Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - nikos99

Σελίδες: 1 ... 717273
1009
Ας ειμαστε ειλικρινεις μεταξυ μας και ας παψει. αυτη η διαπαλη ασεπιτων και εκπαιδευτικων με προυπηρεσια. Ο γραπτος διαγωνισμος Ασεπ ειναι ενα στημενο εγχειρημα προκειμενου να νομιζουμε οτι ολοι εχουμε ισες ευκαιριες να διοριστουμε. Ωστοσο,δεν παυει να ειναι θεμα τυχης καθαρα το ποιος θα γραψει επαρκως 'η οχι. Δεν καθιστα κανεναν αξιο το γεγονος οτι πετυχε στον Ασεπ εναντι των αλλων που δεν εγραψαν. Εν τελει γιατι να ψεγουμε εκεινους που απο επιλογη,εστω,δεν συμμετειχαν στην διαδικασια του γραπτου διαγωνισμου. Δηλαδη,μια στιγμη,ενα διωρο γραπτης εξετασης,απο ποτε πρεπει να αποτελει βασικο κριτηριο επιλογης καθηγητων; Ειναι σα να λεμε οτι το πτυχιο που πηρε ο καθενας απο ενας δεν ειναι αρκετο για να μας καταστησει ικανους να διδαξουμε...Αστεια πραγματα. Γνωμη μου ειναι οτι ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ. Οπωσδηποτε καποιοι θα χασουν. Να λαβουν καποια μορια εκεινοι που εγραψαν πανω απο τη βαση σε ολους τους διαγωνισμους του Ασεπ και να περιληφθουμε ΟΛΟΙ στον ιδιο πινακα,χωρις κοινωνικα κριτηρια,χωρις προσμετρηση μεταπτυχιακων (αλλη ανοησια κι αυτη,λες και μας δινει περισσοτερο ειδικο βαρος ενα μεταπτυχιακο 'η ενα διδακτορικο ασχετο με το αντικειμενο της διδασκαλιας σε σχολεια) κτλ. Η προυπηρεσια που εχει αποκτηθει απο τους εκπαιδευτικους επιβαλλεται να προσμετρηθει. Κι επιτελους να παψουν οι καθηγητικες σχολες να δεχονται αθροα φοιτητες σ'αυτες 'η τουλαχιστον να υπαρχει κατευθυνση εσωτερικα σε καθε σχολη για εκεινους που θελουν να εργαστουν ως καθηγητες. Επαναλαμβανω...θα πρεπει να παρουν καποια μορια( μ'εναν τροπο ΟΛΟΙ οι επιτυχοντες ΟΛΩΝ των ΑΣΕΠ-ποσες φορες πρεπει να ειναι καποιος επιτυχων για να δουλεψει σε σχολειο...ελεος) αλλα και η προυπηρεσια. Προσωπικα,εδωσα ΑΣΕΠ 2 φορες δεν πετυχα.....Ας γινει κατι που θα ειναι σταθερο για να ξερουμε επιτελους τι να κανουμε. Ας μη μαλωνουμε μεταξυ μας. Ο ΑΣΕΠ ειναι καθαρα λαχειο....

1010
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« στις: Μάρτιος 12, 2016, 12:24:42 μμ »
Yπάρχει κάποια παραπομπή για αυτό το θέμα προκειμένου να πληροφορηθούμε έγκυρα;
Οι αναπληρωτές εξακολουθούν να αμοίβονται μέχρι 30/6.
Με τους ΑΜΩ,τι συμβαίνει;
Με κάλεσαν για ενισχυτική για 12 ώρες ως ΑΜΩ και προσπαθώ να εκτιμησω αν με συμφέρει.
Ωστόσο,σ'ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σου.

1011
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« στις: Μάρτιος 12, 2016, 11:18:48 πμ »
Ωραία. Σ'ευχαριστώ.
Ξέρεις μέχρι πότε παραμένει στο σχολείο; Πότε λήγει η σύμβασή του,δηλαδή;
Και για πληρωμή,τι παίζει;

1012
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« στις: Μάρτιος 12, 2016, 10:54:10 πμ »
Ξέρετε μέχρι πότε πληρώνεται ένας αναπληρωτής Μειωμένου Ωραρίου;
Η σύμβασή του διαρκεί μέχρι να τελειώσουν τα μαθήματά του (όπως συμβαίνει με τους ωρομίσθιους) ή μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους, δηλαδή μέχρι 30/6;
Ακόμα, μήπως κάποιος φίλος ξέρει τι συμβαίνει με τα μόρια προυπηρεσίας; Πως υπολογίζονται;
Ηξερα οτι για τους ωρομίσθιους ο μαθ. τύπος ήταν: (πλήθος ωρών) / 87,5.
Στους ΑΜΩ πώς υπολογίζεται;
Ευχαριστώ.

1013
To δικαιότερο σύστημα είναι εκείνο της επετηρίδας. Ο γραπτός διαγωνισμός υπό την εποπτεία του ΑΣΕΠ, επιτρέψτε μου αλλά μπάζει από παντού. Είναι μια διαβλητή διαδικασία που το μόνο που προσφέρει είναι χρήμα στα ταμεία των ''εξειδικευμένων'' φροντιστηρίων για τους διαγωνισμούς των εκπαιδευτικών. Γιατί θα πρέπει να αποδεικνύουμε ΣΥΝΕΧΩΣ οι καθηγητές την πληρότητα των γνώσεων μας και γιατί αποκτούμε ξαφνικά παραπάνω 'ικανότητα' να διδάξουμε αν περάσουμε έναν γραπτό διαγωνισμό; Επιτέλους,ας διορίσουν όλους εκείνους που βρίσκονται στην κορυφή του πίνακα των αναπληρωτών και έχουν είτε έτσι είτε αλλιώς (Ασέπ και μη) πολλά μόρια και ας κοιτάξουν να χαράξουν μια νέα κατεύθυνση.

1014
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2015, 01:07:35 μμ »
Πόσους μαθηματικούς πήραν πέρυσι συνολικά; Πόσους αναμένεται να πάρουν φέτος;  Έχουμε βαλτώσει και κουβέντα δεν γίνεται καμία. Τους ακούς να μιλάνε γενικά και αόριστα για κενά στα σχολεία εδώ και 20 χρόνια! Σπουδάζαμε μαθηματικά σαν ηλίθιοι και στο τέλος στον άσο!

1015
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2015, 09:50:09 πμ »
Που θα πάει αυτή η κατάσταση μ'εμάς τους καθηγητές; Ειλικρινά, βλέπω τα χρόνια να φεύγουν και να μην αλλάζει τίποτα. Παντού επικρατεί μια απάθεια. Στους πίνακες υπάρχει το απόλυτο χάος, ο κάθε υπουργός αλλάζει τις αποφάσεις των προηγούμενων ετσιθελικά και χωρίς καμία αντίσταση κι εμείς οι άμοιροι στεκόμαστε στη μέση. Αλήθεια, υπάρχει πρόεδρος της ΟΛΜΕ ή πώς διάολο λέγεται αντίστοιχου δυναμισμού με εκείνον της Αβάθμιας εκπαίδευσης;; Ποιο είναι το σχέδιο τους τελικά; Είναι 5000 μαθηματικοί περίπου με προϋπηρεσία ή μη και βλέπει κανείς ανθρώπους με 120 μόρια και παραμένουν στους πίνακες αιώνια. Αυτοί γιατι δεν γίνονται μόνιμοι; Τι κάνουμε; Ακους τους σχολικούς φύλακες και τους υπόλοιπους που κλείνουν τους δρόμους για έναν μήνα και τους μαθαίνει όλη η Ελλάδακ και για εμάς δεν συμβαίνει τίποτα. Φτάσαμε στο σημείο οι σχ. φύλακες να είναι πιο σημαντικοι απο τους καθηγητές..ε, αν είναι 'ετσι φυλάξτε τα κτίρια, παπάρες!! Αυτοι που δεν έχουν προυπηρεσία πως θα μπουν στην εκπαίδευση; Κάθε χρόνο κάνουμε αίτηση και στο τέλος παίρνουν 200 άτομα που είναι οι ίδιοι κάθε χρόνο γιατί δεν μπορούν να τους μονιμοποιήσουν..Διάβασα οτι κάποιος έχει επιτυχίες 3 φορές στον ''αδιάβλητο'' ΑΣΕΠ και τι κάνει;; Είμαστε άξιοι της μοιίρας μας. Η εργασία στην εκπαίδευση για όσυς το θέλουν είναι ΧΑΜΕΝΗ ιστορία. Οοι ήταν τυχεροί τα κατάφεραν. Γεμίσαμε με 3τεκνους και ειδικές κατηγορίες!!

1016
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2014, 10:39:37 πμ »

Είναι τρίτεκνοι τελικά..τι να πώ..αμάν πια... άκου 20%..ο κόσμος φτιάχτηκε για τους 3τεκνους εν τέλει..
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντησή σας..Κάπου εδώ τελειώνει το παραμυθάκι της εκπαίδευσης..είναι καμένη υπόθεση, δυστυχώς, η δουλεία του εκπαιδευτικού στην Ελλάδα..μας ''δουλεύουν'' κανονικά.

1017
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2014, 09:11:59 πμ »
Καλημέρα σε όλους! Μόλις κοίταξα τον πίνακα που ανήρτησε ο χρήστης adpan και διαπίστωσα οτι έχουν προσληφθεί άνθρωποι με μόρια λιγότερα απο κάποιους άλλους. Το ενδεχόμενο να μην έχουν δηλώσει ως περιοχή προτίμησης την περιοχή που τελικά έγινε η τοποθέτηση τους το αποκλείω..(προσωπικά, είχα δηλώσει Δ - Δωδεκανήσου).
Ξέρετε πως γίνεται ένσταση;
Είναι φοβερά άδικο να παρακάμπτεται ο πίνακας!

1018
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία ΠΔΣ
« στις: Ιούλιος 15, 2011, 01:55:35 μμ »
Κανένα νέο για τα υπόλοιπα χρήματα????

1019
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία ΠΔΣ
« στις: Μάιος 31, 2011, 06:20:51 μμ »
Θα συνεχίσω να τους ενοχλώ..φαντάζομαι πως μόλις εγκριθούν οι πιστώσεις, θα γίνει αμέσως και η εκταμίευση των χρημάτων μας...ωστόσο. με έκαναν να καταλάβω οτι δε θα πάει πιο μακρυά απο τον Ιούνιο η ιστορία αυτη..ελπίζω...

1020
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία ΠΔΣ
« στις: Μάιος 31, 2011, 05:58:51 μμ »
Πρόσφατα τηλεφώνησα στη β'βάθμια Δωδεκανήσου και με διαβεβαίωσαν πως μέχρι το τέλος Ιουνίου θα πληρωθούμε το υπόλοιπο ποσό που μας οφείλουν...δηλαδή την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου 2010...

1021
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία ΠΔΣ
« στις: Μάρτιος 08, 2011, 04:24:34 μμ »
Υπάρχει κάποιος που να πληρώθηκε το υπόλοιπο Απριλίου-Ιουνίου από δευτεροβάθμια Δωδεκανήσου...ευχαριστώ
εκ των προτέρων για την απάντηση...

Σελίδες: 1 ... 717273

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160039
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 709
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 273
Σύνολο: 280

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.