Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - vasbio

Σελίδες: 123456 ... 54
43
Εννοείται ότι αναμένω το αυτονόητο, να καλυφθούν τα λειτουργικά κενά από αναπληρωτές της κατάλληλης ειδικότητας, και να μην γίνουν τα περσινά με τις πρώτες φάσεις των αναπληρωτών, που μπήκε ο Δεκέμβριος για να προσληφθεί διψήφιος αριθμός βιολόγων. Επίσης αναμένω τα εκατοντάδες οργανικά κανά που υπάρχουν στην ειδικότητα να καλυφθούν από μόνιμους διορισμούς, εφόσον γίνει ΑΣΕΠ μέσα στο 2015.
Και παρακαλώ μην πεταχθεί κανένας typos να πει τα δικά του για την κάλυψη των οργανικών κενών, την άποψή του την έχει εκφράσει κατ' επανάληψη.

44
Λοιπόν, ανακοινώθηκαν από τον Κορδή (μέλος του ΚΥΣΔΕ)τα  λειτουργικά κενά-πλεονάσματα ανά ειδικότητα ΠΕ04, μετά τις αποσπάσεις. Τα κενά ειναι προφανές ότι είναι σε διαφορετικές περιοχές από τα πλεονάσματα, στις ίδιες ειδικότητες. Αυτά είναι:
                            Κενά     Πλεονάσματα
Φυσικοί                 130           56
Χημικοί                   91            43
Βιολόγοι                550             0
Γεωλόγοι               106             4
Επίσημη επιβεβαίωση για κάτι που το ήξεραν όλοι πλέον, αφού έχουμε δημοσιεύσει οι βιολόγοι κατ' επανάληψη στοιχεία  για το τι επικρατεί.
Ερώτηση: Τι κενά θα καλύψουν οι 56 φυσικοί +43 χημικοί +4 Γεωλόγοι που πλεονάζουν στις περιοχές τους;

45
Επειδή ο Βορράς είναι πάνω από τη Λάρισα, και είμαστε παραπάνω από ένας, δε μας λες και σε ποιον αναφέρεσαι; Πάντως αυτό το  ότι άνεργος πρώην αναπληρωτής βιολόγος μπορεί να τρομοκρατεί διευθυντές ΔΔΕ μην το λες παραέξω, μπορεί να σε παρεξηγήσουν!

46
Και 8 δεν ανέλαβαν υπηρεσία ή παραιτήθηκαν μέσα στη χρονιά. Είναι στο  e-aitisi.

47
Αυτοί που υποστηρίζουν την εφαρμογή του νόμου 3848/2010 μορούν να μας πούν γιατί είναι καλό για όλους ;
Μήπως γιατί θα δίνεις ΑΣΕΠ χώρις να ξέρεις πόσοι θα διοριστούν στην ειδικότητα σου ; Δηλαδή μπορεί και κανένας ..
Μήπως γιατί αν δεν περάσεις ή είσαι άρρωστος και δεν δώσεις δεν θα μπείς στους πίνακες αναπληρωτών για 3 χρόνια ;
Ας βάλουν υποχρεωτικά επιτυχία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ με βάση τον προηγούμενο νόμο και θα είναι μια χαρά...
Μπορεί καποιος από εσάς να μου απαντήσει ;
O 3848 προβλέπει προσμέτρηση του καλύτερου από τους 3 τελευταίους ΑΣΕΠ (τους δύο προηγούμενους και τον τρέχοντα). Άρα το μη γράψεις καλά σε κάποιον δε σε αποκλείει από τους πίνακες. Θα μπορούσε να ισχύει ο καλύτερος από τους 4 τελευταίους ΑΣΕΠ, οπότε, στα 8 χρόνια, νομίζω ότι καλυπτεται μεγάλο μέρος των πιθανών...αποτυχιών. Μια βασική προϋπόθεση που κακώς δεν ανέφερα είναι οι μόνιμοι διορισμοί σε όλα τα οργανικά κενά. Το κράτος παρανομεί όταν καλύπτει οργανικά κενά με αναπληρωτές, αυτοί καλύπτουν μόνο λειτουργικά κενά. Αν λοιπόν το κράτος τηρήσει την υποχρέωσή του (η υποχρεωθεί από δικαστική απόφαση σε δίκη με την ΟΛΜΕ-ΔΟΕ και τις Ενώσεις Αναπληρωτών) να κάνει μόνιμους διορισμούς σε όλα τα οργανικά κενά, που πλέον είναι εκατοντάδες, καλύπτεται και η έλλειψη συγκεκριμένου αριθμού θέσεων ανά ειδικότητα στον ΑΣΕΠ. Άρα το σύστημα θα έχει μια ροή. Δεν ήμουν υπέρμαχος του 3848, αλλά τη δεδομένη στιγμή, ενώ είναι ήδη νόμος του κράτους 4 χρόνια και είναι πρακτικά ανεφάρμοστος, θεωρώ ότι η εφαρμογή του δημιουργεί τα λιγότερα προβλήματα και τις λιγότερες αδικίες, γιατί και το να ανοίξουν οι πίνακες χωρίς προσμέτρηση προϋπηρεσίας 2010-2014 δεν είναι δίκαιο αφού η προϋπηρεσία αποτελεί προσόν για την κατάταξη στους πίνακες, αλλά και η προσμέτρησή της ενώ ό νόμος προέβλεπε το αντίθετο επίσης δεν είναι δίκαιο γι αυτούς που εμπιστεύτηκαν το νόμο. Με τη δημιουργία των πινάκων με τον 3848 κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν ήξερε και ότι δεν αναγνωρίζονται οι κόποι του.
Πάντως, ο κυριότερος λόγος για τον οποίο βλέπω τον 3848 ως την ορθή λύση τη δεδομένη στιγμή, είναι όχι τόσο επειδή συμφωνώ απόλυτα μαζί του, αλλά γιατί θα πρέπει να υπάρχει μια σταθερότητα και μια συνέχεια στον τρόπο διορισμού, όποιος κι αν είναι αυτός. Η μετάβαση από τον ένα τρόπο στον άλλο, με μεταβατικές που δεν είναι αρκετά μεγάλες "χωρικά" για αυτούς που έχουν επενδύσει στο ένα σύστημα και ξαφνικά βρίσκονται να παλεύουν σε ένα άλλο, δεν μπορεί να διατηρηθεί εσαεί. Αν τροποποιηθεί πάλι ο τρόπος μόνιμων διορισμών δικαια θα φωνάζουν όσοι έχουν επενδύσει σε μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες, πτυχία πληροφορικής που μοριοδοτούνται με τον 3848.
Αν ο 3848 εφαρμοστεί σε δύο χρόνια, με τις πλασματικές προϋπηρεσίες στα δυσπρόσιτα να μετρούν και στους μόνιμους διορισμούς, (2 χρόνια=40 μήνες) με το μισό πίνακα σε κάθε ειδικότητα να έχει φτάσει τους 60 μήνες προϋπηρεσία, άρα και το πλαφόν των 16,80 μορίων, και πάλι έχουμε "κλειδωμένο" πίνακα ως προς την προϋπηρεσία, και μάλιστα για τους μισούς!(αφού όση προϋπηρεσία και νά 'χουν θα προσμετρώνται μόνο οι 60 μήνες!). Τότε δε θα είναι δίκαιη η εφαρμογή του, παρά μόνο αν δεν υπάρχει διπλασιασμός των δυσπρόσιτων και αρθεί το πλαφόν των 16,80 μορίων! Άρα κάτι που είναι δίκαιο τώρα, αν αρχίσει να εφαρμοζεται μετά από 3-4 χρόνια πιθανότατα δε θα είναι!Όταν κλείδωσαν οι πίνακες το 2010 ήταν άδικο, αλλά αν ανοίξουν τώρα είτε με προσμέτρηση της προϋπηρεσίας 2010-2014 είτε όχι πάλι είναι άδικο!

48
Για μενα πρεπει απο κοινου ολοι οι Συλλογοι Αναπληρωτων να εκδωσουν ανακοινωση ζητωντας τα εξης:

1) Απορροφηση του εναπομειναντος 60-40 προκειμενου να ανοιξει ο δρομος για νεο ΑΣΕΠ
2) Διενεργεια νεου ΑΣΕΠ μεσα στο 2015 ωστε οι διορισμοι της χρονιας 2015-2016 να γινουν με το νεο συστημα.
3) Ανοιγμα πινακων με προσμετρηση ολης της προυπηρεσιας (χωρις αναδρομικη διπλη μοριοδοτηση για τα ετη 2010-2014).
4) Εφαρμογη της διπλη μοριοδοτησης μονο για τη φετινη χρονια.
5) Εφαρμογη του ν.3848 για διορισμους και αναπληρωσεις απο το σχολικο ετος 2015-2016 και εφεξης...με το βαση τον ΕΝΑΝ και ΜΟΝΑΔΙΚΟ πινακα που θα καταρτιστει το καλοκαιρι του 2015.

Εχω πολυ μεγαλη περιεργεια να δω ποιος διαφωνει με τα παραπανω!!

ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΜΑΤΑ!!
Μην περιμενετε απο ΟΛΜΕ και ΔΟΕ να τα κανουν αυτα!!
Διαφωνώ με το 3, θεωρώ ότι το θέμα αφορά προφανώς τους φετινούς πίνακες (αφού από του χρόνου θα συνταχθούν οι νέοι σύμφωνα με τον 3848, σύμφωνα με την πρόταση). Αν και δούλεψα και τα 4 προηγούμενα χρόνια, τα 3 από Σεπτέμβρη και πέρυσι μόνο από Δεκέμβρη (ελάχιστοι της ειδικότητας μου προσελήφθησαν πριν το Δεκέμβρη κι από αυτούς ακόμη λιγότεροι ανέλαβαν υπηρεσία ή δεν παραιτήθηκαν, άρα προσωπικά δεν "φοβάμαι" απώλεια θέσεων, ίσως συμβεί το αντίθετο), θεωρώ ότι όσοι δεν το έκαναν ακολούθησαν τον ισχύοντα νόμο και δεν είναι δυνατόν να μετρήσουν τα μόρια αναδρομικά, ενώ ο νόμος προέβλεπε διαφορετικά. Προσπαθώ να σκέφτομαι σύμφωνα με το νόμιμο και το σωστό, και όχι με ότι με συμφέρει. Διαφωνώ και με το 4, αφού προσμετράται πλασματική προϋπηρεσία και για τους μόνιμους διορισμούς, πράγμα που ποτέ δεν έχει γίνει μέχρι τώρα. Τα διπλά μόρια μετρούσαν μόνο στους πίνακες αναπληρωτών και όχι διορισμών. Αντιπροτείνω αφού μπήκαμε σε διαδικασία...τροποποιήσεων, εφαρμογή για φέτος του 3848 χωρίς τη διενέργεια ΑΣΕΠ, άρα και προσμέτρηση της προϋπηρεσίας 2010-14, και τη διενέργεια ΑΣΕΠ το 2015 όπως προτείνεις. Στα υπόλοιπα συμφωνώ.

49
Νομίζω πλέον ότι είναι φανερό ότι οι άνθρωποι ήρθαν στο υπουργείο για να αποτελειώσουν το έργο Αρβανιτόπουλου, αφού προηγουμένως έκαναν το ίδιο στο υπουργείο υγείας. Η διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων στους πίνακες που θα συνταχθούν με τον 3848 (μετά τον ΑΣΕΠ, όποτε γίνει) ανατρέπει τη σειρά στους μόνιμους διορισμούς, και όχι μόνο στις αναπληρώσεις. Όσοι πλησιάζουν ή έχουν φτάσει τους 60 μήνες και επομένως τη μέγιστη μοροδότηση των 16,80 μορίων, χρειάστηκαν 7 χρόνια αναπλήρωσης-ωρομισθίας τουλάχιστον. Ξαφνικά κάποιος με δύο χρόνια στα δυσπρόσιτα, συγκεντρώνει 40 μήνες(!), ενώ ο άλλος με τους 60 παραμένει στην ίδια μοριοδότηση (αφού έχει φτάσει στο maximum, με τον ΑΣΕΠ να...αναμένεται και μετά από δύο χρόνια). Άρα, υπάρχει ανατροπή στη σειρά των πινάκων, ώστε να καταστεί σαφές ότι η μεγάλη προϋπηρεσία (που περιέχει και την παράμετρο ΑΣΕΠ, και μάλιστα ως βασική, αφού η κατάταξη γίνεται πρώτα με το βαθμό του ΑΣΕΠ) δεν δίνει κάν προβάδισμα στους μόνιμους διορισμούς, έστω και με την ισχνή μοριοδότηση που προβλέπει ο 3848, έτσι ώστε στην πραγματικότητα να μην υπάρχουν βάσιμες προσδοκίες διορισμού για τους έχοντες μεγάλη προϋπηρεσία.

50
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούλιος 30, 2014, 12:44:39 πμ »
Δες και μια διαφορετική ερμηνεία, από ΔΔΕ της Αττικής, που χρησιμοποιεί τη φετινή εγκύκλιο, θεωρώντας ότι δεν αντικρούει αυτή του 2011!

Διαδικασία άρσης υπεραριθμιών

 Το ΠΥΣΔΕ Αν. Αττικής με την αριθμ. 25/29-07-2014 Πράξη του και σύμφωνα με τις διατάξεις

του Π.Δ.50/96, (όπως τροποποιήθηκε από τις διατάξεις του Π.Δ.100/97), τις διατάξεις του

άρθρου 30 του Ν.3848/2010, καθώς και την υπ’ αριθμ. 97338/Δ2/24-6-2014 εγκύκλιο του

Υπουργείου Παιδείας και αφού έλαβε υπόψη τα στοιχεία των σχολικών μονάδων αρμοδιότητάς

του (αριθμό μαθητών-τμημάτων και οργανικά ανηκόντων εκπαιδευτικών), διαπίστωσε: α)

υπεραριθμίες εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες της Δ/νσης Δ.Ε. Αν. Αττικής και β) κενές

οργανικές θέσεις. Κατόπιν των ανωτέρω

Κ α λ ε ί

 Μέχρι και τις 31-07-2014 όλους τους εκπαιδευτικούς του ίδιου κλάδου με οργανική

θέση στα σχολεία ΜΟΝΟ όπου διαπιστώνεται υπεραριθμία και κενό στην ίδια ή στην

όμορη ομάδα σχολείου, σύμφωνα με τον επισυναπτόμενο πίνακα κενών και πλεονασμάτων

(πίνακας 1), να υποβάλουν ΜΌΝΟ μια αίτηση μέσω fax (στο 210-3576093) ή στο

πρωτόκολλο της Γραμματείας του ΠΥΣΔΕ Αν. Αττικής- Ηρώων Πολυτεχνείου 9-11,

Γέρακας (Γραφείο 203), στην οποία να δηλώνουν:

1. Αν επιθυμούν να κριθούν υπεράριθμοι και

2.Σε περίπτωση που επιθυμούν να κριθούν υπεράριθμοι, τις προτιμήσεις

τοποθέτησής τους (σύμφωνα με τον πίνακα 1) για τις συγκεκριμένες οργανικές

θέσεις της ίδιας ή όμορης ομάδας σχολείων που ανακοινώνονται (ώστε, σε

περίπτωση που κριθούν υπεράριθμοι από το Συμβούλιο, αυτό να προχωρήσει άμεσα

στην τοποθέτησή τους σε οργανική θέση).

Επισημαίνεται ότι:

Α. Όποιος εκπαιδευτικός δεν επιθυμεί να κριθεί υπεράριθμος, δεν στέλνει αίτηση.

 Β. Στις ειδικότητες που δεν έχει διαπιστωθεί οργανικό κενό από τον πίνακα 1 δε

χρειάζεται να υποβληθεί αίτηση κρίσης-άρσης υπεραριθμίας.

 Γ. Όμορες ομάδες σχολείων έχουν χαρακτηριστεί, σύμφωνα με την Πράξη 06/2013 του

ΠΥΣΔΕ Ανατολικής Αττικής, οι εξής:

 ομάδα σχολείων με την 1η

 ομάδα σχολείων με την 3η

 ομάδα σχολείων με την 6η

 ομάδα σχολείων με την 6η

 ομάδα σχολείων και όχι αντίστροφα

 ομάδα σχολείων και όχι αντίστροφα

 ομάδα σχολείων και αντίστροφα

 ομάδα σχολείων και όχι αντίστροφα.

 Δ. Σύμφωνα με τα αρ.60818/Δ2/27-5-2011 και 50946/Δ2/6-5-2010 έγγραφα του ΥΠΔΒΜΘ

η κρίση και άρση της υπεραριθμίας των εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ04 γίνεται

ενιαία στον κλάδο, οι τοποθετήσεις όμως των εκπαιδευτικών του κλάδου αυτού, που

θα χαρακτηριστούν ως υπεράριθμοι, θα γίνουν κατά ειδικότητα. Κατά συνέπεια, οι

εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ04 , οι οποίοι επιθυμούν να κριθούν υπεράριθμοι, θα δηλώσουν

μόνο κενές οργανικές θέσεις της ειδικότητάς τους.

 Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί που έχουν υπηρεσία στις 30/07/2014 σε συνεργασία

με τους Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων να ενημερώσουν άμεσα όλους τους

εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων κλάδων με οργανική θέση στα Σχολεία τους, όπου

διαπιστώνεται υπεραριθμία, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που δεν υπηρετούν στη

σχολική μονάδα κατά το τρέχον διδακτικό έτος.

 Παρακαλούμε να τηρηθεί αυστηρά η ανωτέρω προθεσμία για την ομαλή λειτουργία των

εργασιών του Συμβουλίου.

51
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούλιος 30, 2014, 12:37:37 πμ »
Εξηγώ ότι σύμφωνα με τις διατάξεις, η τοποθέτηση των υπεραρίθμων δεν είναι ρύθμιση της υπεραριθμίας, όταν δε γίνεται στην ίδια ή όμορη ομάδα σε οργανικό κενό, γιατί τότε δεν προηγείται στην τοποθέτηση ο οργανικά υπεράριθμος, αφού συγκρίνεται με όλους τους άλλους, και δεν μπορεί να πάρει κενό άλλης ειδικότητας. Βλέπεις να μην υπάρχει διαφορά;

52
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούλιος 30, 2014, 12:02:48 πμ »
εδώ:
Ειδικότερα για τον κλάδο ΠΕ04* ( σχετ. η αριθμ. 60818/Δ2/27-05-2011 εγκύκλιος  του ΥΠΔΒΜΘ)
-    Η κρίση και η άρση της υπεραριθμίας θα γίνει ενιαία στον κλάδο και
 - οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων όπως και οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων  και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και ανήκουν στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα
Εξήγησε μου σε παρακαλώ πώς γίνεται η άρση της υπεραριθμίας (που σημαίνει τοποθέτηση υπεραρίθμου σε οργανικό κενό κατά προτεραιότητα) να γίνεται ενιαία, με τις τοποθετήσεις των υπεραρίθμων να γίνονται κατά κλάδο και ειδικότητα, και μάλιστα να αναφέρονται ταυτόχρονα.
Για να μην παιδεύεσαι, θα απαντήσω εγώ, αφού πρώτα παραθέσω(από αιρετό της Λάρισας) τα εξής:
Η διαδικασία ρύθμισης των υπεραριθμιών καθορίζεται από τα Π.Δ. 50/96 και 100/97.

A.Ποιος κρίνεται υπεράριθμος (άρθρο 14 Π.Δ. 50/960)

                           i.                  Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 του Π.Δ. 50         

                         ii.                  Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι,  χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα.

                        iii.                  Από τις διατάξεις των άρθρων αυτών εξαιρούνται όσοι  τοποθετήθηκαν σύμφωνα με το άρθρο 13 παρ. α και γ του Π.Δ. 50. Οι πολύτεκνοι έχασαν αυτό το προνόμιο, σύμφωνα με το άρθρο 30 παρ.4 του ν.3848/2010.

        Β.  Πού γίνεται η άρση υπεραριθμίας (αρ.12 Π.Δ. 100/97)

   Μόνο σε κενή θέση της ίδιας ομάδας σχολείων κατά προτεραιότητα ή σε κενή θέση όμορης ομάδας σχολείων.

   Αν δεν υπάρχουν κενές θέσεις σε σχολεία της ίδιας ή όμορης ομάδας, ο υπεράριθμος δε μετακινείται οργανικά.


   Πουθενά δεν προβλέπεται αναγκαστική άρση υπεραριθμίας. Συνεπώς ο χαρακτηρισμός ενός εκπαιδευτικού ως υπεράριθμου σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι χάνεται η οργανική του θέση. Αν το επιθυμεί μετά από αίτησή του τοποθετείται κατά προτεραιότητα σε κενά που υπάρχουν στην ίδια ομάδα ή σε όμορη ομάδα σχολείων και μόνο. Αλλιώς μπορεί να διεκδικήσει κάποια κενή θέση, με βάση τα μόρια μετάθεσης, συγκρινόμενος με όλους τους άλλους που ζητούν βελτίωση θέσης , βρίσκονται στη διάθεση ή ήρθαν με μετάθεση στην περιοχή που ανήκει το σχολείο.

   Αν δεν επιθυμεί ή δεν μπορέσει να πάρει νέα θέση τότε παραμένει υπεράριθμος στο σχολείο του.

        Γ.  Άρση λειτουργικής υπεραριθμίας

           Αν τη νέα σχολική χρονιά και πάλι υπάρχει υπεραριθμία (λειτουργική), τότε μετακινείται κατά προτεραιότητα σε λειτουργικό κενό που υπάρχει σε όμορα σχολεία ή σε σχολεία της ίδιας περιοχής μετάθεσης ή σε άλλη περιοχή σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ.31 του ν.3848/2010

Άρα άρση της οργανικής υπεραριθμίας γίνεται ενιαία στην ίδια ή την όμορη ομάδα σχολείων. Αν δε γίνει αυτό, ο οργανικά υπεράριθμος διεκδικεί θέση (εφ όσον το επιθυμεί) συγκρινόμενος με όλους τους άλλους για κενή θέση που δεν είναι στην ίδια ή την όμορη ομάδα σχολείων. Τότε λοιπόν, ή στην περίπτωση της λειτουργικής υπεραριθμίας, "οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων όπως και οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων  και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και ανήκουν στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα ." Επομένως αυτό ισχύει κανονικά. Απλά αυτό δεν είναι ρύθμιση οργανικής υπεραριθμίας, γι αυτό και μπορεί να προβλέπεται κάτι διαφορετικό από την ενιαία ρύθμιση.

53
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούλιος 27, 2014, 01:41:40 πμ »
Η εγκύκλιος που αναφέρεις ως λάθος αναφέρει για την κρίση και την άρση (που σημαίνει ρύθμιση) ότι γίνεται ενιαία. Που είναι το λάθος;

54
ωραία τα λες αλλά υπάρχει ένα δομικό σφάλμα

δεν έχει εφαρμοστεί ΠΟΤΕ επί της ουσίας ο 3848 για τον διορισμό εκπαιδευτικών, σε μεταβατική είμαστε κολλημένοι και θα ήμαστε. Το θέμα είναι ότι υπάρχει κατάφωρη αδικία αφού δεν μπορούν να μπουν νέα άτομα στους πίνακες και αυτό είναι σίγουρα αντισυνταγματικό. Ή πρέπει να γίνει ΑΣΕΠ (που δεν θα γίνει) ή θα πρέπει να αλλάξει ο νόμος.
Ο νόμος πρέπει να είναι ο στόχος μας.
Άρα θα αλλάξει για άλλη μια φορά ο τρόπος μόνιμων διορισμών. Άρα τροποποιείται (στην ουσία καταστρατηγείται) ο 3848. Επομένως για την αλλαγή του νόμου απαιτείται διαβούλευση. Η κατάφορη αδικία για αυτούς που έχουν συμπληρώσει πάνω από 60 μήνες και παραμένουν μπλοκαρισμένοι στους πίνακες(που θα γίνουν) χωρίς να παίρνουν επιπλέον μοριοδότηση ενώ δουλεύουν, και προσδοκούν βάσιμα, μαζί με τη βαθμολογία ΑΣΕΠ που ήδη έχουν, σε διορισμό μετά από 7-8 χρόνια εργασίας δεν είναι προφάνής μάλλον...
Αν δεν ξεμπλοκάρουν οι μόνιμοι διορισμοί ώστε να διοριστούν οι παλιότεροι , δεν μπορούν να μπουν οι νεώτεροι με αξιώσεις και δικαιοσύνη ταυτοχρονα στο παιχνίδι. Εκτός αν το θέμα είναι να δουλεύουν νέοι αναπληρωτές, γιατί οι παλιοί κουράστηκαν  ::)

55
Η βάση είναι 55, κάποιος που έγραψε 60 δύσκολα θα έπιανε 60 μήνες προϋπηρεσία, αλλά έστω κι έτσι, αν κάποιος έχει αυτά τα προσόντα, δε θα έπρεπε να έχει 76,80 μόρια ώστε να είναι σε μια καλή θέση για διορισμό μετά από 7 χρόνια προύπηρεσίας και έναν μέτριο ΑΣΕΠ; Όταν οι έχοντες έναμιση μήνα προϋπηρεσία παραπάνω διορίστηκαν με 24 και όχι 60 μήνες;

56
Έστω ότι γίνεται  ΑΣΕΠ το 2016. Όχι; Το 2018. Όχι; Το 2020.
Ερώτηση κρίσεως, με απαντήσεις πολλαπλών επιλογών! Ποιος θα πάει στα δυσπρόσιτα με τον διπλασιασμό των μορίων από Σεπτέμβριο;
α. Άτομο ηλικίας 25 ετών με πρόσφατο πτυχίο, μηδενική προϋπηρεσία και μηδενικές οικογενειακές υποχρεώσεις που το υπόλοιπο διάστημα μένει με τους γονείς του.
β. Άτομο ηλικίας  32 ετών, με μέτρια προϋπηρεσία, πρόσφατα παντρεμένος και με νέο μέλος να αναμένεται στην οικογένειά του που μένει σε σπίτι με ενοίκιο ή πληρώνει στεγαστικό.
γ. Άτομο 38 ετών, παντρεμένο με δύο παιδιά με προϋπηρεσία κοντά στο όριο των 60 μηνών, που του δίνει τη μέγιστη μοριοδότηση για διορισμό στον ΑΣΕΠ του όποτε.
δ. Κανένα από τα παραπάνω, γιατί το υπουργείο κάλεσε στο κενό το Γενάρη, και έως τότε έμεινε ακάλυπτο.
Οι σωστές απαντήσεις μπορούν να είναι παραπάνω από μία...

Σελίδες: 123456 ... 54

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32301
  • Τελευταία: Almanaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160319
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 756
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 464
Σύνολο: 479

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.