0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ξέρουν πολύ καλά και τις παρανομίες και τα τρωτά της διαδικασίας... αλλά έτσι είναι η στρατηγική τους.... επιπρόσθετα έχουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ ευθύνη διότι με την αίτηση τους νομιμοποίησαν την ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ.........
Αυτά και άλλα πολλά έχεις γράψει........κατανέμοντας ευθύνες και αποδίδοντας δικαιοσύνη.Δεν σε εμπόδισε κανείς να υποβάλεις αίτηση το 2013.Αν και γράφεις για κυκλαδίτικη αύρα, τίποτε δεν έχεις πάρει από την πολιτιστική αύρα αυτών των νησιών, παρά μόνο σχολιάζεις πικρόχολα και χαιρέκακα...... Καληνύχτα........
Είσαι σίγουρος ότι στην ειδικότητα της στην πρώτη διαπιστωτικη έβαλε πλεονάσματα η κενά εκεί που ήθελε να πάει?
Να κάνω μια σκέψη να σας προβληματίσω και να βγω έξω καμιά βόλτα; Η κινητικότητα που είπε ο κατρούγκαλος στην εκπαίδευση, μήπως είναι η παγιοποίηση των μετατάξεων; Εννοώ αφού δεν μεταφέρθηκαν ακόμα οι οργανικές λόγω εκλογών μήπως αυτό γίνει και θεωρηθεί ως κινητικότητα που "υποσχεθήκαμε/υποχρεωθήκαμε" ότι θα πραγματοποιήσουμε; Γιατί σίγουρα οι μεταθέσεις δεν είναι κινητικότητα και θεωρείται βέβαιο ότι μιλάμε για συγκεκριμένο αριθμό (3700) από Βθμια στην Αθμια αφού τώρα οι εκπαιδευτικοί των 2 βαθμίδων είναι ακριβώς το ίδιο.
«Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα που επιτρέπεται το κάπνισμα στις καφετέριες και απαγορεύονται τα τασάκια»Ας υποθέσουμε ότι εργαζόμαστε στην κατεύθυνση που μας προτείνουν η ΟΛΜΕ και οι επιστημονικές ενώσεις. Ας δούμε τις διαπιστωτικές πράξεις (είναι στο http://deutsch.gr/img/deutschfile2_9fb331a1e0a7946da33248742a147805_4393.pdf)Για δέστε το παρακάτω παράδειγμα:ΠΥΣΔΕ ΚΑΒΑΛΑΣ1η διαπιστωτική πράξη (13.08.2013): Πλεονάζοντες ΠΕ06 (Αγγλικής): 0ΠΥΣΠΕ ΚΑΒΑΛΑΣ1η διαπιστωτική πράξη (13.08.2013): Κενά ΠΕ06 (Αγγλικής): 0ΠΥΣΠΕ ΚΑΒΑΛΑΣ2η διαπιστωτική πράξη (07-10-2013): ): Κενά ΠΕ06 (Αγγλικής): 1Απαραίτητη διευκρίνιση: Αιτήσεις πραγματοποιήθηκαν μόνο τον Αύγουστο του 2013.Τι πρέπει να γίνει τώρα; Ο/Η εκπαιδευτικός Αγγλικής που νόμιζε - ορθώς – πως δεν υπάρχει κενό στο ΠΥΣΠΕ Καβάλας και δεν τη συμπεριέλαβε στην αίτησή του τι πρέπει να κάνει; Χαρακίρι;Ο/Η εκπαιδευτικός Αγγλικής που μετατάχθηκε στο ΠΥΣΠΕ Καβάλας τι είχε; Προφητικό χάρισμα; Εσωτερική πληροφόρηση; Τύχη; Πάντως κάτι τέτοιο «νόμιμη» διαδικασία δεν το λες… Μην τρελαθούμε και τελείως!!
Διάβασε το άλλη μια φορά, όχι γιατί δεν το είδες, αλλά επειδή κάνεις ότι δεν το είδες.
Πολλές φορές το σκεπτικό των συλλόγων και των αιρετών είναι να μη διαταραχθεί η "οικογενειακή γαλήνη" των εργαζομένων. Λες και αυτός που έμεινε στην Κάρπαθο επειδή του πήραν τη θέση "άνανδρα", "γυναικουλίστικα" "ύπουλα" δεν έχει παιδιά, δεν έχει γονείς γερόντια να φροντίσει, δεν έχει οικονομικά προβλήματα. Η απόφαση είναι του υπουργείου: Υπηρεσιακή και Πολιτική. Από όσο ξέρω, υπηρεσιακά το υπουργείο τινάζει το γιακά του με την όλη διαδικασία και επιδιώκει την ανάκληση. Πολιτικά, τώρα, ελπίζω να μη γίνει κωλοτούμπα...!!!!
ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ. Στόχος ήταν να έλθουν στον τόπο συμφερόντων τους. Αποδεκτός στόχος διότι είναι κοινός στόχος όλων των εκπ/κων. Όμως, παράβλεψαν μνημονιακές παραμέτρους, παράτυπες διαδικασίες , δέχθηκαν υπηρεσιακή μεταβολή που δεν τους διασφάλιζε, απέκτησαν την ιδιότητα του "πλεονάζοντος" και κάποιοι έπαιξαν ανέντιμο παιχνίδι διότι η σαθρή διαδικασία το επέτρεψε. Δύο χρόνια τώρα είναι απολαμβάνουν "οικογενειακή γαλήνη" με 20-30 μόρια μόχθου και κόπου περιμένοντας (κατόπιν εορτής....) οργανικές οι οποίες ανήκουν μόνο σε αυτούς και όχι σε προυπάρχουσες ειδικότητες και όταν το υπουργείο ακυρώνει την παράνομη διαδικασία των 20 - 30 μορίων, της προτεραιότητας του ΠΥΣΔΕ, των ενστάσεων του παρασκηνίου επιλέγουν να επιτεθούν σε όλους και σε όλα. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΟΩ.
Το πλέον δίκαιο κατά την άποψη μου είναι να επιστρέψουν οι μεταταχθέντες στην Β/θμια, να τους αφαιρεθεί για δυο χρονια το δικαίωμα μετάθεσης ή απόσπασης και να αποκλεισθούν οριστικά από τις νέες μετατάξεις. Έτσι δημοκρατικά και χωρίς ρουσφέτια θα ικανοποιηθεί η πλειοψηφία των αδικημένων. Η σκέψη να κυκλοφορούν με μια πινακίδα που να αναγράφει είμαι ένοχος γιατί μετατάχθηκα , κρίνεται ως υπερβολική.Ο Σωκράτης έλεγε:Ο κακόλογος σκοτώνει την τιμή ενός ανθρώπου, ενώ ο φονιάς τη ζωή, αλλά επειδή η τιμή είναι ανώτερη από τη ζωή, η κακολογία είναι σοβαρότερη από τον φόνο, γιατί ο φονιάς σκοτώνει με μεγάλο κίνδυνο της ζωής του μόνο τους ζωντανούς, ενώ ο κακόλογος με μια κουβέντα του και με μεγάλη ασφάλεια σκοτώνει και ζωντανούς και πεθαμένους.
Βρε καλέ μου φίλε , που θα έλθω το καλοκαίρι στο νησί που είσαι να με κεράσεις καφέ, έγραψα εγώ για κουκούλωμα;;Τι έγραφα χτες με μαύρα έντονα γράμματα; Εγώ δεν δέχομαι να υποστώ οτιδήποτε προκειμένου να βγουν λάδι όσοι έκαναν ο,τι έκαναν και αν το έκαναν. Καθαρές λύσεις, και όχι τελικές λύσεις (καταλαβαίνεις τι εννοώ)
Tο θεμα των μεταταξεων εχει ''παγωσει''. Ολοι παραμενουν στις θεσεις τους ως εχει.Τα υπολοιπα που εκφραζονται σ'αυτο το φορουμ αποτελουν ευσεβεις ποθους και οχι προϊον πληροφορησης.Υποκλινομαι
Έρχεστε κατά πάνω μουμιλώντας σαν τρελοίτ’ αυτιά μου κλείνωκι αφήνω μια φωνή.Σημαία από νάιλον υψώνουμε σημαία πλαστικήο κόσμος δεν έχει τίποτε να χάσει και τίποτε να βρει (Διονύσης Σαββόπουλος)Όσοι ευαγγελίζεστε πολιτική λύση και όχι καθαρά εκπαιδευτική δεν καταλαβαίνετε τι είδους πόρτα επιχειρείτε να ανοίξετε στο διηνεκές. Αφού λοιπόν θέλετε ανάκληση των μετατάξεων και επανάληψη τις διαδικασίας με διαφάνεια και αντικειμενικότητα (θεμιτό και λογικό αυτό) ιδού η λύση.Α) Υποβολή αίτησης μόνο από όσους υπέβαλλαν το 2013 για τις υποχρεωτικές και για τις εθελοντικές (για λόγους ηθικής τάξης, επειδή ίσως και το 50% των εθελοντικών συμμετείχε και στην δεύτερη διαδικασία). Ουδείς άλλος θα συμμετέχει στην διαδικασίαΒ) Οι νέες μετατάξεις να γίνουν με την πάγια διαδικασία των μεταθέσεων με τα μόρια της Β/θμιας του Αυγούστου 2013 ( για τους επιπλέον τίτλους προς αποφυγή αδικιών ας αποφασίσει το ΥΠΟΠΑΙΘ, επειδή λογικά πρέπει να έχει σαφέστερη εικόνα της μοριοδότησης).Γ) Απομένουν οι οργανικές θέσεις….και το Γ.Λ.Κ.