Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - xenofilologos

Σελίδες: 123 ... 6
1
Τελειωμό δεν έχουν πια αυτές οι παρανομίες με την παράγραφο 11 του άρθρου 82 του νόμου 4172/2013 για τις υποχρεωτικές μετατάξεις 3.655 εκπαιδευτικών από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Πέρα από τα «ανεμογκάστρια», τις «υπερπηδήσεις», το κόλπο με τις δύο διαπιστωτικές (βλ. http://deutsch.gr/img/deutschfile2_9fb331a1e0a7946da33248742a147805_4393.pdf) ,τις αποκλίσεις μεταξύ του αριθμού κενών-πλεονασμάτων και του αριθμού αυτών που πήραν τελικά μετάταξη, μαθαίνω ότι υπερέβησαν προ πολλού τις εκατό οι ενστάσεις από τους «εγκλωβισμένους» - έβαλαν χέρι και εκεί οι Καθηγητές Αρβανιτόπουλος και Λοβέρδος! Δεν φτάνει που τους «εγκλώβισαν» στην περιοχή που υπηρετούσαν, χωρίς να σεβαστούν την πρώτη επιλογή τους, τοποθετώντας τους «αυτόματα» στη δεύτερη επιλογή, τους «δούλεψαν» και από πάνω «απεγκλωβίζοντας» ένα μικρό μέρος τους. Ακόμη και εκεί κατάφεραν να δημιουργήσουν ακόμη μια κατηγορία αδικημένων!
Εάν συνέχιζαν το έργο τους (7η φάση μετατάξεων, 8η, 9η κοκ.) θα έφταναν και … στη διάσπαση του ατόμου.
Το ΔΝΤ πάντως δε θα πρέπει να αφήσει να πάει χαμένο τέτοιο know how – ως διεθνές ταμείο είναι το κατάλληλο να μεταλαμπαδεύσει την εμπειρία από την Ελλάδα σε όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα του κόσμου.
Ζητώ συγνώμη από την ελληνική «Επιτροπή βράβευσης των Καθηγητών Αρβανιτόπουλου και Λοβέρδου», αλλά πλέον δεν ανήκουν μόνο σε μας, αλλά στην παγκόσμια κοινότητα και προβλέπω ότι όλο το project θα αποτελέσει αντικείμενο εκατοντάδων διδακτορικών διατριβών ανά την υφήλιο

Ωραίο!

2
Υπάρχουν ενστάσεις που έχουν (αντικειμενικά) δίκιο και εκκρεμούν;
Αυτοί δεν πρέπει, σύμφωνα με την μέχρι τώρα διαδικασία, να ικανοποιηθούν;

Αν λοιπόν, σύμφωνα με τις προτάσεις έρθουν ΟΛΟΙ οι ΑΘμοι που έχουν περισσότερα μόρια από τον τελευταίο μεταταχθέντα, και ΟΛΟΙ οι Βθμιοι που θα δικαιωθούν από τις ενστάσεις, τι θα γίνει;
Σε κάποιες ειδικότητες θα συσσωρευθούν 100δες....με άγνωστες συνέπειες!
Δεν τους νοιάζει. Γιατί, στην πραγματικότητα, ΔΕΝ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!

3
Γελάω με τους επιστημονικούς συλλόγους. Την έκαναν την λαλακια τους (δηλαδή το σωστό είπαν αλλά τους πονάει η αλήθεια) και τρέχουν να τα μαζέψουν.

Για πείτε οι μετάταχθεντες την άποψή σας...

Σας καλύπτει η νέα πρόταση? Η προηγούμενη δεν είχε περισσότερα στοιχεία δικαιοσύνης? Τελικά είστε με το δίκιο η το άδικο?
Το κακό είναι ότι οι επιστημονικοί σύλλογοι θα έπρεπε να υπερασπίζονται το διδακτικό μας αντικείμενο και μόνο. Δεν είναι συνδικαλιστές που βλέπουν μόνο το νούμερο που θα "χώσουν" στην Β' Αθήνας ή στην Α' Θεσσαλονίκης. Θα έπρεπε να υπερασπίζονται τους όρους και τις προϋποθέσεις κάτω από τις οποίες καλούμαστε να εργαστούμε. Θα έπρεπε να υπερασπίζονται το γεγονός ότι έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση δεν υπάρχει θέση εργασίας στο διδακτικό αντικείμενο όσων έχουν μεταταχθεί διότι δεν υπήρξε τήρηση κενών / πλεονασμάτων.  Και φυσικά τι να πουν όλοι οι άλλοι, εκπαιδευτικοί που στήριξαν τη Δημόσια Εκπαίδευση στην περιφέρεια, που για διάφορους λόγους έχουν μείνει εκτός μετατάξεων και θα περιμένουν τη Δευτέρα Παρουσία για να μετατεθούν ή για να πάρουν νέα μετάταξη...!

4
Ειναι πραγματι ντροπη επιστημονικοι συλλογοι να... μπερδευουν τα εγγραφα που στελνουν!!
Δεν τα μπέρδεψαν. Ας μη γελιόμαστε! Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ!!! Ασκήθηκαν πιέσεις...

5
) Να δοθούν άμεσα οργανικές θέσεις στις ειδικότητες σε ΟΛΑ τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας.

καμια περιπτωση να γινει αυτο..

3) Να γίνουν οι μεταθέσεις στην Α/θμια με βάση ΟΛΕΣ τις οργανικές. Γίνονται οι τοποθετήσεις με τα μόρια (της Α/θμιας) και όσοι μεταταγμένοι δεν πάρουν οργανική παραμένουν στη διάθεση στο ΠΥΣΠΕ που μετατάχθηκαν.

και στη β αθηνας στα γαλλικα που μεταταχτηκαν οι διπλασιοι γαλλικων (και οι μισοι δε διδασσκουν γαλλικα) τι θα κανουν στη διαθεση?θα πλεκουν πουλοβερ?
Παιδιά, θέλει επανέλεγχο και σωστό προγραμματισμό. Αλλιώς ας λαϊκίσουμε όλοι μαζί, ας καταστρέψουμε κάθε έννοια επαγγελματισμού και κάθε όραμα για ένα σχολείο αποτελεσματικό και σύγχρονο.

6
Δηλαδή οι επιστημονικοί σύλλογοι πήραν πίσω όσα έλεγαν για το κόλπο των δύο διαπιστωτικών?
ναι, άνοιξε το link

7
http://www.deutsch.gr/data_info.php?data_id=3606&cat=24577

Κυρίες, Κύριοι,

Η αλήθεια πάει μπροστά! Αυτό να θυμάστε!

Αντί να κάνει το υπουργείο μία "Ανακοινοποίηση στο ορθό" όλων των μετατάξεων, κάνετε εσείς στις θέσεις σας! Σκεφτήκατε μήπως ότι με την Επιστολή της 24/5/2015 προς την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων ανοίγετε την κερκόπορτα και προσπαθήσατε να το μαζέψετε;

8
@ xenofilologos

Επειδή προσωπικά βαρέθηκα όλη αυτή την παραφιλολογία και επειδή δεν αδίκησα κανέναν, ας δώσουν όλες τις αιτήσεις στην δημοσιότητα για να γνωρίζουμε τι ακριβώς έγινε και τι δεν έγινε. Όλα τα άλλα είναι φθηνές δικαιολογίες. Παρατηρώ όμως ότι όσοι κραύγαζαν και σήκωναν σκόνη για διαφάνεια, πνίγηκαν μέσα στις ίδιες τους τις κραυγές και την ίδια τους την σκόνη. Δεν είμαι διατεθειμένος να παίξω το πολιτικό ή παραπολιτικό παιχνίδι κανενός. Δεν δέχομαι την συλλογική ευθύνη και όσοι παρανόμησαν, όποιοι και αν είναι αυτοί ας υποστούν τις συνέπειες των πράξεων τους.
Επειδή δεν παρανόμησες θέλεις τη διαφάνεια και τη δημοσιοποίηση όλων των στοιχείων.

9
Όσοι ευαγγελίζεστε πολιτική λύση και όχι καθαρά εκπαιδευτική δεν καταλαβαίνετε  τι είδους πόρτα επιχειρείτε να  ανοίξετε στο διηνεκές.

Αφού λοιπόν θέλετε ανάκληση των μετατάξεων και επανάληψη τις διαδικασίας με διαφάνεια και αντικειμενικότητα (θεμιτό και λογικό αυτό) ιδού η λύση.
Α) Υποβολή αίτησης μόνο από όσους υπέβαλλαν το 2013 για τις υποχρεωτικές και για τις εθελοντικές  (για λόγους ηθικής τάξης, επειδή ίσως και το 50% των εθελοντικών συμμετείχε και στην δεύτερη διαδικασία). Ουδείς άλλος θα συμμετέχει στην διαδικασία (Δικαιολογίες του τύπου, φοβήθηκα, είδα φως και μπήκα...κλπ δεν ισχύουν. Είναι σε όλους γνωστό ότι μετά την βροχή και εκ του ασφαλούς βγαίνουν όλων των ειδών τα  σαλιγκάρια)
Β) Οι νέες μετατάξεις να γίνουν με την πάγια διαδικασία των μεταθέσεων με τα μόρια της Β/θμιας του Αυγούστου 2013. Θα ισχύσουν τα μόρια για επιπλέον  τίτλους προς αποφυγή αδικιών.
Γ) Απομένουν οι οργανικές θέσεις….και το Γ.Λ.Κ.

Είναι σίγουρα δικαιότερο σε σχέση με ό,τι συμβαίνει σήμερα ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΗΡΗΘΟΥΝ ΤΑ ΚΕΝΑ - ΟΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΘΜΙΑ! Και να μην μπουν οι διπλάσιοι...! Επίσης, δίκαιο είναι να γίνουν οι μετατάξεις βάσει μορίων Βθμιας όπως ακριβώς με τις μεταθέσεις.
Εκεί θα δεις που θα κάτσει η βάση για την Α', Β' Δ' Αθήνας, Αντατολική Αττική, Α', Β' Θεσσαλονίκης! Πάντως όχι στα 20 μόρια με μεταπτυχιακό!
Ο καθένας με τη σειρά του! Σήμερα βλέπεις τα 120 μόρια να βρίσκονται στα Δωδεκάνησα και τα 30 στη Β'Αθήνας!


10
Η επανάληψη είναι μητέρα της μάθησης!!!

Εξαιρούνται όσοι αποδεδειγμένα χρησιμοποίησαν πλάγια μέσα για να επιτύχουν τον σκοπό τους. Αυτοί μπορούν να κρύβονται ανώνυμοι μέσα στο πλήθος.
Όσοι νομίζουν και ελπίζουν ότι οι καμπάνες θα χτυπήσουν για όλους τους άλλους εκτός από τους ίδιους, ας είναι πιο επιφυλακτικοί. Επίσης οι κατάρες οι αφορισμοί  και η λασπολογία λειτουργούν και αυτεπίστροφα. Αυτός είναι  ο νόμος της ζωής.......

Το πλέον δίκαιο είναι να υπάρξει διαφάνεια και να μεταταχθούν ΜΟΝΟ όσοι πληρούσαν τις προϋποθέσεις της 1ης διαπιστωτικής (ΚΕΝΑ - ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ):
1) Ικανός αριθμός μορίων
2) Εντός ορίων αποδεσμευτικής ικανότητας του πυσδε από το οποίο έφευγαν
3) Εντός ορίων ικανότητας εισδοχής του πυσπε στο οποίο πήγαιναν
Εδώ προκύπτει ότι η κάθε ικανοποίηση ένστασης έγινε με διαφορετικά κριτήρια. Και όσο προχωρούσαμε σε επόμενες φάσεις μετατάξεων, το μόνο κριτήριο που εξετάζονταν ήταν τα μόρια! Τα κριτήρια της αποδεσμευτικής ικανότητας πυσδε και της ικανότητας εισδοχής πυσπε έπαψαν να έχουν αξία. Οι καραμπόλες πήγαν σύννεφο! Ξέρεις πόσοι συνάδελφοι, με βαριά καρδιά, αναγκάστηκαν να φύγουν από την εκπαίδευση και να γίνουν διοικητικοί είτε από φόβο απόλυσης είτε από το φόβο ότι δεν θα μετατεθούν ποτέ; Αυτοί οι άνθρωποι που δεν έκαναν αίτηση στις υποχρεωτικές γιατί είχαν οργανική ή γιατί το πυσδε δεν έβγαλε πλεόνασμα ή γιατί το πυσπε που ήθελαν δεν έβγαλε κενό δεν πρέπει να δικαιωθούν όταν ΟΛΑ ΑΛΛΑΞΑΝ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ; Αυτοί οι άνθρωποι που έγιναν, με βαριά καρδιά, διοικητικοί δεν πρέπει να δικαιωθούν όταν ΟΛΑ ΑΛΛΑΞΑΝ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. Όσοι μετατάχθηκαν με τα πολλά τους μόρια και την τήρηση κριτηρίων αποδεσμευτικής ικανότητας πυσδε και ικανότητας εισδοχής πυσπε δεν πρέπει να δικαιωθούν όταν ΟΛΑ ΑΛΛΑΞΑΝ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ; Τον επανέλεγχο και το σαφή ορισμό και την τήρηση κριτηρίων επιδιώκουν και όσοι - για διάφορους λόγους - δεν μετατάχθηκαν και όσοι μετατάχθηκαν για να έχουν ώρες διδασκαλίας και "να μην περισσεύουν" (αφού το υπουργείο αποφάσισε να ανοίξει τις πύλες των επανειλημμένων ικανοποιήσεων ενστάσεων που ονόμασε "φάσεις")

11
Πάντως όχι αυτό που σε συμφέρει να καταλάβουμε...
Εγώ βλέπω ότι οι ίδιοι οι επιστημονικοί σύλλογοι, αναγνωρίζοντας τις παρανομίες, άρχισαν τις κωλοτούμπες προσπαθώντας να περισώσουν ό,τι μπορούν πλέον.

12
Συμφωνώ.
Το αρνητικό  είναι ότι αφήνει εκτός τα άτομα που δεν έκαναν αίτηση επειδή κενά/πλεονάσματα εμφανίστηκαν στη 2η διαπιστωτική.

Φυσικά ,πάλι θα υπάρχει το -άλυτο- πρόβλημα με καραμπόλες  ...

Το καλό είναι ότι αρχίσαν σιγά σιγά όλοι να καταλαβαίνουν ότι το μεγάλο μπαχαλο έγινε μετά την 2η διαπιστωτική.

Επίσης δεν μπορεί κάποιος να παίρνει μετάταξη (σε οποιαδήποτε φάση ικανοποίησης ενστάσεων - και όχι φάση μετατάξεων, διότι φτάσαμε να θεωρούμε τις ενστάσεις φάσεις μετατάξεων) όταν το ΠΥΣΔΕ του στην 1η ΔΙΑΠΙΣΤΩΤΙΚΗ (διότι με βάση αυτήν έκανε την αίτηση) δεν παρουσίαζε πλεόνασμα. Κακώς αναφέρουν σε μία από τις δύο διαπιστωτικές.
Το έψαξαν άραγε αυτό; Αν ναι, πώς δικαιολογείται να έχουν αδειάσει τα Δωδεκάνησα και οι Κυκλάδες από ειδικότητες;

13
Προτάσεις επιστημονικών συλλόγων προς την επιτροπή για τις μετατάξεις
25/5/2015
Α.) Ως γνωστόν, οι υποχρεωτικές μετατάξεις πραγματοποιήθηκαν βάσει των διατάξεων της παραγράφου 11 του άρθρου 82 του Νόμου 4172/2013, σύμφωνα με τις οποίες εκδόθηκαν δύο διαπιστωτικές πράξεις. Η πρώτη στις 13/08/2013 με την με αρ. Πρωτ. 111966/Δ2 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Καθηγητή Κ. Αρβανιτόπουλου, όπως τροποποιήθηκε την επόμενη ημέρα με την με αρ. Πρωτ. 113311/Δ2 Υπουργική Απόφαση και η δεύτερη διαπιστωτική πράξη εκδόθηκε, αφού οι συνάδελφοι είχαν καταθέσει τις αιτήσεις τους, στις 07/10/2013 με την με αρ. Πρωτ. 144049/Δ2 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Καθηγητή Κ. Αρβανιτόπουλου. Προτείνουμε να ελεγχθούν οι υποχρεωτικές μετατάξεις που έγιναν με τη δεύτερη διαπιστωτική πράξη σε και από περιοχές στις οποίες δε δόθηκαν κενά ή δηλώθηκαν πλεονάζοντες με την πρώτη διαπιστωτική, αφού αυτές αποτελούν κατάφωρη αδικία.


Και ρωτώ: Γιατί να ελεγχθούν μόνο οι μετατάξεις που έγιναν με τη δεύτερη διαπιστωτική πράξη σε και από περιοχές στις οποίες δεν δόθηκαν κενά ή δηλώθηκαν πλεονάζοντες με την πρώτη διαπιστωτική. Δηλαδή σε μία περιοχή που έδωσε κενά με την πρώτη διαπιστωτική και στη δεύτερη διαπιστωτική προσθέτει μερικά ακόμα και, αντί να κάνει νέα πρόσκληση για αιτήσεις αφού δημιούργησε επιπλέον κενά, ικανοποιεί ενστάσεις είναι δίκαιο;


14
Δεν το λέμε για να δικαιολογήσουμε καμιά παρανομία. Το λέμε για να σταματήσει το τσουβάλιασμα και η υπερβολική χρήση των εννοιών "δικαιοσύνη", "νομιμότητα", "ηθική".
Όταν κάποιοι αναφέρονται στις μετατάξεις λες και ΟΛΑ πριν ήταν αγγελικά πλασμένα...σε προκαλεί να απαντήσεις.
Όταν το ακούς από άτομα που ξέρεις το ιστορικό τους (μόρια εξ αποστάσεως, απόσπαση και δρόμο αφήνοντας το σχολείο χωρίς εκπαιδευτικό, αρκετοί δεν έχουν καν πατήσει στην οργανική τους ούτε για ανάληψη υπηρεσίας) γιατί πρέπει να σιωπήσουμε;

Πήρα μετάταξη στην Επικράτεια (από Β. Ελλάδα στο Ν. Αιγαίο) στον πρώτο γύρο, με 96,5 μόρια, με τα πλεονάσματα/κενά της 1ης διαπιστωτικής, χωρίς να έχουν παραβιαστεί τα νούμερα (ο rollo που με ξέρει μπορεί να μου πει εάν κάνω λάθος), χωρίς ενστάσεις, βύσματα κλπ. Γιατί πρέπει να ανέχομαι το τσουβάλιασμα;
Καταλαβαίνω απόλυτα το δίκιο σου! Και φυσικά κανείς δεν αναφέρεται σε περιπτώσεις όπως εσύ! Αν, όμως, δεις πέντε ακόμα συναδέλφους της ίδιας ειδικότητας με εσένα να παίρνουν μετάταξη με τη διαδικασία των ενστάσεων (μετά δηλαδή από εσένα) και έχοντας τα μισά μόρια από εσένα  ή και πολύ λιγότερα από τα μισά και να τοποθετούνται στο ίδιο νησί με σένα (εφόσον είπες ότι είσαι στο Ν.Αιγαίο) ενώ οι προσφερόμενες θέσεις είναι μόνο 1, τι θα πεις; Και αν ο διευθυντής εκπαίδευσης μη ξέροντας τι να τους κάνει, τους τοποθετήσει προσωρινά στο ίδιο σχολείο με σένα, χωρίς ώρες αρχικά, θα αισθανθείς βολικά; Τι θα πεις μετά για την όλη διαδικασία των μετατάξεων; Έχεις λοιπόν δίκιο σε ό,τι αφορά τη δική σου μετάταξη! Δες όμως τι έγινε παραπέρα!

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160777
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 466
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 455
Σύνολο: 468

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.