Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Υπάρχει κάποια πληροφόρηση για το σύστημα διορισμών που λέγεται ότι θα ανακοινώσει το Υπουργείο τον Οκτώβριο;
Trust no one δε μπερδεύομαι...Η ποιότητα είναι θέμα δικό σου!!! και οχι του ασεπ.Δηλαδή εσύ που διορίστηκες με ασεπ, μπορείς να μας αποδείξεις ότι δεν αφήνεις τα παιδιά να σερφάρουν;;;Αν δε τα αφήνεις, είσαι ΕΣΥ εντάξει και οχι ο ασεπ.Οι καθηγητές που είχες εσύ,(που δεν ήταν από ασεπ σίγουρα), ήταν όλοι χάλια;;; Κανείς δε σου έκανε;;Κι εσύ πως έγινες εκπαιδευτικός;;; Τυχαία;;;Μη λέμε ότι θέλουμε..
Ξέρω ότι θ' ακουστώ απόλυτη, αλλά πιο αντικειμενικός και δίκαιος τρόπος επιλογής διοριστέων, θεωρώ ότι είναι ο γραπτός διαγωνισμός. Όλοι να εξεταστούν γραπτά στο γνωστικό αντικείμενο που πρόκειται να διδάξουν και στον τρόπο διδασκαλίας του. Σϊγουρα αυτό θα ξεβολεψει τους έχοντες προϋπηρεσία συναδέλφους, αλλά τι να κάνουμε; Επειδή προηγούνται στον πίνακα ανπληρωτών, δε σημαίνει ότι είναι δίκαιο να προηγούνται και στον μόνιμο διορισμό, έναντι άλλων χωρίς προϋπηρεσία! Στην τελική όσοι αποφοίτησαν αργότερα (ή δεν απέκτησαν μόρια προϋπηρεσίας με πλάγιο τρόπο-προφανώς συνέβη και αυτό-) δε θα πρέπει να έχουν ευκαιρία διορισμού;Προφανώς τα τυπικά προσόντα που απέκτησε κάποιος με κόπο (μεταπτυχιακά κλπ) θα έπρεπε να μοριοδοτούνται αν όχι στον διορισμό, στη Μισθολογική-Βαθμολογική εξέλιξη μετά τον διορισμό, όπως γίνεται ούτως ή άλλως.Υ.Γ. Θεωρώ απαράδεκτη κι ανέντιμη αδικία τον διορισμό με μόνο κριτήριο την πολυτεκνία. (Ευτυχώς πέρασε ανεπιστρεπτή αυτό το αίσχος)
Προϋπηρεσία ή υπηρεσία τουλάχιστον 1 εξαμήνου, προσαύξηση 0.5 μονάδεςΠροϋπηρεσία ή υπηρεσία τουλάχιστον 2 εξαμήνων, προσαύξηση 1.0 μονάδαΠροϋπηρεσία ή υπηρεσία τουλάχιστον 3 εξαμήνων, προσαύξηση 1.5 μονάδεςΠροϋπηρεσία ή υπηρεσία τουλάχιστον 4 εξαμήνων, προσαύξηση 2.0 μονάδεςΠροϋπηρεσία ή υπηρεσία τουλάχιστον 6 εξαμήνων, προσαύξηση 2.5 μονάδεςΠροϋπηρεσία ή υπηρεσία τουλάχιστον 8 εξαμήνων, προσαύξηση 3.0 μονάδεςΠροϋπηρεσία ή υπηρεσία τουλάχιστον 10 εξαμήνων, προσαύξηση 3.5 μονάδεςΠροϋπηρεσία ή υπηρεσία τουλάχιστον 12 εξαμήνων, προσαύξηση 4.0 μονάδεςΠροϋπηρεσία ή υπηρεσία τουλάχιστον 16 εξαμήνων, προσαύξηση 4.5 μονάδεςΠροϋπηρεσία ή υπηρεσία τουλάχιστον 20 εξαμήνων και άνω, προσαύξηση 5.0 μονάδες
Στον 3848/2010 η προϋπηρεσία λαμβάνει την 3πλάσια και βάλε μοριοδότηση από όση λάμβανε μέχρι τότε. Μέχρι τότε υπενθυμίζω η προσαύξηση της προϋπηρεσίας ήταν Αυτό σημαίνει ότι 1ον πλαφόν υπήρχε πάντα (μετά τα 20 εξάμηνα, δε πα να είχες και 100 εξάμηνα, το ίδιο έπαιρνες) και 2ον ότι για τους 60 μήνες (10 εξάμηνα) έπαιρνες 3.5 μονάδες προσαύξηση. Ο 3848 έδινε 16.8 μόρια προσαύξηση, τουτέστιν 4.8 φορές παραπάνω. Άρα στο μόνο πράγμα που ξεβολεύει, είναι ότι για να πάρεις αυτά τα 16.8 μόρια, πρέπει να γράψεις τη βάση, δηλαδή 55/100 και τουλάχιστον 50/100 σε κάθε ενότητα. Αυτό, σε συνδυασμό βέβαια ότι ο διαγωνισμός χρειάζεται μια σοβαρή προετοιμασία (αν και θεωρητικά η εξέταση θα είναι πάνω σε αυτά που διδάσκουν τα τελευταία 5-10 χρόνια και σύμφωνα με τα λεγόμενα τους είναι αξιότατοι), προκαλεί τις αντιδράσεις. Γιατί αν μπορείς να μπεις με μια απλή αίτηση, χαζός είσαι να δεχτείς να κάτσεις να διαβάσεις ένα 6μηνο και να ρισκάρεις τον διορισμό σου; Επειδή προφανώς όμως δε μπορούν να βγουν να πουν αυτό, ψάχνουν δικαιολογίες...
Πρώτον, η αντιπαραβολή μοριοδότησης της προυπηρεσίας με το νομό 3848 έναντι του πρότερου νόμου αριθμητικά μπορεί να είναι σωστή, όμως τεχνητά αποκρύπτεις κάτι. Ο πρότερος νόμος(για τη μοριοδότηση της προυπηρεσίας) έδινε μικρότερες προσαυξήσεις αλλά έτρεχε παράλληλα με το σύστημα διορισμών του 40% κάτι που δεν κάνει ο 3848. Δηλαδή ακόμα και αν η προσαύξηση που θα έπαιρνε κάποιος για 60 μήνες παλιότερα θα ήταν 3,5 μόρια(τα οποία θα τα πρόσθετε στο γραπτό βαθμό αν ήταν πάνω από τη βάση) έναντι του γενναιόδωρου νόμου 3848 που δίνει 16,8 η διαφορά είναι πως επιτυχών ή όχι στο διαγωνισμό είχε το μαξιλάρι του 40% για να μπορέσει να διοριστεί. Συγκρίνεις λοιπόν ανόμοια πράγματα όσον αφορά γενναιοδωρία....Δεύτερον, είσαι απόλυτα βέβαιος ότι ένα εξάμηνο διαβάσματος αρκεί για να γράψεις τη βάση(το οποίο μεταξύ μας να λέμε την αλήθεια δεν αρκεί-πρέπει για να διοριστείς να γράψεις καλύτερα από τους άλλους αφού η πλειονότητα έχει πιάσει το 60μηνο και κατοχυρωμένο το 16,8); Κι αν θεωρείς ότι αυτοί που διδάσκουν 5-10 χρόνια πρέπει για πλάκα να γράψουν τη βάση, εγώ σου λέω τότε ότι για πλάκα οι μόνιμοι με 10+ χρόνια προυπηρεσία θα πρέπει να γράψουν 80++, αλήθεια το πιστεύεις ειδικά σε θετικούς κλάδους;Είναι λογικό να μη θέλει κανένας να ρισκάρει. Οι αναπληρωτές τόσα χρόνια κάνουμε ότι και οι μόνιμοι. Να κληθούμε να αποδείξουμε λοιπόν τι σε ένα διαγωνισμό; την επάρκεια μας; Είσαι βέβαιος πώς οι όλοι οι μόνιμοι είναι επαρκείς συμπεριλαβανομένου και του εαυτού σου; Επειδή λοιπόν είσαι έξυπνος για να απαντήσεις "ναι" γιατί λοιπόν να μην έχει γραπτή αξιολόγηση και για τους μόνιμους σε θέματα γνωστικής επάρκειας του αντικειμένου και γραπτή αξιολόγηση στα παιδαγωγικά;
Άρα με λίγα λόγια μου λες ότι μόνο σίγουρο δεν είναι ότι αυτοί που δουλεύουν τόσα χρόνια θα μπορέσουν να πιάσουν τη βάση. Εγώ πάντως προετοιμάστηκα λιγότερο από εξάμηνο, χωρίς φροντιστήριο και κάνοντας ταυτόχρονα μεταπτυχιακό (δε δούλευα όμως, να τα λέμε κι αυτά). Αυτό δεν αποδεικνύει τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από το ότι είναι εφικτό. Το 40% πέθανε, πάει. Δεν έπρεπε να έχει υπάρξει ποτέ. Η διαφορά μας είναι ότι εσύ το βλέπεις από την πλευρά των εκπαιδευτικών και άρα μιλάς για "μαξιλαράκια" και την εξασφάλιση. Εγώ θεωρώ ότι πρώτα πρέπει να διασφαλιστεί η εκπαίδευση. Άρα δε με ενδιαφέρει αν ο χ,ψ θα θεωρήσει ότι αδικείται. Με νοιάζει να εφαρμόσω το σύστημα που θα μου επιτρέψει να βρω τους (θεωρητικά τουλάχιστον) καταλληλότερους να κάνουν τη δουλειά. Αυτό σημαίνει να δώσω τις ίδιες ευκαιρίες σε όλους και να βρω ένα αντικειμενικό σύστημα να τους συγκρίνω πάνω σε αυτό που θέλω να κάνουν. Λυπάμαι, αλλά καλύτερο σύστημα για αυτό από τον γραπτό ΑΣΕΠ δεν υπάρχει. Και η γενναιοδωρία παραμένει. Το ότι υπήρχε παράλληλο σύστημα το οποίο τώρα καταργείται, δε σημαίνει ότι ήταν υποχρεωμένοι να πενταπλασιάσουν τη μοριοδότηση. Όσοι διαφωνούσαν, ας μην έδιναν. Με τη διαφορά όμως με την περίπτωση του 1998, ότι τα παραθυράκια έχουν κλείσει δια παντός από το ΣτΕ. Άρα καμία υποχρέωση δεν είχαν, μιας και θα δυσαρεστούσαν τους 25-30 χιλιάδες που έχουν προϋπηρεσία, αλλά θα ικανοποιούσαν τους 100 χιλιάδες που δεν έχουν. Είναι γενναιότατη μοριοδότηση λοιπόν. Το λέω για μια ακόμη φορά, όσοι έχουν δώσει ΑΣΕΠ, ξέρουν τι σημαίνει 16.8 μόρια προσαύξηση. Ειδικά όταν έχανες τον διορισμό από τα 2 μόρια του μεταπτυχιακού ή από το 0.1 του βαθμού πτυχίου. Το ζόρι είναι αν θα πιάσουν τη βάση ή όχι...
Κανείς δεν αναγκάζει κανέναν να κάνει αίτηση για αναπληρωτής, κανείς δεν ανάγκασε κανέναν να γραψει στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για μόνιμο διορισμό και κανείς δε θ΄αναγκάσει κανέναν να συμμετάσχει σε μελλοντική διαδικασία διορισμού, όποια κι αν είναι αυτή.ΟΛΑ είναι επιλογές κι εμπεριέχουν ρίσκο! Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος συνάδελφος που έχει εργαστεί ως αναπληρωτής να έχει ευνοϊκότερη μεταχείριση στη μοριοδότηση έναντι των υπολοίπων χωρίς προϋπηρεσία (κι έναντι όσων διορίστηκαν με την επίδοσή τους στους προηγούμενους γραπτούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ). Συνάδελφε Bigbrother, πλέον στα σχολεία οι μόνιμοι (πλην των διορισμένων με επετηρίδα ή κάποιες άλλες φωτογραφικές διατάξεις) έχουν περάσει από τον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, άρα, ναι έχουν τη "γραπτή αξιολόγηση σε θέματα γνωστικής επάρκειας του αντικειμένου και γραπτή αξιολόγηση στα παιδαγωγικά" στην οποία αναφέρεσαι! Και δε φοβούνται μια αξιολόγηση που θα έχει σκοπό την καλυτέρευση της διδασκαλίας τους.Όσοι φοβούνται τη γραπτή εξέταση είναι βολεμένοι αναπληρωτές που απέκτησαν προϋπηρεσία δια της πλαγίας οδού χωρίς καμία γραπτη αξιολόγηση ή όσοι γνωρίζουν εκ των προτέρων την ανεπαρκειά τους να επιτύχουν έστω τη βάση. Υ.Γ.True story: "Συνάδελφος" αναπληρώτρια, την πρώτη μέρα που παρουσιάστηκε στο σχολείο τοποθέτησής της, μας είπε ευθαρσώς ότι όσοι διοριστήκαμε από τον γραπτό διαγωνσμό του ΑΣΕΠ της πήραμε τη θέση διορισμού! Και όχι μόνο τη δική της αλλά και των υπολοίπων αναπληρωτών! Φυσικά, όταν τη ρώτησα γιατί δε συμμετείχε κι έκείνη στη γραπτή δοκιμασία, η απάντησή της ήταν εντελώς ασαφής κάτι ανάμεσα στο "ήθελα να κάνω παιδιά και στο δε μπορούσα να γράψω". LOL και πάλι LOL
Bigbrother, απ' ό,τι φαίνεται, για σένα η αξιολόγηση πρέπει να έχει μόνο τιμωρητικό χαρακτήρα και ν' αποσκοπεί στην απόλυση και όχι στη βελτίωση του προσωπικού και του ίδιου του σχολείου... (χμμ... τι μου θυμίζει άραγε; α! μήπως την αξιολόγηση που ήθελαν να περάσουν οι προηγούμενοι;; ) Σίγουρα, δεν είναι όλοι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί οι καλύτεροι των καλυτέρων! Όπως και πολλοί αναπληρωτές θεωρούν το σχολείο "πάρεργο", όπως λες. Οπότε, ας μη τα βάζουμε με τους "κακούς" μονιμους εκπαιδευτικούς, τη θέση των οποίων όμως κάποιοι θέλουν διακαώς να καταλάβουν λειτουργώντας αντισυναδελφικά και μάλιστα με τον λιγότερο κοπιαστικό τρόπο!Προφανώς, έχουμε εντελώς διαφορετική οπτική και ιδεολογία επί του θέματος. Ας συμφωνήσουμε στο ότι διαφωνούμε,καλύτερα.Υ.Γ. Προφανώς και συμφωνώ στο ότι "Ανεξάρτητα από τον τρόπο διορισμού μετά το διορισμό πρέπει να προσπαθείς να γίνεσαι καλύτερος εκπαιδευτικός. Ακόμη και από ασεπ να περάσει κάποιος δε σημαίνει ότι δεν αποκλείεται να αράξει και να θεωρεί πάρεργο το σχολείο."