*

Αποστολέας Θέμα: Ενοικίαση άδειας ίδρυσης????  (Αναγνώστηκε 811 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dim83

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
    • Προφίλ
Ενοικίαση άδειας ίδρυσης????
« στις: Ιούνιος 04, 2010, 04:35:13 μμ »
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι σχετικά νέος καθηγητής με τετραετή εμπειρία στο χώρο της φροντιστηριακής εκπαίδευσης και πρόσφατα μου έγινε μια πρόταση για συνεργασία και ίδρυση φροντιστηρίου από φιλικό μου πρόσωπο. Συγκεκριμένα:
- Αυτός διαθέτει το χώρο, τον εξοπλισμό και το κεφάλαιο.
- Ζητάει από εμένα να εκμεταλλευτεί την άδεια ίδρυσης φροντιστήριου που δικαιούμαι, έναντι μηνιαίου αντιτίμου. Ουσιαστικά μου ζητάει να την "υπενοικιάσει" και να μου δίνει ένα σταθερό ποσό κάθε μήνα, πέρα από το μισθό που θα παίρνω για τις ώρες που θα διδάσκω.
Αυτό θα γίνει ως εξής:
Θα συσταθεί μια εταιρία στην οποία εγώ δεν θα είμαι μέτοχος αλλά θα εμφανίζομαι ως εξωτερικός συνεργάτης ή κάτι αντίστοιχο. Αυτό το ζήτησα εγώ προκειμένου να μην έχω πάρε δώσε και τυχόν προβλήματα με την εφορία (αν κάποιος ξέρει πως αυτό δεν αρκεί για να μην έχω προβλήματα ας το πει!!!). Γνωρίζω πως διαθέτωντας την άδειά μου, όσον αφορά τη δευτεροβάθμια είμαι υπεύθυνος για κάποια πράγματα, όπως οι άδειες διδασκαλίας των υπολοίπων καθηγητών. Αυτό που δεν ξέρω είναι σε ποιους ακριβώς τομείς και σε ποιο βαθμό είμαι εγώ υπεύθυνος απέναντι στη δευτεροβάθμια. Ακόμα σε τυχόν προβλήματα προβλήματα εργασιακά (μη πληρωμή καθηγητών, κλπ.), ασφαλιστικά (ενσήμων, κλπ.), ή οποιασδήποτε άλλης φύσεως εγώ φέρω ευθύνη; Δεν ξέρω κατά πόσον είναι συνηθισμένη αυτή η πρακτική της "υπενοικίασης" μιας άδειας ίδρυσης, γι' αυτό και ζητάω συμβουλές από όποιν μπορεί να έχει εμπειρία στο θέμα. Συνοψίζοντας έχω δύο ερωτήματα:
- Ποια είναι και σε ποιο βαθμό η ευθύνη μου; (που είναι και το πιο σημαντικό για μένα αφού δεν θέλω να βρεθώ μπλεγμένος και να θέσω σε κίνδυνο το μέλλον μου)