*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 732764 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος belw

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #126 στις: Δεκέμβριος 23, 2010, 05:42:56 μμ »
αμερικανικα κολπα........ ::)
http://www.rateyourprofessor.gr/

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:32:21 »

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2046
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #127 στις: Δεκέμβριος 23, 2010, 10:56:03 μμ »
αμερικανικα κολπα........ ::)
http://www.rateyourprofessor.gr/


δεν ξερω αν ειναι αμερικανικα τα ηθη αλλα στην δικη μου σχολη εχω παρει μερος σε αξιολογηση (τωρα δεν θυμαμαι ακριβως το φορεα του παν/μιου που το οργανωνε) για τους καθηγητες του τμηματος μου με ερωτηματολογιο. πριν 8 χρονια περιπου.  δεν ξερω την χρηση του μετα.

βεβαια λιγες φορες ειχε γινει αυτη η αξιολογηση κ οχι σε ολα τα εξαμηνα. εκτος αν εγινε σε διδακτικες ωρες που δεν πηγα  :P

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #128 στις: Δεκέμβριος 30, 2010, 07:33:52 μμ »

Αποσυνδεδεμένος stargate

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #129 στις: Δεκέμβριος 30, 2010, 08:49:18 μμ »
Σκέφτηκα ότι ζητώντας από τα παιδιά να με αξιολογήσουν στο τέλος της χρονιάς, εντάξει βγάζω κάποια καλά συμπεράσματα και ακούω τις προτάσεις των μαθητών, όμως η χρονιά τέλειωσε... Μήπως θα ήταν καλύτερο να γνώριζα από πιο πριν κάποια πράγματα ώστε να τα διορθώσω στην διδασκαλία μου, ώστε να μην περιμένω την επόμενη χρονιά;
Θα ήθελα λοιπον να ρωτήσω όσους συναδέλφους τολμούν να ζητάνε από τους μαθητές τους να τους αξιολογούν στο τέλος της χρονιάς, μοιράζοντάς τους ένα ανώνυμο ερωτηματολόγιο, αν πιστεύετε ότι θα ήταν καλύτερα η αξιολογηση να γίνει στα μέσα της χρονιάς, δηλαδή με το που τελειώσει το Α τετράμηνο στα Λύκεια ή το Α τρίμηνο στα Γυμνάσια... Προσωπικά θεωρώ το διάστημα αυτό αρκετό για  τους μαθητές να με έχουν μάθει, να έχουν μάθει τον τρόπο διδασκαλίας μου, και τις παραξενιές μου! Τι λέτε;
Νομίζω στο τέλος της χρονιάς είναι καλύτερα.
Τα συμπεράσματα από την αξιολόγηση μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις για την επόμενη χρονιά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:32:21 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #130 στις: Ιανουάριος 01, 2011, 09:46:05 πμ »
Νομίζω στο τέλος της χρονιάς είναι καλύτερα.
Τα συμπεράσματα από την αξιολόγηση μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις για την επόμενη χρονιά.
Μα και στην μέση της χρονιάς να την κάνω την αξιολόγησή μου δεν με εμποδίζει να χρησιμοποιήσω τα συμπεράσματα για την επόμενη χρονιά. Το θεωρώ καλύτερο με το τέλος του Α τετραμήνου αφού έτσι ίσως μπορέσω να διορθώσω κάποια πράγματα που εντοπίζουν οι μαθητές μου ώστε το Β τετράμηνο να κυλήσει καλύτερα και φυσικά τα συμπεράσματα θα τα λάβω υπόψη μου και για την επόμενη χρονιά.
Πχ αν εντοπίσω ότι τα λέω γρήγορα και τρέχω στην ύλη, ή ότι θα ήθελαν λιγότερο (ή περισσότερο αλλά δεν το νομίζω) δουλειά για το σπίτι κλπ γιατί να μην το εντοπίσω τώρα και να "σώσω" το Β τετράμηνο και να πρέπει να περιμένω του χρόνου....
Τέλος πάντων, εγώ θα επιχειρήσω να αξιολογηθώ αμέσως μετά την παράδοση των βαθμών του Α τετραμήνου

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #131 στις: Ιανουάριος 13, 2011, 08:01:11 μμ »
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης

http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=11133:ipourgeio-paideias-aksiologisi-tou-ekpaideitikou-ergou-tis-sxolikis-monadas-%E2%80%93-diadikasia-aitoaksiologisis&Itemid=1796
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #132 στις: Ιανουάριος 13, 2011, 09:53:43 μμ »
Συμφωνώ ότι υπάρχουν πολλοί παράμετροι να αξιολογήσει κανείς...αλλά από κάπου πρέπει να αρχίσει...Σήμερα είχαμε συνάντηση η σχολική επιτροπή στο σχολείο της κόρης μου - και στην οποία είμαι μέλος ως εκπρόσωπος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων...προέκυψε ότι περίσσεψαν λεφτά από πέρισυ και προτείναμε να αγοραστούν διαδραστικοί πίνακες...ο διευθυντής γέλασε και μας είπε πως το πρότεινε στο σύλλογο όπως πρόσταζε και σχετική εγκύκλιος και ο σύλλογος αρνήθηκε στη συντριπτική του πλειοψηφία....
ε τώρα αυτό πώς θα το αξιολογούσατε εσείς; Όταν υπάρχει τρόπος και χρήμα να βελτιώσουμε τον τρόπο που κάνουμε μάθημα και να το κάνουμε πιο ελκυστικό για τους μαθητές μας αλλά λείπει η διάθεση από μέρους μας, μας φταίει το Υπουργείο που θέλει να φέρει την αξιολόγηση;
Θέλω να πω, βεβαίως το κείμενο για αξιολόγηση δεν είναι το άριστο ούτε και αποτελεί πανάκεια...είναι όμως μια αρχή...και επιτέλους ας αντιπροτείνουμε κι εμείς κάτι..
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος kyriakh

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 186
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #133 στις: Ιανουάριος 15, 2011, 11:39:26 πμ »
Σ'ενα τμημα οι μαθητες παρακολουθουν ,κρατουν σημειώσεις,είναι προθυμοι να αναλάβουν εργασίες και την άλλη ώρα που έχουν άλλο καθηγητη ,φωναζουν ,ειναι εριστικοι ή τον συνδέουν με Κάιρο.Τι άλλο εκτος απο αξιολογηση ειναι αυτο;Ατυπα όλοι ξέρουμε τι γίνεται σ΄ενα σχολείο και αυτοαξιολογούμαστε καθημερινα ,ο δε διευθυντης απο την πρωτη βδομαδα ξερει ποιος κανει καλα τη δουλεια του .Το βιβλιο υλης δε μου λεει τιποτα,
με 5-6 ερωτησεις βλεπω τι δεξιοτητες αποκτηθηκαν την προηγουμενη χρονια ,ειναι απλο,δε χρειαζεται dissertation (ασκηση δοκιμιου) για τα κριτηρια και τις προϋποθέσεις αξιολογησης.Ας ζητησουν απο τους διευθυντες να μας "ρουφιανεψουν" να τελειωνουμε

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #134 στις: Ιανουάριος 15, 2011, 01:35:28 μμ »
Συμφωνώ ότι υπάρχουν πολλοί παράμετροι να αξιολογήσει κανείς...αλλά από κάπου πρέπει να αρχίσει...Σήμερα είχαμε συνάντηση η σχολική επιτροπή στο σχολείο της κόρης μου - και στην οποία είμαι μέλος ως εκπρόσωπος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων...προέκυψε ότι περίσσεψαν λεφτά από πέρισυ και προτείναμε να αγοραστούν διαδραστικοί πίνακες...ο διευθυντής γέλασε και μας είπε πως το πρότεινε στο σύλλογο όπως πρόσταζε και σχετική εγκύκλιος και ο σύλλογος αρνήθηκε στη συντριπτική του πλειοψηφία....
ε τώρα αυτό πώς θα το αξιολογούσατε εσείς; Όταν υπάρχει τρόπος και χρήμα να βελτιώσουμε τον τρόπο που κάνουμε μάθημα και να το κάνουμε πιο ελκυστικό για τους μαθητές μας αλλά λείπει η διάθεση από μέρους μας, μας φταίει το Υπουργείο που θέλει να φέρει την αξιολόγηση;
Θέλω να πω, βεβαίως το κείμενο για αξιολόγηση δεν είναι το άριστο ούτε και αποτελεί πανάκεια...είναι όμως μια αρχή...και επιτέλους ας αντιπροτείνουμε κι εμείς κάτι..
Εγώ πάλι θα πρότεινα εσείς σαν σύλλογος γονέων να σταματήσετε να θαμπώνεστε από χάντρες και καθρεφτάκια σαν αμερικάνοι ιθαγενείς. Τι θέλω να πω... οι διαδραστικοί πίνακες δεν προσφέρουν τίποτα το ουσιαστικό στην μαθησιακή διαδικασία. Απλά κάνουν την παρουσίαση του δασκάλου πιο "φανταχτερή". Αυτό δεν είναι αρνητικό από μόνο του, αλλά προσωπικά θα προτιμούσα να μην εθίζουμε από μικρή ηλικία τα παιδιά σε yet another (άλλη μια) φωτεινή ηλεκτρονική οθόνη. Έχουν ήδη αρκετές (τηλεόραση, υπολογιστής). Καλό είναι να μάθουν να συγκεντρώνονται σε αυτό που βλέπουν χωρίς την χρήση μιας φωτεινής οθόνης. Επίσης, να σημειώσω ότι όλα τα ηλεκτρονικά μηχανήματα μετά την αγορά τους, χρήζουν και συντρήρησης, τόσο μηχανικής, όσο και λογισμικού. Πριν κάνετε οποιαδήποτε αγορά καλό είναι να εξασφαλίσετε την συντήρηση αυτή και να εκτιμήσετε το κόστος της.

Εάν περισσεύουν λεφτά στο σχολείο θα σας πρότεινα να τα σπαταλήσετε σε καλοπισμό των αιθουσών (και δεν εννοώ μόνο βάψιμο) με πίνακες μεγάλων ζωγράφων (που θα χρειαστούν στο μάθημα της ζωγραφικής-αισθητικής), για την αγορά κατάλληλων μπογιών για να βάψουν τα ίδια τα παιδιά τους τοίχους με δικές τους παραστάσεις, για αγορά μουσικών οργάνων, κουστουμιών θεάτρου, εμπλουτισμού της βιβλιοθήκης κ.α.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #135 στις: Ιανουάριος 15, 2011, 03:09:51 μμ »
Δε συμφωνώ με την παρομοίωση! Ή χρήση νέων τεχνολογιών είναι απαραίτητη σε κάποια μαθήματα, π.χ. στην ιστορία, στη βιολογία κτλ. Δε συμφωνώ καθόλου ότι με τη χρήση του διαδραστικού πίνακα, απλώς, εντυπωσιάζεται ο μαθητής. Είναι όλα αυτά μέσα που θα βοηθήσουν το δάσκαλο να κάνει καλά τη δουλειά του. Ακόμα και ο καθηγητής των καλλιτεχνικών θα τον χρησιμοποιήσει, γιατί πώς αλλιώς μπορεί να διδαχθεί η ιστορία της τέχνης χωρίς εικόνα. Πώς χαρακτηρίζονται περιττά όλα αυτά τα΄μέσα;

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #136 στις: Ιανουάριος 15, 2011, 03:17:57 μμ »
Ένας συνάδελφός μας έχει φτιάξει αυτή την καταπληκτική ιστοσελίδα όπου έχει ανεβάσει υλικό, για αρκετά μαθήματα που διδάσκουμε εμείς οι ΠΕ)02. Ανάμεσα σε αυτά που έχει φτιάξει είναι και ασκήσεις γραμματική με το πρόγραμμα hotpotatoes. Στην τάξη που διδάσκω έχω σύνδεση στο διαδίκτυο και μπορώ να χρησιμοποιώ την ιστοσελίδα. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι γίνεται στο μάθημα των αρχαίων ελληνικών της Α' λυκείου, όταν έρχεται η ώρα να κάνουμε γραμματική. Κάθονται και διαβάζουν και προσέχουν τη θεωρία, προκειμένου να σηκωθούν και να "παίξουν" (έτσι το βλέπουν αυτοί) με τις ασκήσεις της γραμματικής. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν κάνουμε και γραπτές ασκήσεις, αλλά το κίνητρό τους είναι, πλέον, ισχυρό. Κάνουμε γρήγορα τις γραπτές εργασίες για να πάμε μετά στον υπολογιστή και να κάνουμε τις ασκήσεις του συναδέλφου. Αυτό είναι ένα μικρό παράδειγμα, από την εμπειρία μου, που, απλώς, αποδεικνύει, το αντίθετο από αυτό που λέχθηκε προηγουμένως. Οι νέες τεχνολογίες δεν είναι, απλώς, μέσα εντυπωσιασμού, αλλά είναι απαραίτητες στην εκπαίδευση.

http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/Theoria%20arxaia/Askiseis%20Grammatikis%20arxaias%20ellinikis.htm

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος soul

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1081
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #137 στις: Ιανουάριος 15, 2011, 03:20:48 μμ »
Δε συμφωνώ με την παρομοίωση! Ή χρήση νέων τεχνολογιών είναι απαραίτητη σε κάποια μαθήματα, π.χ. στην ιστορία, στη βιολογία κτλ. Δε συμφωνώ καθόλου ότι με τη χρήση του διαδραστικού πίνακα, απλώς, εντυπωσιάζεται ο μαθητής. Είναι όλα αυτά μέσα που θα βοηθήσουν το δάσκαλο να κάνει καλά τη δουλειά του. Ακόμα και ο καθηγητής των καλλιτεχνικών θα τον χρησιμοποιήσει, γιατί πώς αλλιώς μπορεί να διδαχθεί η ιστορία της τέχνης χωρίς εικόνα. Πώς χαρακτηρίζονται περιττά όλα αυτά τα΄μέσα;

Δε νομίζω ότι είπαμε κάτι τέτοιο!
Απλώς με τόσες ανάγκες που υπάρχουν στα σχολεια, θα ήταν υπερβολικό να μιλάμε για διαδραστικους πίνακες και αλλα τέτοιου είδους....μπιχλιμπίδια.
θα δεις λιαν συντόμως ποια θα είναι η χρήση τους, όταν μπουν στα σχολεια.θα τους έχουν και θα τους καμαρώνουν.
και για να μη παρεξηγηθώ, και εγώ μαζί σου είμαι και χρησιμοποιώ πολύ της τεχνολογια!!!
Επιπλέον όμως φοβάμαι ότι το βιβλιο θα απαξιωθεί εντελώς :-\
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #138 στις: Ιανουάριος 15, 2011, 03:34:49 μμ »
A, ως προς αυτό συμφωνώ! Αν οι διαδραστικοί πίνακες δε χρησιμοποιηθούν, τότε θα καταντήσουν σαν τα ολυμπιακά έργα. Από την άλλη πλευρά, η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει στην εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων. Παράλληλα, δε νομίζω ότι καταργούν οι νέες τεχνολογίες το σχολικό εγχειρίδιο, απλώς βοηθούν το μαθητή να κατανοήσει ότι το σχολικό εγχειρίδιο είναι ένα ένα από τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουμε στην εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά δεν είναι το μόνο. Επίσης, πρέπει να έχετε διαπιστώσει στην πράξη πόσο βοηθιούνται με τη χρήση νέων τεχνολογιών οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Οι νέες τεχνολογίες δεν είναι πανάκεια, γιατί έχω δει να χρησιμοποιούνται από ανθρώπους χωρίς φειδώ και τα αποτελέσματα είναι αρνητικά.Ας πούμε, δεν είναι μια λύση, να δείξεις μια ταινία, επειδή βαριέσαι να κάνεις μάθημα, γιατί τότε θα έχεις τα εντελώς αντίθετα αποτελέσματα.Επομένως, ο ρόλος του εκπαιδευτικού ενισχύεται και δεν υποβαθμίζεται με τις νέες τεχνολογίες, γιατί απλώς έχει στα χέρια του άλλο ένα ισχυρό εργαλείο. Δεν μπορούμε, όμως, να κλείνουμε τα μάτια στις εξελίξεις, γιατί, απλώς, βαριόμαστε να προσαρμοστούμε. Πρέπει να προσαρμοστούμε, γιατί οι εξελίξεις θα μας ξεπεράσουν.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #139 στις: Ιανουάριος 15, 2011, 06:05:20 μμ »
Συμφωνώ απολύτως!! πριν κάνω μετάταξη ως διοικητικός χρησιμοποιούσα φορητό και προτζέκτορα για τη διδασκαλία του μαθήματός μου - διαδραστικοί τότε ή δεν υπήρχαν ή όσοι υπήρχαν ήταν εξαιρετικά ακριβοί!!! Ε λοιπόν, οι μαθητές ευλαβικά πρόσεχαν το μάθημα...καλώς ή κακώς έχουν συνηθίσει να βλέπουν τον κόσμο μέσα απ΄τον υπολογιστή...τους είναι κάτι οικείο...ακόμα και οι παρουσιάσεις του powerpoint τους κινητοποιούσαν να προσέξουν. Μάλιστα, το ίδιο διαπίστωσαν και οι συνάδελφοι που ήρθαν σε μια υποδειγματική που πραγματοποίησα....
Δε νομίζω ότι είναι λοιπόν μπιχλιμπίδια οι νέες τεχνολογίες. Και επίσης, ο σύλλογος δεν εντυπωσιάζεται όπως τα λοιπά αμερικανάκια. Απλά τυχαίνει να έχουμε πολύ καλό διευθυντή και έτσι στολές, αίθουσα τελετών, βαμμένους τοίχους, αφίσσες στις αίθουσες κάποιες φορές φτιαγμένες και από τα ίδια τα παιδιά, έχουμε...επίσης πλήρως εξοπλισμένο εργαστήριο φυσικών επιστημών και υπολογιστών...ε, δε μένουν και πολλά για να ζητήσεις.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32312
  • Τελευταία: geokyria
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161080
  • Σύνολο θεμάτων: 19227
  • Σε σύνδεση σήμερα: 426
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 381
Σύνολο: 382

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.