0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στον Αποδεικτικό Λόγο σελ. 88(Μεταιχμιο) αναφέρει ότι το ρητορικό ερώτημα υπογραμμίζει τον αυτονόητο χαρακτηρα μιας ιδέας.
Ας δούμε τα θέματα από τη σκοπιά ενός καλού μαθητή. Λοιπόν, η περίληψη δεν ήταν δύσκολη, γιατί το καλό με το κείμενο ήταν ότι ήταν συνεχές. Παρόλα αυτά, πάνω από 23 δε βάζουν σε κανένα μαθητή (από το φόβο της αναβαθμολόγησης), οπότε, -2Στο σωστό- λάθος που δείχνει να παγιώνεται ως ερώτηση (για να μειώσουν την αναβαθμολόγηση) δεν υπήρχε πρόβλημαΒ2. εύκολο θέμα, καθώς όλοι οι τρόποι έβγαζαν μάτι, ιδιαίτερα η σύγκριση-αντίθεση. Επίσης, ούτε με τις συνδετικές λέξεις υπάρχει θέμα. Για το βέβαια, που σχολιάζατε νομίζω ότι το βιβλίο της β΄τάξης έτσι το αναφέρει, ότι εκφράζει δηλαδή έμφαση.Β3. Τσιμπημένο ως θέμα, ακόμα και για καλούς μαθητές. Βέβαια, εδώ το ΚΕΕ παρουσιάζει ελαστικότητα και από τις οδηγίες φαίνεται να κάνει αποδεκτό οποιοδήποτε συνώνυμο και αν γράψει ο μαθητής. Πάντως, εγώ λέω ότι κατά πάσα πιθανότητα ένα -2 το έχει χάσει και ο καλός μαθητήςΒ4. εδώ παραήταν τσιμπημένο. Δηλαδή, το α΄ερώτημα, με το ασύνδετο. Είμαι σίγουρη ότι το έχασαν, γιατί απλώς έγραψαν μόνο ότι παραθέτει στοιχεία. Εδώ δικαιώνονται όσοι φωνάζουν στους μαθητές να προσέχουν και τη λογοτεχνία. Άρα. -3. Για το ρητορικό ερώτημα νομίζω ότι το ήξεραν.Β5. Αναμενόμενη η έκθεση. Πάντως, όσο καλός και να είναι ο μαθητής, ποιος βαθμολογητής βάζει πάνω από 35; Άρα -5Και κλασικά, οι βαθμοί θα κυμαίνονται μεταξύ 12 και 15. Η φιλοσοφία των συναδέλφων είναι ότι τσεκουρώνουμε τον άριστο, γιατί το άριστα το παίρνει ο θεός και ευνοούμε τον κακό μαθητή, ε γιατί είναι και οι σύμβουλοι που λένε ότι να είμαστε επιεικείς. Τελικά, μόνο ο μέτριος παίρνει αυτό που του αξίζει σε αυτό το μάθημα. Πάντως, δεν είναι δυνατόν, κάτω από το φόβο της αναβαθμολόγησης ή των εμμονών μας το ταβάνι να είναι για εμάς το 19 και όχι το 20. Γενικά, δεν ξέρω, αλλά έχουμε μια εμμονή με τους άριστους μαθητές γενικά στο σχολείο. Κυνηγάμε να τους βρούμε το παραμικρό ψεγάδι, ενώ με εκείνους που τα έχουν φορτώσει στα παλιά τους τα παπούτσια βρίσκουμε ένα σωρό δικαιολογίες για να τους πριμοδοτήσουμε.
Δεν έχω αυτό το βιβλίο. Αναφέρω όμως το σχετικό λήμμα του Χρηστικού Λεξικού της Ακαδημίας Αθηνών: ρητορική ερώτηση &ρητορικό ερώτημα: σχήμα λόγου με μορφή ερώτησης που διατυπώνεται συνήθ. ως ισχυρισμός χωρίς απάντηση, γιατί αυτή θεωρείται αυτονόητη.
Η λειτουργία του ασύνδετου σχήματος υπάρχει και στον Κοινό Νου (α' τόμος)- παρατακτική συνδεση, υποτακτική σύνδεση και ασύνδετο σχήμα - αλλά και στο βοήθημα του Μιτσέλου αναλύεται η λειτουργία του καθώς χρησιμοποιείται ως μέσο πειθούς της επικλησης στο συναίσθημα.
Το ότι είναι προτεινόμενη απο την ΚΕΕ ως απάντηση σε κάποιο ερώτημα, δεν νομίζω πως αποκλείει κάθε άλλη σωστή απάντηση.Ετσι δεν είναι?
Αυτο δεν ειναι ολίσθημα....αυτοι πρεπει να ξανακαθισουν στα θρανια. Όπως και το "αλλοτριωνουν"... .Μπορούμε να πούμε: "αποξενώνουν την πνευματική ολοκληρωση των ανθρώπων"?http://eranistria.blogspot.gr/2017/06/2017_7.html
την ανευθυνία ως αντώνυμη της ευθύνης πως την βλέπετε ;https://books.google.gr/books?id=xVdTAAAAcAAJ&pg=PA100&lpg=PA100&dq=%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CE%BD%CE%AF%CE%B1&source=bl&ots=1_KAA1lY_w&sig=qMBZaw7AApeekVK9QyDsrEG8gIk&hl=el&sa=X&ved=0ahUKEwif3r3R1KzUAhUnOpoKHVBJDtAQ6AEIRjAI#v=onepage&q=%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CE%BD%CE%AF%CE%B1&f=false