0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συμφωνώ απολύτως.Με αυτά όμως μας κρατούσαν αδιόριστους 6 χρόνια τώρα και κανείς δεν έλεγε τίποτα.Οι συνάδελφοι των "πρωτευόντων" για να διορίζονται σε βάρος μας και οι άλλοι των "δευτερευόντων" για να αποφύγουν τον γραπτό ΑΣΕΠ.Ποίος ήρθε στο δικαστήριο να τους κλείσει το στόμα;Μόνο εμείς οι ασεπίτες,οι οποίοι θα έπρεπε να σηκώσουμε κι αυτόν τον σταυρό.Όλοι οι άλλοι σιωπή,μην δυσαρεστήσουν την κυβέρνηση και δεν τους κάνει τα χατήρια.Τώρα που η καταιγίδα ξεσπάει για όλους,τώρα θυμήθηκατε συνάδελφοι τι έλεγε η Διαμαντοπούλου και ο Λοβέρδος.Επειδή τώρα θα κριθείτε και εσείς,θα δούμε πόσο πιστεύετε αυτά που λέτε.Θα πάτε δικαστικά εναντίον του Υπουργείου στο ΣτΕ,όπως κάναμε εμείς ή απλά θα διαμαρτύρεστε άσκοπα;
Ειλικρινά δεν αντιλαμβανομαι τι θέλεις να μου πεις...
Στην ξενη γλωσσα ειναι το γνωστο Portfolio.
Δεν μιλάω προσωπικά.Την πικρία μου μεταφέρω στο φορουμ με αφορμή αυτό που είπες.
Την πικρία την καταλαβαίνω..αλλά που συνδέεται με τα τωρινά;;
Ποιο;;;
Γρηγορα αγαλμα στους επαναστατες...εεεεε στους ασεπιτες... Τι αγαλμα, αγαλματα...Τρελα λεμε, μεγαααααλη τρελα.
Συναδέλφισσα,το ξέρω πως πονάει η κατάργηση του 24μηνου!
...........................................Αλλιως,οι διακρισεις μεταξυ μαθηματων και εκπαιδευτικων τους-γιατι επεκτεινεται και στο προσωπο των εκπαιδευτικων,ο μορφωμενος φιλολογος,ο λιγοτερο μορφωμενος ξενογλωσσος κτλ-που εγγραφονται στο παραπρογραμμα,στο κρυφο προγραμμα που ολοι γνωρισαμε κι αγαπησαμε χαχαχα,δεν προκειται να εξαλειφθουν.
Ποιό είναι το παραπρόγραμμα "που όλοι γνωρισαμε κι αγαπησαμε" ?? Εγώ τουλάχιστον δεν το ξέρω!!
Δεν υπάρχουν πρωτεύοντα και δευτερεύοντα μαθήματα αλλά μαθήματα που έχουν διακριτούς αλλά και αλληλοσυμπληρούμενους στόχους.Όλα τα μαθήματα οφείλουν να εξετάζονται γραπτά σε 1 ή 2 εξεταστικές περιοδους ανά έτος ώστε να αξιολογείται ο βαθμός εκπλήρωσης των στόχων.Μία εξεταστική περίοδος μπορεί να είναι το πολύ 2 εβδομάδες.Τόσο ήταν ανέκαθεν. Ο μήνας των εξετάσεων καθιερώθηκε από τότε που "έμπλεξαν" οι απολυτήριες και οι πανελλήνιες.Οι εκθέσεις προόδου των μαθητών είναι φλυαρία αν δεν αποτελούν αιτιολογικές εκθέσεις μιας αριθμητικής βαθμολόγησης.Προβλέπω πως με το σύστημα "έκθεση προφίλ μαθητή" χωρίς αριθμητική βαθμολογία θα καταντήσει η αξιολόγηση των μαθητών όπως των δημοσίων υπαλλήλων : όλοι ξέρουν την αλήθεια ,ποιος δουλεύει, ποιος είναι τουρίστας κτλ αλλά όλοι παίρνουν άριστα!