*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 728527 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1666 στις: Μάρτιος 07, 2014, 08:12:17 μμ »
δηλαδη αν έχεις σε  περισσοτερες απο μια ξενη γλωσσα πτυχιο επιπεδου Β2 δεν μοριοδοτεισαι επιπλεον ετσι?

Επαναλαμβάνω (μάλλον δεν το πρόλαβες το ΥΓ), δεν έχουν ξεκαθαρίσει τα κριτήρια. Πάντως για κάποιες θέσεις εκπαιδευτικών εκτός της γενικής εκπαίδευσης γνωρίζω ότι μοριοδοτούνται μέχρι δύο Ξένες Γλώσσες. αλλά μην το δέσεις σκοινί κορδόνι ότι το ίδιο θα ισχύσει και για την αξιολόγηση. Δεν ξέρω πραγματικά τι λαμβάνουν υπόψη και τι όχι.
Αν κάποιος έχει το αναλυτικόας το παραθέσει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:52:36 »

Αποσυνδεδεμένος epe06

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1667 στις: Μάρτιος 07, 2014, 08:17:16 μμ »
παντως με βαση το
iii) Γνωρίζει μία, τουλάχιστον, ξένη γλώσσα σε επίπεδο Β2, σύμφωνα με την
παράγραφο 2 του άρθρου 1 του ν. 2740/1999.
δεν φαινεται να μοριοδοτειται η 2η ξενη γλωσσα.
επισης,το
διαθέτει βεβαίωση σπουδών σε αντικείμενα που αφορούν στην τέχνη και τον
πολιτισμό από αναγνωρισμένο δημόσιο φορέα,αναφερεται σε μεταπτυχιακο τιτλο;

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1668 στις: Μάρτιος 07, 2014, 08:32:06 μμ »
παντως με βαση το
iii) Γνωρίζει μία, τουλάχιστον, ξένη γλώσσα σε επίπεδο Β2, σύμφωνα με την
παράγραφο 2 του άρθρου 1 του ν. 2740/1999.
δεν φαινεται να μοριοδοτειται η 2η ξενη γλωσσα.
επισης,το
διαθέτει βεβαίωση σπουδών σε αντικείμενα που αφορούν στην τέχνη και τον
πολιτισμό από αναγνωρισμένο δημόσιο φορέα,αναφερεται σε μεταπτυχιακο τιτλο;

Μου έδωσες την ευκαιρία να το δω καλύτερα.
Ναι, έτσι όπως είναι γραμμένο μοριοδοτείται μόνο η μία γλώσσα.
για το άλλο που ρωτάς δεν ξέρω αν εννοεί πτυχίο μουσικής από κάποιο κρατικό ίδρυμα (ή κάτι άλλο - είναι τελειως έξω από τα αντικείμενα μου για να σε βοηθήσω).

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1669 στις: Μάρτιος 07, 2014, 08:46:18 μμ »
Κοιτάζωντας το ακόμα καλύτερα βλέπω το εξής

2. Οι συντελεστές βαρύτητας των κριτηρίων αξιολόγησης των εκπαιδευτικών που
δεν υπηρετούν στις θέσεις που προβλέπονται στις περιπτώσεις α) έως κγ) ( παρεμβολή δική μου ...δηλαδή αυτοί που υπηρετούν ως εκπαιδευτικοί σε τάξη)της
παραγράφου 1 του άρθρου 1 είναι οι εξής:
α) Η κατηγορία Ι – Εκπαιδευτικό περιβάλλον, συντελεστής 0,75.
β) Η κατηγορία ΙΙ – Σχεδιασμός, προγραμματισμός και προετοιμασία της
διδασκαλίας, συντελεστής 0,50.
γ) Η κατηγορία ΙΙΙ – Διεξαγωγή και αξιολόγηση διδασκαλίας, συντελεστής 1,25.
δ) Η κατηγορία IV – Υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια, συντελεστής 2.
ε) Η κατηγορία V – Επιστημονική και επαγγελματική ανάπτυξη, συντελεστής 0,50.

Πράγμα που σημαίνει ότι τα τυπικά προσόντα για έναν εκπαιδευτικό τάξης διαμορφώνουν πολύ λίγο τον συνολικό βαθμό.

ΥΓ. Κανόνισε να είσαι ο διευθυντής μου τώρα και να με δουλεύεις έτσι γιατί σήμερα τέτοια συζήτηση είχα στο σχολείο...  ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 07, 2014, 08:57:37 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:52:36 »

Αποσυνδεδεμένος epe06

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1670 στις: Μάρτιος 07, 2014, 08:57:11 μμ »
έχεις δικιο.σημαντική παρατήρηση.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1671 στις: Μάρτιος 07, 2014, 08:59:04 μμ »
Πολύ σωστά, οι λεγόμενοι (τυπικά) προσοντούχοι εκπαιδευτικοί δεν μοριοδοτούνται ανάλογα, όπως προπαγανδίζουν μερικοί, η λεγόμενη υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια (που κρίνεται από τον δ/ντη ή τους δ/ντες του σχολείου ή των σχολείων υπηρεσίας) μοριοδοτείται με τον μεγαλύτερο συντελεστή (2) και αυτό συνιστά κατά τη γνώμη ένα από τα πολλά προβληματικά σημεία του ΠΔ 152 συνδυαζόμενο με το σημείο όπου αναφέρεται ότι ο εκπαιδευτικός κρίνεται συνολικά ελλιπής (και γράφεται σε πίνακα μη προακτέων) όταν κριθεί ελλιπής σε περισσότερα από ένα κριτήρια μιας κατηγορίας ασχέτως συνολικής βαθμολογίας (ή βάσει της συνολικής βαθμολογίας).
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος ηλιοτρόπιο

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1672 στις: Μάρτιος 07, 2014, 09:05:35 μμ »
Καλησπέρα..δεν ξέρω αν υπάρχει κάπου η πληροφορία που ψάχνω...γνωρίζει κανείς αν οι αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου, παράλληλης στήριξης, ειδικής αγωγής, είναι υποχρεωτικό να πάρουν μέρος στις ομάδες για την αξιολόγηση του σχολείου;;;;;; ???

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1673 στις: Μάρτιος 07, 2014, 09:10:17 μμ »
Εγώ αυτό που δεν έχω βρει είναι το εξής, και αναφέρομαι στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας...τι γίνεται σε περίπτωση που ένας καθηγητής είναι σε 2 σχολεία και πάνω;
Πρέπει να συμμετάσχει σε ομάδες εργασίας σε όλα τα σχολεία (και σε αυτά που διατίθεται για συμπλήρωση ωραρίου δηλαδή) ή μόνο σε αυτό που είναι τοποθετημένος από το ΠΥΣΔΕ ή ΠΥΣΠΕ?
Παρακαλώ τα φώτα σας (αν γίνεται δώστε μου link για σχετικό έγγραφο).

Αποσυνδεδεμένος xhm32

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ04.02
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1674 στις: Μάρτιος 07, 2014, 09:24:35 μμ »
Εγώ αυτό που δεν έχω βρει είναι το εξής, και αναφέρομαι στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας...τι γίνεται σε περίπτωση που ένας καθηγητής είναι σε 2 σχολεία και πάνω;
Πρέπει να συμμετάσχει σε ομάδες εργασίας σε όλα τα σχολεία (και σε αυτά που διατίθεται για συμπλήρωση ωραρίου δηλαδή) ή μόνο σε αυτό που είναι τοποθετημένος από το ΠΥΣΔΕ ή ΠΥΣΠΕ?
Παρακαλώ τα φώτα σας (αν γίνεται δώστε μου link για σχετικό έγγραφο).
Έχω την εντύπωση μόνο στο σχολειο που εισαι τοποθετημένος/η

Αποσυνδεδεμένος victoryhope

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 870
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1675 στις: Μάρτιος 07, 2014, 11:13:06 μμ »
Πολύ σωστά, οι λεγόμενοι (τυπικά) προσοντούχοι εκπαιδευτικοί δεν μοριοδοτούνται ανάλογα, όπως προπαγανδίζουν μερικοί, η λεγόμενη υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια (που κρίνεται από τον δ/ντη ή τους δ/ντες του σχολείου ή των σχολείων υπηρεσίας) μοριοδοτείται με τον μεγαλύτερο συντελεστή (2) και αυτό συνιστά κατά τη γνώμη ένα από τα πολλά προβληματικά σημεία του ΠΔ 152 συνδυαζόμενο με το σημείο όπου αναφέρεται ότι ο εκπαιδευτικός κρίνεται συνολικά ελλιπής (και γράφεται σε πίνακα μη προακτέων) όταν κριθεί ελλιπής σε περισσότερα από ένα κριτήρια μιας κατηγορίας ασχέτως συνολικής βαθμολογίας (ή βάσει της συνολικής βαθμολογίας).
Τις υπόλοιπες 3 μονάδες τις δίνει ο σύμβουλος/αξιολογητής.

Πράγμα που σημαίνει ότι όταν η σχέση με τον διευθυντή είναι προβληματική (που νομίζω είναι στην πλειοψηφία), υπάρχει ένα "μικρό" θέμα...Πάντως σε πολύ πρόσφατη επιμορφωτική επίσκεψη συμβούλου (φιλολόγων) στο σχολείο μας, ειπώθηκε από την ίδια ότι όλοι θα αξιολογήσουν θετικά (μάλλον εικάζουμε ότι έχει δοθεί ανάλογη "γραμμή").
 Πιθανόν και να συμβεί κάτι τέτοιο προκειμένου να αρθούν οι φοβίες περί απολύσεων κλπ. τουλάχιστον σε αρχικό στάδιο. Στο μέλλον όμως; Έπειτα, αυτό θα ισχύσει για το σύνολο των αξιολογητών;
Ναι, λατρεύω την εκπαίδευση αλλά πολύ μας ταλαιπωρούν!

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1676 στις: Μάρτιος 08, 2014, 09:35:00 πμ »
Πολύ καλός, εφόσον συντρέχουν στο πρόσωπό του τρεις (3), τουλάχιστον,
από τις κάτωθι προϋποθέσεις:
ii) Είναι κάτοχος δεύτερου πτυχίου ή έχει μετεκπαιδευτεί σε Διδασκαλείο ή
διαθέτει βεβαίωση σπουδών σε αντικείμενα που αφορούν στην τέχνη και τον
πολιτισμό από αναγνωρισμένο δημόσιο φορέα.
ii) Διαθέτει πιστοποίηση στις Τ.Π.Ε. επιπέδου Ι ή ΙΙ.
iii) Γνωρίζει μία, τουλάχιστον, ξένη γλώσσα σε επίπεδο Β2, σύμφωνα με την
παράγραφο 2 του άρθρου 1 του ν. 2740/1999.
iv) Έχει παρακολουθήσει πρόγραμμα επιμόρφωσης στις Σ.Ε.Λ.Μ.Ε. ή στις
Σ.Ε.Λ.Δ.Ε..
v) Υπήρξε ή είναι υπότροφος του Ι.Κ.Υ..
vi) Έχει εκδώσει ένα (1), τουλάχιστον, βιβλίο με ISBN, ή έχει συμμετάσχει σε δύο
(2), τουλάχιστον, συλλογικούς τόμους ή έχει δημοσιεύσει ένα (1), τουλάχιστον, άρθρο
σε περιοδικό με κριτές.

Μιας που δεν ξεκαθαρίζει τι είδους βιβλίο θεωρώ ότι και τα παρακάτω περιλαμβάνονται σωστά;

http://www.papasotiriou.gr/product/o-xrisos-oneirokritis

http://www.papasotiriou.gr/product/mantiki-me8odos-xartomanteias

http://www.papasotiriou.gr/product/oi-20-kaliteres-sintages-gia-kotopoilo

Θα θεωρούσα ότι τους ξέφυγε αν δεν έβλεπα στα σεμινάρια παρακάτω την συγκεκριμένη πρόταση...

σχετικό με το γνωστικό
αντικείμενο του κλάδου στον οποίο ανήκει ή στην παιδαγωγική ή στη διδακτική και
διαθέτει σχετική βεβαίωση.


ΥΓ. Τελικά μερικοί που βγάζουν έγγραφα στο Υπουργείο έχουν τον απάλευτο....
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 08, 2014, 09:48:12 πμ από guestteacher »


guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1678 στις: Μάρτιος 08, 2014, 10:53:12 πμ »
Το δε κορυφαίο είναι το εξής ένας "κομμένος" προιστάμενος να βγάλει "εξαιρετικό" έναν υφιστάμενο...


 ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2534
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1679 στις: Μάρτιος 09, 2014, 12:43:05 μμ »

Το ότι θέλουν εκπαιδευτικούς με επιμόρφωση στις τέχνες και στον πολιτισμό από μόνο του ακούγεται ωραίο. Αλλά επειδή τίποτα δεν είναι αθώο στην αξιολόγηση, συν το γεγονός ότι το μάθημα επιλογής Ελευθέρου Σχεδίου από του χρόνου καταργείται για την Β΄Λυκείου και η Καλλιτεχνική Παιδεία της Α΄Λυκείου έχει καθαρά θεωρητικό χαρακτήρα.... έ τότε, δεν έχω πλέον καμία αμφιβολία για τις προθέσεις τους.

Παραθέτω και ένα σύνδεσμο με ένα βιντεάκι animation για την αξιολόγηση. Περιγράφει με δυό λόγια πως θα αξιολογούσαμε τους μαθητές μας με το ίδιο σχέδιο αξιολόγησης που ετοιμάζεται για εμάς.

http://www.youtube.com/watch?v=7CcHxhmO7ng



 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160713
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 390
Σύνολο: 405

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.