιστει αυτος" )
κανω κατι λαθος????? :-[
ποιο το σκεπτικο σας?


Νεφέλη, με μια πρώτη ματιά φαινεται να έχεις δικιο.
Παντως, φοβερή η ανάλυση του αγνώστου. Δεν έχω λόγια...
Θα το εξετάσω και θα επανέλθω!
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: ΝΕΦΕΛΗ_1 στις Φεβρουάριος 28, 2011, 08:19:20 μμ
σ ευχαριστω pontiki. εξακολουθω να εμμενω στην αποψη μου παντως. δεν την χαρακτηριζω με κανεναν τροπο γενικη αντικειμενικη την συγκεκριμενη. θα θελα να ακουσω κ αλλες αποψεις συναδελφων ομως.ισως να παραβλεπω κατι? τι να πω..
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: Εγώ είμαι στις Φεβρουάριος 28, 2011, 08:48:55 μμ
μια ερωτηση προς τους συναδελφους φιλολογους!!!
οποιος ειδε το πρωτο αγνωστο του τηλεφρονιστηριου για τα αρχαια κατευθυνσης, θελω να μου πει την γνωμη του στο εξης: υπαρχει στις αρχες του κειμενου το "απιστίαν αυτου" , το οποιο "αυτου" το χαρακτηριζει στην συνταξη που κανει σαν γενικη αντικειμενικη.
γιατι εμενα δεν μου κολλαει????? :o οσες φορες το εχω προσπαθησει μου βγαινει γενικη υποκειμενικη(μετατρεπομενο σε "απιστει αυτος" )
κανω κατι λαθος????? :-[
ποιο το σκεπτικο σας?
http://www.study4exams.gr/anc_greek/mod/resource/view.php?id=231

 έλα μου ντε κάτσε να το φιλοσοφήσουμε,είναι πολύ βαρετό θες να πεταχτεί κάποιος να πει μια αρλούμπα να γελάσεις  :D
Κατηγοροῦσιν δέ τινες τοῦ πολέμου καὶ διεξέρχονται τὴν ἀπιστίαν αὐτοῦ,
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: ΝΕΦΕΛΗ_1 στις Φεβρουάριος 28, 2011, 09:09:59 μμ
και μετατρεπομενο σε "απιστει αυτος" ειναι γενικη υποκειμενικη??καλα δεν λεω??κ οχι αντικειμενικη που το λενε στο βιντεακι!
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: Εγώ είμαι στις Φεβρουάριος 28, 2011, 09:29:25 μμ
nefeli τί να πω σπάω το κεφάλι μου :) αλλά δε μου έρχεται κάτι άλλο,μήπως μας διαφεύγει κάποιος κανών ;;;

Κατηγορούν όμως μερικοί τον πόλεμο και εκθέτουν με λεπτομέρειες την αβεβαιότητα αυτού,

αυτή είναι η απόδοση που παρατίθεται  στα ν.ε.
Τίτλος: Απ: τηλεφροντιστήριο απ' το υπουργείο!
Αποστολή από: Stelios στις Μάρτιος 25, 2011, 07:15:42 μμ
Περί των λαθών στο Ψηφιακό Βοήθημα του Υπουργείου, του Στέλιου Μαρίνη

Σε συζήτηση με έναν από τους υπευθύνους της σχετικής σελίδας μού εκφράστηκε παράπονο για αντισυναδελφική συμπεριφορά. Επιπλέον, μου επισημάνθηκε ότι ένα από τα λάθη, αυτό με την εφαρμογή των συνεπειών του ΘΜΤ σε ένωση διαστημάτων υπήρχε και στην πρώτη έκδοση του βιβλίου μου «Παράγωγοι για την Α΄ Δέσμη».

Η επισήμανση είναι αληθής. Μικρή σημασία έχει να απολογηθώ για τυπογραφικό λάθος (Απουσία ενός + στο δείκτη του R) και κάλλιστα θα μπορούσε να θεωρηθεί φτηνή δικαιολογία. Δεν είναι εξάλλου το πρώτο ούτε το τελευταίο λάθος που έχω κάνει. Η ουσία, κατά τη γνώμη μου, βρίσκεται αλλού: Το όλο εγχείρημα του Υπουργείου αφενός έγινε αποκλειστικά και μόνο για επικοινωνιακή εκμετάλλευση και αφετέρου η βία να κερδίσει η Υπουργός «πόντους», οδήγησε σε ένα απαράδεκτο αποτέλεσμα. Το απαράδεκτο βρίσκεται στο ότι ο υποψήφιος, έστω κι αν στον υπέρτιτλο αναφέρεται ότι η ιστοσελίδα είναι δοκιμαστική, μπορεί να παρασυρθεί και να χάσει στις εξετάσεις μόρια εμπιστευόμενος ένα σάιτ με τη σφραγίδα του ΥΠΔΒΜΘ.

Σημαντικότερο από το λάθος που αναφέρθηκε είναι η χρησιμοποίηση προτάσεων εκτός ύλης, που έχει επισημανθεί, και άλλες αστοχίες, λάθη και προχειρότητες.

Όμως, οφείλω να ομολογήσω ότι ίσως δεν κάλυψα όσο έπρεπε τους συναδέλφους που ασχολήθηκαν με το έργο. Υποθέτω ότι κι εγώ αν λειτουργούσα υπό συνθήκες χρονικών περιορισμών θα έκανα λάθη. Αυτό έπρεπε να το επισημάνω στην κριτική μου και για το λόγο αυτό τους ζητώ συγνώμη. Αυτό δεν αναιρεί την άποψή μου ότι η ιστοσελίδα κάνει ζημιά και θα έπρεπε να αποσυρθεί και να δουλευτεί ξανά με προσοχή και χρονική άνεση. Επίσης δεν παύω να υποστηρίζω ότι το κράτος δεν μπορεί να νομιμοποιεί την φροντιστηριοποίηση με τέτοιες επιλογές.

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=27366 (http://www.alfavita.gr/artro.php?id=27366)