Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 20 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η μία πλευρά του νομίσματος είναι αυτή που τόσο ωραία γράφεις.Η άλλη είναι... Ρε συ τον τυχερό... Δουλεύει από το 2004 δηλαδή 14 χρόνια σερί σε αυτό και τα 10 τελευταία δεν τον έχει κουνισει κάνεις... Λογικό είναι να μην έχετε ιδέα πόσο δύσκολα είναι .. να είσαι καθηγητής εκτός δημοσίου τα τελευταία 10 χρόνια Λογικό είναι όταν είσαι τόσα χρόνια σε αυτό τον "παράδεισο" να μην θες να φύγεις..Ναι γιατί για εμάς που δουλεύουμε το τοσα χρόνια στον ιδιωτικό τομέα να έχουμε αυτές τις παροχές με αυτες τις ώρες και αυτές τις απολαβές... Είναι παράδεισος. Και αν αρχίσουμε γιατί ο άλλος μπήκε, γιατί τότε ήταν έτσι και γιατί να μην.. Κλπ.. Το δίκαιο για μένα είναι όσο γράψεις και μετά μέτρα τα όλα. Δεν νομίζω να γίνει τίποτα... Αλλά γράφω για να διαβάσετε μερικές σκέψεις από την πλειοψηφία των καθηγητών... Αυτών που ποτέ ΔΕΝ έχουν δουλέψει στον "παράδεισο"!!!
Η μία πλευρά του νομίσματος είναι αυτή που τόσο ωραία γράφεις.Η άλλη είναι... Ρε συ τον τυχερό... Δουλεύει από το 2004 δηλαδή 14 χρόνια σερί σε αυτό και τα 10 τελευταία δεν τον έχει κουνισει κάνεις... Λογικό είναι να μην έχετε ιδέα πόσο δύσκολα είναι .. να είσαι καθηγητής εκτός δημοσίου τα τελευταία 10 χρόνια Λογικό είναι όταν είσαι τόσα χρόνια σε αυτό τον "παράδεισο" να μην θες να φύγεις..Ναι γιατί για εμάς που δουλεύουμε το τοσα χρόνια στον ιδιωτικό τομέα να έχουμε αυτές τις παροχές με αυτες τις ώρες και αυτές τις απολαβές... Είναι παράδεισος. Και αν αρχίσουμε γιατί ο άλλος μπήκε, γιατί τότε ήταν έτσι και γιατί να μην.. Κλπ.. Το δίκαιο για μένα είναι όσο γράψεις και μετά μέτρα τα όλα. Δεν νομίζω να γίνει τίποτα... Αλλά γράφω για να διαβάσετε μερικές σκέψεις από την πλειοψηφία των καθηγητών... Αυτών που ποτέ ΔΕΝ έχουν δουλέψει στοeν "παράδεισο"!!!
Μπορεί να το βλέπεις ως παράδεισο, δεν είναι όμως. Δεν μπορείς να αντιληφθείς πως είναι αρχές Σεπτέμβρη να έχεις την αγωνία που θα κάτσει κι αν κάτσει κάπου η μπίλια. Το πως είναι να παρατας πίσω την οικογένειά σου ή στην καλύτερη να γυρνατε ως πρόσφυγες. Θα μου πεις γιατί το κάνεις; Όταν οι περισσότεροι από εμάς μπλεξαμε με τη δημόσια εκπαίδευση ήταν πολύ διαφορετικά τα δεδομενα. Ήξερες ότι θα πας, αλλά κάποια στιγμή αυτό θα οδηγούσε σε μονιμότητα. Δυστυχώς πέσαμε πάνω στη κρίση. Η ελπίδα βέβαια δε πέθανε από τη πρώτη στιγμή. Και τα χρόνια πέρασαν και μεγαλώσαμε. Και έτσι όσοι από σας νομίζετε ότι δεν είστε στον "παράδεισο" ξανασκεφτειτετο. Γιατί να σε χρησιμοποιεί το σύστημα και μετά να σε πετάει είναι το πλέον ανήθικο. Α, και κάτι άλλο. Άλλο να εργάζεσαι με σύμβαση ορισμένου χρόνου σπίτι σου κι άλλο να εργάζεσαι κάθε χρόνο κι αλλού. Εύχομαι να διοριστεις και να μη περάσεις από αυτόν τον "παράδεισο".
Έχετε περάσει χρόνια πότε??? Όταν ο καθηγητης στην Γ λυκείου είχε min 14 ευρώ στο φρόν και min 30 στα ιδιαίτερα... Λυπάμαι αλλά δεν έχετε περάσει! Είχατε περάσει όταν ήταν όλα φοβερά... Για ελάτε τώρα...Αυτη είναι η αλήθεια.. Αν δεν θέλετε να την βλέπετε.. Δεν ξέρω γιατί να φανώ εμπαθής ή ανθρωποφάγος αλλά οι χιλιάδες που δεν έχουμε δουλέψει ποτέ στο δημόσιο έχουμε παρόμοιες απόψεις.
Συνάδελφοι πότε με το καλό θα δηλώσουμε περιοχές;
Διαβάζω τις απόψεις, οι οποίες αφορούν το νέο σύστημα διορισμών. Θεωρώ αναγκαίο, πως θα πρέπει όλοι μας και ειδικά όσοι εκφέρουν γνώμη δημόσια για το συγκεκριμένο θέμα να έχουν υπόψη τις παραγράφους 7 και 8 του άρθρου 103 του Συντάγματος οι οποίες αναφέρονται στη διαδικασία πλήρωσης κενών θέσεων τόσο στο δημόσιο όσο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και τη διασφάλιση ίσων ευκαιριών και ίσης πρόσβασης σε όλους όσοι κατέχουν τα τυπικά και απαραίτητα προσόντα διορισμού( στην περίπτωσή μας το βασικό πτυχίο). Όσον αφορά τις 3 κατηγορίες που θα πρέπει να συμπεριληφθούν στο νέο σύστημα, δεν υπάρχει παρά μια κατηγορία αυτή των 120 χιλιάδων ατόμων που κάθε χρόνο κάνουν τα χαρτιά τους για πρόσληψη σε θέση αναπληρωτή. Αλλά, επειδή θεωρώ την συγκεκριμένη κατηγοριοποίηση υπαρκτό γεγονός που ταλανίζει να γράψω τα εξής.Με ποια λογική προτάσσεται συνεχώς το κριτήριο της προϋπηρεσίας ως το μοναδικό έναντι άλλων κριτηρίων(όπως ορίζονται από το ΑΣΕΠ για την πλήρωση θέσεων του δημοσίου τομέα) αιτιολογώντας το τις περισσότερες φορές ως μέγιστη θυσία με εκφράσεις τύπου(οργώνουμε κάθε χρόνο την Ελλάδα, παρατάμε τις οικογένειες μας) , αλλά κάθε φορά που πάει να ανοίξει, έστω συζήτηση, για άνοιγμα και σε άλλους συναδέλφους που κατέχουν το βασικό τυπικό προσόν(πτυχίο) να γίνεται ένας χαμός, ώστε να μη χάσει αυτός που εργάζεται κάθε χρόνο σαν αναπληρωτής τη θέση του, με αποτέλεσμα να μένει κάθε χρόνο ένας άλλος συνάδελφος συνεχώς άνεργος.(Μακάρι να επαρκούσαν οι θέσεις εργασίας για όλους και να μην μένει κανείς συνάδελφος άνεργος,). Προφανώς δεν είναι και τόσο μεγάλη η θυσία. Με απλά λόγια θεωρείς ότι καταπιέζεσαι, δε σου αρέσει το όργωμα φεύγεις και έρχεται κάποιος άλλος που το αντέχει. Δε γίνεται και οργώνουμε την Ελλάδα και δε θέλουμε να χάσουμε όμως τη θέση. Φυσικά, όλοι έχουν δικαίωμα στην εργασία και η προϋπηρεσία αποτελεί ένα ισχυρό κριτήριο, όχι το μόνο όμως, και η πρόταξή του ως μοναδικού στην ουσία κριτηρίου δεν στοιχειοθετείται από τα κριτήρια του ΑΣΕΠ. Όσον αφορά του επιτυχόντες ΑΣΕΠ του 2008. Εφόσον είναι σε ισχύ ο νόμος 3848 ακόμη, καλά κάνουν και βασίζονται επί της αρχής εκεί όπως και στις αποφάσεις 527. Δεν γίνεται όμως σε περίπτωση συστήματος μοριοδότησης κριτηρίων να είναι μέσα από τη στιγμή που μισοί και πάνω από τους 120 χιλιάδες που κάνουν αίτηση για αναπληρωτές κάθε χρόνο να μην τους έχει δοθεί καν η ευκαιρία να διαγωνιστούν και να διεκδικήσουν τα μόρια αυτά. Είναι Ξεκάθαρη παραβίαση των παραγράφων 7 και 8 του άρθρου 103 του Συντάγματος που μιλά για ίσες ευκαιρίες και ίση πρόσβαση σε όλους του Έλληνες πολίτες που κατέχουν τα τυπικά προσόντα διορισμού(πτυχίο). Θα μπορούσαν να διατηρήσουν τα μόρια του ΑΣΕΠ 2008 στο μισό(αποφάσεις 527 αναφέρονται ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ_ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ) , σε περίπτωση που προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός ΑΣΕΠ. Όσον αφορά τους νέους, τα νέα τα παιδιά που λέγεται και από επίσημα χείλη, το 40% αυτών είναι άτομα πάνω από 30 χρονών. Αυτοί, τα νέα τα παιδιά, είναι 80 χιλιάδες από τους συνολικά 120 χιλιάδες αιτούντες αναπληρωτές σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση που ούτε έχουν προϋπηρεσία ούτε τους έχει δοθεί ευκαιρία να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ για πρόσληψη, διορισμό. Συγκλονιστικός πραγματικά αριθμός όσον αφορά το μέγεθός του. Θα πρέπει να καταλάβουν πως εύκολες λύσεις και συνταγές δεν υπάρχουν(χάθηκαν όπως και πολλά άλλα στη σφαίρα του παρελθόντος).ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ 527 ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙ ΙΣΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΙΣΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΚΑΤΕΧΟΝΤΕΣ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ(ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ), ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ.Α. Κατάργηση ΟΡΙΣΤΙΚΑ των διαγωνισμών ΑΣΕΠ(προηγούμενων και μελλοντικών) και θέσπισης συστήματος κριτηρίων, ακριβώς εκείνων που ισχύουν στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα(κριτήρια ΑΣΕΠ) με την ιδια ακριβώς μοριοδότηση. Σε αυτή την περίπτωση η μοριοδότηση προηγούμενου διαγωνισμού ΑΣΕΠ από τη στιγμή που ο μεγαλύτερος αριθμός των υποψηφίων δεν είχε ποτέ την ευκαιρία να δώσει παραβιάζει κατάφορα το άρθρο 103. Β. Προκήρυξη νέου διαγωνισμού ΑΣΕΠ και- διατήρηση μορίων (για όσους δε θέλουν να ξαναδώσουν) ΑΣΕΠ του 2008 στο μισό-( όπως ορίζεται στις αποφάσεις 527, δεν το βγάζω από το μυαλό μου). Τα συστήματα που γράφουν ορισμένοι με μοριοδότηση και όλων των κριτηρίων του ΑΣΕΠ (με διαφορετική βαρύτητα από ότι στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα) και τα μόρια του ΑΣΕΠ 2008, ή ακόμη χειρότερα επιλεκτικά μόνο της προυπηρεσίας του χρόνου κτίσης και του ΑΣΕΠ 2008 φτιάχνοντας δικιά τους μοριοδότηση ανάλογα πως βολεύει, πως μπορεί να προχωρήσει όταν 80 χιλιάδες από τους 120 χιλιάδες δε διαθέτουν κυρίως τα μόρια του ΑΣΕΠ καθώς δε τους δόθηκε ποτέ η ευκαιρία να δώσουν? Γι αυτό αναφέρω στον πρόλογο, ότι θα πρέπει να έχουμε όλοι κατά νου τις παραγράφους 7 και 8 του άρθρου 103. Καλή (Κακή κάκιστη για μένα) η πρόταξη του ατομικού συμφέροντος αλλά να στηρίζεται και σε κάποια δεδομένα. ΥΓ. Ας καταλάβουμε όλοι και ειδικά εμείς οι εκπαιδευτικοί που αποτελούμε τις ελπίδες αυτού του τόπου για ένα καλύτερο αύριο πως η κρίση αξιών(πρόταξη ατομικού και όχι συλλογικού συμφέροντος,ατομισμός,) που ταλανίζει την χώρα μας την οδήγησε σε μια μεγάλη οικονομική κρίση και άλλες επιμέρους κρίσεις.
Ο νόμος 3848 λέει να κρατάς τη μέγιστη βαθμολογία ακέραιη και όχι στο μισό , όπως αναφέρεις παρακάτω στο μνμ σου... Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις απλά αποτελούν μια σούμα όλων όσων έχουν ειπωθεί μέχρι τώρα.. Θέλω μόνο να ρωτήσω γενικά όχι εσένα προσωπικά..-και μη μου κάνει κανείς επίκληση στο συναίσθημα γιατί μπορεί να κάνει ο καθένας- λογικά και με επιχειρήματα γιατί αν κάποιος πει να απολυθεί όποιος από το 98 και μετά διορίστηκε αντισυνταγματικά θεωρείται αντισυναδελφικός , αλλά δεν θεωρείται αντισυναδελφικός αυτός που την ίδια ώρα και στιγμή λέει ότι πρέπει να πεταχτεί έξω όποιος δουλεύει και καλύπτει οργανικά πλέον στην ουσία κενά...Εγώ και όποιος άλλος κάθε χρόνο δουλεύει στον ίδιο ακριβώς νομό και στο ίδιο σχολείο στην ίδια θέση πολλές φορές λειτουργικό κενό καλύπτει???Αλήθεια?Αρα τη διαφορά κάνει το ΦΕΚ με όποιον τρόπο κι αν αποκτήθηκε ..μα με όποιον τρόπο όμως κι αν αποκτήθηκε....Και μη λέει κανείς ότι όποιος δουλεύει κάνει περίπατο στον ΑΣΕΠ και δε χρειάζεται και πολύ διάβασμα γιατί όλοι όσοι έχουν σχέση με την εκπαίδευση θα γνωρίζουν ότι υπάρχουν πάμπολλες θεωρίες παιδαγωγικής και άλλης φύσεως που στην τάξη δεν χρειάζεται να τις εφαρμόσεις αλλά εσύ στον ΑΣΕΠ πρέπει να γνωρίζεις ακριβώς ποιός μέγας παιδαγωγός του περασμένου αιώνα έχει πει τι... Και επίσης θέλω να ρωτήσω τι πιστεύει κανείς όταν ένας συνάδελφος σε προηγούμενους ΑΣΕΠ μπορεί να έχει γράψει 80% για παράδειγμα και σε έναν επόμενο κοπεί για μια μονάδα.. Να πεταχτεί έξω ?
Εγώ τουλάχιστον πέτυχα σε 2 προηγούμενους ΑΣΕΠ... άλλοι πάλι όχι , διορίστηκαν ωστόσο-με όποιον τρόπο ηθικό ή όχι,... Αλλά από τη στιγμή που πήραν ΦΕΚ μπήκαν και στην κολυμπήθρα του Σιλωάμ φαίνεται...Πάντως ειλικρινά θα ήθελα να απαντήσεις κ εσυ και άλλοι... Όχι τόσο αν αξίζουν να μονιμοποιηθούν οι σημερινοί αναπληρωτές , όσο για τους διορισμένους που αναφέρω... Και κάτι ακόμη... Γιατί εφόσον κάποιοι διορισμένοι συνάδελφοι μας λένε πως όσοι ήδη δουλεύουμε να μην φοβόμαστε επόμενο ασεπ, εφόσον αφού έχουμε εμπειρία και γνώση, την ιδια ώρα όμως εκείνοι τρέμουν μια πιθανή αξιολόγηση που πιθανόν να φέρνει και απολύσεις-με την οποία διαφωνώ για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου-αφού κι αυτοί καλώς και ικανώς διορίστηκαν τι έχουν να φοβηθούν??