0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν διαφωνώ ότι είναι εντολή υπουργού. Είναι όμως μια παράνομη εντολή υπουργού που έρχεται ενάντια στην αρχή της ισότητας. Η υπουργός αποφάσισε, ανάμεσα σε μια ομάδα καθηγητών που όλοι ανήκουν στην διάθεση ενός ΠΥΣΔΕ, να διαθέσει χωρίς κριτήρια κάποιους και κάποιους άλλους όχι!!! Δυστυχώς για την υπουργό, υπάρχει συγκεκριμένη ορισμένη από τον νόμο διαδικασία τοποθετήσεων για όσους ανήκουν στην διάθεση ενός ΠΥΣΔΕ (έστω και για μια μέρα). Ξεκάθαρη η παραβίαση του νόμου των τοποθετήσεων και της αρχής της ισότητας.....
ενω οι συναδελφοι της Β/μιας , πρεπει ΠΡΩΤΑ να πιστοποιηθει απο τον Δ/ντη Β/μιας Εκ/σης οτι ΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ της βαθμιδας και μετα να διαθεσει το πλεοναζον προσωπικο στην βαθμιδα της Α/μιας για ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ συμφωνα με παρ.5 του Ν. 4386/2016
1) ειναι ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ και ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ να απαιτει η υπηρεσια να καλυφθουν οι λειτουργικες αναγκες απο τους ανηκοντες οργανικα στο ΠΥΣΔΕ. 2) οι αποσπασμενοι απο ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ με ενδειξη για Α/μια , ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για τις αναγκες των Δημοτικων.
Η υπουργός, ακριβώς μετά την διαταγή για επιλεκτική τοποθέτηση κάποιων διαθεσίμων ΠΥΣΔΕ εις βάρος των υπολοίπων, ζήτησε την επόμενη μέρα καταγραφή λειτουργικών κενών!!!! Έδωσε δηλαδή η εν λόγω κυρία εντολή για τοποθέτηση/"απόσπαση" των "δικών της παιδιών" στην Αθμια, πριν καν μετρήσει τα λειτουργικά κενά της Βθμιας !!!
Έρχονται αποκλειστικά για τις ανάγκες των δημοτικών, πριν καν οριστούν τα λειτουργικά κενά στην βαθμίδα τους!
ετσι γινονται οι αποσπασεις απο ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ εδω και χρονια.
δεν μου απαντησες ομως. που ειναι το: "Απόσπαση δεν εκτελείται αν δεν καλυφθούν λειτουργικά κενά" ;
Όταν βλέπεις ότι στην περιοχή από όπου προήλθε ο αποσπασμένος προσλαμβάνονται στην συνέχεια αναπληρωτές, τότε είναι προφανές ότι ο αποσπασμένος έφυγε από εκεί χωρίς να καλυφθούν οι λειτουργικές ανάγκες της σχολικής του μονάδας.
Το συγκεκριμένο θέμα των αποσπάσεων από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ έχει συζητηθεί και στο παρελθόν (https://www.pde.gr/index.php?topic=30449.msg819313#msg819313) και τα προβλήματα που έχουν προκύψει οφείλονται στη διοικητική αναπηρία του Υπουργείου Παιδείας.Κάποιες δικές μου επισημάνσεις:1) Το αρ. πρωτ. 132296/Ε2/27-08-2019 έχει θέμα: «Διάθεση αποσπασμένων εκπαιδευτικών Β/θμιας εκπ/σης στην Α/θμια εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2019-2020.» Το ίδιο, όμως, αναφέρει: «οι εκπαιδευτικοί που διατίθενται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 124388/Ε2/02-08-2019 Απόφασης «Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε. από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ για το διδακτικό έτος 2019-2020» και σημειώνονται με βαθμίδα τοποθέτησης «Α/θμια», θα πρέπει αυθημερόν, ήτοι 02-09-2019, να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία και στην αντίστοιχη Διεύθυνση Π.Ε. για την οποία αποσπώνται.» (εσωτερική αντίφαση)2) Οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί στην αίτησή τους τσέκαραν την επιλογή: «Επιθυμώ απόσπαση και σε πρωτοβάθμια εκπαίδευση» στην αίτησή τους (δεν λέει επιθυμώ διάθεση). Μπορεί κάποιος να πει στην Δευτεροβάθμια που τον καλεί να παρουσιαστεί το αρ. πρωτ. 132296/Ε2/27-08-2019 ότι «ΔΕΝ θέλω να πάω στην αντίστοιχη Πρωτοβάθμια» και να παραμείνει στη Δευτεροβάθμια;
3) Η διαπίστωση των λειτουργικών αναγκών κάθε συγκεκριμένης σχολικής μονάδας γίνεται από 1/9. Σε αποσπάσεις που πραγματοποιούνται πριν από την 1/9 ποτέ δεν έχει τύχει εφαρμογής η παρ.1 του άρ.31 του ν.3848/2010, καθώς το πνεύμα αυτής της διάταξης είναι να υπάρχει συνέχεια στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθημάτων, τα οποία όμως δεν έχουν ξεκινήσει τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.
4) Όταν γίνονται αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ και από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ και δεχόμενοι ότι τα λειτουργικά κενά που έχουν δηλώσει οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης είναι πραγματικά, τότε τα συνολικά κενά στην Εκπαίδευση είτε μειώνονται είτε (στη χειρότερη περίπτωση) παραμένουν ίδια. Το πρώτο συμβαίνει όταν στην περιοχή προέλευσης παραμείνει πλεόνασμα (άρα τα κενά μειώνονται), ενώ το δεύτερο συμβαίνει ότι στην περιοχή προέλευσης δημιουργηθεί κενό (άρα τα κενά συνολικά στην Εκπαίδευση παραμένουν ίδια). Σε κάθε περίπτωση, έχεις έναν χαρούμενο (άρα και παραγωγικό) εργαζόμενο εκπαιδευτικό, αφού μετακινήθηκε κοντά στον τόπο συμφερόντων του. (https://www.pde.gr/index.php?topic=30449.msg805214#msg805214)
Patreas, θεωρω οτι το 1) και το 2) ειναι ενα παιξιμο με τις λεξεις. ουσιαστικα αποσπαση ειναι η μετακινηση απο το ΠΥΣΔΕ οργανικης στο ΠΥΣΠΕ αποσπασης, αλλα με ενδιαμεσο σταθμο την διαθεση απο το οικειο ΠΥΣΔΕ στο ΠΥΣΠΕ αποσπασης.
Η απόσπαση είναι μέχρι το ΠΥΣΔΕ.Μετά δεν είναι απόσπαση, διάθεση στο ΠΥΣΠΕ είναι. Το λέει ξεκάθαρα και ο τίτλος της εγκυκλίου, και όλη η εγκύκλιος, μέχρι και την προτελευταία πρόταση. Απλά στο τέλος πετάει και ένα "απόσπαση" για να θολώσει τα νερά, όπως κάνουν όλες οι σουπιές.