0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Eγώ πάντως βλέπω συνδυασμό μεθόδων:α) αίτιο- αποτέλεσμα (η καταγραφή μνημείων-συστηματικότερη διαχείριση αυτού του πλούτου)β) διαίρεση στην παρενθετική (τα μνημεία: α) τα γνωστά και β) τα εντοπισμένα αλλά μη ερευνημένα)γ) παραδείγματα (δεδομένα μνημείων: ιστορία, χαρακτηριστικά, κατάσταση κλπ)
http://xenesglosses.eu/2015/05/ti-eipe-o-basileios-lamprinoudakis-gi/
Δεν είμαι φιλόλογος αλλά έχω δικό μου άτομο που έδωσε!Δηλαδή τη Δημοκρατία έπρεπε να αναπτύξουν;
Γεια χαρά έπειτα από καιρό apri...Και γιατί δεν είναι και πάλι διαίρεση, αλλά παραδείγματα; Και στα δύο επεξηγεί το ποσοδεικτικό "όλα", πρώτα μέσα σε παυλες, έπειτα με το "δηλαδή"... Το "αίτιο-αποτέλεσμα" το υποψιάζομαι κι εγώ ως πιθανή απάντηση... Αλλά υπάρχει ένα σοβαρό πρόβλημα εδώ. Ο τρόπος ανάπτυξης είναι η νοηματική σχέση της ανάπτυξης με τη θεματική πρόταση, ή τμημάτων της ανάπτυξης μεταξύ τους (εξου και η ονομασία "τρόπος ανάπτυξης παραγράφου"). Εδώ ποια είναι η θεματική πρόταση και ποια η "ανάπτυξη" της παραγράφου;
Μαθητής μου έβαλε στο ρηματικό πρόσωπο γ' ενικό και γ' πληθυντικό πρόσωπο και το δικαιολόγησε με ουδετερότητα, αντικειμενικότητα, γενικά αποδεκτές αλήθειες. Είναι λάθος; Επίσης, έβαλε στον τρόπο ανάπτυξης διαίρεση και παραδείγματα. Πόσο ,μπορεί να του κόψουν;
Πάντως σχεδόν όλοι οι μαθητές μου παραδείγματα το έχουν βάλει το χωρίο με το "δηλαδή"... Προσωπικά πάντως, οφείλω να ομολογήσω, δεν είμαι σίγουρος για το τι είναι τελικά.