0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ολκληρώνοντας το θέμαΠήρα τη συνάδελφο τηλέφωνο και την ρώτησα για την άσκηση.Μου είπε ότι την βρήκε στο ιντερνετ και την έβαλε για επανάληψη επειδή της θύμιζε αυτή το έχει το τετράδιο εργασιών. Μετά με πήρε τηλέφωνο για να με ρωτήσει γιατί δεν καταλάβαινε καλά την εκφώνηση......Συμπέρασμα από όσα έχουν γραφτει μεχρι τώρα στο συγκεκριμένο postAξιολόγηση και πάλι αξιολόγηση (σιβαρή όμως αξιολόγηση, με εξετάσεις, συνέτευξη και παρουσίαση μαθήματος σε επιτροπή χωρίς προειδοποίηση). Οσοι απο εμάς είμαστε ανίκανοι ....στα σπίτια μας.....καλό καλοκαίρι από το συγκεκριμένο post.
Ενας δάσκαλος που παιρνούσε παλιά από θεωριτική ή οικονομικά δεν είχε διδαχθεί ποτέ φυσικές επιστήμες (εκτός από το πανε/μιο) που και κεί ήταν το δυσκολότερο μάθημα και το περνουσαν με χίλια βάσανα. ξαφνικά καλείται να διδάξει 200 αντικείμενα μεταξύ των οποίων και τρομακτικά δύσκολες έννοιες όπως θερμότητα, πυκνότητα , φωτοσύνθεση κλπ. Γιατί; Πως μπορεί να ανταπεξέλθει όταν πολλές φορές αλλαζιε τάξη.